Stukje opportunisme makker.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Steijn werd vorig jaar topscoorder en Valente maakte er twee geloof ik?
Hij heeft anderhalf seizoen de Eredivisie compleet aan gort gespeeld. Daarna inderdaad een inzinking, maar de Peter Bosz van 2010 was nooit zo ver gekomen denk ik.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk je? Ik vond die inzinking van afgelopen seizoen wel een typisch Bosz gebeuren.
En 2x kampioen? Ook typisch Bosz toch?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk je? Ik vond die inzinking van afgelopen seizoen wel een typisch Bosz gebeuren.
En juist omdat die 4 tegengoals door een en dezelfde speler zijn weggegeven heb ik een beetje hetzelfde gevoel over het algehele spel als tegen NAC en na de heenwedstrijd. Ik ben zelfs na vandaag echt niet zo enorm negatief.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een ietwat onrealistisch verwachtingspatroon hebt als je denkt dat alles nu al gesmeerd zou lopen met geweldig voetbal.
Je wint van Fenerbahce thuis met een goede eerste helft, wint simpel van NAC met genoeg mogelijkheden en speelt Wolfsburg half dronken. Dat is voor een begin van een seizoen prima. Zeker na een matige voorbereiding met dito resultaten. En al helemaal als je het vergelijkt met vorig seizoen. Ook onder Slot was het begin van het seizoen lang niet altijd sprankelend.
Vandaag is een klotewedstrijd en ook een heel matig resultaat tegen zeker geen geweldige ploeg. Maar goed dan moet je geen 4 goals weggeven. Nogmaals: dan krijg je het ook tegen Telstar moeilijk.
Maar Telstar zou die fouten niet zo genadeloos afstraffen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:24 schreef fetX het volgende:
Vandaag is een klotewedstrijd en ook een heel matig resultaat tegen zeker geen geweldige ploeg. Maar goed dan moet je geen 4 goals weggeven. Nogmaals: dan krijg je het ook tegen Telstar moeilijk.
Bij Twente ja. Ueda maakte er ook 20 in België. Maar wat brengt Steijn los van doelpunten? Ik vind hem niet 1 van onze 3 beste middenvelders in ieder geval.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Steijn werd vorig jaar topscoorder en Valente maakte er twee geloof ik?
Steijn gaat je in de Eredivisie gewoon door een hoop dode potjes loodsen, op een hoger niveau zag geloof ik iedereen wel zijn beperkingen toch. Maar als je hem niet op 10 zet heb je sowieso geld weggepist.quote:
Zeker wanneer Ueda je spits blijft. Steijn gaat m.i. alleen werken met een enigszins balvaste spits en Ueda gaat alleen werken met een balvaste 10.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die zou ik lekker op 10 zetten in plaats van Steijn.
Ik heb geen hoge pet van hem op, niet echt veranderd sinds Ajax, maar het is vaak wel leuk om naar te kijken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:27 schreef Solispolar het volgende:
[..]
En 2x kampioen? Ook typisch Bosz toch?
Ik vind het uiteindelijke resultaat tegen Fenerbahce wel echt teleurstellend. Zo goed waren die echt niet en eigenlijk had je die moeten pakken. Maar de potentie in dit elftal zie je wel. Ook vandaag heb je een groot deel de volledige controle.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:27 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
En juist omdat die 4 tegengoals door een en dezelfde speler zijn weggegeven heb ik een beetje hetzelfde gevoel over het algehele spel als tegen NAC en na de heenwedstrijd. Ik ben zelfs na vandaag echt niet zo enorm negatief.
2 heuse toppersquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig hebben we nog een goede back-up voor Read.
Tegen Wolfsburg was het inderdaad erg goed en veelbelovend. Wel met de kanttekening dat die Duitsers 2 weken minder ver waren in de voorbereiding dan Feyenoord.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een ietwat onrealistisch verwachtingspatroon hebt als je denkt dat alles nu al gesmeerd zou lopen met geweldig voetbal.
Je wint van Fenerbahce thuis met een goede eerste helft, wint simpel van NAC met genoeg mogelijkheden en speelt Wolfsburg half dronken. Dat is voor een begin van een seizoen prima. Zeker na een matige voorbereiding met dito resultaten. En al helemaal als je het vergelijkt met vorig seizoen. Ook onder Slot was het begin van het seizoen lang niet altijd sprankelend.
Feyenoord mist een type Geertruida.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:36 schreef fetX het volgende:
Die blessures worden wel echt vermoeiend. Nou, dat wordt weer een back huren dus
Die maakt ook wel eens verkeerde keuzesquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Feyenoord mist een type Geertruida.
Ik geloof echt niet dat al die blessures toeval zijn.quote:
Gelukkig weten ze wat de oorzaak is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik geloof echt niet dat al die blessures toeval zijn.
Maar wat is dit ontzettend kut (als de zolderkamer gelijk heeft)
Ik maak mij wel zorgen om RvP als trainer, ik ben die act van hem wel zat en tactisch heb ik hem niet hoog zitten. De veldbezetting klopt gewoon vaak niet, zeker in de omschakeling.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het uiteindelijke resultaat tegen Fenerbahce wel echt teleurstellend. Zo goed waren die echt niet en eigenlijk had je die moeten pakken. Maar de potentie in dit elftal zie je wel. Ook vandaag heb je een groot deel de volledige controle.
Je hebt ook echt veel smaken, zeker als straks iedereen fit is.
Alleen Read en Nieuwkoop en Lotomba heeft van de zomer een tia gehad, daar had hij vandaag nog even last van.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar zoveel blessures hebben we toch helemaal niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |