Ze is goed he?quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Verrassend genoeg wil ik vanavond even naar het bos
Dat rijmt toch niet op patat.quote:
Patat geef je nog niet aan een katquote:
Tja, vleeseters he!quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Patat geef je nog niet aan een kat
Is dat de bijnaam voor de lokale parkeerplek met veel "frikandellenverkeer"?quote:
Dit konijn snapt hetquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Patat geef je nog niet aan een kat
Yup.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is dat de bijnaam voor de lokale parkeerplek met veel "frikandellenverkeer"?
Ik heb van een vriend gehoord dat poezen graan frikandellen consumeren met huis gemaakte roomsausquote:
misschien ook maar eens makenquote:
Onder het motto: "Een frikandelletje met pindasaus gaat er altijd wel in!"quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is dat de bijnaam voor de lokale parkeerplek met veel "frikandellenverkeer"?
Een Jos Brinkie.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Onder het motto: "Een frikandelletje met pindasaus gaat er altijd wel in!"
quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb van een vriend gehoord dat poezen graan frikandellen consumeren met huis gemaakte roomsaus
Lekker jos brinkiequote:Op maandag 11 augustus 2025 12:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Onder het motto: "Een frikandelletje met pindasaus gaat er altijd wel in!"
durf ik te gaan kijken?quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:45 schreef ToT het volgende:
[..]Zo dan!
Op dit moment staat iets soortgelijks op de Frontpage, maar dan met honden!
Een frikandel pindasausquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:46 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
En na afloop een slappe frikandel met wat mayonaise aan het puntje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |