Lotomba heeft niet 10 miljoen gekost.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat zeg je na deze wedstrijd met Lotomba?
We hadden Smal toch nog op de bank? Die had het vast beter gedaan op rechtsback.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen verdedigers over
Read begon later in de voorbereiding (en liep ook meteen daarna een blessure op)quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vorige week kreeg Lotomba de voorkeur boven Read.
Beter met 10 man spelen dan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:57 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hij is wel de enige rechtsback die we kunnen opstellen. Dat belooft wat voor de rest van het seizoen
Heb je daarom onlogisch moderator gemaakt?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:59 schreef GGMM het volgende:
Door Lotomba wordt het spel van Borges wel erg gemaskeerd. Wat een kutspeler is dat zeg.
Wat kan je ook verwachten voor het schamele bedrag van 10 miljoenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:59 schreef GGMM het volgende:
Door Lotomba wordt het spel van Borges wel erg gemaskeerd. Wat een kutspeler is dat zeg.
Lotomba: verkopen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:58 schreef Coco het volgende:
Graag review van de volgende spelers:
Borges
Lotomba
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb je daarom onlogisch moderator gemaakt?
Hier maak ik me nog het meest zorger over. Tegen de tijd dat ze ontdekken dat die niet geschikt is als trainer, is het seizoen al voorbijquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:58 schreef Haringkop het volgende:
Ik maak mij zorgen: Lotomba als rechtsback, Borges, Steijn heel het seizoen op 10, Ueda, geen CL miljoenen, RvP als trainer.
Timber zal wel weg willen, hallo: dark ages.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |