Uiteraard.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En het leuke is, vermoedelijk komen we Fenerbahce gewoon weer tegen in de EL.
Mwoa. Maar wel mooi om de ware aard van het beestje door het anusje naar buiten te zien komen.quote:
Deed Steijn mee? Niks van gezien.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:06 schreef RobertoCarlos het volgende:
Borges kwam in het veld op een kutmoment toen alles al kut ging. Dus dat vind ik idd nog niet zo erg hoe hij speelde. Zeker vergeleken met Hwang, Steijn, Bos en zo
Die kans had hij wel kunnen makenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:06 schreef RobertoCarlos het volgende:
Borges kwam in het veld op een kutmoment toen alles al kut ging. Dus dat vind ik idd nog niet zo erg hoe hij speelde. Zeker vergeleken met Hwang, Steijn, Bos en zo
Hij deed het vorig seizoen na een moeizaam begin eigenlijk best aardig tot aan zijn blessure.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:05 schreef snabbi het volgende:
Ik wil Borges op basis van 1 wedstrijd nog niet volledig afschrijven. Deze wedstrijd was ie kut, geen twijfel over mogelijk maar een eindoordeel komt pas later.
Voor lotomba is mijn mening niet op 1 wedstrijd, ik snap dat we op dit moment niet anders kunnen maar dat schiet volledig tekort.
Ik vond ze als ploeg erg slecht. Je zag ook in de slotfase hoe matig ze aan het verdedigen waren, met iets meer kwaliteit draai je die wedstrijd alsnog om. Het was geen typische wedstrijd tegen een ploeg van Mourinho waar je er gewoon niet doorheen komt, ze kwamen er nu zelfs een aantal keer heel makkelijk doorheen. Maar daar gebeurde dan uiteraard weer niets mee, bijvoorbeeld omdat een Ueda geen bal kan aannemen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Het erge is dat Fenerbahįe eigenlijk ook helemaal geen Champions league niveau is.
Ajax en PSV ook niet, maar dat maakt het niet vervelend om in de Champions League te spelen natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Het erge is dat Fenerbahįe eigenlijk ook helemaal geen Champions league niveau is.
Hij was te druk met aanvoerenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Deed Steijn mee? Niks van gezien.
ik kan me niet meer genoeg van de wedstrijden herinneren, maar deed hij het zelf goed of zorgde de mensen er omheen dat het acceptabel was?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:07 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Hij deed het vorig seizoen na een moeizaam begin eigenlijk best aardig tot aan zijn blessure.
Als Ueda een topspits was speelde hij niet meer bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:08 schreef klaasweetalles het volgende:
ueda had gelijk moeten schieten...
een topspits schiet die bal gelijk
hij wil hem aannemen
Hem vertrouwen geven kost je 40milquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Het ingewikkelde is ook nog es dat van Persie alleen vanwege zn naam al meer krediet krijgt dan bijvoorbeeld een priske
Met mayo @Zipportalquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:10 schreef RobertoCarlos het volgende:
Goed. Ik ga eens even alle stress wegvreten![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ajax en PSV ook niet, maar dat maakt het niet vervelend om in de Champions League te spelen natuurlijk.
Ajax niet nee. PSV wel (de laatste 2 jaar bij de laatste 16 geëindigd in de CL)quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ajax en PSV ook niet, maar dat maakt het niet vervelend om in de Champions League te spelen natuurlijk.
nooit gesnapt waarom ze hem gekocht haddenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als Ueda een topspits was speelde hij niet meer bij Feyenoord.
Cryptonees is een uitlogde Turk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:08 schreef klaasweetalles het volgende:
ueda had gelijk moeten schieten...
een topspits schiet die bal gelijk
hij wil hem aannemen
Wie?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Cryptonees is een uitlogde Turk.
Ik wil deze post editten naar "met een normale rechtsback".quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Met een normale buitenspeler win je hier gewoon. Maar ja, daar koop je weinig voor.
Gewoon wat tomaten gooienquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Bos, Borges en Tengstedt, gewoon 22 miljoen weggeflikkerd.
Oké, ietwat opportunistisch
Maar zie het somber in.
Ik begin inmiddels te denken dat je zelfs aan Guus Til meer hebt, die heeft in ieder geval niet het lichaam van een kleuter.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Steijn is alvast begonnen met de mondjes snoeren van @:fetx , @:caland en @:rellende_rotscholier
Bos begon eigenlijk heel goed, ook vorige week. Borges is toch veel te kort voor conclusies, deed het tegen Wolfsburg weer erg goed namelijk. Allemaal nog veel te vroeg, maar vandaag was drama.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar zie het somber in.
ik denk dat deze spelers wel goed genoeg zijn voor de competitie om de titel te pakkenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar zie het somber in.
Je 2 cv’s zijn dan weer wel niveau wat je als Feyenoord moet hebben.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar zie het somber in.
Die 4-2 vond ik geen cadeau.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt, je bent zelfs de gehele tweede helft beter, al creëer je niet veel. Maar als je in totaal 3 cadeautjes geeft ga je het ook tegen Telstar lastig krijgen.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik denk dat deze spelers wel goed genoeg zijn voor de competitie om de titel te pakken
Heitinga gaat dit ook gewoon doen bij Ajax.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:19 schreef Elan het volgende:
Van Persie is wel echt een tactisch onbenul, lekker naīef druk zetten en niet terug lopen. Fitheid laat ook nu alweer te wensen over.
Hij zegt net op ziggo: Verdedigend stond het in principe goedquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:19 schreef Elan het volgende:
Van Persie is wel echt een tactisch onbenul, lekker naīef druk zetten en niet terug lopen. Fitheid laat ook nu alweer te wensen over.
Het stond in principe ook goed. Behalve dan de keren dat het niet goed stond.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:21 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hij zegt net op ziggo: Verdedigend stond het in principe goed
Prima analyses van van Persie. Dat gaat wel goed komen jongens.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:21 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hij zegt net op ziggo: Verdedigend stond het in principe goed
5 momentjes. Of ja, eigenlijk nog wat meer. Maar wie let daar nou op, op de tablet stond het goed ingetekend.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het stond in principe ook goed. Behalve dan de keren dat het niet goed stond.
Hem helemaal afbranden heeft geen zin, maar hij mag best eens benoemen dat hij wel wat fouten gemaakt heeft vandaag. Het is geen kleuterklas.quote:
En rvp is ook blij met zichzelfquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het stond in principe ook goed. Behalve dan de keren dat het niet goed stond.
Feyenoord Safe Spacequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:24 schreef XSbig het volgende:
[..]
Hem helemaal afbranden heeft geen zin, maar hij mag best eens benoemen dat hij wel wat fouten gemaakt heeft vandaag. Het is geen kleuterklas.
Ik ben het wel met je eens dat je dit meer op individuele klasse verliest. Maar dat is ook wel omdat Fener iedere kans er volkomen voortreffelijk inschoot, en bij ons, nou ja we hadden er eentje die dat goed deed.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vond ze als ploeg erg slecht. Je zag ook in de slotfase hoe matig ze aan het verdedigen waren, met iets meer kwaliteit draai je die wedstrijd alsnog om. Het was geen typische wedstrijd tegen een ploeg van Mourinho waar je er gewoon niet doorheen komt, ze kwamen er nu zelfs een aantal keer heel makkelijk doorheen. Maar daar gebeurde dan uiteraard weer niets mee, bijvoorbeeld omdat een Ueda geen bal kan aannemen.
Voorin had dat Fenerbahce wat individuele klasse. Een En-Nesyri is ook geen wereldtopper, maar hij staat wel een paar niveaus boven een Ueda of zo'n Tengstedt wiens eerste actie in het veld was de bal over de zijlijn te schoppen. Ook weer zo'n toptransfer.
Lekker geloofwaardig als iedereen ziet dat Lotomba zo’n beetje persoonlijk verantwoordelijk is voor de nederlaag vanavond.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:25 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Hij neemt hem in bescherming. Zo gek is dat toch niet?
Ik geloof in Bob.
Je moet je speler inderdaad niet publiekelijk afbranden, zeker niet omdat je gezien de blessure van Read toch geen alternatieven hebt, maar het is wel weer echt typisch dat neppe en gelikte van Van Persie dat hij hem dan juist gaat ophemelen. Overal wordt over nagedacht, behalve dan over een fatsoenlijke tactiek.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:25 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Hij neemt hem in bescherming. Zo gek is dat toch niet?
Ik geloof in Bob.
Die conclusie rondom Borges is toch wel wat voorbarig hoor. Ik ben ook sceptisch (bij zijn aankoop al) en vandaag was niet goed, maar tegen Wolfsburg liet hij goede dingen zien.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lotomba speelt een verschrikkelijke wedstrijd en die Borges is het niet. Ach ach ach
Ik vond ons in die tweede helft ook niet zo beduidend beter eigenlijk. Er kwam wat meer voetbal in toen Hwang er godzijdank uitging (over bipolaire spelers gesproken), maar dat was het dan ook wel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens dat je dit meer op individuele klasse verliest. Maar dat is ook wel omdat Fener iedere kans er volkomen voortreffelijk inschoot, en bij ons, nou ja we hadden er eentje die dat goed deed.
Ik vond het in ieder geval op basis van de tweede helft wel wat geflatteerd, want toen waren we beduidend beter, maar wat maakte die Lotomba er een teringzooi van. Manmanman.
Wat ik er nou precies van moet vinden weet ik nog steeds niet zo, eigenlijk.
Jij bent daarin positief veranderd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:28 schreef Scrummie het volgende:
Dit topic zit een beetje hoog in de emotie. Lijken die Turken wel.
Helemaal niet. Ze kunnen er allemaal niks van!!quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:28 schreef Scrummie het volgende:
Dit topic zit een beetje hoog in de emotie. Lijken die Turken wel.
Eigenlijk hadden we Zerrouki niet moeten verkopen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:30 schreef Caland het volgende:
Maar ik ga niet weer mijn langspeelplaat afspelen dat je absoluut een zes mist.
Ik ga over anderhalve week trouwenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij bent daarin positief veranderd.
Waar zou dat nou aan liggen?
Hopelijk is hij ook gestopt met rokenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij bent daarin positief veranderd.
Waar zou dat nou aan liggen?
Die hebben we ook helemaal niet verkocht.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Eigenlijk hadden we Zerrouki niet moeten verkopen.
Hwang is soms geweldig maar soms ook totaal ruk. Vraag mij af als Moder fit is of Hwang in de basis blijft.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond ons in die tweede helft ook niet zo beduidend beter eigenlijk. Er kwam wat meer voetbal in toen Hwang er godzijdank uitging (over bipolaire spelers gesproken), maar dat was het dan ook wel.
Eigenlijk vind ik een beetje hetzelfde als alle potjes tot nu toe. Niet sprankelend, maar wel een paar aardige aanvallen met veel potentie richting de rest van het seizoen. Alleen jammer dat er nu een enorme dissonant was die er in de heenwedstrijd en tegen NAC niet tussen liep.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat ik er nou precies van moet vinden weet ik nog steeds niet zo, eigenlijk
Dat verwacht ik niet, Hwang is wel een leuke rotatiespelerquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:32 schreef alopio het volgende:
[..]
Hwang is soms geweldig maar soms ook totaal ruk. Vraag mij af als Moder fit is of Hwang in de basis blijft.
Ohja, de wens was weer even de vader van de gedachte.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Die hebben we ook helemaal niet verkocht.
Ah, we gaan wat pubers op instagram weer als maatstaf nemen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:33 schreef Pistolero het volgende:
Lekker met duizenden tegelijk haatreacties en doodsbedreigingen naar Lotomba sturen. Never change, Feyenoord 'supporters' .
Zelfde laken een pak.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:34 schreef William_Papadin het volgende:
5 doelpunten tegen krijgen en dan trots vermelden dat het verdedigend goed stond.
Zelfs mokerdomme Sjon zou dat soort teksten niet bezigen @:Caland
Die hersendode pubers (al zijn het ook schrikbarend veel mannen van middelbare leeftijd, maar dat geheel ter zijde) maken nou eenmaal een flink deel uit van je supportersschare. Of je het nou wil of niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, we gaan wat pubers op instagram weer als maatstaf nemen.
Zijn het gefrustreerde supporters of gefrustreerde gokkers?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:33 schreef Pistolero het volgende:
Lekker met duizenden tegelijk haatreacties en doodsbedreigingen naar Lotomba sturen. Never change, Feyenoord 'supporters' .
Hij had meerdere prima voorzetten vanaf zijn mindere kant. Maar hoe hij met die kans om ging was echt heel slecht.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Die conclusie rondom Borges is toch wel wat voorbarig hoor. Ik ben ook sceptisch (bij zijn aankoop al) en vandaag was niet goed, maar tegen Wolfsburg liet hij goede dingen zien.
Afschuwelijk dat soort mensen... tijd voor een niet anoniem internet. Anoniem kan de wereld blijkbaar niet aan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:37 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Zijn het gefrustreerde supporters of gefrustreerde gokkers?
Na een willekeurige tenniswedstrijd zie je deze laatste groep ook terugkomen op Instagram bij de verliezende speler.
Ik zie dat zijn account inmiddels op slot is gezet door het bureau dat zijn instagram beheertquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:37 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die hersendode pubers (al zijn het ook schrikbarend veel mannen van middelbare leeftijd, maar dat geheel ter zijde) maken nou eenmaal een flink deel uit van je supportersschare. Of je het nou wil of niet.
Kan je het wel gaan bagatelliseren maar het maakt het voor de speler dus niet minder erg.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:34 schreef William_Papadin het volgende:
5 doelpunten tegen krijgen en dan trots vermelden dat het verdedigend goed stond.
Zelfs mokerdomme Sjon zou dat soort teksten niet bezigen @:Caland
Hij liet ook best redelijke dingen zien, maar hij wordt natuurlijk (terecht) afgerekend op die kans.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij had meerdere prima voorzetten vanaf zijn mindere kant. Maar hoe hij met die kans om ging was echt heel slecht.
gefeliciteerd! In NL of in Vegas?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ga over anderhalve week trouwen
Het had al enorm gescheeld als je Moder in had kunnen brengen als Hwang geen goede dag heeft. En Read voor Lotomba.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:30 schreef Caland het volgende:
Maar ik ga niet weer mijn langspeelplaat afspelen dat je absoluut een zes mist.
Dus omdat zijn socials worden beheerd door extern bureau maakt het allemaal niet zo veel uit? Dat is serieus je take ja?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie dat zijn account inmiddels op slot is gezet door het bureau dat zijn instagram beheert
Het is allemaal wat
Je moet je gewoon niet zo heel druk maken om al die kneuzen die X en instagram zitten te bevuilen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:42 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dus omdat zijn socials worden beheerd door extern bureau maakt het allemaal niet zo veel uit? Dat is serieus je take ja?
Ga je schamen man.
Ja, zo werkt het dus niet in de echte wereld.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet je gewoon niet zo heel druk maken om al die kneuzen die X en instagram zitten te bevuilen.
X en Instagram is ook niet de echte wereld.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:45 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ja, zo werkt het dus niet in de echte wereld.
Maar deze discussie gaat ook precies nergens heen dus laat ook maar weer.
Van harte!quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ga over anderhalve week trouwen
AirBnB zoekt liefdequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Van harte!
Hier moet wel direct na zo'n wedstrijd AirBNB Zoekt Liefde of weet ik veel hoe dat soort programma's heten aan dus ik heb sinds ik getrouwd ben (sterker nog, sinds ik samen woon) nooit meer een nabeschouwing of interview gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |