Maar het is ook niet meer bijzonder. Men schrikt nog steeds van bedragen als 10 miljoen wat een speler kost, maar dat is niks meer tegenwoordig. Wat je zegt, zelfs clubs als AZ zitten al aan de 7.5 miljoen. Alles tussen de 5 en 10 is helemaal niks meer, een speler van 10/15 miljoen is voor clubs als Feyenoord helemaal niet meer bijzonder veel en totaal niet om van te schrikken.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:55 schreef De_Pel het volgende:
Toch bijzonder, klap je er 50-55 miljoen tegenaan, is dat niet eens zo bijzonder.
PSV gaat ondertussen zo richting de 70 miljoen, en zelfs het half failliete ajax koopt even 3 spelers duurder dan onze duurste aanwinst ooit. Ook AZ behaalt een nieuw transferrecord met een speler van bijna 7,5 miljoen - en gaat nu richting de 20 miljoen aan aankopen.
Feyenoord Safe Space ® is hersteldquote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:44 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
De wijkagent treedt hard op tegen user @:3rr0r Een situatieschets. @:rambodirk
SS Rotterdamquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Feyenoord Safe Space ® is hersteld
Een linksback en wellicht een linksbuiten was nog beter geweest, maar ik denk dat je nu helemaal geen spelers meer moet halen behalve een LCV voor de bank.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ze dan een zes en een spits aantrekken vind ik het helemaal mooi
Eensquote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ze dan een zes en een spits aantrekken vind ik het helemaal mooi
Tengstedt voor de toekomst, Carranza eruit, Ueda eruit.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:33 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nog een spitsOf gaan jullie die Tengstedt gelijk weer verkopen, dat zou wel lachen zijn.
Hahaha ja hoor, ineens kan hij er niks meer van. Afgegleden kapotstuk zomaar.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 18:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gimenez gaat niet meer naar Feyenoord willen.
Sterker zelfs, als Gimenez ooit nog terug naar Feyenoord wil, betekent het dat hij naar een dusdanig niveau is afgegleden dat je hem nooit meer terug moet halen. Stukje Guidetti.
Dat zeg ik niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:24 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hahaha ja hoor, ineens kan hij er niks meer van. Afgegleden kapotstuk zomaar.
Guidetti had een uit de klauwen gelopen reactie op een virusinfectie die hem anderhalf jaar aan de kant hield, maar Gimenez kan er zomaar spontaan hullemaal niks meer van
Een onvoldoende voor begrijpend lezen…quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:24 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hahaha ja hoor, ineens kan hij er niks meer van. Afgegleden kapotstuk zomaar.
Guidetti had een uit de klauwen gelopen reactie op een virusinfectie die hem anderhalf jaar aan de kant hield, maar Gimenez kan er zomaar spontaan hullemaal niks meer van
De meeste andere ploegen hadden we wel met 2 vingers in de neus verslagen ja.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Overigens keek ik net even op Livescore en nu ben ik best wel zuur als je ziet wat voor Conference League-niveau alle potjes buiten Benfica - Fenerbahce zijn.
Toekomst? Hij is 25.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:23 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Tengstedt voor de toekomst, Carranza eruit, Ueda eruit.
Zit wel een aardig verschil tussen het league- en championspadquote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:06 schreef H.FR het volgende:
[..]
De meeste andere ploegen hadden we wel met 2 vingers in de neus verslagen ja.
De kampioensroute is ook logischerwijs een stuk minder zwaar.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Overigens keek ik net even op Livescore en nu ben ik best wel zuur als je ziet wat voor Conference League-niveau alle potjes buiten Benfica - Fenerbahce zijn.
Als toekomstige tweede spits bedoel ik. Hij is nu nog niet de tweede, want we moeten Ueda dumpen en Carranza.quote:
Hoe komt men erbij dat Tengstedt nu niet de 2e spits is?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:23 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Als toekomstige tweede spits bedoel ik. Hij is nu nog niet de tweede, want we moeten Ueda dumpen en Carranza.
Nogmaals, mijn hele punt is dat hij de tweede spits is op dit moment en carranza de derde.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 07:09 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hoe komt men erbij dat Tengstedt nu niet de 2e spits is?
Kan Feyenoord zijn salaris van minimaal 4.5 miljoen per jaar betalen dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 17:48 schreef De_Pel het volgende:
Boniface waarschijnlijk van Leverkussen naar Milan.
Ik zou me gewoon brutaal melden voor Gimenez. 12 miljoen, al dan niet met Ueda en/of Carranza er gratis bij.
Eerst maar eens kijken of die Touré echt komt.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 08:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ueda gaat die Toure gewoon op de bank houden.
Het is wachten tot het eerste bericht dat Bilal tekent in Turkije.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 09:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken of die Touré echt komt.
Ik denk niet dat Feyenoord van Stengs af komt. Die heeft een vorstelijk salaris en is blessuregevoelig.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 09:58 schreef Irritatie100 het volgende:
https://www.fr12.nl/trans(...)mogen-nog-vertrekken
Zou mooi zijn als dat allemaal lukt. Al blijf ik wel achter mijn take staan dat Carranza mag blijven. Voor mij zou het ideale scenario zijn om niet hem te verkopen, maar Ueda. Dan een goede eerste spits, Tengstedt die in de basis staat bij blessures enzo van die eerste spits en Carranza die er puur en alleen in het laatste kwartier in komt als je achter of gelijk staat. Hij kan niet veel, maar heeft wel de specifieke fysieke kwaliteiten om in zo'n situatie lange ballen naartoe te pompen. Vind het altijd wel lekker om zoiets in je selectie te hebben hoor.
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 08:40 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Nogmaals, mijn hele punt is dat hij de tweede spits is op dit moment en carranza de derde.
Hij wordt de derde als Toure gehaald wordt, tot Ueda dan opbokt want te duur en weinig rendement
Zo moeilijk is dit allemaal niet
Ik weet zeker dat @:klaasweetalles dit in één keer doorziet
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 08:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ueda gaat die Toure gewoon op de bank houden.
telegraaf gaat dat wel even bepalenquote:'Druk op de ketel bij Feyenoord: acht spelers mogen nog vertrekken'
vandaag, 08:17 829 reacties
Hoewel er nog maar tien dagen resterend zijn op de transfermarkt, zal Dennis te Kloese met zijn team nog flink aan het werk moeten. Bij Feyenoord staan er acht spelers op de lijst om te mogen vertrekken en tegelijkertijd moet de club nog versterkt worden met een spits en centrale verdediger.
De Telegraaf schetst in een overzicht welke spelers er mogen vertrekken, waaronder uiteraard ook al een aantal bekende namen. Het aantal selectiespelers van 38, waar Feyenoord nu over beschikt, is simpelweg te groot om dagelijks mee te trainen en naar wedstrijden af te reizen. Een uitverkoop zal hoe dan ook dus plaatsvinden.
Allereerst mag Julián Carranza vertrekken. De spits kwam vorige zomer transfervrij over van Philadelphia Union, heeft Feyenoord veel geld opgeleverd in de Champions League, maar is niet de juiste man in de punt van de aanval. De Rotterdammers zijn er wel van overtuigd dat Carranza zijn waarde behoudt en zich ergens anders kan bewijzen, waardoor verhuur ook een optie is.
Ezequiel Bullaude gaat ook niet van waarde zijn voor Feyenoord en wil zelf graag speeltijd krijgen, waardoor een vertrek de beste optie is. De Argentijn werd de afgelopen seizoenen al meerdere keren verhuurd. Voor Neraysho Kasanwirjo, die vorig seizoen een blessure opliep bij Rangers FC, geldt exact hetzelfde.
Chris-Kévin Nadje is een andere speler die mag vertrekken. Spelers in de selectie zouden onder de indruk zijn van zijn atletisch vermogen en trainingsmentaliteit, maar de concurrentie op het middenveld is te groot voor de Franse Ivoriaan. Ook voor Calvin Stengs lijkt de concurrentie een reden om nog afscheid te nemen van Feyenoord. De aanvallende speler kwam tot dusver heel weinig in actie en zal Sem Steijn waarschijnlijk ook niet passeren in de pikorde.
Verhuur van talenten
Jeyland Mitchell, Jaden Slory en Shiloh 't Zand mogen allemaal worden verhuurd wat betreft Feyenoord. Voor laatstgenoemde geldt dat hij eventueel ook verkocht kan worden, maar de club ziet het talent in de zelf opgeleide middenvelder. In de situatie van Slory lijkt een verkoop onbespreekbaar, en is een jaar veel spelen op Eredivisieniveau de beste optie. Mitchell ziet drie rechtsbacks voor zich staan in de pikorde en staat daarom op de lijst om via een verhuur meer minuten te krijgen.
Ik denk dat je het eerder moet zien als een soort advertentie vanuit de club. Toevallig geplaatst in het sportkatern.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
telegraaf gaat dat wel even bepalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |