Turkse gokkantoren wisten er al van/zitten erinquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:59 schreef H.FR het volgende:
Dit moet toch haast matchfixing zijn. Vorige week en tegen NAC was die jongen eigenlijk prima.
Opdonderen met die mislukte tweede hans auto verkoperquote:
Ik krijg de afgelopen maanden een heel klein beetje het gevoel dat jij het niet zo hebt op De Pers.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:00 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hier maak ik me nog het meest zorger over. Tegen de tijd dat ze ontdekken dat die niet geschikt is als trainer, is het seizoen al voorbij
Borges mag mee.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:00 schreef Caland het volgende:
Hopelijk gooien ze die Lotomba eruit bij Antalya
Gaat hij daar aan die kust maar mooi handdoeken, zonnebrillen en kralen verkopen.
Ja, Te Kloese heeft zich aardig in de luren laten leggenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Borges mag mee.
Tien miljoen, gewoon.
En heel de kleedkamer weet dat Timber de leider is dus dat zal lekker ongemakkelijk zijn met Steijn die de aanvoerder gaat spelen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:58 schreef Haringkop het volgende:
Ik maak mij zorgen: Lotomba als rechtsback, Borges, Steijn heel het seizoen op 10, Ueda, geen CL miljoenen, RvP als trainer.
Timber zal wel weg willen, hallo: dark ages.
Het ingewikkelde is ook nog es dat van Persie alleen vanwege zn naam al meer krediet krijgt dan bijvoorbeeld een priskequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:00 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hier maak ik me nog het meest zorger over. Tegen de tijd dat ze ontdekken dat die niet geschikt is als trainer, is het seizoen al voorbij
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:00 schreef Caland het volgende:
Gaat hij daar aan die kust maar mooi handdoeken, zonnebrillen en kralen verkopen.
Ik ben tegen racisme.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:00 schreef Caland het volgende:
Aanvallend hebben ze individueel natuurlijk hele goede spelersquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Het erge is dat Fenerbahçe eigenlijk ook helemaal geen Champions league niveau is.
Erg leuk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En het leuke is, vermoedelijk komen we Fenerbahce gewoon weer tegen in de EL.
Gezien de reacties van de fans van Porto hadden ze hem voor de helft van dat bedrag ook al op de fiets weggebracht. Voor een kwart, zelfs.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:02 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, Te Kloese heeft zich aardig in de luren laten leggen
Klopt, je bent zelfs de gehele tweede helft beter, al creëer je niet veel. Maar als je in totaal 3 cadeautjes geeft ga je het ook tegen Telstar lastig krijgen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Het erge is dat Fenerbahçe eigenlijk ook helemaal geen Champions league niveau is.
Bij FC Porto stonden ze Sigrid Kaag style op de tafel te dansen toen Feyenoord hem kocht.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:02 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, Te Kloese heeft zich aardig in de luren laten leggen
Kijk er nu al naar uit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En het leuke is, vermoedelijk komen we Fenerbahce gewoon weer tegen in de EL.
Jouw probleem.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:03 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Ik ben tegen racisme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |