Heb even chatgpt gevraagd:quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ah ik heb nu
• search for cash 15
• bootlegging 11
• graffiti 6
• shoplifting 3
Bedankt voor alles wat je gedaan hebt! Ik vond het heel verfrissend hoe open jij over van alles en nog wat bent geweest, en vind het echt schandalig hoe jij nu behandeld wordt!quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:43 schreef bondage het volgende:
Ik heb mijn besluit genomen, ik kom niet meer terug op FOK. Reden is duidelijk; het hele gedoe rondom de likes en het selectief ontnemen van rechten zonder enige vorm van communicatie. Dat is imo niets anders dan pest gedrag.
En dit loopt natuurlijk al wat langer, wat de reden was om het devven/beheer achter me te laten. Dingen worden uit hun verband getrokken om een punt te maken en het vervolgens niet krijgen van antwoorden via DM waar ik een heel verhaal met uitleg en mijn visie had geschreven.
Dit voelt als ondankbaarheid voor alles wat ik heb gedaan voor deze site, ik heb er serieus spijt van. Helemaal als er dingen de ronde gaan dat het misschien niets met traagheid te maken heeft maar dat er wat anders speelt. Ik weet niet wat er van waar is maar als het zo is; zum kotzen.
Als FOK deze kant op wil prima, ik doe er niet meer aan mee.
Dit is mijn laatste post, ik zal straks alle meuk wat ik op mijn servers heb draaien uitzetten. @:gebrokenglas kan het posten van de score overnemen zodat dit spel gewoon door kan gaan, hij heeft daar de scripts immers al voor.
Weet dat dit niet door jullie komt. Ik heb me vermaakt, leuke mensen mogen ontmoeten (ook in het echte leven) en dat zal ook gewoon zo blijven. Bedankt dat ik zo open mocht zijn en de leuke reacties erop wat het allemaal net even wat losser maakte.
kanaleneilandquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:41 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar dud0r woont
shopliften doe ik vooral als ik zie dat er een camera ergens niet werkt enzoquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb even chatgpt gevraagd:
[ afbeelding ]
Zo zit het een beetje. Jij hebt search for cash al best hoog dus zou je kunnen kijken of je door kunt gaan met shopliften of zo.
Niet alles staat er op, paste niet op mijn scherm
quote:
Ja verder weet ik het ook niet echt. Zit ook wat te proberen met graffiti vanmorgen maar daar krijg je helemaal niets voor qua poen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
shopliften doe ik vooral als ik zie dat er een camera ergens niet werkt enzo
Ik reageer ook gewoon op Nieuwland. Je bent wanhopig of je bent het niet.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:45 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Zat net met praktijkondersteuner te praten, die woont in schiedam.
We hadden het erover waar ik niet wil wonen, en toen zei ik schiedam vind ik beetje eng
Zegt ze: je kan overal op reageren behalve op de wijk Nieuwland.
Wel handig zulke info
Oja, weer ff dvds brandenquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja verder weet ik het ook niet echt. Zit ook wat te proberen met graffiti vanmorgen maar daar krijg je helemaal niets voor qua poen.
Want dat skimmen kan ik niet hele tijd doen, als je er 20 hebt moet je wachten.
Ik zou me vooral nu focussen op dvd's branden. Zorgen dat je per categorie 20 dvd's hebt of zo en dan verkopen. Dat werkte vrij goed voor mij.
Daar wonen al die mocros en turkies tochquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik reageer ook gewoon op Nieuwland. Je bent wanhopig of je bent het niet.
Was er niet zo'n gedragscode dat je niet in je eigen nest moet schijten? Dus de criminaliteit komt vast van de burenquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Daar wonen al die mocros en turkies toch
En is de criminaliteit heel hoog? Geen idee of dat wat met elkaar te maken heeft
Fogelquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Was er niet zo'n gedragscode dat je niet in je eigen nest moet schijten? Dus de criminaliteit komt vast van de buren
quote:
quote:Nederland is een van de meest verstedelijkte en multiculturele landen van Europa, en zelfs de wereld. Steden als Amsterdam en Rotterdam kennen veel verloedering. Wijken als Bloemhof, Hoogvliet, Pendrecht, Spangen, IJsselmonde, Lombardijen en Feijenoord in Rotterdam, en de Bijlmer, Slotervaart, Osdorp en Bos en Lommer in Amsterdam, zijn berucht in Nederland omdat er veel criminaliteit zou zijn. Ook Den Haag (Schilderswijk) en Utrecht (Kanaleneiland, Ondiep, Lombok en Overvecht) komen regelmatig in het nieuws in dit verband.
quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Was er niet zo'n gedragscode dat je niet in je eigen nest moet schijten? Dus de criminaliteit komt vast van de buren
ja heb meestal wel een stashquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja verder weet ik het ook niet echt. Zit ook wat te proberen met graffiti vanmorgen maar daar krijg je helemaal niets voor qua poen.
Want dat skimmen kan ik niet hele tijd doen, als je er 20 hebt moet je wachten.
Ik zou me vooral nu focussen op dvd's branden. Zorgen dat je per categorie 20 dvd's hebt of zo en dan verkopen. Dat werkte vrij goed voor mij.
Oja dat is wel een goeie inderdaad.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja heb meestal wel een stash
wilde ook eerst veel branden en dan pas verkopen want dan heb je hoger level dus beter voor de verkoop
het is hier vooral een bende en je pakketje is niet veiligquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
jij was de lastquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:52 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb in de Bijlmer gewoond, zelf ook nooit last gehad.
quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Op Paiq had ik een hagenees en die woonde in de schilderswijk.
Maar dat zag je wel aan de foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |