Gewoon wat tomaten gooienquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Bos, Borges en Tengstedt, gewoon 22 miljoen weggeflikkerd.
Oké, ietwat opportunistisch
Maar zie het somber in.
Ik begin inmiddels te denken dat je zelfs aan Guus Til meer hebt, die heeft in ieder geval niet het lichaam van een kleuter.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Steijn is alvast begonnen met de mondjes snoeren van @:fetx , @:caland en @:rellende_rotscholier
Bos begon eigenlijk heel goed, ook vorige week. Borges is toch veel te kort voor conclusies, deed het tegen Wolfsburg weer erg goed namelijk. Allemaal nog veel te vroeg, maar vandaag was drama.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar zie het somber in.
ik denk dat deze spelers wel goed genoeg zijn voor de competitie om de titel te pakkenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar zie het somber in.
Je 2 cv’s zijn dan weer wel niveau wat je als Feyenoord moet hebben.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar zie het somber in.
Die 4-2 vond ik geen cadeau.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt, je bent zelfs de gehele tweede helft beter, al creëer je niet veel. Maar als je in totaal 3 cadeautjes geeft ga je het ook tegen Telstar lastig krijgen.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik denk dat deze spelers wel goed genoeg zijn voor de competitie om de titel te pakken
Heitinga gaat dit ook gewoon doen bij Ajax.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:19 schreef Elan het volgende:
Van Persie is wel echt een tactisch onbenul, lekker naïef druk zetten en niet terug lopen. Fitheid laat ook nu alweer te wensen over.
Hij zegt net op ziggo: Verdedigend stond het in principe goedquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:19 schreef Elan het volgende:
Van Persie is wel echt een tactisch onbenul, lekker naïef druk zetten en niet terug lopen. Fitheid laat ook nu alweer te wensen over.
Het stond in principe ook goed. Behalve dan de keren dat het niet goed stond.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:21 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hij zegt net op ziggo: Verdedigend stond het in principe goed
Prima analyses van van Persie. Dat gaat wel goed komen jongens.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:21 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hij zegt net op ziggo: Verdedigend stond het in principe goed
5 momentjes. Of ja, eigenlijk nog wat meer. Maar wie let daar nou op, op de tablet stond het goed ingetekend.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het stond in principe ook goed. Behalve dan de keren dat het niet goed stond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |