Nee, ik heb het ook niet tegen jou specifiek, maar de algemene tendens (ook bij de analisten op tv) is ineens dat het heel raar is dat hij verhuurd is omdat hij bij Utrecht toevallig begonnen is met een paar goede potjes. Daar ben ik het absoluut niet eens, ik vind het heel logisch dat hij nu daar speelt en had het juist raar gevonden om hem erbij te houden dit seizoen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 14:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat hij basis "had moeten spelen!!!". Hij zou het wel kunnen, dat is wat anders. We hebben een overvloed aan goede middenvelders.
Ik denk mogelijk Perisic ook, die konden ze gratis overnemen, daarnaast was er ook veel belangstelling voor hem.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 12:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Meer dan 2,5 miljoen per jaar? Ik denk alleen Dest.
Het is gewoon maar net wat er zwaarder weegt, die 4,5 miljoen pegels voor SantiaGod of die 4,5 miljoen likes voor Ferquote:Op donderdag 21 augustus 2025 08:48 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Kan Feyenoord zijn salaris van minimaal 4.5 miljoen per jaar betalen dan?
Dat weet ik niet hoor, helemaal met zijn fysiek blijft dat een leeftijdsdingetje.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 12:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je zag al toen Slot hem gebruikte in de voorbereiding 2 jaar geleden dat ie vrij makkelijk mee kon op technisch vlak. Alleen het fysieke was toen nog een probleem. Toen hadden we hem eigenlijk meteen moeten verhuren. Dan hadden we Targhalline nooit gehaald en was ie nu misschien zelfs al basisspeler.
Ik begrijp ook niet zo goed waarom we deze dagen geen 2 oefenpotjes spelen nee.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:11 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Lekker man, Arne Slot die in de tussentijd ongeveer 5 oefenwedstrijden had ingelast maar onze kreupele paarden mogen een weekendje naar Ibiza
Wtfquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:11 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Lekker man, Arne Slot die in de tussentijd ongeveer 5 oefenwedstrijden had ingelast maar onze kreupele paarden mogen een weekendje naar Ibiza
Toch logisch, als je Stengs en Nieuwkoop die oefenwedstrijden laat spelen raken ze straks weer geblesseerd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:11 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Op vakantie kan er ook veel mis gaan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch logisch, als je Stengs en Nieuwkoop die oefenwedstrijden laat spelen raken ze straks weer geblesseerd.
Ik kan me dat niet herinneren, hoogstens de overgebleven spelers tijdens een interlandbreak.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar bij Arne kregen ze ook gewoon het weekend vrij.
Misschien was hij zelf ook enorm toe aan vakantie.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 08:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kan me dat niet herinneren, hoogstens de overgebleven spelers tijdens een interlandbreak.
Dit is eigenlijk een kans om de voorbereiding nog wat uit te breiden, heel vreemd dat ie daar geen gebruik van maakt.
Dat kan best, maar als trainer moet je eigenlijk een workaholic zijn.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Misschien was hij zelf ook enorm toe aan vakantie.
We hebben gezien wat de trainer workaholic-hype ons vorig jaar gebracht heeft.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat kan best, maar als trainer moet je eigenlijk een workaholic zijn.
Ons zo afzetten tegen alles wat Priske was slaat nergens op. Het was een mismatch, maar qua trainerstype moeten we iemand zoeken die zoveel mogelijk op Slot lijktquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We hebben gezien wat de trainer workaholic-hype ons vorig jaar gebracht heeft.
Nee, geef de jongens maar gewoon lekker een weekendje rust.
Is echt niet gezond hoe vaak de naam van Slot nog valt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ons zo afzetten tegen alles wat Priske was slaat nergens op. Het was een mismatch, maar qua trainerstype moeten we iemand zoeken die zoveel mogelijk op Slot lijkt
Hier ben ik het totaal mee eens.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:31 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Is echt niet gezond hoe vaak de naam van Slot nog valt.
Ach het gaat waarschijnlijk om 2/3 dagen. Het zal ook best afgestemd zijn met het medisch team qua opbouw. Als maandag iedereen terug is is er genoeg trainingstijd overquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het eigenlijk ook super vreemd dat spelers nu op vakantie te gaan.
Maar denk je nou echt daadwerkelijk dat spelers 7 dagen per week op het trainingsveld staan, of wat is precies het probleem?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het eigenlijk ook super vreemd dat spelers nu op vakantie te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |