abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218569326
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 09:02 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Dat kan best, maar als trainer moet je eigenlijk een workaholic zijn.
Heel serieus: soms moet je ook wat rust geven. Bij topclubs zijn er mensen die er verstand van moeten hebben die de belastingsgraad bepalen en ook wanneer even een pauze ingelast moet worden.

Het alternatief is: meer blessures.
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 09:45:56 #127
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_218569344
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 09:39 schreef alopio het volgende:

[..]
Ach het gaat waarschijnlijk om 2/3 dagen. Het zal ook best afgestemd zijn met het medisch team qua opbouw. Als maandag iedereen terug is is er genoeg trainingstijd over
Ik had dit toch wat logischer gevonden in de interlandbreak dan in een weekend waarin je de volledige selectie bij elkaar hebt.

Ook niet zo handig voor de beeldvorming.
Makkelijk eerste
pi_218569362
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 09:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik had dit toch wat logischer gevonden in de interlandbreak dan in een weekend waarin je de volledige selectie bij elkaar hebt.

Ook niet zo handig voor de beeldvorming.
Op het moment dat je als trainer beslissingen gaat maken puur op basis van de beeldvorming bij de totaaldebiele supporters en media en niet op basis van wat je hebt besproken met je (medische) staf kan je net zo goed direct ontslag nemen.

Hou op met me hoor.
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 09:56:20 #129
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_218569419
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 09:43 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Heel serieus: soms moet je ook wat rust geven. Bij topclubs zijn er mensen die er verstand van moeten hebben die de belastingsgraad bepalen en ook wanneer even een pauze ingelast moet worden.

Het alternatief is: meer blessures.
Maar we hebben nu een overschot aan rust, de spelers die geen interlands gaan spelen hebben 1 wedstrijd in 4 weken. Genoeg manieren om de trainingsarbeid niet te zwaar te maken zonder ze 4 dagen vrij te geven.
pi_218569420
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 09:39 schreef alopio het volgende:

[..]
Ach het gaat waarschijnlijk om 2/3 dagen. Het zal ook best afgestemd zijn met het medisch team qua opbouw. Als maandag iedereen terug is is er genoeg trainingstijd over
Toen Arend Martijn de scepter zwaaide had ook niemand hier ook maar een seconde vraagtekens bij gezet. Maar gezien de deplorabele fysieke staat van veel spelers valt het wel te begrijpen dat mensen een tikkeltje sceptisch zijn .
blablablabla
pi_218569438
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 09:56 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Maar we hebben nu een overschot aan rust, de spelers die geen interlands gaan spelen hebben 1 wedstrijd in 4 weken. Genoeg manieren om de trainingsarbeid niet te zwaar te maken zonder ze 4 dagen vrij te geven.
Die 4 dagen vrij verzin je maar ter plekke?
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 10:02:51 #132
262211 hhh38
pi_218569464
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 09:59 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Die 4 dagen vrij verzin je maar ter plekke?
We gaan het zien, ze vertrokken op vrijdag in ieder geval
pi_218569497
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 10:02 schreef hhh38 het volgende:

[..]
We gaan het zien, ze vertrokken op vrijdag in ieder geval
Er is gisterochtend nog gewoon getraind. Waarna ze zaterdag en zondag vrij zijn dus de meeste spelers zullen vrijdagavond wel vertrokken zijn voor een weekendje weg om maandag weer fris en fruitig op het trainingsveld te staan.
pi_218569514
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 09:56 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ik verwacht dat men bij Feyenoord een beter overzicht heeft dan wij hier.
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 10:14:55 #135
262211 hhh38
pi_218569559
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 10:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Uiteindelijk is de wens van de trainer doorslaggevend. Als die altijd gelijk heeft en je daar geen kanttekeningen bij mag zetten kunnen we dit topic wel sluiten.

Maar we zullen nooit weten wat de beste beslissing was in deze situatie.
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 10:20:01 #136
474254 GurneyIsBestOke
pi_218569618
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 10:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik weet nou ook niet hoe veel vertrouwen ik heb in de medische staf na afgelopen seizoen en de behoorlijke blessuregolf van begin dit seizoen die ons wellicht de CL heeft gekost.

Dit weekendje zal vast niet vreselijk veel verschil maken, toch vind ik de timing niet zo handig. Puntverlies bij Sparta en je weet direct waar naar gewezen gaat worden.
Makkelijk eerste
pi_218569666
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 10:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik weet nou ook niet hoe veel vertrouwen ik heb in de medische staf na afgelopen seizoen en de behoorlijke blessuregolf van begin dit seizoen die ons wellicht de CL heeft gekost.

Dit weekendje zal vast niet vreselijk veel verschil maken, toch vind ik de timing niet zo handig. Puntverlies bij Sparta en je weet direct waar naar gewezen gaat worden.
Over welke behoorlijke blessuregolf heb je het precies?
Beelen werd zeer ongelukkig kapot geschopt en Read heeft ook een contactblessure aan een duel overgehouden. Daar heb je als medische staf precies nul invloed heb. Qua spierblessures heb je dan alleen Paixao en Moder (al weten we bij Moder niet eens precies wat zijn blessure is)

Trauner tel ik niet mee en kan je de medische staf ook niet aanrekenen, want Trauner (lol).
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 10:30:24 #138
474254 GurneyIsBestOke
pi_218569696
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 10:25 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Over welke behoorlijke blessuregolf heb je het precies?
Beelen werd zeer ongelukkig kapot geschopt en Read heeft ook een contactblessure aan een duel overgehouden. Daar heb je als medische staf precies nul invloed heb. Qua spierblessures heb je dan alleen Paixao en Moder (al weten we bij Moder niet eens precies wat zijn blessure is)

Trauner tel ik niet mee en kan je de medische staf ook niet aanrekenen, want Trauner (lol).
Read, Paixao, Smal en Moder. Vier potentiële basisspelers die je mist uiteindelijk. Ik noem dat niet weinig, zeker zo vroeg in het seizoen.

Trauner en Beelen moet je inderdaad niet meetellen. Read wel, dat een ‘contactmoment’ een langdurige blessure oplevert heeft een medische staf zeker enige invloed op.
Makkelijk eerste
pi_218570441
quote:
Luis Sinisterra gaat aan de slag in Brazilië. De 26-jarige aanvaller verkast op huurbasis, met een verplichting tot koop, van Bournemouth naar Cruzeiro. Met die transfer is volgens Engelse media 10 miljoen euro gemoeid.
Goh. Jammer zeg, zat meer in. Helaas geen stopsportknieën.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_218570443
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 10:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Read, Paixao, Smal en Moder. Vier potentiële basisspelers die je mist uiteindelijk. Ik noem dat niet weinig, zeker zo vroeg in het seizoen.

Trauner en Beelen moet je inderdaad niet meetellen. Read wel, dat een ‘contactmoment’ een langdurige blessure oplevert heeft een medische staf zeker enige invloed op.
Het is allemaal wel een beetje uit de kort bocht

Niet elk lichaam is hetzelfde

Niet iedereen heeft dezelfde pijngrens

Niet iedereen heeft zelfde spierstructuur

Je kan de ene speler een goede schop verkopen en die staat binnen 1 minuut rustig op en voetbalt door terwijl de ander niet meer kan lopen bij een zelfde schop

Het is gewoon geen vergelijkingsmateriaal om blessures met elkaar te vergelijken en hoe ze ontstaan en waarom een ploeg soms zoveel blessures kan hebben

Inderdaad kan een verkeerde opbouw in de voorbereiding en de manier van trainen meespelen. Maar het kan niet alleen dat zijn.

Hansco speelde de afgelopen seizoenen gewoon bijna elke wedstrijd. Waarom hij niet geblesseerd en anderen wel?

[ Bericht 0% gewijzigd door klaasweetalles op 23-08-2025 12:08:48 ]
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_218570466
Typisch Nederlands dat een wedstrijd verplaatst blijft voor een niet bestaande andere wedstrijd
pi_218570476
quote:
9s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 09:32 schreef Pistolero het volgende:
Dat constante op alle slakken zout leggen bij alles wat van Persie doet is nu al zo ongelofelijk vermoeiend. Precies hetzelfde gebeurde ook al vanaf dag 1 bij Priske. Zowel door de supporters als door de media.

Slot heeft iedereen echt volledig mentaal kapot gemaakt. Gaat er na hem ooit nog een trainer zijn die daadwerkelijk de steun van de supporters gaat krijgen? Of gaan we tot in het einde der tijden janken en terugverlangen naar Slot?
Joh, als je zelf aangeeft dat je blij bent dat je vrij bent zodat je kunt schaven aan alles wat nog totaal niet staat of lukt, en vervolgens maak je er geen gebruik van, dan ben je toch onverstandig bezig. Je krijgt de ultieme kans om je voorbereiding uit te breiden, maar in plaats daarvan bereid je de vakantie uit.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_218570728
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 12:03 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Joh, als je zelf aangeeft dat je blij bent dat je vrij bent zodat je kunt schaven aan alles wat nog totaal niet staat of lukt, en vervolgens maak je er geen gebruik van, dan ben je toch onverstandig bezig. Je krijgt de ultieme kans om je voorbereiding uit te breiden, maar in plaats daarvan bereid je de vakantie uit.
Waar heb je het in vredesnaam over?

De spelers krijgen een weekendje vrij, wat volstrekt normaal is en ze onder Slot en bij andere clubs ook vaak zat krijgen. Maar er wordt nu net gedaan alsof de spelers 2 weken lang niet op het trainingsveld staan maar lekker op het strand liggen.
pi_218570901
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 12:02 schreef Evangelion het volgende:
Typisch Nederlands dat een wedstrijd verplaatst blijft voor een niet bestaande andere wedstrijd
Het kan altijd erger, Vitesse heeft elk weekend vrij bijvoorbeeld.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_218570908
quote:
Heeft met planning van politieinzet te maken.
pi_218570948
quote:
Zo ver ik begreep was het Feyenoord’s eigen keuze en hadden ze nog de mogelijkheid de wedstrijd tegen Fortuna gewoon dit weekend te spelen. Maar Feyenoord koos ervoor om de planning zo te laten staan.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_218570982
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 12:39 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Zo ver ik begreep was het Feyenoord’s eigen keuze en hadden ze nog de mogelijkheid de wedstrijd tegen Fortuna gewoon dit weekend te spelen. Maar Feyenoord koos ervoor om de planning zo te laten staan.
Don Dennis had geen annuleringsverzekering voor Center Parcs.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 12:52:02 #148
470661 maxi-mus
are you not entertained?
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 13:32:14 #149
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_218571396
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 08:38 schreef H.FR het volgende:

[..]
Op vakantie kan er ook veel mis gaan.
Was er niet ooit een relletje dat Been in de media liep te kleppen over Hofland die bij het uitlaten van zijn hond geblesseerd was geraakt?
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 13:37:55 #150
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_218571444
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 11:59 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Het is allemaal wel een beetje uit de kort bocht

Niet elk lichaam is hetzelfde

Niet iedereen heeft dezelfde pijngrens

Niet iedereen heeft zelfde spierstructuur

Waarom is iedereen anders

Waarom jij, waarom ik?

Klaasweetalles, 2025

Je bent ook een inspirerende taalkunstenaar ook he :s)
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')