Zo is hetquote:
En evt de oude laten pluggenquote:
Gozer, ik denk eerder dat het ontnemen van die Likes-rechten een geautomatiseerde actie is i.p.v. dat het persoonlijk door iemand tegen jou gedaan is!quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:43 schreef bondage het volgende:
Ik heb mijn besluit genomen, ik kom niet meer terug op FOK. Reden is duidelijk; het hele gedoe rondom de likes en het selectief ontnemen van rechten zonder enige vorm van communicatie. Dat is imo niets anders dan pest gedrag.
En dit loopt natuurlijk al wat langer, wat de reden was om het devven/beheer achter me te laten. Dingen worden uit hun verband getrokken om een punt te maken en het vervolgens niet krijgen van antwoorden via DM waar ik een heel verhaal met uitleg en mijn visie had geschreven.
Dit voelt als ondankbaarheid voor alles wat ik heb gedaan voor deze site, ik heb er serieus spijt van. Helemaal als er dingen de ronde gaan dat het misschien niets met traagheid te maken heeft maar dat er wat anders speelt. Ik weet niet wat er van waar is maar als het zo is; zum kotzen.
Als FOK deze kant op wil prima, ik doe er niet meer aan mee.
Dit is mijn laatste post, ik zal straks alle meuk wat ik op mijn servers heb draaien uitzetten. @:gebrokenglas kan het posten van de score overnemen zodat dit spel gewoon door kan gaan, hij heeft daar de scripts immers al voor.
Weet dat dit niet door jullie komt. Ik heb me vermaakt, leuke mensen mogen ontmoeten (ook in het echte leven) en dat zal ook gewoon zo blijven. Bedankt dat ik zo open mocht zijn en de leuke reacties erop wat het allemaal net even wat losser maakte.
Nee.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Gozer, ik denk eerder dat het ontnemen van die Likes-rechten een geautomatiseerde actie is i.p.v. dat het persoonlijk door iemand tegen jou gedaan is!
zou ook nog kunnen. maar waarom wordt er niet op DM gereageerd?quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Gozer, ik denk eerder dat het ontnemen van die Likes-rechten een geautomatiseerde actie is i.p.v. dat het persoonlijk door iemand tegen jou gedaan is!
Ga zitten , en bestal een glas vol gerstenat.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:29 schreef gebrokenglas het volgende:
het is rustig op het terras. ik zie mensen met patat
misschien heeft hij fok meteen afgesloten? is een emotionele beslissingquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
zou ook nog kunnen. maar waarom wordt er niet op DM gereageerd?
idd goed punt! Da's dan wel echt waardeloos. Tenminste, je bedoelt dat bondage er over DM't met de FA's en hij krijgt geen reactie?quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
zou ook nog kunnen. maar waarom wordt er niet op DM gereageerd?
ik heb Cassis besteld.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga zitten , en bestal een glas vol gerstenat.
De e was te duur?quote:
ja.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:32 schreef ToT het volgende:
[..]
idd goed punt! Da's dan wel echt waardeloos.
Niet te koop.quote:
ja.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:32 schreef ToT het volgende:
[..]
idd goed punt! Da's dan wel echt waardeloos. Tenminste, je bedoelt dat bondage er over DM't met de FA's en hij krijgt geen reactie?
De energie van de Stier is vandaag stevig geworteld in de aarde, maar ook een beetje onrustig. Mercurius staat in retrograde, en dat merk je vooral in gesprekken: woorden komen niet altijd zoals je ze bedoelt, misverstanden liggen op de loer. Wees mild voor jezelf én voor anderen; deze schaduwperiode gaat voorbij, en al snel zullen de lijnen weer helder openstaan.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus tja ik weet ook niet wat ik nu ga doen met mijn leven
quote:
Verrassend genoeg wil ik vanavond even naar het bosquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
De energie van de Stier is vandaag stevig geworteld in de aarde, maar ook een beetje onrustig. Mercurius staat in retrograde, en dat merk je vooral in gesprekken: woorden komen niet altijd zoals je ze bedoelt, misverstanden liggen op de loer. Wees mild voor jezelf én voor anderen; deze schaduwperiode gaat voorbij, en al snel zullen de lijnen weer helder openstaan.
Je lievelingskleur groen versterkt vandaag je band met de natuur. Het is de kleur van herstel, balans en hernieuwde energie. Juist nu helpt het je om terug te keren naar rust en helderheid.
🌱 Advies voor vandaag:
Maak een wandeling, liefst ergens waar bomen je kunnen omringen. Laat elke stap je gedachten ordenen en je spanning loslaten. Adem diep in, voel hoe de aarde onder je voeten je draagt. Vandaag gaat het niet om snel vooruitgaan, maar om stevig en rustig blijven staan, zelfs als de wind even van richting verandert.
Ze is goed he?quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Verrassend genoeg wil ik vanavond even naar het bos
Dat rijmt toch niet op patat.quote:
Patat geef je nog niet aan een katquote:
Tja, vleeseters he!quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Patat geef je nog niet aan een kat
Is dat de bijnaam voor de lokale parkeerplek met veel "frikandellenverkeer"?quote:
Dit konijn snapt hetquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Patat geef je nog niet aan een kat
Yup.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is dat de bijnaam voor de lokale parkeerplek met veel "frikandellenverkeer"?
Ik heb van een vriend gehoord dat poezen graan frikandellen consumeren met huis gemaakte roomsausquote:
misschien ook maar eens makenquote:
Onder het motto: "Een frikandelletje met pindasaus gaat er altijd wel in!"quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is dat de bijnaam voor de lokale parkeerplek met veel "frikandellenverkeer"?
Een Jos Brinkie.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Onder het motto: "Een frikandelletje met pindasaus gaat er altijd wel in!"
quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb van een vriend gehoord dat poezen graan frikandellen consumeren met huis gemaakte roomsaus
Lekker jos brinkiequote:Op maandag 11 augustus 2025 12:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Onder het motto: "Een frikandelletje met pindasaus gaat er altijd wel in!"
durf ik te gaan kijken?quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:45 schreef ToT het volgende:
[..]Zo dan!
Op dit moment staat iets soortgelijks op de Frontpage, maar dan met honden!
Een frikandel pindasausquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:46 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
En na afloop een slappe frikandel met wat mayonaise aan het puntje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |