SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
meer stapjes is meer hapjesquote:Op maandag 11 augustus 2025 09:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij ook al wat kilo's bent kwijtgeraakt met dat wandelen?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En kun je ook weer eens de kleren aan die je al een paar jaar niet meer past.quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
meer stapjes is meer hapjesHow can I make this topic about me?![]()
roulette vandaag was oke
begon met 35k, heb nu 58kHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Regels zijn alleen voor mensen die regels nodig hebbenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Good men don't need rules. Today is not the day to find out why I have so many.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
zit nog even te kjiken, JustinK gisteren `1027 posts![]()
ik nog niet de helftHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gebolkt worden iddquote:Op maandag 11 augustus 2025 09:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]![]()
Zijn ergere dingen in het leven
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Goedemorgen.quote:
Het is nu een echte vakantie. Ik ben gisteren zelfs naar het buitenland geweest.🐙![]()
Je was in Limburg?quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Het is nu een echte vakantie. Ik ven gisteren zelfs naar het buitenland geweest.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
ik wilde lachenquote:Op maandag 11 augustus 2025 10:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Het is nu een echte vakantie. Ik ven gisteren zelfs naar het buitenland geweest.
en toen dacht ik wacht
ik ben daadwerkelijk naar duitsland gegaan voor de mcrib
en een paarse milkshakeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Maar die zat ook te tellen hé, dan gaat het sowieso hard met aantal postquote:Op maandag 11 augustus 2025 10:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
zit nog even te kjiken, JustinK gisteren `1027 posts![]()
ik nog niet de helft"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ik mag dat nietquote:Op maandag 11 augustus 2025 10:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar die zat ook te tellen hé, dan gaat het sowieso hard met aantal postHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: