SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
meer stapjes is meer hapjesquote:Op maandag 11 augustus 2025 09:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij ook al wat kilo's bent kwijtgeraakt met dat wandelen?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En kun je ook weer eens de kleren aan die je al een paar jaar niet meer past.quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
meer stapjes is meer hapjesHow can I make this topic about me?![]()
roulette vandaag was oke
begon met 35k, heb nu 58kHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Regels zijn alleen voor mensen die regels nodig hebbenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Good men don't need rules. Today is not the day to find out why I have so many.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
zit nog even te kjiken, JustinK gisteren `1027 posts![]()
ik nog niet de helftHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gebolkt worden iddquote:Op maandag 11 augustus 2025 09:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]![]()
Zijn ergere dingen in het leven
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Goedemorgen.quote:
Het is nu een echte vakantie. Ik ben gisteren zelfs naar het buitenland geweest.🐙![]()
Je was in Limburg?quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Het is nu een echte vakantie. Ik ven gisteren zelfs naar het buitenland geweest.Trotste mama van Ambar
ik wilde lachenquote:Op maandag 11 augustus 2025 10:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Het is nu een echte vakantie. Ik ven gisteren zelfs naar het buitenland geweest.
en toen dacht ik wacht
ik ben daadwerkelijk naar duitsland gegaan voor de mcrib
en een paarse milkshakeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Maar die zat ook te tellen hé, dan gaat het sowieso hard met aantal postquote:Op maandag 11 augustus 2025 10:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik nog niet de helft"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ik mag dat nietquote:Op maandag 11 augustus 2025 10:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar die zat ook te tellen hé, dan gaat het sowieso hard met aantal postHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Maar jij zat dan ook aan de bbq!quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik nog niet de helftIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Hoe smaakt het zaad van Grimace?quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik wilde lachen
en toen dacht ik wacht
ik ben daadwerkelijk naar duitsland gegaan voor de mcrib
en een paarse milkshake🐙![]()
en we hebben pokemon go gespeeld en 2 legendaries gevangenquote:Op maandag 11 augustus 2025 10:05 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Maar jij zat dan ook aan de bbq!
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ff tussen de worsten doorquote:Op maandag 11 augustus 2025 10:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en we hebben pokemon go gespeeld en 2 legendaries gevangenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
het was inderdaad Grimace themaquote:Op maandag 11 augustus 2025 10:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoe smaakt het zaad van Grimace?![]()
we denken bosvruchten/blauwe bessen smaakHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Limburgquote:
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
wel noord limburg, niet te gevaarlijk maken enzoquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Daar woont een lieve dame hoorquote:Op maandag 11 augustus 2025 10:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wel noord limburg, niet te gevaarlijk maken enzoIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En goedkoop tanken
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik hoef niet te tanken, dus ben ook altijd goedkoop uitTrotste mama van Ambar
En ze lust worstquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ze had zelfs een speciaal verzoek voor turkse worstquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ze had zelfs een speciaal verzoek voor turkse worst
Ik ben wel toe aan 40 jaar vakantie ofzoTrotste mama van Ambar
Die van Dud0r?quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die worst hebben we gedeeld![]()
![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die worst hebben we gedeeld
same tbhquote:Op maandag 11 augustus 2025 10:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben wel toe aan 40 jaar vakantie ofzo
iedere keer als ik denk dat het oke is dan is het meh
gisteren de loterij weer niet gewonnen helaasHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik doe m'n best.quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
same tbh
iedere keer als ik denk dat het oke is dan is het meh
gisteren de loterij weer niet gewonnen helaas
🐙![]()
Noord is goed.quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wel noord limburg, niet te gevaarlijk maken enzoI'm surrounded by morons!
Correct, al is dat midden, niet noordquote:
Jullie zijn uiteraard allemaal welkom in mijn nieuwe topic![]()
ONZ / Dagelijkse horoscopen op verzoekje doet het geweldigquote:
ik ben alleen mentaal compleet kapot van gisteren sociaal doen en de nieuwe ontwikkeling van mijn bijzondere Fok account
dud0r heeft anderhalf uur in de auto nog moeten luisteren naar mijn conspiracy geblaatHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik denk elke keer: de enige reden waarom ik werk is geld.
Het is niet alsof je iets bijdraagt ofzo dus boeiend verder. Zal de mid-life crisis wel zijn.
ik wil gewoon een huisje in het bos met mijn Meneer Ambar PombarTrotste mama van Ambar
mijn spoor 2 mevrouw vindt dat werk leuk moet zijn omdat het anders niet kunt blijven doen tot je pensioenquote:Op maandag 11 augustus 2025 10:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk elke keer: de enige reden waarom ik werk is geld.
Het is niet alsof je iets bijdraagt ofzo dus boeiend verder. Zal de mid-life crisis wel zijn.
ik wil gewoon een huisje in het bos met mijn Meneer Ambar Pombar
ik kan me echt geen werk indenken dat een dak boven mijn hoofd geeft en ook nog leuk isHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vandaag eerste werkdag na mijn vakantie. Had liever nog in bed gelegen.I'm surrounded by morons!
Met een leuke dame?quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:26 schreef Fogel het volgende:
Vandaag eerste werkdag na mijn vakantie. Had liever nog in bed gelegen.![]()
![]()
Dit ja.quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mijn spoor 2 mevrouw vindt dat werk leuk moet zijn omdat het anders niet kunt blijven doen tot je pensioen
ik kan me echt geen werk indenken dat een dak boven mijn hoofd geeft en ook nog leuk is
Al hoewel ik wel iets kan bedenken hoor, maar dat is een dagje voor de klas staan, een dagje thuis een boek schrijven, een dagje op een boerderij helpen, een dagje psycholoog zijn.
Maar dat is geen baan.Trotste mama van Ambar
I know, was garpje.quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
Jullie zijn uiteraard allemaal welkom in mijn nieuwe topic![]()
ONZ / Dagelijkse horoscopen op verzoek
[..]
je doet het geweldig
ik ben alleen mentaal compleet kapot van gisteren sociaal doen en de nieuwe ontwikkeling van mijn bijzondere Fok account
Arme jongen.quote:dud0r heeft anderhalf uur in de auto nog moeten luisteren naar mijn conspiracy geblaat
🐙![]()
Was nog beter geweest ja.quote:I'm surrounded by morons!
Conspiracy geblaat van een Turkse worst?quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
I know, was garpje.
[..]
Arme jongen.![]()
![]()
Ik zou willen dat ik voor mijn werk de hele dag kon ontwerpen en knutselen en 3D-printen en electronicadingetjes doen en zo.
Een mens kan dromen.🐙![]()
Maar dan ook precíésquote:![]()
![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
ik wilde er ook niet uitquote:Op maandag 11 augustus 2025 10:26 schreef Fogel het volgende:
Vandaag eerste werkdag na mijn vakantie. Had liever nog in bed gelegen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Salliequote:
Ik zou willen dat ik met data kan klooien, af en toe reizen voor het werk en geen gezeik van leiders. En daar genoeg mee verdienen om ook fatsoenlijk op vakantie te kunnen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:31 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zou willen dat ik voor mijn werk de hele dag kon ontwerpen en knutselen en 3D-printen en electronicadingetjes doen en zo.
Een mens kan dromen.I'm surrounded by morons!
quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Conspiracy geblaat van een Turkse worst?
[ afbeelding ]
*Lust geen koffie*![]()
Oh kak, ik vergat te zeggen genoeg verdienen om een huis te betalen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik met data kan klooien, af en toe reizen voor het werk en geen gezeik van leiders. En daar genoeg mee verdienen om ook fatsoenlijk op vakantie te kunnen.![]()
Te laat. Dat wordt hem niet meer.🐙![]()
Hee, pssssss, huis kopen?quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh kak, ik vergat te zeggen genoeg verdienen om een huis te betalen.![]()
Te laat. Dat wordt hem niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
Ik heb mijn besluit genomen, ik kom niet meer terug op FOK. Reden is duidelijk; het hele gedoe rondom de likes en het selectief ontnemen van rechten zonder enige vorm van communicatie. Dat is imo niets anders dan pest gedrag.
En dit loopt natuurlijk al wat langer, wat de reden was om het devven/beheer achter me te laten. Dingen worden uit hun verband getrokken om een punt te maken en het vervolgens niet krijgen van antwoorden via DM waar ik een heel verhaal met uitleg en mijn visie had geschreven.
Dit voelt als ondankbaarheid voor alles wat ik heb gedaan voor deze site, ik heb er serieus spijt van. Helemaal als er dingen de ronde gaan dat het misschien niets met traagheid te maken heeft maar dat er wat anders speelt. Ik weet niet wat er van waar is maar als het zo is; zum kotzen.
Als FOK deze kant op wil prima, ik doe er niet meer aan mee.
Dit is mijn laatste post, ik zal straks alle meuk wat ik op mijn servers heb draaien uitzetten. @gebrokenglas kan het posten van de score overnemen zodat dit spel gewoon door kan gaan, hij heeft daar de scripts immers al voor.
Weet dat dit niet door jullie komt. Ik heb me vermaakt, leuke mensen mogen ontmoeten (ook in het echte leven) en dat zal ook gewoon zo blijven. Bedankt dat ik zo open mocht zijn en de leuke reacties erop wat het allemaal net even wat losser maakte.![]()
![]()
Ah, jammer.quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:43 schreef bondage het volgende:
Ik heb mijn besluit genomen, ik kom niet meer terug op FOK. Reden is duidelijk; het hele gedoe rondom de likes en het selectief ontnemen van rechten zonder enige vorm van communicatie. Dat is imo niets anders dan pest gedrag.
En dit loopt natuurlijk al wat langer, wat de reden was om het devven/beheer achter me te laten. Dingen worden uit hun verband getrokken om een punt te maken en het vervolgens niet krijgen van antwoorden via DM waar ik een heel verhaal met uitleg en mijn visie had geschreven.
Dit voelt als ondankbaarheid voor alles wat ik heb gedaan voor deze site, ik heb er serieus spijt van. Helemaal als er dingen de ronde gaan dat het misschien niets met traagheid te maken heeft maar dat er wat anders speelt. Ik weet niet wat er van waar is maar als het zo is; zum kotzen.
Dit is mijn laatste post, ik zal straks alle meuk wat ik op mijn servers heb draaien uitzetten. @:gebrokenglas kan het posten van de score overnemen zodat dit spel gewoon door kan gaan, hij heeft daar de scripts immers al voor.
Weet dat dit niet door jullie komt. Ik heb me vermaakt, leuke mensen mogen ontmoeten (ook in het echte leven) en dat zal ook gewoon zo blijven. Bedankt dat ik zo open mocht zijn en de leuke reacties erop wat het allemaal net even wat losser maakte.
🐙![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:43 schreef bondage het volgende:
Dit is mijn laatste post, ik zal straks alle meuk wat ik op mijn servers heb draaien uitzetten. @:gebrokenglas kan het posten van de score overnemen zodat dit spel gewoon door kan gaan, hij heeft daar de scripts immers al voor.
Weet dat dit niet door jullie komt. Ik heb me vermaakt, leuke mensen mogen ontmoeten (ook in het echte leven) en dat zal ook gewoon zo blijven. Bedankt dat ik zo open mocht zijn en de leuke reacties erop wat het allemaal net even wat losser maakte.![]()
Het gaat je goed
Trotste mama van Ambar
quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:43 schreef bondage het volgende:
Weet dat dit niet door jullie komt. Ik heb me vermaakt, leuke mensen mogen ontmoeten (ook in het echte leven) en dat zal ook gewoon zo blijven. Bedankt dat ik zo open mocht zijn en de leuke reacties erop wat het allemaal net even wat losser maakte.
![]()
Het ga je goed, bondage.
Don't be a stranger,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Heel erg jammerquote:Op maandag 11 augustus 2025 10:43 schreef bondage het volgende:
Thx voor alles, je zal gemist worden![]()
![]()
Ambar heeft me geïnspireerd om een open sollicitatie te sturen naar het dierenasielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Een begrijpelijk besluit. Ik vind het heel erg jammer.quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:43 schreef bondage het volgende:
Verder weet ik niet goed wat te zeggen.
Het is inderdaad ook geen stijl om zo met je om te gaan.How can I make this topic about me?![]()
Zwaar kut kerel dat het zo moet gaan. Hoop dat de daders zich ff minimaal een fors aantal dagen klote voelenquote:Op maandag 11 augustus 2025 10:43 schreef bondage het volgende:
Weet dat dit niet door jullie komt. Ik heb me vermaakt, leuke mensen mogen ontmoeten (ook in het echte leven) en dat zal ook gewoon zo blijven. Bedankt dat ik zo open mocht zijn en de leuke reacties erop wat het allemaal net even wat losser maakte.Same shit, different day
SC hopper present![]()
ik ga niet zeggen wat ik wil zeggen hieropquote:Op maandag 11 augustus 2025 10:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zwaar kut kerel dat het zo moet gaan. Hoop dat de daders zich ff minimaal een fors aantal dagen klote voelenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ahw, ik ga je missen, maar had waarschijnlijk hetzelfde besloten.quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:43 schreef bondage het volgende:
En inderdaad ook de stekker getrokken uit alles wat ik voor fok had draaien
Misschien voeg ik je nog wel toe op fet
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Neequote:Op maandag 11 augustus 2025 10:43 schreef bondage het volgende:
DM gestuurd
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
zal ik m toevoegen aan de zutphen wa?quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ahw, ik ga je missen, maar had waarschijnlijk hetzelfde besloten.
En inderdaad ook de stekker getrokken uit alles wat ik voor fok had draaien
Misschien voeg ik je nog wel toe op fetHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja, als hij dat wil, graagquote:Op maandag 11 augustus 2025 10:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zal ik m toevoegen aan de zutphen wa?
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Zutphen? Heb weer een afslagje gemistquote:Op maandag 11 augustus 2025 10:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zal ik m toevoegen aan de zutphen wa?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
is alleen voor genodigdenquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zutphen? Heb weer een afslagje gemist
*Lust geen koffie*![]()
Ze is weer single!quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
je liefje verdwijnt dan ook🐙![]()
ik dacht 4?quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:07 schreef Vino_Tinto het volgende:
Krijgen we nu een @:gebrokenglas update 3 keer per dag?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Neeeuuuhhhhhhhhhhquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
je liefje verdwijnt dan ook
Ik word weduwe
Trotste mama van Ambar
Kan/mag ook zonder hoorquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oeh dan kan ik misschien wel Ambar aaien.
Trotste mama van Ambar
wilde likenquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oeh dan kan ik misschien wel Ambar aaien.
kreeg popup
ik ga heel lang hieraan moeten wennenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Yupquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:09 schreef KoningWouter het volgende:
Dan gaat de zoekfunctie ook van fok af straks of niet?
jupquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:09 schreef KoningWouter het volgende:
Dan gaat de zoekfunctie ook van fok af straks of niet?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb niets geautomatiseerd qua posten van de score. Die code heb ik nog niet. Dus het posten van de score blijft (voorlopig) handwerk.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:07 schreef Vino_Tinto het volgende:
Krijgen we nu een @:gebrokenglas update 3 keer per dag?
Ik baal hier echt van, dat het zo moet gaan, en ik snap bondage volledig.
Ik maak hetzelfde momenteel ook mee in mijn eigen omgeving en zit in exact dezelfde modus als bondage.How can I make this topic about me?![]()
Ik heb echt geen idee waar het over gaat om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb niets geautomatiseerd qua posten van de score. Die code heb ik nog niet. Dus het posten van de score blijft (voorlopig) handwerk.
Ik maak hetzelfde momenteel ook mee in mijn eigen omgeving en zit in exact dezelfde modus als bondage.![]()
Is het veel werk?quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb niets geautomatiseerd qua posten van standen. Die code heb ik nog niet. Dus het posten van de standen blijft (voorlopig) handwerk.
Ik maak hetzelfde momenteel ook mee in mijn eigen omgeving en zit in exact dezelfde modus als bondage.
En wil je het wel doen
Want DTS is geen hoofdzaak van fok toch?
Maken we er een leuke like sc van
Dat posten is niet veel werk, 2 minuten. Maar dat posten gaat niet automatisch, dat bedoel ik.
Het bijhouden van de score in de database gaat wel automatisch, ik draai 4x per dag het update script dus dat gaat altijd door, ook al ben ik niet thuis. Het draait op een servertje hier die altijd aan staat (in de meterkast).
[ Bericht 1% gewijzigd door gebrokenglas op 11-08-2025 11:25:34 ]How can I make this topic about me?![]()
Het zijn barre tijden. We kunnnen ons nog maar één cijfer per dag veroorloven. Beetje als Sesamstraat.quote:
Ik nomineer 7.
🐙![]()
Ik ben er stil van. Je bent een topvent. Maar ik begrijp je besluit volkomen. Ik wens je alle goeds.quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:43 schreef bondage het volgende:
![]()
wekkertje zetten iedere einde van de maand middernachtquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat posten is niet veel werk, 2 minuten. Maar dat posten gaat niet automatisch, dat bedoel ik.
Het bijhouden van de score in de database gaat wel automatisch, ik draai 4x per dag het update script dus dat gaat door, ook al ben ik niet thuis. Het draait op een servertje hier die altijd aan staat (in de meterkast).Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb geen mooie website als bondage om dat te tonen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:16 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ja die dagcijfers boeien mij niet. Maar de tellers wel
Ik heb een combinatie van python scripts en bash shell scripts om de data op te halen, de data in de database te importeren (updaten eigenlijk), en een aantal SQL queries om de DTS score te berekenen en het overzicht te tonen.How can I make this topic about me?![]()
Het belangrijkste heb je.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dagcijfers is het draaien van de juiste queries.
Ik heb geen mooie website als bondage om dat te tonen.
Ik heb python en bash shell scripts om de data op te halen, de data in de database te importeren (updaten eigenlijk), en een aantal SQL queries om de DTS score te berekenen en het overzicht te tonen.
Kun je later wel even kijken of je een plaatje kunt genereren met de scores. Niet per request maar elk uur of zo ivm rekentijd.
Misschien wel met mooie kleurtjes en zo![]()
![]()
*bonk*quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
de slimmeriken steken de koppen bij elkaar🐙![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
de slimmeriken steken de koppen bij elkaar
Ik heb er geen verstand van, ik heb andere kwaliteiten
quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:23 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
*Lust geen koffie*![]()
Die mag je ook best posten.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:23 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
🐙![]()
Ik mis @MizzezAmyIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
het is maandagquote:
bondage gaat weg
we need a pick me up
*Lust geen koffie*![]()
Ben mijn skimmers met meer dan 20 account details aan het binnen trekken.
Net al wat verkocht, levert veel op. 17000$![]()
Nee tochquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is maandag
bondage gaat weg
we need a pick me up
oh lekkerquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:31 schreef KoningWouter het volgende:
Net al wat verkocht, levert veel op. 17000$
ik heb gisteren en vandaag vooral op de junkyard gezocht, want weinig tijd en die zat vol
ga denk ik de rest van de dag focussen op cd's branden
welk level moet je denk je zijn op dingen voor ik moet gaan skimmen?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mijn skimmer is afgepaktquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:31 schreef KoningWouter het volgende:
Net al wat verkocht, levert veel op. 17000$
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is maandag
bondage gaat weg
we need a pick me up
Dat weet ik niet precies.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh lekker
ik heb gisteren en vandaag vooral op de junkyard gezocht, want weinig tijd en die zat vol
ga denk ik de rest van de dag focussen op cd's branden
welk level moet je denk je zijn op dingen voor ik moet gaan skimmen?
Ik zou me voorlopig dus inderdaad focussen op dvd's branden en dan bij level 25 of zo eens kijken of je al wat meer resultaat hebt bij het skimmen.
Ik heb Bootlegging op lvl 50 zodat ik die shop op kon zetten wat geen bal oplevert. Skimmen heb ik nog niet in gefaald.
Gewoon af en toe even een keer proberen en kijken of het beter gaat zou ik doen.![]()
Kijkers van zaterdag hebben een bieding uitgebracht
Morgen is onze makelaar er weer en dan gaat ze onderhandelen
welk lvl zit jij met de andere 4 crimes?quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat weet ik niet precies.
Ik zou me voorlopig dus inderdaad focussen op dvd's branden en dan bij level 25 of zo eens kijken of je al wat meer resultaat hebt bij het skimmen.
Ik heb Bootlegging op lvl 50 zodat ik die shop op kon zetten wat geen bal oplevert. Skimmen heb ik nog niet in gefaald.
Gewoon af en toe even een keer proberen en kijken of het beter gaat zou ik doen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh fijn!quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:34 schreef Vino_Tinto het volgende:
Morgen is onze makelaar er weer en dan gaat ze onderhandelen![]()
huis wat ik wilde is al verkochtquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:34 schreef Vino_Tinto het volgende:
Morgen is onze makelaar er weer en dan gaat ze onderhandelen
*Lust geen koffie*![]()
Ahh.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
huis wat ik wilde is al verkocht
🐙![]()
Op bijna niets. De eerste heb ik lvl 7, en de andere twee level 2 of zo. Had me volledig gefocussed op dvd's fikken.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
welk lvl zit jij met de andere 4 crimes?
Maar ik weet niet goed hoe het werkt. Ik heb ergens gelezen dat Bootlegging en Forgery bij elkaar horen. Dus als je hogere Bootlegging hebt zou forgery ook beter moeten gaan.
Maar dat is me nog niet helemaal duidelijk want skimmen gaat me wel gewoon goed af.![]()
ah ik heb nuquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Op bijna niets. De eerste heb ik lvl 7, en de andere twee level 2 of zo. Had me volledig gefocussed op dvd's fikken.
Maar ik weet niet goed hoe het werkt. Ik heb ergens gelezen dat Bootlegging en Forgery bij elkaar horen. Dus als je hogere Bootlegging hebt zou forgery ook beter moeten gaan.
Maar dat is me nog niet helemaal duidelijk want skimmen gaat me wel gewoon goed af.
• search for cash 15
• bootlegging 11
• graffiti 6
• shoplifting 3Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja ik had het niet verwacht bij deze kijkers. Maar ik hoop zo dat het leuktquote:
Zijn afrikanen, spreken geen woord nederlands, en de buren houden niet van buitenlandersJe wilt verhuizen?quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
huis wat ik wilde is al verkochtIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
jij dacht dat samenwonen met dud0r in de ghetto de droom was?quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja ik had het niet verwacht bij deze kijkers. Maar ik hoop zo dat het leukt
Zijn afrikanen, spreken geen woord nederlands, en de buren houden niet van buitenlanders
[..]
Je wilt verhuizen?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb geen idee waar dud0r woontquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jij dacht dat samenwonen met dud0r in de ghetto de droom was?
Heb even chatgpt gevraagd:quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ah ik heb nu
• search for cash 15
• bootlegging 11
• graffiti 6
• shoplifting 3
Zo zit het een beetje. Jij hebt search for cash al best hoog dus zou je kunnen kijken of je door kunt gaan met shopliften of zo.
Niet alles staat er op, paste niet op mijn scherm![]()
![]()
Bedankt voor alles wat je gedaan hebt! Ik vond het heel verfrissend hoe open jij over van alles en nog wat bent geweest, en vind het echt schandalig hoe jij nu behandeld wordt!quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:43 schreef bondage het volgende:
Ik wens je al het goede toe in je leven, en onthou dat, zodra ik een wrap zie, ik automatisch aan Bondie moet denken
kanaleneilandquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:41 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar dud0r woontHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
shopliften doe ik vooral als ik zie dat er een camera ergens niet werkt enzoquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb even chatgpt gevraagd:
[ afbeelding ]
Zo zit het een beetje. Jij hebt search for cash al best hoog dus zou je kunnen kijken of je door kunt gaan met shopliften of zo.
Niet alles staat er op, paste niet op mijn schermHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:
Zat net met praktijkondersteuner te praten, die woont in schiedam.
We hadden het erover waar ik niet wil wonen, en toen zei ik schiedam vind ik beetje eng
Zegt ze: je kan overal op reageren behalve op de wijk Nieuwland.
Wel handig zulke info
Ja verder weet ik het ook niet echt. Zit ook wat te proberen met graffiti vanmorgen maar daar krijg je helemaal niets voor qua poen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
shopliften doe ik vooral als ik zie dat er een camera ergens niet werkt enzo
Want dat skimmen kan ik niet hele tijd doen, als je er 20 hebt moet je wachten.
Ik zou me vooral nu focussen op dvd's branden. Zorgen dat je per categorie 20 dvd's hebt of zo en dan verkopen. Dat werkte vrij goed voor mij.![]()
Ik reageer ook gewoon op Nieuwland. Je bent wanhopig of je bent het niet.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:45 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Zat net met praktijkondersteuner te praten, die woont in schiedam.
We hadden het erover waar ik niet wil wonen, en toen zei ik schiedam vind ik beetje eng
Zegt ze: je kan overal op reageren behalve op de wijk Nieuwland.
Wel handig zulke info🐙![]()
Oja, weer ff dvds brandenquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja verder weet ik het ook niet echt. Zit ook wat te proberen met graffiti vanmorgen maar daar krijg je helemaal niets voor qua poen.
Ik zou me vooral nu focussen op dvd's branden. Zorgen dat je per categorie 20 dvd's hebt of zo en dan verkopen. Dat werkte vrij goed voor mij.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Daar wonen al die mocros en turkies tochquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik reageer ook gewoon op Nieuwland. Je bent wanhopig of je bent het niet.
En is de criminaliteit heel hoog? Geen idee of dat wat met elkaar te maken heeft
Ben weer ff naar de gym geweestIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Was er niet zo'n gedragscode dat je niet in je eigen nest moet schijten? Dus de criminaliteit komt vast van de burenquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Daar wonen al die mocros en turkies toch
En is de criminaliteit heel hoog? Geen idee of dat wat met elkaar te maken heeft
Fogelquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Was er niet zo'n gedragscode dat je niet in je eigen nest moet schijten? Dus de criminaliteit komt vast van de buren
quote:quote:Nederland is een van de meest verstedelijkte en multiculturele landen van Europa, en zelfs de wereld. Steden als Amsterdam en Rotterdam kennen veel verloedering. Wijken als Bloemhof, Hoogvliet, Pendrecht, Spangen, IJsselmonde, Lombardijen en Feijenoord in Rotterdam, en de Bijlmer, Slotervaart, Osdorp en Bos en Lommer in Amsterdam, zijn berucht in Nederland omdat er veel criminaliteit zou zijn. Ook Den Haag (Schilderswijk) en Utrecht (Kanaleneiland, Ondiep, Lombok en Overvecht) komen regelmatig in het nieuws in dit verband.
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Was er niet zo'n gedragscode dat je niet in je eigen nest moet schijten? Dus de criminaliteit komt vast van de buren
Ja vast. Ze zei wel, ik heb er vroeger na mijn scheiding ook gewoond eventjes, maar nooit lastig gevallen.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
ja heb meestal wel een stashquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja verder weet ik het ook niet echt. Zit ook wat te proberen met graffiti vanmorgen maar daar krijg je helemaal niets voor qua poen.
Ik zou me vooral nu focussen op dvd's branden. Zorgen dat je per categorie 20 dvd's hebt of zo en dan verkopen. Dat werkte vrij goed voor mij.
wilde ook eerst veel branden en dan pas verkopen want dan heb je hoger level dus beter voor de verkoopHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oja dat is wel een goeie inderdaad.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja heb meestal wel een stash
wilde ook eerst veel branden en dan pas verkopen want dan heb je hoger level dus beter voor de verkoop
Bij mij waren action movies meer in trek dan de rest. Maar daar kom je vanzelf achter.![]()
Op Paiq had ik een hagenees en die woonde in de schilderswijk.quote:
Maar dat zag je wel aan de foto
Ik heb in de Bijlmer gewoond, zelf ook nooit last gehad.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
het is hier vooral een bende en je pakketje is niet veiligquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Was er niet zo'n gedragscode dat je niet in je eigen nest moet schijten? Dus de criminaliteit komt vast van de burenjij was de lastquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:52 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb in de Bijlmer gewoond, zelf ook nooit last gehad.
net als ik hier de last ben
*Lust geen koffie*![]()
bel de gemeente echt iedere week om meldingen te maken over kliko's enzo
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Op Paiq had ik een hagenees en die woonde in de schilderswijk.
Maar dat zag je wel aan de foto
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik moet er gewoon weer van kakken.
Of zal dat de combi koffie en monster zijn?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Zolang ze niet in m'n huis wonen vind ik het best, zo sociaal ben ik nou ook weer niet.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Daar wonen al die mocros en turkies tochIdunno. Goed slot op de deur. Steekwerende vetlaag. Ik overleef het wel.quote:En is de criminaliteit heel hoog? Geen idee of dat wat met elkaar te maken heeft🐙![]()
Wat denk jezelf?quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
Of zal dat de combi koffie en monster zijn?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Koffie aangelengd med laxeermiddel.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
Of zal dat de combi koffie en monster zijn?I'm surrounded by morons!
Steekwerende vetlaag kende ik nog niet.
zag ooit een tiktok van iemand die een koffie drip deed met monsterquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
Of zal dat de combi koffie en monster zijn?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Make it drip.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je kan niet dodelijk gewond waken als het mes niet bij je vitale organen kan!quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:56 schreef FreshFruit het volgende:
Steekwerende vetlaag kende ik nog niet.
Dit is vast hoe het werkt.
🐙![]()
Heer Versquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:56 schreef FreshFruit het volgende:
Steekwerende vetlaag kende ik nog niet.![]()
Mag dat zomaar van je vrouw?quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:58 schreef KoningWouter het volgende:
Hmm ik ga dat forgery eens proberen
Even een printer kopen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Komt er opeens iemand aan met een "you call THAT a knife"?quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je kan niet dodelijk gewond waken als het mes niet bij je vitale organen kan!
Dit is vast hoe het werkt.I'm surrounded by morons!
Ik heb in de akkers gewoond, ook nergens last van gehadquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:52 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb in de Bijlmer gewoond, zelf ook nooit last gehad.
Zoietsquote:quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zolang ze niet in m'n huis wonen vind ik het best, zo sociaal ben ik nou ook weer niet.
[..]
Idunno. Goed slot op de deur. Steekwerende vetlaag. Ik overleef het wel.![]()
quote:goede kak wel
quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Koffie aangelengd med laxeermiddel.
Heer MT6.quote:
Vergaderingquote:![]()
Nu alweer hoofdpijn
En auto heeft lekke band
Het is weer maandagIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
jammer genoeg wel jaquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
We hebben gescheiden bankrekeningenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En ditquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is maandag
bondage gaat weg
we need a pick me upIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Oeps.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vergadering![]()
Nu alweer hoofdpijn
En auto heeft lekke band
Het is weer maandag![]()
we hadden ngo een 3e slecht ding nodig mensen
maandag
bondage weg
amy een lekke band
we zijn compleet
doet de dag maar opHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Doek?quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]![]()
maandag
bondage weg
amy een lekke band
we zijn compleet
doet de dag maar op“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Welkom terug van vakantie hequote:Op maandag 11 augustus 2025 12:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vergadering![]()
Nu alweer hoofdpijn
En auto heeft lekke band
Het is weer maandag
Gewoon een kutdagquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]![]()
maandag
bondage weg
amy een lekke band
we zijn compleet
doet de dag maar opIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Het is weer maandag...
Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
@mario390quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Leuk stel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zit met korte broek en topje met een badjas aanquote:
Binnen is het fris
Detail.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Skik.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zou vieze dingen met die Darth doenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
RIP scoreIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Maar wat als Darth inderdaad je vader is?quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:13 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zou vieze dingen met die Darth doenI'm surrounded by morons!
En dan speel jij Luke?quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:13 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zou vieze dingen met die Darth doen
Misschien heeft ie een lightsaber...I'm surrounded by morons!
Ze heeft wel grote kanonnen voor een manquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar wat als Darth inderdaad je vader is?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Uiteindelijk komt het allemaal goed, maatquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nee, Luke heeft het al druk genoeg met zijn zusjequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat zusje neem ik dan wel even over.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:16 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Nee, Luke heeft het al druk genoeg met zijn zusje
hmmmm.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:15 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt het allemaal goed, maatHow can I make this topic about me?![]()
Ik heb de banden vol met wind....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik hoop dat het buiten warmer is geworden dan binnen
Heb het gewoon frisjes binnen
Op een terrasje lekker bolken.![]()
Werkt prima.
Lekkerquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:21 schreef gebrokenglas het volgende:
ik pak maar even een terrasje, even wat anders doen.![]()
Ik ga fietsen
Fijne middag allemaal
Autoband ook?quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:18 schreef gebrokenglas het volgende:
die band is zo geplakt, zeker als Amy handig is.
Oant sjen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:23 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Lekker![]()
Ik ga fietsen
Fijne middag allemaal
Bandenwissel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nu klopt de TT niet meer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Beter duur dan niet te koop.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Fietsze!quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:23 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Lekker![]()
Ik ga fietsen
Fijne middag allemaalIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zo is hetquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En evt de oude laten pluggenquote:
Kan die terug als reservewiel
Gozer, ik denk eerder dat het ontnemen van die Likes-rechten een geautomatiseerde actie is i.p.v. dat het persoonlijk door iemand tegen jou gedaan is!quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:43 schreef bondage het volgende:
![]()
Nee.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Gozer, ik denk eerder dat het ontnemen van die Likes-rechten een geautomatiseerde actie is i.p.v. dat het persoonlijk door iemand tegen jou gedaan is!🐙![]()
zou ook nog kunnen. maar waarom wordt er niet op DM gereageerd?quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Gozer, ik denk eerder dat het ontnemen van die Likes-rechten een geautomatiseerde actie is i.p.v. dat het persoonlijk door iemand tegen jou gedaan is!How can I make this topic about me?![]()
Ga zitten , en bestal een glas vol gerstenat.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:29 schreef gebrokenglas het volgende:
het is rustig op het terras. ik zie mensen met patat
misschien heeft hij fok meteen afgesloten? is een emotionele beslissingquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
zou ook nog kunnen. maar waarom wordt er niet op DM gereageerd?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
idd goed punt! Da's dan wel echt waardeloos. Tenminste, je bedoelt dat bondage er over DM't met de FA's en hij krijgt geen reactie?quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
zou ook nog kunnen. maar waarom wordt er niet op DM gereageerd?![]()
ik heb Cassis besteld.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga zitten , en bestal een glas vol gerstenat.
How can I make this topic about me?![]()
De e was te duur?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:32 schreef ToT het volgende:
[..]
idd goed punt! Da's dan wel echt waardeloos.How can I make this topic about me?![]()
Niet te koop.quote:I'm surrounded by morons!
ja.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:32 schreef ToT het volgende:
[..]
idd goed punt! Da's dan wel echt waardeloos. Tenminste, je bedoelt dat bondage er over DM't met de FA's en hij krijgt geen reactie?
[ Bericht 2% gewijzigd door gebrokenglas op 11-08-2025 12:39:56 ]How can I make this topic about me?![]()
Dus tja ik weet ook niet wat ik nu ga doen met mijn levenTrotste mama van Ambar
De energie van de Stier is vandaag stevig geworteld in de aarde, maar ook een beetje onrustig. Mercurius staat in retrograde, en dat merk je vooral in gesprekken: woorden komen niet altijd zoals je ze bedoelt, misverstanden liggen op de loer. Wees mild voor jezelf én voor anderen; deze schaduwperiode gaat voorbij, en al snel zullen de lijnen weer helder openstaan.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus tja ik weet ook niet wat ik nu ga doen met mijn leven
Je lievelingskleur groen versterkt vandaag je band met de natuur. Het is de kleur van herstel, balans en hernieuwde energie. Juist nu helpt het je om terug te keren naar rust en helderheid.
🌱 Advies voor vandaag:
Maak een wandeling, liefst ergens waar bomen je kunnen omringen. Laat elke stap je gedachten ordenen en je spanning loslaten. Adem diep in, voel hoe de aarde onder je voeten je draagt. Vandaag gaat het niet om snel vooruitgaan, maar om stevig en rustig blijven staan, zelfs als de wind even van richting verandert.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:
Verrassend genoeg wil ik vanavond even naar het bosquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
De energie van de Stier is vandaag stevig geworteld in de aarde, maar ook een beetje onrustig. Mercurius staat in retrograde, en dat merk je vooral in gesprekken: woorden komen niet altijd zoals je ze bedoelt, misverstanden liggen op de loer. Wees mild voor jezelf én voor anderen; deze schaduwperiode gaat voorbij, en al snel zullen de lijnen weer helder openstaan.
Je lievelingskleur groen versterkt vandaag je band met de natuur. Het is de kleur van herstel, balans en hernieuwde energie. Juist nu helpt het je om terug te keren naar rust en helderheid.
🌱 Advies voor vandaag:
Maak een wandeling, liefst ergens waar bomen je kunnen omringen. Laat elke stap je gedachten ordenen en je spanning loslaten. Adem diep in, voel hoe de aarde onder je voeten je draagt. Vandaag gaat het niet om snel vooruitgaan, maar om stevig en rustig blijven staan, zelfs als de wind even van richting verandert.Trotste mama van Ambar
Ze is goed he?quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Verrassend genoeg wil ik vanavond even naar het bos🐙![]()
Zoek een heksenkring.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat rijmt toch niet op patat.quote:
Frikandellenbos kan ook nog.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Patat geef je nog niet aan een katquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Tja, vleeseters he!quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Patat geef je nog niet aan een kat![]()
![]()
Is dat de bijnaam voor de lokale parkeerplek met veel "frikandellenverkeer"?quote:I'm surrounded by morons!
Dit konijn snapt hetquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Patat geef je nog niet aan een katI'm surrounded by morons!
Yup.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is dat de bijnaam voor de lokale parkeerplek met veel "frikandellenverkeer"?
Ik heb van een vriend gehoord dat poezen graan frikandellen consumeren met huis gemaakte roomsausquote:
misschien ook maar eens makenquote:
heb tot nu toe alleen een blokje kaas op
wel gedronken dus ik vind het pure winst
*Lust geen koffie*![]()
Onder het motto: "Een frikandelletje met pindasaus gaat er altijd wel in!"quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is dat de bijnaam voor de lokale parkeerplek met veel "frikandellenverkeer"?![]()
hmmmmmm![]()
misschien naar de stad lopen voor een puntzak frietjes
moet eigenlijk eerst mijn haren nog wassenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Een Jos Brinkie.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Onder het motto: "Een frikandelletje met pindasaus gaat er altijd wel in!"“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb van een vriend gehoord dat poezen graan frikandellen consumeren met huis gemaakte roomsausZo dan!
Op dit moment staat iets soortgelijks op de Frontpage, maar dan met honden!![]()
![]()
Lekker jos brinkiequote:Op maandag 11 augustus 2025 12:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Onder het motto: "Een frikandelletje met pindasaus gaat er altijd wel in!"
durf ik te gaan kijken?quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:45 schreef ToT het volgende:
[..]Zo dan!
Op dit moment staat iets soortgelijks op de Frontpage, maar dan met honden!Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Een frikandel pindasausquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:46 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
En na afloop een slappe frikandel met wat mayonaise aan het puntje?
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: