Aanvallend hebben ze individueel natuurlijk hele goede spelersquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Het erge is dat Fenerbahçe eigenlijk ook helemaal geen Champions league niveau is.
Erg leuk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En het leuke is, vermoedelijk komen we Fenerbahce gewoon weer tegen in de EL.
Gezien de reacties van de fans van Porto hadden ze hem voor de helft van dat bedrag ook al op de fiets weggebracht. Voor een kwart, zelfs.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:02 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, Te Kloese heeft zich aardig in de luren laten leggen
Klopt, je bent zelfs de gehele tweede helft beter, al creëer je niet veel. Maar als je in totaal 3 cadeautjes geeft ga je het ook tegen Telstar lastig krijgen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Het erge is dat Fenerbahçe eigenlijk ook helemaal geen Champions league niveau is.
Bij FC Porto stonden ze Sigrid Kaag style op de tafel te dansen toen Feyenoord hem kocht.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:02 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, Te Kloese heeft zich aardig in de luren laten leggen
Kijk er nu al naar uit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jouw probleem.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:03 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Ik ben tegen racisme.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mwoa. Maar wel mooi om de ware aard van het beestje door het anusje naar buiten te zien komen.quote:
Deed Steijn mee? Niks van gezien.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:06 schreef RobertoCarlos het volgende:
Borges kwam in het veld op een kutmoment toen alles al kut ging. Dus dat vind ik idd nog niet zo erg hoe hij speelde. Zeker vergeleken met Hwang, Steijn, Bos en zo
Die kans had hij wel kunnen makenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:06 schreef RobertoCarlos het volgende:
Borges kwam in het veld op een kutmoment toen alles al kut ging. Dus dat vind ik idd nog niet zo erg hoe hij speelde. Zeker vergeleken met Hwang, Steijn, Bos en zo
Hij deed het vorig seizoen na een moeizaam begin eigenlijk best aardig tot aan zijn blessure.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:05 schreef snabbi het volgende:
Ik wil Borges op basis van 1 wedstrijd nog niet volledig afschrijven. Deze wedstrijd was ie kut, geen twijfel over mogelijk maar een eindoordeel komt pas later.
Voor lotomba is mijn mening niet op 1 wedstrijd, ik snap dat we op dit moment niet anders kunnen maar dat schiet volledig tekort.
Ik vond ze als ploeg erg slecht. Je zag ook in de slotfase hoe matig ze aan het verdedigen waren, met iets meer kwaliteit draai je die wedstrijd alsnog om. Het was geen typische wedstrijd tegen een ploeg van Mourinho waar je er gewoon niet doorheen komt, ze kwamen er nu zelfs een aantal keer heel makkelijk doorheen. Maar daar gebeurde dan uiteraard weer niets mee, bijvoorbeeld omdat een Ueda geen bal kan aannemen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Ajax en PSV ook niet, maar dat maakt het niet vervelend om in de Champions League te spelen natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Hij was te druk met aanvoerenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Deed Steijn mee? Niks van gezien.
ik kan me niet meer genoeg van de wedstrijden herinneren, maar deed hij het zelf goed of zorgde de mensen er omheen dat het acceptabel was?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:07 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Hij deed het vorig seizoen na een moeizaam begin eigenlijk best aardig tot aan zijn blessure.
Als Ueda een topspits was speelde hij niet meer bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:08 schreef klaasweetalles het volgende:
ueda had gelijk moeten schieten...
een topspits schiet die bal gelijk
hij wil hem aannemen
Hem vertrouwen geven kost je 40milquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Het ingewikkelde is ook nog es dat van Persie alleen vanwege zn naam al meer krediet krijgt dan bijvoorbeeld een priske
Met mayo @Zipportalquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:10 schreef RobertoCarlos het volgende:
Goed. Ik ga eens even alle stress wegvreten![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ajax en PSV ook niet, maar dat maakt het niet vervelend om in de Champions League te spelen natuurlijk.
Ajax niet nee. PSV wel (de laatste 2 jaar bij de laatste 16 geëindigd in de CL)quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ajax en PSV ook niet, maar dat maakt het niet vervelend om in de Champions League te spelen natuurlijk.
nooit gesnapt waarom ze hem gekocht haddenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als Ueda een topspits was speelde hij niet meer bij Feyenoord.
Cryptonees is een uitlogde Turk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:08 schreef klaasweetalles het volgende:
ueda had gelijk moeten schieten...
een topspits schiet die bal gelijk
hij wil hem aannemen
Wie?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Cryptonees is een uitlogde Turk.
Ik wil deze post editten naar "met een normale rechtsback".quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Met een normale buitenspeler win je hier gewoon. Maar ja, daar koop je weinig voor.
Gewoon wat tomaten gooienquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Bos, Borges en Tengstedt, gewoon 22 miljoen weggeflikkerd.
Oké, ietwat opportunistisch
Maar zie het somber in.
Ik begin inmiddels te denken dat je zelfs aan Guus Til meer hebt, die heeft in ieder geval niet het lichaam van een kleuter.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Steijn is alvast begonnen met de mondjes snoeren van @:fetx , @:caland en @:rellende_rotscholier
Bos begon eigenlijk heel goed, ook vorige week. Borges is toch veel te kort voor conclusies, deed het tegen Wolfsburg weer erg goed namelijk. Allemaal nog veel te vroeg, maar vandaag was drama.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar zie het somber in.
ik denk dat deze spelers wel goed genoeg zijn voor de competitie om de titel te pakkenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar zie het somber in.
Je 2 cv’s zijn dan weer wel niveau wat je als Feyenoord moet hebben.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar zie het somber in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |