Zolang ze niet in m'n huis wonen vind ik het best, zo sociaal ben ik nou ook weer niet.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Daar wonen al die mocros en turkies toch
Idunno. Goed slot op de deur. Steekwerende vetlaag. Ik overleef het wel.quote:En is de criminaliteit heel hoog? Geen idee of dat wat met elkaar te maken heeft
Wat denk jezelf?quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik moet er gewoon weer van kakken.
Of zal dat de combi koffie en monster zijn?
Koffie aangelengd med laxeermiddel.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
zag ooit een tiktok van iemand die een koffie drip deed met monsterquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
Je kan niet dodelijk gewond waken als het mes niet bij je vitale organen kan!quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:56 schreef FreshFruit het volgende:
Steekwerende vetlaag kende ik nog niet.
Heer Versquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:56 schreef FreshFruit het volgende:
Steekwerende vetlaag kende ik nog niet.
Mag dat zomaar van je vrouw?quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:58 schreef KoningWouter het volgende:
Hmm ik ga dat forgery eens proberen
Even een printer kopen
Komt er opeens iemand aan met een "you call THAT a knife"?quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je kan niet dodelijk gewond waken als het mes niet bij je vitale organen kan!
Dit is vast hoe het werkt.
Ik heb in de akkers gewoond, ook nergens last van gehadquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:52 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb in de Bijlmer gewoond, zelf ook nooit last gehad.
Zoietsquote:
quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zolang ze niet in m'n huis wonen vind ik het best, zo sociaal ben ik nou ook weer niet.
[..]
Idunno. Goed slot op de deur. Steekwerende vetlaag. Ik overleef het wel.
quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Koffie aangelengd med laxeermiddel.
Heer MT6.quote:
Vergaderingquote:
jammer genoeg wel jaquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
We hebben gescheiden bankrekeningen
En ditquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is maandag
bondage gaat weg
we need a pick me up
Oeps.quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vergadering![]()
Nu alweer hoofdpijn
En auto heeft lekke band
Het is weer maandag
Doek?quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]![]()
we hadden ngo een 3e slecht ding nodig mensen
maandag
bondage weg
amy een lekke band
we zijn compleet
doet de dag maar op
Welkom terug van vakantie hequote:Op maandag 11 augustus 2025 12:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vergadering![]()
Nu alweer hoofdpijn
En auto heeft lekke band
Het is weer maandag
Gewoon een kutdagquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]![]()
we hadden ngo een 3e slecht ding nodig mensen
maandag
bondage weg
amy een lekke band
we zijn compleet
doet de dag maar op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |