“Meer dan prima” vind ik dan weer wel wat overdreven eerlijk gezegd. Feyenoord speelde die wedstrijden alleraardigst, er zit voor de Eredivisie zeker potentie in, maar we zijn er nog niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Veel nieuwe spelers kost altijd wat tijd. Vorige week tegen Fener, tegen NAC en tegen Wolfsburg was het bij vlagen meer dan prima. Dit elftal gaat wel lang meedoen bovenin verwacht ik.
Til is vele malen technischer dan Steijn, en dat zegt een hoop…quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik begin inmiddels te denken dat je zelfs aan Guus Til meer hebt, die heeft in ieder geval niet het lichaam van een kleuter.
Wat verzoop die arme knul vandaag.
Dat in principe niet zo.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel vervelend dat er dan nog 60 minuten volgen.
Moder is echt basisspeler voor mij dit seizoen. Er zullen koppen moeten gaan rollen wie er uit moet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:13 schreef Slobeend het volgende:
Het nadeel aan veel goede middenvelders is dat het lastig is een ideale opstelling te vinden. Eens met @:Caland dat Hwang geen ideale 6 is en Steijn komt in de topwedstrijden enorm tekort. Targha/Moder (als fit) - Valente - Timber was voor vandaag een een beter middenveld geweest, tegen kleinere tegenstanders kun je Steijn goed gebruiken.
Op termijn stiekem ook wel benieuwd naar Kraaijeveld als 6 maar die gaat natuurlijk nauwelijks kansen krijgen dit seizoen.
Tot vlak voor de 1-1 vond ik hem eigenlijk erg goed spelen. Had een aantal uitstekende balveroveringen en hij was opbouwend goed bezig. Eigenlijk vond ik hem los van die vier goals die hij weggaf prima spelen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wisselvallig vind ik wel wat een eufemisme makker, die maakt gewoon consequent de verkeerde keuzes. Die kan er echt helemaal niets van.
Hij vond Lotomba ook prima, dit gaat weer een lang tussenjaar worden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:21 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hij zegt net op ziggo: Verdedigend stond het in principe goed
Ik zou Moder mits fit sowieso altijd opstellen. Van Steijn kun je dit in mijn opzicht verwachten, leuk in de Eredivisie en zorgt er daar voor dat je bepaalde potjes lekker simpel wint maar als een wedstrijd een wat hoger tempo/niveau vraagt kan hij dat niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:13 schreef Slobeend het volgende:
Het nadeel aan veel goede middenvelders is dat het lastig is een ideale opstelling te vinden. Eens met @:Caland dat Hwang geen ideale 6 is en Steijn komt in de topwedstrijden enorm tekort. Targha/Moder (als fit) - Valente - Timber was voor vandaag een een beter middenveld geweest, tegen kleinere tegenstanders kun je Steijn goed gebruiken.
Op termijn stiekem ook wel benieuwd naar Kraaijeveld als 6 maar die gaat natuurlijk nauwelijks kansen krijgen dit seizoen.
Ik denk zeker na dit resultaat dat Timber nog vertrekt. Hwang - Valente - Moder in lastige wedstrijden en Steijn ipv 1 van die 3 in makkelijke potjes zou dan mijn keuze zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:13 schreef Slobeend het volgende:
Los van de vier goals die hij weggafquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tot vlak voor de 1-1 vond ik hem eigenlijk erg goed spelen. Had een aantal uitstekende balveroveringen en hij was opbouwend goed bezig. Eigenlijk vond ik hem los van die vier goals die hij weggaf prima spelen.
Maar ja, je ziet zelf ook wel de ironie van ‘hij speelt prima, los van die vier goals die hij weggeeft’
Steijn lijkt mij helemaal niet zo'n zekerheidje door die band. RvP is eigenzinnig genoeg om hem op de bank te zetten als dit nodig is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk zeker na dit resultaat dat Timber nog vertrekt. Hwang - Valente - Moder in lastige wedstrijden en Steijn ipv 1 van die 3 in makkelijke potjes zou dan mijn keuze zijn.
Maar Steijn is aanvoerder dus die gaat natuurlijk alles spelen
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Steijn lijkt mij helemaal niet zo'n zekerheidje door die band. RvP is eigenzinnig genoeg om hem op de bank te zetten als dit nodig is.Moet er wel een goed alternatief opstaan als 10.
Correct, echter die Farioli is een prima trainer gebleken met een duidelijke spelvisie. Van zowel Van Persie als Hetinga hoeven we toch geen wonderen te verwachten in tactisch opzicht op basis van hun eerdere prestaties.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit zeiden we vorig seizoen ook.
En we weten allemaal hoe dit afgelopen is.
Zeker kunnen winnen, het eerste kwartier was ook best aardig, daarna zakte het wel weg en als je dan gelukkig op 0-1 komt is het wel heel schlemielig om dan 5 minuten later met 2-1 achter te staan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
NL clubs doen het toch vrij aardig tegen die Turken de laatste jaren. 9/10 slaat sowieso nergens op, het is geen City ofzo. Je had hier 'gewoon' van moeten winnen.
Moet er natuurlijk wel nog een club zijn met interesse in Timber.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk zeker na dit resultaat dat Timber nog vertrekt. Hwang - Valente - Moder in lastige wedstrijden en Steijn ipv 1 van die 3 in makkelijke potjes zou dan mijn keuze zijn.
Maar Steijn is aanvoerder dus die gaat natuurlijk alles spelen
Die zou ik lekker op 10 zetten in plaats van Steijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:13 schreef fetX het volgende:
Valente is wel echt beter dan ik had verwacht trouwens. Die haakt verrassend simpel aan. Gaan we leuke dingen van zien.
Peter Bosz is er wel echt beter in geworden met de jaren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Correct, echter die Farioli is een prima trainer gebleken met een duidelijke spelvisie. Van zowel Van Persie als Hetinga hoeven we toch geen wonderen te verwachten in tactisch opzicht op basis van hun eerdere prestaties.
Eigenlijk zijn er amper trainers te bedenken die zichtbare groei hebben doorgemaakt. Het is een vak dat je beheerst (of niet).
Steijn werd vorig jaar topscoorder en Valente maakte er twee geloof ik?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die zou ik lekker op 10 zetten in plaats van Steijn.
Blijf dromen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
NL clubs doen het toch vrij aardig tegen die Turken de laatste jaren. 9/10 slaat sowieso nergens op, het is geen City ofzo. Je had hier 'gewoon' van moeten winnen.
Denk je? Ik vond die inzinking van afgelopen seizoen wel een typisch Bosz gebeuren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Peter Bosz is er wel echt beter in geworden met de jaren.
Ik denk dat jij een ietwat onrealistisch verwachtingspatroon hebt als je denkt dat alles nu al gesmeerd zou lopen met geweldig voetbal.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
“Meer dan prima” vind ik dan weer wel wat overdreven eerlijk gezegd. Feyenoord speelde die wedstrijden alleraardigst, er zit voor de Eredivisie zeker potentie in, maar we zijn er nog niet.
PSV is bijvoorbeeld op dit moment echt nog 2 klasses beter.
Maar als we 2e worden mogen we tevreden zijn. Dan heeft Kloese het mislopen van de Champions League dit seizoen weer enigszins goedgemaakt.
Wel ruim een jaar later dan gebruikelijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk je? Ik vond die inzinking van afgelopen seizoen wel een typisch Bosz gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |