Ja hoor, graag zelfs. Hoef ik het een keer niet te doenquote:
Deal!quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja hoor, graag zelfs. Hoef ik het een keer niet te doen
ben je het nu al zat?quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja hoor, graag zelfs. Hoef ik het een keer niet te doen
Soms is het wandelen iets te veel, maar dan sta ik buiten en gaan we wandelen en dan is alles weer oke.quote:
dat herken ik welquote:Op maandag 11 augustus 2025 09:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Soms is het wandelen iets te veel, maar dan sta ik buiten en gaan we wandelen en dan is alles weer oke.
quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:41 schreef Lovely het volgende:
Oja en de vloer moet ook even weer gedaan worden overal
i want to break freequote:Op maandag 11 augustus 2025 09:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Scherfquote:Op maandag 11 augustus 2025 09:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dat is honden eigen. Honden wandelen graag.quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij wil dan ook gewoon heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel wandelen
is wel fijn hoorquote:Op maandag 11 augustus 2025 09:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij wil dan ook gewoon heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel wandelen
1 en 3quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
4 highlights op 1 dag joh.quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat is honden eigen. Honden wandelen graag.
Het is ook zijn enige highlight van de dag.
Die hond van ons vroeger daar kon je zo met gemak 2 uur mee weg, en was het dan nog niet zat.quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
is wel fijn hoor
meeste honden in mijn familie zijn van de 15 minuten en dan klaar
* MooieTop6 geeftquote:Op maandag 11 augustus 2025 09:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oja, dat ook natuurlijk.
Af en toe is het tijd voor
[ afbeelding ]
De rest van de dag heeft zo'n beest niets te doen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
4 highlights op 1 dag joh.En de hoeveelheid dat hij wil wandelen dat heb ik nog nooit gezien bij een andere hond.
Ik neem aan dat jij ook al wat kilo's bent kwijtgeraakt met dat wandelen?quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
4 highlights op 1 dag joh.En de hoeveelheid dat hij wil wandelen dat heb ik nog nooit gezien bij een andere hond.
Soms heb je dat, dat had ik gisterenquote:Op maandag 11 augustus 2025 09:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik moet ook iets drinken maar uuuggghhh
ben gewoon katerig zonder te zuipen
Een hond hoort 12-14 uur per dag te slapen op een dag en nog een paar uur te relaxen. Dus valt best mee met niets te doen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De rest van de dag heeft zo'n beest niets te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |