Die hersendode pubers (al zijn het ook schrikbarend veel mannen van middelbare leeftijd, maar dat geheel ter zijde) maken nou eenmaal een flink deel uit van je supportersschare. Of je het nou wil of niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, we gaan wat pubers op instagram weer als maatstaf nemen.
Zijn het gefrustreerde supporters of gefrustreerde gokkers?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:33 schreef Pistolero het volgende:
Lekker met duizenden tegelijk haatreacties en doodsbedreigingen naar Lotomba sturen. Never change, Feyenoord 'supporters' .
Hij had meerdere prima voorzetten vanaf zijn mindere kant. Maar hoe hij met die kans om ging was echt heel slecht.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Die conclusie rondom Borges is toch wel wat voorbarig hoor. Ik ben ook sceptisch (bij zijn aankoop al) en vandaag was niet goed, maar tegen Wolfsburg liet hij goede dingen zien.
Afschuwelijk dat soort mensen... tijd voor een niet anoniem internet. Anoniem kan de wereld blijkbaar niet aan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:37 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Zijn het gefrustreerde supporters of gefrustreerde gokkers?
Na een willekeurige tenniswedstrijd zie je deze laatste groep ook terugkomen op Instagram bij de verliezende speler.
Ik zie dat zijn account inmiddels op slot is gezet door het bureau dat zijn instagram beheertquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:37 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die hersendode pubers (al zijn het ook schrikbarend veel mannen van middelbare leeftijd, maar dat geheel ter zijde) maken nou eenmaal een flink deel uit van je supportersschare. Of je het nou wil of niet.
Kan je het wel gaan bagatelliseren maar het maakt het voor de speler dus niet minder erg.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:34 schreef William_Papadin het volgende:
5 doelpunten tegen krijgen en dan trots vermelden dat het verdedigend goed stond.
Zelfs mokerdomme Sjon zou dat soort teksten niet bezigen @:Caland
Hij liet ook best redelijke dingen zien, maar hij wordt natuurlijk (terecht) afgerekend op die kans.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij had meerdere prima voorzetten vanaf zijn mindere kant. Maar hoe hij met die kans om ging was echt heel slecht.
gefeliciteerd! In NL of in Vegas?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ga over anderhalve week trouwen
Het had al enorm gescheeld als je Moder in had kunnen brengen als Hwang geen goede dag heeft. En Read voor Lotomba.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:30 schreef Caland het volgende:
Maar ik ga niet weer mijn langspeelplaat afspelen dat je absoluut een zes mist.
Dus omdat zijn socials worden beheerd door extern bureau maakt het allemaal niet zo veel uit? Dat is serieus je take ja?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie dat zijn account inmiddels op slot is gezet door het bureau dat zijn instagram beheert
Het is allemaal wat
Je moet je gewoon niet zo heel druk maken om al die kneuzen die X en instagram zitten te bevuilen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:42 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dus omdat zijn socials worden beheerd door extern bureau maakt het allemaal niet zo veel uit? Dat is serieus je take ja?
Ga je schamen man.
Ja, zo werkt het dus niet in de echte wereld.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet je gewoon niet zo heel druk maken om al die kneuzen die X en instagram zitten te bevuilen.
X en Instagram is ook niet de echte wereld.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:45 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ja, zo werkt het dus niet in de echte wereld.
Maar deze discussie gaat ook precies nergens heen dus laat ook maar weer.
Van harte!quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ga over anderhalve week trouwen
AirBnB zoekt liefdequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Van harte!
Hier moet wel direct na zo'n wedstrijd AirBNB Zoekt Liefde of weet ik veel hoe dat soort programma's heten aan dus ik heb sinds ik getrouwd ben (sterker nog, sinds ik samen woon) nooit meer een nabeschouwing of interview gezien.
Borges was gewoon de beste vleugelspeler van vandaag. (en zo goed was hij nog niet eens)quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij liet ook best redelijke dingen zien, maar hij wordt natuurlijk (terecht) afgerekend op die kans.
Ik vond Sauer vandaag nog minder. En ook Hadj Moussa vond ik niet goed.
Kwestie van beter africhten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Van harte!
Hier moet wel direct na zo'n wedstrijd AirBNB Zoekt Liefde of weet ik veel hoe dat soort programma's heten aan dus ik heb sinds ik getrouwd ben (sterker nog, sinds ik samen woon) nooit meer een nabeschouwing of interview gezien.
Mee eens. Maar ja toch lekker om te roepen dat hij er niks van kan enzo.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Borges was gewoon de beste vleugelspeler van vandaag. (en zo goed was hij nog niet eens)
Jammer dat die kans die hij mist al meteen weer een stempel oplevert. Sauer verzoop en Moussa heeft gewoon echt 0,0 gebracht vandaag.
Paixao had ook nog hier gespeeld zonder die blessure denk ik.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het had al enorm gescheeld als je Moder in had kunnen brengen als Hwang geen goede dag heeft. En Read voor Lotomba.
Toch 2 blessures die beslissend zijn nog voordat het seizoen echt begonnen is.
Het is ook een nieuw elftal waar nieuwe sterkhouders moeten opstaan, en dat kost tijd. Heeft Paixao ook 2 seizoenen gekost.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:53 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb het idee dat er heel goed is ingekocht voor de Eredivisie (in ieder geval voor 16 van de 17 tegenstanders), maar dat teveel spelers tekortschieten voor CL niveau.
Misschien zou je zelfs kampioen kunnen worden, maar dit elftal lijkt dan meer op 2016/17 dan op 2022/23.
Dat is eigenlijk een hele goede samenvatting ja. Al denk ik dat er best wel wat meer in zit voor de langere termijn, het elftal van 16/17 was ook redelijk oud en dat valt nu reuze mee.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:53 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb het idee dat er heel goed is ingekocht voor de Eredivisie (in ieder geval voor 16 van de 17 tegenstanders), maar dat teveel spelers tekortschieten voor CL niveau.
Misschien zou je zelfs kampioen kunnen worden, maar dit elftal lijkt dan meer op 2016/17 dan op 2022/23.
Veel nieuwe spelers kost altijd wat tijd. Vorige week tegen Fener, tegen NAC en tegen Wolfsburg was het bij vlagen meer dan prima. Dit elftal gaat wel lang meedoen bovenin verwacht ik.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:53 schreef hhh38 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |