Waren ook wel mooie goals waar hij precies goed viel. Maar Fenerbahce had wel erg veel van dit soort momentenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:47 schreef fetX het volgende:
Je moet met 0-1 de rust ingaan en dan geef je het zo weg…
Hoe hij die bal daarvoor inleverde was ook al heel slecht.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:48 schreef snabbi het volgende:
ik vind dit echt wel slecht van lotomba hoor en je kan natuurlijk zeggen dat hij denkt dat het niet zijn man is en dat hij slechts komt helpen ofzo
Rare speler. Heel wisselvalligquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoe hij die bal daarvoor inleverde was ook al heel slecht.
Ik vond het eerst ook aan hem liggen, maar Ahmedhodzic dekt daar luchtquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:48 schreef snabbi het volgende:
ik vind dit echt wel slecht van lotomba hoor en je kan natuurlijk zeggen dat hij denkt dat het niet zijn man is en dat hij slechts komt helpen ofzo
Ja, heel gênant.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoe hij die bal daarvoor inleverde was ook al heel slecht.
Inderdaad, maar Lotomba en Hadj Moussa kun je das ook aan toevoegen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:51 schreef Caland het volgende:
Bos en Sauer min min
Hwang en Steijn min
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |