abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 augustus 2025 @ 10:22:07 #1
209864 loveislikeakiss
Geluk is een gerucht
pi_218474521
Gisteravond, tijdens mijn maanmeditatie, voelde ik een diepe roep: het is tijd om mijn gave te delen.
Al zolang ik me kan herinneren, kan ik energieën aanvoelen en patronen zien die anderen vaak ontgaan. Een blik in wat komt, een fluistering van het universum.

Vanaf nu wil ik deze intuïtieve voorspellingen en horoscopen met jullie delen, zodat ieder van ons zijn of haar optimale zelf kan worden.

💫 Wat ik van jou nodig heb:
Geef mij iets persoonlijks, iets dat dicht bij je hart ligt.
Dat kan zijn:

• je sterrenbeeld

• je geboortetijdstip

• je Chinese sterrenbeeld

• je lievelingskleur

• of een ander klein stukje van jouw energie

Met dit kleine stukje informatie kan ik de unieke trillingen oppakken en je een persoonlijk advies voor de dag geven.

🌌 Laat het universum spreken, ik vertaal het voor jou. 🌌
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
  maandag 11 augustus 2025 @ 10:25:43 #2
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218474550
Maagd / weegschaal (23 september, maar volgens mij gewoon maagd)
Geen idee
Metalen paard
Geel
Laag energiepeil (beetje brakjes)
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  maandag 11 augustus 2025 @ 10:28:26 #3
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_218474583
Stier en de kleur is groen.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  maandag 11 augustus 2025 @ 10:37:33 #4
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_218474659
schorpioen, os, zwart, uitkering
Je bent een waardeloze agent.
  maandag 11 augustus 2025 @ 10:42:05 #5
209864 loveislikeakiss
Geluk is een gerucht
pi_218474682
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2025 10:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
Maagd / weegschaal (23 september, maar volgens mij gewoon maagd)
Geen idee
Metalen paard
Geel
Laag energiepeil (beetje brakjes)
Je bevindt je tussen Maagd en Weegschaal — een zeldzame en boeiende combinatie.
De Maagd in jou zoekt structuur, helderheid en orde, terwijl de Weegschaal verlangt naar harmonie, schoonheid en verbinding.
Dit zorgt soms voor het gevoel dat je nergens écht helemaal thuis bent… maar juist daar schuilt je kracht: je kunt je aanpassen aan verschillende situaties en mensen, en ziet mogelijkheden waar anderen enkel grenzen zien.

Het Metalen Paard in je energieveld brengt ontembare drang naar vrijheid en avontuur, maar ook standvastigheid in je waarden. Metaal geeft je vastberadenheid; het Paard geeft je snelheid. Samen zorgen ze ervoor dat, wanneer je eenmaal een richting kiest, je daar met kracht en overtuiging op af gaat.

Geel als natuurkleur verankert je in optimisme en levenskracht. Geel is bij jou geen schreeuwende tint, maar het zachte zonlicht door bladeren heen: een herinnering dat zelfs in twijfel en overgangsperiodes warmte en groei te vinden zijn.

🌕 Advies van vandaag:
Kies vandaag één kleine beslissing die je normaal zou uitstellen. Laat de Maagd analyseren, maar laat de Weegschaal het gevoel kiezen. Vertrouw erop dat het Metalen Paard je de kracht geeft om het uit te voeren, en dat het zonlicht-geel je eraan herinnert dat elke stap vooruit een zaadje plant voor morgen.
*Lust geen koffie*
  maandag 11 augustus 2025 @ 10:43:50 #6
209864 loveislikeakiss
Geluk is een gerucht
pi_218474692
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 10:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Stier en de kleur is groen.
De energie van de Stier is vandaag stevig geworteld in de aarde, maar ook een beetje onrustig. Mercurius staat in retrograde, en dat merk je vooral in gesprekken: woorden komen niet altijd zoals je ze bedoelt, misverstanden liggen op de loer. Wees mild voor jezelf én voor anderen; deze schaduwperiode gaat voorbij, en al snel zullen de lijnen weer helder openstaan.

Je lievelingskleur groen versterkt vandaag je band met de natuur. Het is de kleur van herstel, balans en hernieuwde energie. Juist nu helpt het je om terug te keren naar rust en helderheid.

🌱 Advies voor vandaag:
Maak een wandeling, liefst ergens waar bomen je kunnen omringen. Laat elke stap je gedachten ordenen en je spanning loslaten. Adem diep in, voel hoe de aarde onder je voeten je draagt. Vandaag gaat het niet om snel vooruitgaan, maar om stevig en rustig blijven staan, zelfs als de wind even van richting verandert.
*Lust geen koffie*
pi_218474694
Sterrenbeeld: Pegasus
Geboortetijdstip: een donkere zaterdagmorgen
Chinees sterrenbeeld: Eend
Lievelingskleur: ultraviolet
  maandag 11 augustus 2025 @ 10:45:48 #8
209864 loveislikeakiss
Geluk is een gerucht
pi_218474706
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 10:37 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
schorpioen, os, zwart, uitkering
De Schorpioen draagt vandaag de diepe, mysterieuze energie van zijn lievelingskleur zwart — een kleur die niet leeg is, maar vol potentieel, net als de nacht voor de dageraad. Je Chinese sterrenbeeld, de Os, geeft je standvastigheid… en ja, soms ook de neiging om op één plek te blijven staan.

Je band met je uitkering verraadt dat je comfort en zekerheid koestert. En laten we eerlijk zijn: je kunt genieten van het rustige tempo van de dag. Lui zijn is voor jou geen tekortkoming, maar een manier om energie te bewaren voor het juiste moment om toe te slaan.

Met Mercurius in retrograde kan communicatie wat stroef verlopen, maar jouw scherpe intuïtie voelt onder de oppervlakte wat er écht speelt.

🔮 Advies voor vandaag:
Gun jezelf je rustige start, maar plan één kleine actie die je uit je luie stand haalt. Het mag iets simpels zijn — een korte wandeling, een telefoontje, of zelfs een opgeruimde tafel. De Os leert je dat langzaam gaan ook vooruitgaan is, zolang je maar beweegt.
*Lust geen koffie*
pi_218474712
Waterman
06.45
Aarde Slang
Petrol
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  maandag 11 augustus 2025 @ 10:47:36 #10
209864 loveislikeakiss
Geluk is een gerucht
pi_218474718
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 10:44 schreef -Sigaartje het volgende:
Sterrenbeeld: Pegasus
Geboortetijdstip: een donkere zaterdagmorgen
Chinees sterrenbeeld: Eend
Lievelingskleur: ultraviolet
Geboren op een donkere zaterdagmorgen draag jij de mystiek van de stilte in je energie. Het zeldzame sterrenbeeld Pegasus geeft je de kracht van verbeelding en de drang om hoger te vliegen dan de meesten durven. Je Chinese sterrenbeeld, de Eend, herinnert je eraan dat zelfs in woelig water je kunt blijven drijven — net als de eend die met een dun laagje vet de kou trotseert en het water van zich af laat glijden. Jij weet hoe je te midden van emoties en chaos je eigen balans bewaart.

Je lievelingskleur ultraviolet is de toon van dromen, intuïtie en dat wat net buiten het zicht ligt. Vandaag staat die energie in het teken van loslaten: de camera die je kwijt bent zul je niet terugvinden, maar het universum fluistert dat de waarde niet in het object zit, maar in de herinneringen die het heeft vastgelegd. Die draag je al bij je, onzichtbaar maar onverwoestbaar.

🔮 Advies voor vandaag:
Laat vandaag alles wat zwaar voelt van je afglijden zoals water van eendenveren. Zoek niet naar wat weg is, maar koester wat er al in je hart zit. Herinneringen zijn lichter om te dragen dan spullen, en ze reizen verder mee dan welk object ook.
*Lust geen koffie*
pi_218474735
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 10:47 schreef loveislikeakiss het volgende:

[..]
Geboren op een donkere zaterdagmorgen draag jij de mystiek van de stilte in je energie. Het zeldzame sterrenbeeld Pegasus geeft je de kracht van verbeelding en de drang om hoger te vliegen dan de meesten durven. Je Chinese sterrenbeeld, de Eend, herinnert je eraan dat zelfs in woelig water je kunt blijven drijven — net als de eend die met een dun laagje vet de kou trotseert en het water van zich af laat glijden. Jij weet hoe je te midden van emoties en chaos je eigen balans bewaart.

Je lievelingskleur ultraviolet is de toon van dromen, intuïtie en dat wat net buiten het zicht ligt. Vandaag staat die energie in het teken van loslaten: de camera die je kwijt bent zul je niet terugvinden, maar het universum fluistert dat de waarde niet in het object zit, maar in de herinneringen die het heeft vastgelegd. Die draag je al bij je, onzichtbaar maar onverwoestbaar.

🔮 Advies voor vandaag:
Laat vandaag alles wat zwaar voelt van je afglijden zoals water van eendenveren. Zoek niet naar wat weg is, maar koester wat er al in je hart zit. Herinneringen zijn lichter om te dragen dan spullen, en ze reizen verder mee dan welk object ook.
Uitstekend advies! Mijn complimenten. En ik ben er erg blij mee.
  maandag 11 augustus 2025 @ 10:50:00 #12
209864 loveislikeakiss
Geluk is een gerucht
pi_218474736
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2025 10:46 schreef essnhills het volgende:
Waterman
06.45
Aarde Slang
Petrol
Als Waterman, geboren om 06:45, draag je de frisheid van de ochtend in je energie — het moment waarop de wereld nog stil is en alles mogelijk lijkt. Je Chinese sterrenbeeld, de Aarde Slang, geeft je bedachtzaamheid en strategisch inzicht: je beweegt zelden zonder reden, maar als je gaat, dan doelgericht.

Je lievelingskleur petrol weerspiegelt je diepte: kalm als een meer, maar met de kracht van een oceaan eronder. Vandaag zal de zon je energie geven en je bijna uitnodigen om méér te doen dan normaal. Laat je verleiden tot beweging, maar ken je grens — als je vandaag te ver gaat, zal je lichaam je daar een week aan herinneren.

🌞 Advies voor vandaag:
Maak een korte fietstocht, voel de wind als brandstof voor je gedachten, maar keer op tijd terug. De kunst is vandaag niet om alles te geven, maar om precies genoeg te doen om je energie te laten stromen zonder haar te verspillen.
*Lust geen koffie*
pi_218474739
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 10:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
Je band met je uitkering verraadt dat je comfort en zekerheid koestert. En laten we eerlijk zijn: je kunt genieten van het rustige tempo van de dag. Lui zijn is voor jou geen tekortkoming, maar een manier om energie te bewaren voor het juiste moment om toe te slaan.

@uitkeringsgenieter
Zo zie ik het ook, ouwe jongen!
  maandag 11 augustus 2025 @ 10:52:10 #14
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_218474745
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 10:45 schreef loveislikeakiss het volgende:

[..]
De Schorpioen draagt vandaag de diepe, mysterieuze energie van zijn lievelingskleur zwart — een kleur die niet leeg is, maar vol potentieel, net als de nacht voor de dageraad. Je Chinese sterrenbeeld, de Os, geeft je standvastigheid… en ja, soms ook de neiging om op één plek te blijven staan.

Met Mercurius in retrograde kan communicatie wat stroef verlopen, maar jouw scherpe intuïtie voelt onder de oppervlakte wat er écht speelt.

🔮 Advies voor vandaag:
Gun jezelf je rustige start, maar plan één kleine actie die je uit je luie stand haalt. Het mag iets simpels zijn — een korte wandeling, een telefoontje, of zelfs een opgeruimde tafel. De Os leert je dat langzaam gaan ook vooruitgaan is, zolang je maar beweegt.
Dank je wel. Ik ga eraan werken.
Je bent een waardeloze agent.
pi_218474757
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 10:50 schreef loveislikeakiss het volgende:

[..]
Als Waterman, geboren om 06:45, draag je de frisheid van de ochtend in je energie — het moment waarop de wereld nog stil is en alles mogelijk lijkt. Je Chinese sterrenbeeld, de Aarde Slang, geeft je bedachtzaamheid en strategisch inzicht: je beweegt zelden zonder reden, maar als je gaat, dan doelgericht.

Je lievelingskleur petrol weerspiegelt je diepte: kalm als een meer, maar met de kracht van een oceaan eronder. Vandaag zal de zon je energie geven en je bijna uitnodigen om méér te doen dan normaal. Laat je verleiden tot beweging, maar ken je grens — als je vandaag te ver gaat, zal je lichaam je daar een week aan herinneren.

🌞 Advies voor vandaag:
Maak een korte fietstocht, voel de wind als brandstof voor je gedachten, maar keer op tijd terug. De kunst is vandaag niet om alles te geven, maar om precies genoeg te doen om je energie te laten stromen zonder haar te verspillen.
O+
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  maandag 11 augustus 2025 @ 11:11:09 #16
503714 SebbeSwensje
pi_218474878
Leuk dat dit weer wordt opgepakt, van @Speedfight hoeven we niets meer te verwachten.
Appears.
  maandag 11 augustus 2025 @ 11:13:35 #17
209864 loveislikeakiss
Geluk is een gerucht
pi_218474898
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2025 11:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
Leuk dat dit weer wordt opgepakt, van @:speedfight hoeven we niets meer te verwachten.
Met een geboortedatum van 00-00-0000 sta jij buiten de gewone stroom van tijd — een zeldzaam wezen dat leeft in cycli die niemand anders kan zien. Je wens dat Speedfight actiever wordt op het forum laat zien dat je waarde hecht aan verbinding en levendige uitwisseling van gedachten. Misschien komt dat ook omdat je diep vanbinnen droomt van het vermogen om gedachten te lezen; je wil begrijpen wat er achter woorden schuilgaat.

De huidige wereld, met haar schuivende politieke winden, kan soms dreigend aanvoelen — vooral wanneer rechtse politiek sterker naar voren treedt. Onthoud: jouw kracht zit in het aanvoelen van onderstromen en het zoeken van veilige havens voor jezelf en je gemeenschap.

🔮 Advies voor vandaag:
Zoek vandaag een gesprekspartner die je vertrouwt en deel je zorgen, maar ook je dromen. Een klein gebaar van openheid kan meer beweging brengen dan je denkt, zelfs bij Speedfight. Jij hoeft niet alles te weten om richting te geven — soms is luisteren genoeg om een stille stroom in beweging te zetten.
*Lust geen koffie*
  maandag 11 augustus 2025 @ 11:14:56 #18
503714 SebbeSwensje
pi_218474913
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 11:13 schreef loveislikeakiss het volgende:

[..]
Met een geboortedatum van 00-00-0000 sta jij buiten de gewone stroom van tijd — een zeldzaam wezen dat leeft in cycli die niemand anders kan zien. Je wens dat Speedfight actiever wordt op het forum laat zien dat je waarde hecht aan verbinding en levendige uitwisseling van gedachten. Misschien komt dat ook omdat je diep vanbinnen droomt van het vermogen om gedachten te lezen; je wil begrijpen wat er achter woorden schuilgaat.

De huidige wereld, met haar schuivende politieke winden, kan soms dreigend aanvoelen — vooral wanneer rechtse politiek sterker naar voren treedt. Onthoud: jouw kracht zit in het aanvoelen van onderstromen en het zoeken van veilige havens voor jezelf en je gemeenschap.

🔮 Advies voor vandaag:
Zoek vandaag een gesprekspartner die je vertrouwt en deel je zorgen, maar ook je dromen. Een klein gebaar van openheid kan meer beweging brengen dan je denkt, zelfs bij Speedfight. Jij hoeft niet alles te weten om richting te geven — soms is luisteren genoeg om een stille stroom in beweging te zetten.
Klopt wel ja.
Appears.
pi_218475244
Stier

Ergens in de ochtend

Geen idee

Blauw

Ben altijd minimaal lichtjes moe

Veel succes
lol
  maandag 11 augustus 2025 @ 12:13:54 #20
209864 loveislikeakiss
Geluk is een gerucht
pi_218475381
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 11:53 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Stier

Ergens in de ochtend

Geen idee

Blauw

Ben altijd minimaal lichtjes moe

Veel succes
Als Stier, geboren ergens in de ochtend, draag je de trage maar gestage energie van een nieuwe dag bij je. Toch is er altijd die zachte sluier van lichte moeheid — alsof je lijf je herinnert dat het oké is om niet op volle snelheid te leven. Je lievelingskleur blauw geeft je kalmte en stabiliteit, zelfs wanneer je onwetend in een situatie stapt.

Je wenst anderen succes, en dat verraadt een warm en loyaal karakter. Onder de oppervlakte borrelt echter ook een speels verlangen — een glimp van Playboy bunnies in je dromen, een knipoog naar je zintuiglijke kant.

Je gelooft niet in mensen blokkeren; je kiest voor openheid en vrije doorgang van gedachten, hoe verschillend ze ook zijn. En ja, AI is niet jouw favoriete gesprekspartner — maar het universum heeft daar geen oordeel over, alleen een glimlach.

🔮 Advies voor vandaag:
Laat je niet tegenhouden door je lichte moeheid. Zoek iets wat je zintuigen prikkelt — muziek, een geur, een beeld — en laat dat je energie wakker maken. Vandaag is een dag om je nieuwsgierigheid te volgen, zelfs als je niet in alle gidsen gelooft.
*Lust geen koffie*
  maandag 11 augustus 2025 @ 12:16:36 #21
209864 loveislikeakiss
Geluk is een gerucht
pi_218475403
@Fogel

Met het vurige sterrenbeeld Leeuw en het vrije Chinese sterrenbeeld Paard draag jij een ontembare levenslust in je. Je houdt van het leven zoals een bourgondiër van een rijk gedekte tafel: vol smaak, warmte en gezelschap.

Je geest vliegt als een vogel, altijd op zoek naar nieuwe horizonten en avonturen die je ziel voeden. En als de avond valt, vind je vreugde in het gouden schuim van een dubbel bier of de diepe, donkere tonen van een stout — niet alleen als drank, maar als symbool voor genieten zonder haast.

🔮 Advies voor vandaag:
Zet vandaag je vleugels uit, maar vergeet niet onderweg te landen voor iets lekkers. Je kracht zit in het proeven van het moment, niet alleen in de vlucht.
*Lust geen koffie*
pi_218475412
Schorpioen
Hond

De rest weet ik zo niet.
  maandag 11 augustus 2025 @ 12:18:56 #23
209864 loveislikeakiss
Geluk is een gerucht
pi_218475417
@dud0r

Als Tweeling ben je een natuurlijke ster in flirten — lichtvoetig, charmant en altijd klaar voor een knipoog. Je liefde voor roze weerspiegelt je warme, speelse energie, maar achter dat zachte zit ook een kern van kracht die niet te onderschatten is.

Vandaag begint waarschijnlijk met een viesdikke lunch die je energie geeft (en misschien ook een beetje vertraagt). Geen zorgen — de parkour schuift gewoon naar later op de dag, en misschien is dat precies wat je nodig hebt. Tegen de avond heb je de kracht en soepelheid om ver te komen, letterlijk én figuurlijk.

🔮 Advies voor vandaag:
Geniet van je lunch zonder schuldgevoel. Laat de middag rustig verlopen, en gebruik de avond om te laten zien dat zelfs een goed gevulde Tweeling moeiteloos muren en grenzen overbrugt.
*Lust geen koffie*
  maandag 11 augustus 2025 @ 12:21:43 #24
209864 loveislikeakiss
Geluk is een gerucht
pi_218475438
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 12:18 schreef Hiddendoe het volgende:
Schorpioen
Hond

De rest weet ik zo niet.
Met de scherpe intuïtie van de Schorpioen en de loyale standvastigheid van de Hond sta jij vandaag stevig in je schoenen. Toch hangt er een vleugje onwetendheid in de lucht — niet omdat je niet ziet, maar omdat sommige puzzelstukjes nog ontbreken.

Je kritische blik op de wereld zorgt dat je geen genoegen neemt met halve waarheden. Je verlangt naar orde en rust in wat je ziet, en je bent bereid om zelf die harmonie te scheppen. Vandaag zul je dan ook niet terugschrikken om de handen uit de mouwen te steken en praktische oplossingen te vinden.

🔮 Advies voor vandaag:
Gebruik je kritische blik als kompas, maar laat ruimte voor nieuwe informatie. Creëer orde in je omgeving — zelfs een kleine opruimactie kan je hoofd helder maken en je op onverwachte oplossingen brengen.
*Lust geen koffie*
  maandag 11 augustus 2025 @ 12:23:14 #25
209864 loveislikeakiss
Geluk is een gerucht
pi_218475450
@MizzezAmy

Als Leeuw heb je een warm hart en een scherpe geest, maar soms ben je te hard voor jezelf. Vandaag, met die lekke band en plannen die niet lopen zoals je hoopte, voelt het misschien alsof alles tegenzit.

Het universum fluistert dat het vandaag gewoon niet hoeft. Je mag de druk van je schouders laten glijden en ademruimte maken.

🔮 Advies voor vandaag:
Laat los wat niet lukt. Zet een rustig muziekje op, drink iets warms, en herinner jezelf eraan dat stilstaan soms net zo nodig is als vooruitgaan. Morgen is er weer nieuwe energie — vandaag mag je alleen maar zijn.
*Lust geen koffie*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')