Hoe kan het in fucksnaam dat ie nog niet gewisseld was, wtfquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:55 schreef snabbi het volgende:
hoe kan lotomba nou bij 4 doelpunten de schuldige zijn
Doordat hij niet is gewisseldquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:55 schreef snabbi het volgende:
hoe kan lotomba nou bij 4 doelpunten de schuldige zijn
Je hebt helemaal geen verdedigers overquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:55 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Hoe kan het in fucksnaam dat ie nog niet gewisseld was, wtf
Persie heeft ook niet heel lekker aangevoeld dat het tijd was hem te wisselen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:56 schreef Caland het volgende:
Dit pas wel perfect bij de wedstrijd dit
Lotomba kon hem aannemen en op de bal gaan zitten, doet ‘ie dit
Hij is wel de enige rechtsback die we kunnen opstellen. Dat belooft wat voor de rest van het seizoenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:56 schreef De_Pel het volgende:
Die Lobotomie Tombola kun je beter gelijk naar een strafkamp sturen.
voor wie?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:56 schreef H.FR het volgende:
[..]
Persie heeft ook niet heel lekker aangevoeld dat het tijd was hem te wisselen.
Nee, dat die pleuris lotomba verschrikkelijk gespeeld heeft kost ons de wedstrijd.quote:
Dat zeg je na deze wedstrijd met Lotomba?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:56 schreef bbuddybb het volgende:
Borges.
Wordt zo met gemak de grootste flop in de clubgeschiedenis.
Maakt geen fuck uit. Elke speler had het beter gedaanquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen verdedigers over
Smal. Of Timber. Of wie dan ook. Maargoed, Persie mag bij zichzelf ten rade.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Lotomba heeft niet 10 miljoen gekost.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat zeg je na deze wedstrijd met Lotomba?
We hadden Smal toch nog op de bank? Die had het vast beter gedaan op rechtsback.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Read begon later in de voorbereiding (en liep ook meteen daarna een blessure op)quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vorige week kreeg Lotomba de voorkeur boven Read.
Beter met 10 man spelen dan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:57 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hij is wel de enige rechtsback die we kunnen opstellen. Dat belooft wat voor de rest van het seizoen
Heb je daarom onlogisch moderator gemaakt?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:59 schreef GGMM het volgende:
Door Lotomba wordt het spel van Borges wel erg gemaskeerd. Wat een kutspeler is dat zeg.
Wat kan je ook verwachten voor het schamele bedrag van 10 miljoenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:59 schreef GGMM het volgende:
Door Lotomba wordt het spel van Borges wel erg gemaskeerd. Wat een kutspeler is dat zeg.
Lotomba: verkopen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:58 schreef Coco het volgende:
Graag review van de volgende spelers:
Borges
Lotomba
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb je daarom onlogisch moderator gemaakt?
Hier maak ik me nog het meest zorger over. Tegen de tijd dat ze ontdekken dat die niet geschikt is als trainer, is het seizoen al voorbijquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:58 schreef Haringkop het volgende:
Ik maak mij zorgen: Lotomba als rechtsback, Borges, Steijn heel het seizoen op 10, Ueda, geen CL miljoenen, RvP als trainer.
Timber zal wel weg willen, hallo: dark ages.
Turkse gokkantoren wisten er al van/zitten erinquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:59 schreef H.FR het volgende:
Dit moet toch haast matchfixing zijn. Vorige week en tegen NAC was die jongen eigenlijk prima.
Opdonderen met die mislukte tweede hans auto verkoperquote:
Ik krijg de afgelopen maanden een heel klein beetje het gevoel dat jij het niet zo hebt op De Pers.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:00 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hier maak ik me nog het meest zorger over. Tegen de tijd dat ze ontdekken dat die niet geschikt is als trainer, is het seizoen al voorbij
Borges mag mee.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:00 schreef Caland het volgende:
Hopelijk gooien ze die Lotomba eruit bij Antalya
Gaat hij daar aan die kust maar mooi handdoeken, zonnebrillen en kralen verkopen.
Ja, Te Kloese heeft zich aardig in de luren laten leggenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Borges mag mee.
Tien miljoen, gewoon.
En heel de kleedkamer weet dat Timber de leider is dus dat zal lekker ongemakkelijk zijn met Steijn die de aanvoerder gaat spelen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:58 schreef Haringkop het volgende:
Ik maak mij zorgen: Lotomba als rechtsback, Borges, Steijn heel het seizoen op 10, Ueda, geen CL miljoenen, RvP als trainer.
Timber zal wel weg willen, hallo: dark ages.
Het ingewikkelde is ook nog es dat van Persie alleen vanwege zn naam al meer krediet krijgt dan bijvoorbeeld een priskequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:00 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hier maak ik me nog het meest zorger over. Tegen de tijd dat ze ontdekken dat die niet geschikt is als trainer, is het seizoen al voorbij
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:00 schreef Caland het volgende:
Gaat hij daar aan die kust maar mooi handdoeken, zonnebrillen en kralen verkopen.
Ik ben tegen racisme.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:00 schreef Caland het volgende:
Aanvallend hebben ze individueel natuurlijk hele goede spelersquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Het erge is dat Fenerbahçe eigenlijk ook helemaal geen Champions league niveau is.
Erg leuk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En het leuke is, vermoedelijk komen we Fenerbahce gewoon weer tegen in de EL.
Gezien de reacties van de fans van Porto hadden ze hem voor de helft van dat bedrag ook al op de fiets weggebracht. Voor een kwart, zelfs.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:02 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, Te Kloese heeft zich aardig in de luren laten leggen
Klopt, je bent zelfs de gehele tweede helft beter, al creëer je niet veel. Maar als je in totaal 3 cadeautjes geeft ga je het ook tegen Telstar lastig krijgen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Het erge is dat Fenerbahçe eigenlijk ook helemaal geen Champions league niveau is.
Bij FC Porto stonden ze Sigrid Kaag style op de tafel te dansen toen Feyenoord hem kocht.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:02 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, Te Kloese heeft zich aardig in de luren laten leggen
Kijk er nu al naar uit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jouw probleem.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:03 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Ik ben tegen racisme.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mwoa. Maar wel mooi om de ware aard van het beestje door het anusje naar buiten te zien komen.quote:
Deed Steijn mee? Niks van gezien.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:06 schreef RobertoCarlos het volgende:
Borges kwam in het veld op een kutmoment toen alles al kut ging. Dus dat vind ik idd nog niet zo erg hoe hij speelde. Zeker vergeleken met Hwang, Steijn, Bos en zo
Die kans had hij wel kunnen makenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:06 schreef RobertoCarlos het volgende:
Borges kwam in het veld op een kutmoment toen alles al kut ging. Dus dat vind ik idd nog niet zo erg hoe hij speelde. Zeker vergeleken met Hwang, Steijn, Bos en zo
Hij deed het vorig seizoen na een moeizaam begin eigenlijk best aardig tot aan zijn blessure.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:05 schreef snabbi het volgende:
Ik wil Borges op basis van 1 wedstrijd nog niet volledig afschrijven. Deze wedstrijd was ie kut, geen twijfel over mogelijk maar een eindoordeel komt pas later.
Voor lotomba is mijn mening niet op 1 wedstrijd, ik snap dat we op dit moment niet anders kunnen maar dat schiet volledig tekort.
Ik vond ze als ploeg erg slecht. Je zag ook in de slotfase hoe matig ze aan het verdedigen waren, met iets meer kwaliteit draai je die wedstrijd alsnog om. Het was geen typische wedstrijd tegen een ploeg van Mourinho waar je er gewoon niet doorheen komt, ze kwamen er nu zelfs een aantal keer heel makkelijk doorheen. Maar daar gebeurde dan uiteraard weer niets mee, bijvoorbeeld omdat een Ueda geen bal kan aannemen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Ajax en PSV ook niet, maar dat maakt het niet vervelend om in de Champions League te spelen natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Hij was te druk met aanvoerenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Deed Steijn mee? Niks van gezien.
ik kan me niet meer genoeg van de wedstrijden herinneren, maar deed hij het zelf goed of zorgde de mensen er omheen dat het acceptabel was?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:07 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Hij deed het vorig seizoen na een moeizaam begin eigenlijk best aardig tot aan zijn blessure.
Als Ueda een topspits was speelde hij niet meer bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:08 schreef klaasweetalles het volgende:
ueda had gelijk moeten schieten...
een topspits schiet die bal gelijk
hij wil hem aannemen
Hem vertrouwen geven kost je 40milquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Het ingewikkelde is ook nog es dat van Persie alleen vanwege zn naam al meer krediet krijgt dan bijvoorbeeld een priske
Met mayo @Zipportalquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:10 schreef RobertoCarlos het volgende:
Goed. Ik ga eens even alle stress wegvreten![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ajax en PSV ook niet, maar dat maakt het niet vervelend om in de Champions League te spelen natuurlijk.
Ajax niet nee. PSV wel (de laatste 2 jaar bij de laatste 16 geëindigd in de CL)quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ajax en PSV ook niet, maar dat maakt het niet vervelend om in de Champions League te spelen natuurlijk.
nooit gesnapt waarom ze hem gekocht haddenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als Ueda een topspits was speelde hij niet meer bij Feyenoord.
Cryptonees is een uitlogde Turk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:08 schreef klaasweetalles het volgende:
ueda had gelijk moeten schieten...
een topspits schiet die bal gelijk
hij wil hem aannemen
Wie?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Cryptonees is een uitlogde Turk.
Ik wil deze post editten naar "met een normale rechtsback".quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Met een normale buitenspeler win je hier gewoon. Maar ja, daar koop je weinig voor.
Gewoon wat tomaten gooienquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Bos, Borges en Tengstedt, gewoon 22 miljoen weggeflikkerd.
Oké, ietwat opportunistisch
Maar zie het somber in.
Ik begin inmiddels te denken dat je zelfs aan Guus Til meer hebt, die heeft in ieder geval niet het lichaam van een kleuter.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Steijn is alvast begonnen met de mondjes snoeren van @:fetx , @:caland en @:rellende_rotscholier
Bos begon eigenlijk heel goed, ook vorige week. Borges is toch veel te kort voor conclusies, deed het tegen Wolfsburg weer erg goed namelijk. Allemaal nog veel te vroeg, maar vandaag was drama.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar zie het somber in.
ik denk dat deze spelers wel goed genoeg zijn voor de competitie om de titel te pakkenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar zie het somber in.
Je 2 cv’s zijn dan weer wel niveau wat je als Feyenoord moet hebben.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar zie het somber in.
Die 4-2 vond ik geen cadeau.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt, je bent zelfs de gehele tweede helft beter, al creëer je niet veel. Maar als je in totaal 3 cadeautjes geeft ga je het ook tegen Telstar lastig krijgen.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik denk dat deze spelers wel goed genoeg zijn voor de competitie om de titel te pakken
Heitinga gaat dit ook gewoon doen bij Ajax.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:19 schreef Elan het volgende:
Van Persie is wel echt een tactisch onbenul, lekker naïef druk zetten en niet terug lopen. Fitheid laat ook nu alweer te wensen over.
Hij zegt net op ziggo: Verdedigend stond het in principe goedquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:19 schreef Elan het volgende:
Van Persie is wel echt een tactisch onbenul, lekker naïef druk zetten en niet terug lopen. Fitheid laat ook nu alweer te wensen over.
Het stond in principe ook goed. Behalve dan de keren dat het niet goed stond.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:21 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hij zegt net op ziggo: Verdedigend stond het in principe goed
Prima analyses van van Persie. Dat gaat wel goed komen jongens.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:21 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
5 momentjes. Of ja, eigenlijk nog wat meer. Maar wie let daar nou op, op de tablet stond het goed ingetekend.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het stond in principe ook goed. Behalve dan de keren dat het niet goed stond.
Hem helemaal afbranden heeft geen zin, maar hij mag best eens benoemen dat hij wel wat fouten gemaakt heeft vandaag. Het is geen kleuterklas.quote:
En rvp is ook blij met zichzelfquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het stond in principe ook goed. Behalve dan de keren dat het niet goed stond.
Feyenoord Safe Spacequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:24 schreef XSbig het volgende:
[..]
Hem helemaal afbranden heeft geen zin, maar hij mag best eens benoemen dat hij wel wat fouten gemaakt heeft vandaag. Het is geen kleuterklas.
Ik ben het wel met je eens dat je dit meer op individuele klasse verliest. Maar dat is ook wel omdat Fener iedere kans er volkomen voortreffelijk inschoot, en bij ons, nou ja we hadden er eentje die dat goed deed.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vond ze als ploeg erg slecht. Je zag ook in de slotfase hoe matig ze aan het verdedigen waren, met iets meer kwaliteit draai je die wedstrijd alsnog om. Het was geen typische wedstrijd tegen een ploeg van Mourinho waar je er gewoon niet doorheen komt, ze kwamen er nu zelfs een aantal keer heel makkelijk doorheen. Maar daar gebeurde dan uiteraard weer niets mee, bijvoorbeeld omdat een Ueda geen bal kan aannemen.
Voorin had dat Fenerbahce wat individuele klasse. Een En-Nesyri is ook geen wereldtopper, maar hij staat wel een paar niveaus boven een Ueda of zo'n Tengstedt wiens eerste actie in het veld was de bal over de zijlijn te schoppen. Ook weer zo'n toptransfer.
Lekker geloofwaardig als iedereen ziet dat Lotomba zo’n beetje persoonlijk verantwoordelijk is voor de nederlaag vanavond.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:25 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Hij neemt hem in bescherming. Zo gek is dat toch niet?
Ik geloof in Bob.
Je moet je speler inderdaad niet publiekelijk afbranden, zeker niet omdat je gezien de blessure van Read toch geen alternatieven hebt, maar het is wel weer echt typisch dat neppe en gelikte van Van Persie dat hij hem dan juist gaat ophemelen. Overal wordt over nagedacht, behalve dan over een fatsoenlijke tactiek.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:25 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Hij neemt hem in bescherming. Zo gek is dat toch niet?
Ik geloof in Bob.
Die conclusie rondom Borges is toch wel wat voorbarig hoor. Ik ben ook sceptisch (bij zijn aankoop al) en vandaag was niet goed, maar tegen Wolfsburg liet hij goede dingen zien.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lotomba speelt een verschrikkelijke wedstrijd en die Borges is het niet. Ach ach ach
Ik vond ons in die tweede helft ook niet zo beduidend beter eigenlijk. Er kwam wat meer voetbal in toen Hwang er godzijdank uitging (over bipolaire spelers gesproken), maar dat was het dan ook wel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens dat je dit meer op individuele klasse verliest. Maar dat is ook wel omdat Fener iedere kans er volkomen voortreffelijk inschoot, en bij ons, nou ja we hadden er eentje die dat goed deed.
Ik vond het in ieder geval op basis van de tweede helft wel wat geflatteerd, want toen waren we beduidend beter, maar wat maakte die Lotomba er een teringzooi van. Manmanman.
Wat ik er nou precies van moet vinden weet ik nog steeds niet zo, eigenlijk.
Jij bent daarin positief veranderd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:28 schreef Scrummie het volgende:
Dit topic zit een beetje hoog in de emotie. Lijken die Turken wel.
Helemaal niet. Ze kunnen er allemaal niks van!!quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:28 schreef Scrummie het volgende:
Dit topic zit een beetje hoog in de emotie. Lijken die Turken wel.
Eigenlijk hadden we Zerrouki niet moeten verkopen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:30 schreef Caland het volgende:
Maar ik ga niet weer mijn langspeelplaat afspelen dat je absoluut een zes mist.
Ik ga over anderhalve week trouwenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij bent daarin positief veranderd.
Waar zou dat nou aan liggen?
Hopelijk is hij ook gestopt met rokenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij bent daarin positief veranderd.
Waar zou dat nou aan liggen?
Die hebben we ook helemaal niet verkocht.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Eigenlijk hadden we Zerrouki niet moeten verkopen.
Hwang is soms geweldig maar soms ook totaal ruk. Vraag mij af als Moder fit is of Hwang in de basis blijft.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond ons in die tweede helft ook niet zo beduidend beter eigenlijk. Er kwam wat meer voetbal in toen Hwang er godzijdank uitging (over bipolaire spelers gesproken), maar dat was het dan ook wel.
Eigenlijk vind ik een beetje hetzelfde als alle potjes tot nu toe. Niet sprankelend, maar wel een paar aardige aanvallen met veel potentie richting de rest van het seizoen. Alleen jammer dat er nu een enorme dissonant was die er in de heenwedstrijd en tegen NAC niet tussen liep.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat ik er nou precies van moet vinden weet ik nog steeds niet zo, eigenlijk
Dat verwacht ik niet, Hwang is wel een leuke rotatiespelerquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:32 schreef alopio het volgende:
[..]
Hwang is soms geweldig maar soms ook totaal ruk. Vraag mij af als Moder fit is of Hwang in de basis blijft.
Ohja, de wens was weer even de vader van de gedachte.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Die hebben we ook helemaal niet verkocht.
Ah, we gaan wat pubers op instagram weer als maatstaf nemen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:33 schreef Pistolero het volgende:
Lekker met duizenden tegelijk haatreacties en doodsbedreigingen naar Lotomba sturen. Never change, Feyenoord 'supporters' .
Zelfde laken een pak.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:34 schreef William_Papadin het volgende:
5 doelpunten tegen krijgen en dan trots vermelden dat het verdedigend goed stond.
Zelfs mokerdomme Sjon zou dat soort teksten niet bezigen @:Caland
Die hersendode pubers (al zijn het ook schrikbarend veel mannen van middelbare leeftijd, maar dat geheel ter zijde) maken nou eenmaal een flink deel uit van je supportersschare. Of je het nou wil of niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, we gaan wat pubers op instagram weer als maatstaf nemen.
Zijn het gefrustreerde supporters of gefrustreerde gokkers?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:33 schreef Pistolero het volgende:
Lekker met duizenden tegelijk haatreacties en doodsbedreigingen naar Lotomba sturen. Never change, Feyenoord 'supporters' .
Hij had meerdere prima voorzetten vanaf zijn mindere kant. Maar hoe hij met die kans om ging was echt heel slecht.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Die conclusie rondom Borges is toch wel wat voorbarig hoor. Ik ben ook sceptisch (bij zijn aankoop al) en vandaag was niet goed, maar tegen Wolfsburg liet hij goede dingen zien.
Afschuwelijk dat soort mensen... tijd voor een niet anoniem internet. Anoniem kan de wereld blijkbaar niet aan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:37 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Zijn het gefrustreerde supporters of gefrustreerde gokkers?
Na een willekeurige tenniswedstrijd zie je deze laatste groep ook terugkomen op Instagram bij de verliezende speler.
Ik zie dat zijn account inmiddels op slot is gezet door het bureau dat zijn instagram beheertquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:37 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die hersendode pubers (al zijn het ook schrikbarend veel mannen van middelbare leeftijd, maar dat geheel ter zijde) maken nou eenmaal een flink deel uit van je supportersschare. Of je het nou wil of niet.
Kan je het wel gaan bagatelliseren maar het maakt het voor de speler dus niet minder erg.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:34 schreef William_Papadin het volgende:
5 doelpunten tegen krijgen en dan trots vermelden dat het verdedigend goed stond.
Zelfs mokerdomme Sjon zou dat soort teksten niet bezigen @:Caland
Hij liet ook best redelijke dingen zien, maar hij wordt natuurlijk (terecht) afgerekend op die kans.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij had meerdere prima voorzetten vanaf zijn mindere kant. Maar hoe hij met die kans om ging was echt heel slecht.
gefeliciteerd! In NL of in Vegas?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ga over anderhalve week trouwen
Het had al enorm gescheeld als je Moder in had kunnen brengen als Hwang geen goede dag heeft. En Read voor Lotomba.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:30 schreef Caland het volgende:
Maar ik ga niet weer mijn langspeelplaat afspelen dat je absoluut een zes mist.
Dus omdat zijn socials worden beheerd door extern bureau maakt het allemaal niet zo veel uit? Dat is serieus je take ja?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie dat zijn account inmiddels op slot is gezet door het bureau dat zijn instagram beheert
Het is allemaal wat
Je moet je gewoon niet zo heel druk maken om al die kneuzen die X en instagram zitten te bevuilen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:42 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dus omdat zijn socials worden beheerd door extern bureau maakt het allemaal niet zo veel uit? Dat is serieus je take ja?
Ga je schamen man.
Ja, zo werkt het dus niet in de echte wereld.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet je gewoon niet zo heel druk maken om al die kneuzen die X en instagram zitten te bevuilen.
X en Instagram is ook niet de echte wereld.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:45 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ja, zo werkt het dus niet in de echte wereld.
Maar deze discussie gaat ook precies nergens heen dus laat ook maar weer.
Van harte!quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ga over anderhalve week trouwen
AirBnB zoekt liefdequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Van harte!
Hier moet wel direct na zo'n wedstrijd AirBNB Zoekt Liefde of weet ik veel hoe dat soort programma's heten aan dus ik heb sinds ik getrouwd ben (sterker nog, sinds ik samen woon) nooit meer een nabeschouwing of interview gezien.
Borges was gewoon de beste vleugelspeler van vandaag. (en zo goed was hij nog niet eens)quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij liet ook best redelijke dingen zien, maar hij wordt natuurlijk (terecht) afgerekend op die kans.
Ik vond Sauer vandaag nog minder. En ook Hadj Moussa vond ik niet goed.
Kwestie van beter africhten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Van harte!
Hier moet wel direct na zo'n wedstrijd AirBNB Zoekt Liefde of weet ik veel hoe dat soort programma's heten aan dus ik heb sinds ik getrouwd ben (sterker nog, sinds ik samen woon) nooit meer een nabeschouwing of interview gezien.
Mee eens. Maar ja toch lekker om te roepen dat hij er niks van kan enzo.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Borges was gewoon de beste vleugelspeler van vandaag. (en zo goed was hij nog niet eens)
Jammer dat die kans die hij mist al meteen weer een stempel oplevert. Sauer verzoop en Moussa heeft gewoon echt 0,0 gebracht vandaag.
Paixao had ook nog hier gespeeld zonder die blessure denk ik.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het had al enorm gescheeld als je Moder in had kunnen brengen als Hwang geen goede dag heeft. En Read voor Lotomba.
Toch 2 blessures die beslissend zijn nog voordat het seizoen echt begonnen is.
Het is ook een nieuw elftal waar nieuwe sterkhouders moeten opstaan, en dat kost tijd. Heeft Paixao ook 2 seizoenen gekost.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:53 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb het idee dat er heel goed is ingekocht voor de Eredivisie (in ieder geval voor 16 van de 17 tegenstanders), maar dat teveel spelers tekortschieten voor CL niveau.
Misschien zou je zelfs kampioen kunnen worden, maar dit elftal lijkt dan meer op 2016/17 dan op 2022/23.
Dat is eigenlijk een hele goede samenvatting ja. Al denk ik dat er best wel wat meer in zit voor de langere termijn, het elftal van 16/17 was ook redelijk oud en dat valt nu reuze mee.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:53 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb het idee dat er heel goed is ingekocht voor de Eredivisie (in ieder geval voor 16 van de 17 tegenstanders), maar dat teveel spelers tekortschieten voor CL niveau.
Misschien zou je zelfs kampioen kunnen worden, maar dit elftal lijkt dan meer op 2016/17 dan op 2022/23.
Veel nieuwe spelers kost altijd wat tijd. Vorige week tegen Fener, tegen NAC en tegen Wolfsburg was het bij vlagen meer dan prima. Dit elftal gaat wel lang meedoen bovenin verwacht ik.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:53 schreef hhh38 het volgende:
Maar je koopt niet zomaar spelers die even meekunnen op CL-niveau (wat dat vandaag eigenlijk nog niet eens was, maar afin). Zijn jongens die er hopelijk naar toe groeien om op dat niveau mee te kunnen. Waar een Bos vorige week een dikke voldoende scoorde had hij vandaag 2 veldkeien aan zijn schenen hangen. Zijn ook jongens die stappen moeten zetten om daar te komen, dat ons centrum eigenlijk zich uitstekend staande blijft houden vind ik wel echt de grootste winst van deze transferperiode.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:53 schreef hhh38 het volgende:
Ik ben (al een tijd terug) een keer op Facebook bedreigd omdat ik een meme postte waarin ik zei dat Heineken even lekker was als Bavaria. Ja serieus.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:37 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die hersendode pubers (al zijn het ook schrikbarend veel mannen van middelbare leeftijd, maar dat geheel ter zijde) maken nou eenmaal een flink deel uit van je supportersschare. Of je het nou wil of niet.
Kan je het wel gaan bagatelliseren maar het maakt het voor de speler dus niet minder erg.
In ieder geval kwam deze wedstrijd veel te vroeg. Alhoewel ik het ook wel treurig vind dat we dit na de 0-1 nog zo makkelijk uit handen gaven.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:53 schreef hhh38 het volgende:
Doet me wel een beetje denken aan die 4-2 tegen Lazio.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In ieder geval kwam deze wedstrijd veel te vroeg. Alhoewel ik het ook wel treurig vind dat we dit na de 0-1 nog zo makkelijk uit handen gaven.
Dat klopt, maar voor Sauer komt dit bijvoorbeeld duidelijk nog te vroeg. Valente en Steijn zijn prima spelers, maar komen ook van subtop/middenmoot Eredivisie. Dan kan je niet verwachten dat ze sterkhouder zijn in zo'n wedstrijd. En van Steijn verwacht ik niet dat ie dat ooit gaat worden. Ueda, Wellenreuther en Lotomba gaan sowieso niet beter worden dan dit. Dat is bij elkaar gewoon te weinig.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:55 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk een hele goede samenvatting ja. Al denk ik dat er best wel wat meer in zit voor de langere termijn, het elftal van 16/17 was ook redelijk oud en dat valt nu reuze mee.
Ik vond zelfs die 4-2 tegen Lazio veel kanslozer eigenlijk. Toen werden we volkomen van de mat gespeeld. Dat had ook 8-0 kunnen worden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Doet me wel een beetje denken aan die 4-2 tegen Lazio.
Vandaag was klote, maar er zit wel muziek in dit elftal.
Plek twee zal vermoedelijk tussen de lammen en de blinden gaan en PSV ergens in maart al kampioen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heitinga gaat dit ook gewoon doen bij Ajax.
Dit zeiden we vorig seizoen ook.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Plek twee zal vermoedelijk tussen de lammen en de blinden gaan en PSV ergens in maart al kampioen.
PSV kampioen inderdaad.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit zeiden we vorig seizoen ook.
En we weten allemaal hoe dit afgelopen is.
Wisselvallig vind ik wel wat een eufemisme makker, die maakt gewoon consequent de verkeerde keuzes. Die kan er echt helemaal niets van.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Rare speler. Heel wisselvallig
Had je nou echt verwacht dat Feyenoord door zou komen tegen Fener? 9 vd 10 keer ga je niet door. Niet dat Fener zo geweldig is (toch ook meer een EL ploeg dan een CL ploeg), maar voor Feyenoord is het te hoog gegrepen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Typisch dat Feyenoord altijd verzaakt in Europa.
Dat denk ik niet. Die hebben flink ingeleverd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Plek twee zal vermoedelijk tussen de lammen en de blinden gaan en PSV ergens in maart al kampioen.
Wel vervelend dat er dan nog 60 minuten volgen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En toch speelde Lotomba tot de dertigste minuut een uitstekende partij.
NL clubs doen het toch vrij aardig tegen die Turken de laatste jaren. 9/10 slaat sowieso nergens op, het is geen City ofzo. Je had hier 'gewoon' van moeten winnen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Had je nou echt verwacht dat Feyenoord door zou komen tegen Fener? 9 vd 10 keer ga je niet door. Niet dat Fener zo geweldig is (toch ook meer een EL ploeg dan een CL ploeg), maar voor Feyenoord is het te hoog gegrepen.
“Meer dan prima” vind ik dan weer wel wat overdreven eerlijk gezegd. Feyenoord speelde die wedstrijden alleraardigst, er zit voor de Eredivisie zeker potentie in, maar we zijn er nog niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Veel nieuwe spelers kost altijd wat tijd. Vorige week tegen Fener, tegen NAC en tegen Wolfsburg was het bij vlagen meer dan prima. Dit elftal gaat wel lang meedoen bovenin verwacht ik.
Til is vele malen technischer dan Steijn, en dat zegt een hoop…quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik begin inmiddels te denken dat je zelfs aan Guus Til meer hebt, die heeft in ieder geval niet het lichaam van een kleuter.
Wat verzoop die arme knul vandaag.
Dat in principe niet zo.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel vervelend dat er dan nog 60 minuten volgen.
Moder is echt basisspeler voor mij dit seizoen. Er zullen koppen moeten gaan rollen wie er uit moet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:13 schreef Slobeend het volgende:
Het nadeel aan veel goede middenvelders is dat het lastig is een ideale opstelling te vinden. Eens met @:Caland dat Hwang geen ideale 6 is en Steijn komt in de topwedstrijden enorm tekort. Targha/Moder (als fit) - Valente - Timber was voor vandaag een een beter middenveld geweest, tegen kleinere tegenstanders kun je Steijn goed gebruiken.
Op termijn stiekem ook wel benieuwd naar Kraaijeveld als 6 maar die gaat natuurlijk nauwelijks kansen krijgen dit seizoen.
Tot vlak voor de 1-1 vond ik hem eigenlijk erg goed spelen. Had een aantal uitstekende balveroveringen en hij was opbouwend goed bezig. Eigenlijk vond ik hem los van die vier goals die hij weggaf prima spelen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wisselvallig vind ik wel wat een eufemisme makker, die maakt gewoon consequent de verkeerde keuzes. Die kan er echt helemaal niets van.
Hij vond Lotomba ook prima, dit gaat weer een lang tussenjaar worden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:21 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik zou Moder mits fit sowieso altijd opstellen. Van Steijn kun je dit in mijn opzicht verwachten, leuk in de Eredivisie en zorgt er daar voor dat je bepaalde potjes lekker simpel wint maar als een wedstrijd een wat hoger tempo/niveau vraagt kan hij dat niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:13 schreef Slobeend het volgende:
Het nadeel aan veel goede middenvelders is dat het lastig is een ideale opstelling te vinden. Eens met @:Caland dat Hwang geen ideale 6 is en Steijn komt in de topwedstrijden enorm tekort. Targha/Moder (als fit) - Valente - Timber was voor vandaag een een beter middenveld geweest, tegen kleinere tegenstanders kun je Steijn goed gebruiken.
Op termijn stiekem ook wel benieuwd naar Kraaijeveld als 6 maar die gaat natuurlijk nauwelijks kansen krijgen dit seizoen.
Ik denk zeker na dit resultaat dat Timber nog vertrekt. Hwang - Valente - Moder in lastige wedstrijden en Steijn ipv 1 van die 3 in makkelijke potjes zou dan mijn keuze zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:13 schreef Slobeend het volgende:
Los van de vier goals die hij weggafquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tot vlak voor de 1-1 vond ik hem eigenlijk erg goed spelen. Had een aantal uitstekende balveroveringen en hij was opbouwend goed bezig. Eigenlijk vond ik hem los van die vier goals die hij weggaf prima spelen.
Maar ja, je ziet zelf ook wel de ironie van ‘hij speelt prima, los van die vier goals die hij weggeeft’
Steijn lijkt mij helemaal niet zo'n zekerheidje door die band. RvP is eigenzinnig genoeg om hem op de bank te zetten als dit nodig is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk zeker na dit resultaat dat Timber nog vertrekt. Hwang - Valente - Moder in lastige wedstrijden en Steijn ipv 1 van die 3 in makkelijke potjes zou dan mijn keuze zijn.
Maar Steijn is aanvoerder dus die gaat natuurlijk alles spelen
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Steijn lijkt mij helemaal niet zo'n zekerheidje door die band. RvP is eigenzinnig genoeg om hem op de bank te zetten als dit nodig is.Moet er wel een goed alternatief opstaan als 10.
Correct, echter die Farioli is een prima trainer gebleken met een duidelijke spelvisie. Van zowel Van Persie als Hetinga hoeven we toch geen wonderen te verwachten in tactisch opzicht op basis van hun eerdere prestaties.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit zeiden we vorig seizoen ook.
En we weten allemaal hoe dit afgelopen is.
Zeker kunnen winnen, het eerste kwartier was ook best aardig, daarna zakte het wel weg en als je dan gelukkig op 0-1 komt is het wel heel schlemielig om dan 5 minuten later met 2-1 achter te staan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
NL clubs doen het toch vrij aardig tegen die Turken de laatste jaren. 9/10 slaat sowieso nergens op, het is geen City ofzo. Je had hier 'gewoon' van moeten winnen.
Moet er natuurlijk wel nog een club zijn met interesse in Timber.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk zeker na dit resultaat dat Timber nog vertrekt. Hwang - Valente - Moder in lastige wedstrijden en Steijn ipv 1 van die 3 in makkelijke potjes zou dan mijn keuze zijn.
Maar Steijn is aanvoerder dus die gaat natuurlijk alles spelen
Die zou ik lekker op 10 zetten in plaats van Steijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:13 schreef fetX het volgende:
Valente is wel echt beter dan ik had verwacht trouwens. Die haakt verrassend simpel aan. Gaan we leuke dingen van zien.
Peter Bosz is er wel echt beter in geworden met de jaren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Correct, echter die Farioli is een prima trainer gebleken met een duidelijke spelvisie. Van zowel Van Persie als Hetinga hoeven we toch geen wonderen te verwachten in tactisch opzicht op basis van hun eerdere prestaties.
Eigenlijk zijn er amper trainers te bedenken die zichtbare groei hebben doorgemaakt. Het is een vak dat je beheerst (of niet).
Steijn werd vorig jaar topscoorder en Valente maakte er twee geloof ik?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die zou ik lekker op 10 zetten in plaats van Steijn.
Blijf dromen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
NL clubs doen het toch vrij aardig tegen die Turken de laatste jaren. 9/10 slaat sowieso nergens op, het is geen City ofzo. Je had hier 'gewoon' van moeten winnen.
Denk je? Ik vond die inzinking van afgelopen seizoen wel een typisch Bosz gebeuren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Peter Bosz is er wel echt beter in geworden met de jaren.
Ik denk dat jij een ietwat onrealistisch verwachtingspatroon hebt als je denkt dat alles nu al gesmeerd zou lopen met geweldig voetbal.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
“Meer dan prima” vind ik dan weer wel wat overdreven eerlijk gezegd. Feyenoord speelde die wedstrijden alleraardigst, er zit voor de Eredivisie zeker potentie in, maar we zijn er nog niet.
PSV is bijvoorbeeld op dit moment echt nog 2 klasses beter.
Maar als we 2e worden mogen we tevreden zijn. Dan heeft Kloese het mislopen van de Champions League dit seizoen weer enigszins goedgemaakt.
Wel ruim een jaar later dan gebruikelijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk je? Ik vond die inzinking van afgelopen seizoen wel een typisch Bosz gebeuren.
Stukje opportunisme makker.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Steijn werd vorig jaar topscoorder en Valente maakte er twee geloof ik?
Hij heeft anderhalf seizoen de Eredivisie compleet aan gort gespeeld. Daarna inderdaad een inzinking, maar de Peter Bosz van 2010 was nooit zo ver gekomen denk ik.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk je? Ik vond die inzinking van afgelopen seizoen wel een typisch Bosz gebeuren.
En 2x kampioen? Ook typisch Bosz toch?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
En juist omdat die 4 tegengoals door een en dezelfde speler zijn weggegeven heb ik een beetje hetzelfde gevoel over het algehele spel als tegen NAC en na de heenwedstrijd. Ik ben zelfs na vandaag echt niet zo enorm negatief.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een ietwat onrealistisch verwachtingspatroon hebt als je denkt dat alles nu al gesmeerd zou lopen met geweldig voetbal.
Je wint van Fenerbahce thuis met een goede eerste helft, wint simpel van NAC met genoeg mogelijkheden en speelt Wolfsburg half dronken. Dat is voor een begin van een seizoen prima. Zeker na een matige voorbereiding met dito resultaten. En al helemaal als je het vergelijkt met vorig seizoen. Ook onder Slot was het begin van het seizoen lang niet altijd sprankelend.
Vandaag is een klotewedstrijd en ook een heel matig resultaat tegen zeker geen geweldige ploeg. Maar goed dan moet je geen 4 goals weggeven. Nogmaals: dan krijg je het ook tegen Telstar moeilijk.
Maar Telstar zou die fouten niet zo genadeloos afstraffen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:24 schreef fetX het volgende:
Vandaag is een klotewedstrijd en ook een heel matig resultaat tegen zeker geen geweldige ploeg. Maar goed dan moet je geen 4 goals weggeven. Nogmaals: dan krijg je het ook tegen Telstar moeilijk.
Bij Twente ja. Ueda maakte er ook 20 in België. Maar wat brengt Steijn los van doelpunten? Ik vind hem niet 1 van onze 3 beste middenvelders in ieder geval.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Steijn werd vorig jaar topscoorder en Valente maakte er twee geloof ik?
Steijn gaat je in de Eredivisie gewoon door een hoop dode potjes loodsen, op een hoger niveau zag geloof ik iedereen wel zijn beperkingen toch. Maar als je hem niet op 10 zet heb je sowieso geld weggepist.quote:
Zeker wanneer Ueda je spits blijft. Steijn gaat m.i. alleen werken met een enigszins balvaste spits en Ueda gaat alleen werken met een balvaste 10.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die zou ik lekker op 10 zetten in plaats van Steijn.
Ik heb geen hoge pet van hem op, niet echt veranderd sinds Ajax, maar het is vaak wel leuk om naar te kijken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:27 schreef Solispolar het volgende:
[..]
En 2x kampioen? Ook typisch Bosz toch?
Ik vind het uiteindelijke resultaat tegen Fenerbahce wel echt teleurstellend. Zo goed waren die echt niet en eigenlijk had je die moeten pakken. Maar de potentie in dit elftal zie je wel. Ook vandaag heb je een groot deel de volledige controle.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:27 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
En juist omdat die 4 tegengoals door een en dezelfde speler zijn weggegeven heb ik een beetje hetzelfde gevoel over het algehele spel als tegen NAC en na de heenwedstrijd. Ik ben zelfs na vandaag echt niet zo enorm negatief.
2 heuse toppersquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig hebben we nog een goede back-up voor Read.
Tegen Wolfsburg was het inderdaad erg goed en veelbelovend. Wel met de kanttekening dat die Duitsers 2 weken minder ver waren in de voorbereiding dan Feyenoord.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een ietwat onrealistisch verwachtingspatroon hebt als je denkt dat alles nu al gesmeerd zou lopen met geweldig voetbal.
Je wint van Fenerbahce thuis met een goede eerste helft, wint simpel van NAC met genoeg mogelijkheden en speelt Wolfsburg half dronken. Dat is voor een begin van een seizoen prima. Zeker na een matige voorbereiding met dito resultaten. En al helemaal als je het vergelijkt met vorig seizoen. Ook onder Slot was het begin van het seizoen lang niet altijd sprankelend.
Feyenoord mist een type Geertruida.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:36 schreef fetX het volgende:
Die blessures worden wel echt vermoeiend. Nou, dat wordt weer een back huren dus
Die maakt ook wel eens verkeerde keuzesquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Feyenoord mist een type Geertruida.
Ik geloof echt niet dat al die blessures toeval zijn.quote:
Gelukkig weten ze wat de oorzaak is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik geloof echt niet dat al die blessures toeval zijn.
Maar wat is dit ontzettend kut (als de zolderkamer gelijk heeft)
Ik maak mij wel zorgen om RvP als trainer, ik ben die act van hem wel zat en tactisch heb ik hem niet hoog zitten. De veldbezetting klopt gewoon vaak niet, zeker in de omschakeling.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het uiteindelijke resultaat tegen Fenerbahce wel echt teleurstellend. Zo goed waren die echt niet en eigenlijk had je die moeten pakken. Maar de potentie in dit elftal zie je wel. Ook vandaag heb je een groot deel de volledige controle.
Je hebt ook echt veel smaken, zeker als straks iedereen fit is.
Alleen Read en Nieuwkoop en Lotomba heeft van de zomer een tia gehad, daar had hij vandaag nog even last van.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar zoveel blessures hebben we toch helemaal niet?
Maar Nieuwkoop is helemaal niet geblesseerd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:43 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Alleen Read en Nieuwkoop en Lotomba heeft van de zomer een tia gehad, daar had hij vandaag nog even last van.
En Nieuwkoop is eigenlijk altijd geblesseerd, dus dat is voor niemand een verrassing.
Eens, NAC win je dan wel eenvoudig, maar de uitvoering liet echt wel te wensen over. Onder Van Persie hebben we nog amper dominant gespeeld. Vorig jaar kon je het nog gooien op een pragmatische aanpak en veel blessures, maar ondertussen is het wel een patroon.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Tegen Wolfsburg was het inderdaad erg goed en veelbelovend. Wel met de kanttekening dat die Duitsers 2 weken minder ver waren in de voorbereiding dan Feyenoord.
Tegen Fenerbahçe was het één helft behoorlijk goed, boven verwachting wat mij betreft, maar was het de tweede helft ook gewoon maar zo-zo.
Tegen NAC vond ik Feyenoord te afwachtend en niet dominant genoeg en onvoldoende kansen creëren, ondanks dat het alsnog 3-0 had moeten worden. Maar tegen een team als NAC mag je van Feyenoord verwachten dat ze die wat makkelijker / ruimer over de streep trekken.
Dus tot aan vanavond was ik behoorlijk positief en hoopvol wat betreft de Eredivisie. Na vorige week kreeg ik toch weer hoop wat betreft Champions League kwalificatie, maar dat was tegen beter weten in.
Maar in de Eredivisie zit er volgens mij zeker nog wel progressie in.
Benieuwd ook of mijn beeld van RvP in de loop der tijd wat milder wordt, én van DtK natuurlijk. Maar dat hangt maar net af hoe de aankopen het gaan doen.
Wat dat betreft zijn tot nu toe alleen Valente, Watanabe en Ahmedhozic positieve uitschieters. Steijn gaat vermoedelijk ook wel bevallen, maar over de andere aankopen heb ik sterk mijn twijfels. Een dubbeltje op z’n kant wat dat betreft.
Ben ik zeker met je eens. Maar zonder de algehele meltdown van Lotomba pak je ze waarschijnlijk ook vandaag (in ieder geval wel een gelijkspelletje). Dat vind ik iets wezenlijk anders dan een algeheel falen. Je kan best iets vinden van Borges die die kans moet maken, maar dat kan een keer gebeuren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het uiteindelijke resultaat tegen Fenerbahce wel echt teleurstellend. Zo goed waren die echt niet en eigenlijk had je die moeten pakken. Maar de potentie in dit elftal zie je wel. Ook vandaag heb je een groot deel de volledige controle.
Je hebt ook echt veel smaken, zeker als straks iedereen fit is.
Nee die is zo vaak geblesseerd geweest dat zaterdag - dinsdag niet in z’n opbouw schema pastequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar Nieuwkoop is helemaal niet geblesseerd.
We hebben echt veel te veel dure parttimers in de selectie.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:48 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nee die is zo vaak geblesseerd geweest dat zaterdag - dinsdag niet in z’n opbouw schema paste![]()
Heeft toch 30 minuten meegedaan zaterdag.
Je hebt er gewoon niks aan. We moesten vroeg aan de bak dit jaar.
Bijlow, Stengs, Trauner, Nieuwkoop inderdaad, dat kan toch helemaal niet. Leuk dat die jongens ergens in november speelklaar denken te zijn, maar daar heb je als club toch geen moer aan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We hebben echt veel te veel dure parttimers in de selectie.
Trauner hadden ze na die blessure überhaupt niet moeten verlengen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:55 schreef hhh38 het volgende:
@:Caland had gelijk dat die verlenging van Trauner minstens 2 jaar te lang was.
Al zijn Bijlow en Stengs veel duurder.
Klassieke fout bij een voetbalclub; niet durven doorselecteren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Trauner hadden ze na die blessure überhaupt niet moeten verlengen.
Het zal vooral zijn dat Stengs een slapzak is in ieder fysiek duel dat hij niet meer de kans krijgt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:57 schreef fetX het volgende:
Heb ook wel het idee dat ze Stengs naar de uitgang proberen te duwen.
Moeten ze wel oppassen dat hij daar niet bij geblesseerd raakt.
Dat gebeurde ook op een moment dat er heel veel foute keuzes werden gemaakt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Klassieke fout bij een voetbalclub; niet durven doorselecteren.
Dat is een leuke back als hij er lekker overheen kan denderen, moet echt heel ver wegblijven van vanuit de verdediging opbouwen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:05 schreef M.Melandri het volgende:
Bos lijkt ook nog de dozen om zijn schoenen te hebben. Maakt veel meters maar zijn passing is echt heel matig en dat was in de thuiswedstrijd ook al het geval.
Als het een Toornstra 2.0 wordt tekent iedereen ervoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:07 schreef Tjacka het volgende:
Sem Steijn![]()
Veel plezier met Toornstra2.0
Een Toornstra 2.0 is meer dan welkom.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:07 schreef Tjacka het volgende:
Sem Steijn![]()
Veel plezier met Toornstra2.0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |