het is maandagquote:
Nee tochquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is maandag
bondage gaat weg
we need a pick me up
oh lekkerquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:31 schreef KoningWouter het volgende:
Ben mijn skimmers met meer dan 20 account details aan het binnen trekken.
Net al wat verkocht, levert veel op. 17000$
Mijn skimmer is afgepaktquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:31 schreef KoningWouter het volgende:
Ben mijn skimmers met meer dan 20 account details aan het binnen trekken.
Net al wat verkocht, levert veel op. 17000$
quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is maandag
bondage gaat weg
we need a pick me up
Dat weet ik niet precies.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh lekker
ik heb gisteren en vandaag vooral op de junkyard gezocht, want weinig tijd en die zat vol
ga denk ik de rest van de dag focussen op cd's branden
welk level moet je denk je zijn op dingen voor ik moet gaan skimmen?
welk lvl zit jij met de andere 4 crimes?quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat weet ik niet precies.
Ik zou me voorlopig dus inderdaad focussen op dvd's branden en dan bij level 25 of zo eens kijken of je al wat meer resultaat hebt bij het skimmen.
Ik heb Bootlegging op lvl 50 zodat ik die shop op kon zetten wat geen bal oplevert. Skimmen heb ik nog niet in gefaald.
Gewoon af en toe even een keer proberen en kijken of het beter gaat zou ik doen.
Oh fijn!quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:34 schreef Vino_Tinto het volgende:
Kijkers van zaterdag hebben een bieding uitgebracht
Morgen is onze makelaar er weer en dan gaat ze onderhandelen
huis wat ik wilde is al verkochtquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:34 schreef Vino_Tinto het volgende:
Kijkers van zaterdag hebben een bieding uitgebracht
Morgen is onze makelaar er weer en dan gaat ze onderhandelen
Ahh.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
huis wat ik wilde is al verkocht
Op bijna niets. De eerste heb ik lvl 7, en de andere twee level 2 of zo. Had me volledig gefocussed op dvd's fikken.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
welk lvl zit jij met de andere 4 crimes?
ah ik heb nuquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Op bijna niets. De eerste heb ik lvl 7, en de andere twee level 2 of zo. Had me volledig gefocussed op dvd's fikken.
Maar ik weet niet goed hoe het werkt. Ik heb ergens gelezen dat Bootlegging en Forgery bij elkaar horen. Dus als je hogere Bootlegging hebt zou forgery ook beter moeten gaan.
Maar dat is me nog niet helemaal duidelijk want skimmen gaat me wel gewoon goed af.
Ja ik had het niet verwacht bij deze kijkers. Maar ik hoop zo dat het leuktquote:
Je wilt verhuizen?quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
huis wat ik wilde is al verkocht
jij dacht dat samenwonen met dud0r in de ghetto de droom was?quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja ik had het niet verwacht bij deze kijkers. Maar ik hoop zo dat het leukt
Zijn afrikanen, spreken geen woord nederlands, en de buren houden niet van buitenlanders
[..]
Je wilt verhuizen?
Ik heb geen idee waar dud0r woontquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jij dacht dat samenwonen met dud0r in de ghetto de droom was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |