Smal. Of Timber. Of wie dan ook. Maargoed, Persie mag bij zichzelf ten rade.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen verdedigers over
Lotomba heeft niet 10 miljoen gekost.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat zeg je na deze wedstrijd met Lotomba?
We hadden Smal toch nog op de bank? Die had het vast beter gedaan op rechtsback.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen verdedigers over
Read begon later in de voorbereiding (en liep ook meteen daarna een blessure op)quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vorige week kreeg Lotomba de voorkeur boven Read.
Beter met 10 man spelen dan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:57 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hij is wel de enige rechtsback die we kunnen opstellen. Dat belooft wat voor de rest van het seizoen
Heb je daarom onlogisch moderator gemaakt?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:59 schreef GGMM het volgende:
Door Lotomba wordt het spel van Borges wel erg gemaskeerd. Wat een kutspeler is dat zeg.
Wat kan je ook verwachten voor het schamele bedrag van 10 miljoenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:59 schreef GGMM het volgende:
Door Lotomba wordt het spel van Borges wel erg gemaskeerd. Wat een kutspeler is dat zeg.
Lotomba: verkopen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:58 schreef Coco het volgende:
Graag review van de volgende spelers:
Borges
Lotomba
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb je daarom onlogisch moderator gemaakt?
Hier maak ik me nog het meest zorger over. Tegen de tijd dat ze ontdekken dat die niet geschikt is als trainer, is het seizoen al voorbijquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:58 schreef Haringkop het volgende:
Ik maak mij zorgen: Lotomba als rechtsback, Borges, Steijn heel het seizoen op 10, Ueda, geen CL miljoenen, RvP als trainer.
Timber zal wel weg willen, hallo: dark ages.
Turkse gokkantoren wisten er al van/zitten erinquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:59 schreef H.FR het volgende:
Dit moet toch haast matchfixing zijn. Vorige week en tegen NAC was die jongen eigenlijk prima.
Opdonderen met die mislukte tweede hans auto verkoperquote:
Ik krijg de afgelopen maanden een heel klein beetje het gevoel dat jij het niet zo hebt op De Pers.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:00 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hier maak ik me nog het meest zorger over. Tegen de tijd dat ze ontdekken dat die niet geschikt is als trainer, is het seizoen al voorbij
Borges mag mee.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:00 schreef Caland het volgende:
Hopelijk gooien ze die Lotomba eruit bij Antalya
Gaat hij daar aan die kust maar mooi handdoeken, zonnebrillen en kralen verkopen.
Ja, Te Kloese heeft zich aardig in de luren laten leggenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Borges mag mee.
Tien miljoen, gewoon.
En heel de kleedkamer weet dat Timber de leider is dus dat zal lekker ongemakkelijk zijn met Steijn die de aanvoerder gaat spelen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:58 schreef Haringkop het volgende:
Ik maak mij zorgen: Lotomba als rechtsback, Borges, Steijn heel het seizoen op 10, Ueda, geen CL miljoenen, RvP als trainer.
Timber zal wel weg willen, hallo: dark ages.
Het ingewikkelde is ook nog es dat van Persie alleen vanwege zn naam al meer krediet krijgt dan bijvoorbeeld een priskequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:00 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hier maak ik me nog het meest zorger over. Tegen de tijd dat ze ontdekken dat die niet geschikt is als trainer, is het seizoen al voorbij
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:00 schreef Caland het volgende:
Gaat hij daar aan die kust maar mooi handdoeken, zonnebrillen en kralen verkopen.
Ik ben tegen racisme.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:00 schreef Caland het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |