SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zonde van het geld
Flikkeren en opstaan wekt sympathie op jongen leeftijd. Levert je vaak alsnog winst op![]()
Mijn eerste fiets had geen rem
En geen zijwieltjesThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
KloptThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
ImmerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
SteijnThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het was rustigquote:Op maandag 11 augustus 2025 00:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Oh, het is rustig?
Kan ik mooi even punten pakken.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
JaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bedankt voor de gezelligheidThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hittegolf
R.I.P DTS.![]()
Gecondoleerd...quote:Op zondag 10 augustus 2025 23:43 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Drukke emotionele achtbaan. Mijn moeder is gaan hemelen. Is na 3 dagen in diepe slaap rustig van ons heengegaan dit weekend
Sterkte en mooie uitvaart gewenst
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
SterkteThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoe is het metquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Goedemorgen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Teltopc is elders.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Er zijn meerdere (mini)puntjes bij elkaar gesprokkeld.
Moet erover gekletst blijven worden?
Ooit waren er in de OP wat regels over puntenbedelen.... volgens mij.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Klopt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja die zijn weg met reden, zodat zielige mensen niet daarover zouden vallen. "Hij bedelt hij mag geen punt krijgen. Ban hem. Ow hij is zo slecht voor het spel". Dat soort geneuzel terwijl jullie niks anders doen dan maar proberen punten te winnen op welke andere manier dan ook. Je doet alsof je moreel betere posts plaatstquote:Op maandag 11 augustus 2025 01:49 schreef Sally het volgende:
Er zijn meerdere (mini)puntjes bij elkaar gesprokkeld.
Moet erover gekletst blijven worden?
Ooit waren er in de OP wat regels over puntenbedelen.... volgens mij.![]()
![]()
Dus je voelt jezelf zielig?quote:Op maandag 11 augustus 2025 02:04 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja die zijn weg met reden, zodat zielige mensen niet daarover zouden vallen
Maar de DTS-geboden staan nog in de OP.
Beetje anders dan eerst, maar mss dat deze van toepassing is:quote:5. Gij zult niet klagen over het spel terwijl gij het speelt; speel het dan niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op maandag 11 augustus 2025 02:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Dus je voelt jezelf zielig?
Maar de DTS-geboden staan nog in de OP.
Beetje anders dan eerst, maar mss dat deze van toepassing is:
[..]Wat? Lees eens terug wat je vraagt. Je eerste zinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2025 02:07 schreef Masberum het volgende:
[..]
Wat? Lees eens terug wat je vraagt. Je eerste zin
Ik lees jouw eigen opmerking nog eens terug, en blijf bij mijn vraag. Mss wel open deur.
Calimero's genoeg hier in DTS. Je zal niet de enige zijn
Ik denk dat je of zit te trollen of je leest iets heel verkeerd. Ben je nuchter op dit moment?quote:Op maandag 11 augustus 2025 02:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik lees jouw eigen opmerking nog eens terug, en blijf bij mijn vraag. Mss wel open deur.
Calimero's genoeg hier in DTS. Je zal niet de enige zijn![]()
Wie zit er nou te trollen met steeds alleen maar vage letters posten (ken er nog 2), en te miepen over (mini)puntjes (ken er nog 2)??quote:Op maandag 11 augustus 2025 02:10 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik denk dat je of zit te trollen of je leest iets heel verkeerd. Ben je nuchter op dit moment?
Er zijn idd betere tijdstippen te bedenken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het tijdstip, of het gezelschap hier?quote:Op maandag 11 augustus 2025 02:16 schreef KoningWouter het volgende:
Lekker tijdstip om wakker te worden dit
In dit geval het tijdstip. Geen idee wat er verder aan de hand is hier.quote:Op maandag 11 augustus 2025 02:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Het tijdstip, of het gezelschap hier?![]()
![]()
Het beste er maar van maken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De wereld rond, de wereld rond
Ja wij gaan de wereld rond
In een auto met de fiets
Met de boot of met de trein
Het mag ook bus of vliegtuig zijn![]()
![]()
Ik had geloof ik in een ander deel van FOK! maar beter niet gelezen.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijd om te gaan slapen dan maar. Morgen weer een (werk)dag - thuis nog steeds ivm komkommertijd in het lunchcafé![]()
Ik ga zo een tosti maken.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2025 02:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik had geloof ik in een ander deel van FOK! maar beter niet gelezen.Slaap lekker SallySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijd om te gaan slapen dan maar. Morgen weer een (werk)dag - thuis nog steeds ivm komkommertijd in het lunchcafé![]()
![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 11-08-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. loveislikeakiss / 639 / +33 / +21 / 2679 / 3059
2. _UserName_ / 564 / +75 / +0 / 518 / 661
3. Vino_Tinto / 543 / +0 / +0 / 1615 / 1883
4. FreshFruit / 527 / +53 / +5 / 1002 / 1294
5. MooieTop6 / 323 / +27 / +0 / 1774 / 1991
6. HappyCharly / 298 / +0 / +0 / 142 / 193
7. JustinK / 283 / +243 / +0 / 992 / 1014
8. Masberum / 216 / +11 / +17 / 211 / 270
9. Bargehassus / 208 / +0 / +0 / 528 / 601
10. KillemWieft / 195 / +1 / +0 / 141 / 227
11. MizzezAmy / 170 / +10 / +0 / 890 / 998
12. devzero / 164 / +3 / +0 / 323 / 390
13. greysbones / 158 / +0 / +10 / 552 / 585
14. gebrokenglas / 154 / +5 / +2 / 630 / 744
15. Helenattenek / 145 / +46 / +9 / 212 / 270
16. hemarookworst / 134 / +9 / +1 / 389 / 478
17. RedShoe / 134 / +0 / +0 / 555 / 620
18. KoningWouter / 107 / +2 / +6 / 465 / 544
19. X55 / 103 / +0 / +0 / 455 / 504
20. Pinnenmutske / 96 / +0 / +0 / 199 / 248SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2025 02:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik had geloof ik in een ander deel van FOK! maar beter niet gelezen.Trusten lieve Sally.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijd om te gaan slapen dan maar. Morgen weer een (werk)dag - thuis nog steeds ivm komkommertijd in het lunchcafé![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je geeft geen antwoord op de vraag Sallyquote:Op maandag 11 augustus 2025 02:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Wie zit er nou te trollen met steeds alleen maar vage letters posten (ken er nog 2), en te miepen over (mini)puntjes (ken er nog 2)??![]()
Dat is niet leuk.quote:
Is dat echt waar? Ik hoop het voor jequote:Op maandag 11 augustus 2025 02:34 schreef Helenattenek het volgende:
Ik vermaak me meer Dan jij met je cijfers![]()
Ik verkoos ervoor om geen antwoord te geven.quote:Op maandag 11 augustus 2025 02:31 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord op de vraag Sally
Kan jij diezelfde vraag aan jouzelf met Nee beantwoorden?
Ik denk dat jij afgelopen nacht wat ver heen was wellicht.
Hoe gaat het nu met jou? Hoeveel dagen al nuchter? - oh wacht, ik zal het op de juiste plek stellen.
Ik zat in elk geval alleen aan de groene ijsthee en gemeentepils.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik weet wat dat is.quote:
Oke dat is alles wat ik hoefde te horenquote:Op maandag 11 augustus 2025 02:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik verkoos ervoor om geen antwoord te geven.![]()
Tuurlijk, steek jij je kop maar terug in het zand!quote:Op maandag 11 augustus 2025 02:35 schreef Masberum het volgende:
[..]
Oke dat is alles wat ik hoefde te horen
Waar heb je het over? Voel je je trots?quote:Op maandag 11 augustus 2025 02:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Tuurlijk, steek jij je kop maar terug in het zand!![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2025 02:04 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja die zijn weg met reden, zodat zielige mensen niet daarover zouden vallen. "Hij bedelt hij mag geen punt krijgen. Ban hem. Ow hij is zo slecht voor het spel". Dat soort geneuzel terwijl jullie niks anders doen dan maar proberen punten te winnen op welke andere manier dan ook. Je doet alsof je moreel betere posts plaatst![]()
![]()
I fink u freeky.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh wacht evenquote:
Er is een heleboel bijgekomen ineens bij de quote van Masberum?!
Oorspronkelijke citaat
Sally in ONZ / [ronde 83 Het Dodetopicspel #19123] Bastogne koekjes in vredOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Jaquote:Op maandag 11 augustus 2025 02:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh wacht even
Er is een heleboel bijgekomen ineens bij de quote van Masberum?!![]()
Fuck my life
Niet die van jou
![]()
Oh, ik kwam halverwege het topic binnenvallen en zag die "frappante" quotequote:Op maandag 11 augustus 2025 02:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh wacht even
Er is een heleboel bijgekomen ineens bij de quote van Masberum?!![]()
![]()
Sally in ONZ / [ronde 83 Het Dodetopicspel #19123] Bastogne koekjes in vredquote:Op maandag 11 augustus 2025 02:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, ik kwam halverwege het topic binnenvallen en zag die "frappante" quoteOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Nee ik moet gewoon nog een paar punten krijgen en dan ben ik nummer 8. Maar jullie maken het wel erg moeilijk![]()
Of:quote:Op maandag 11 augustus 2025 02:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Tuurlijk, steek jij je kop maar terug in het zand!
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
Hij moest even op het ei broeden voor hij met dat epistel kwam. Jij was gewoon weer te ongeduldig met hem quotenquote:Op maandag 11 augustus 2025 02:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Sally in ONZ / [ronde 83 Het Dodetopicspel #19123] Bastogne koekjes in vred![]()
![]()
Je bent Al op plaats 8 jochemsjakiequote:Op maandag 11 augustus 2025 02:41 schreef Masberum het volgende:
Nee ik moet gewoon nog een paar punten krijgen en dan ben ik nummer 8. Maar jullie maken het wel erg moeilijk![]()
Heer Killem.quote:
Hey Willem.quote:
Nou, ik kan gaan slapen![]()
De Nachtwacht is er! Houden jullie het schip recht, @devzero @KillemWieft en @Helenattenek ?
Succes! En sterkte
R.I.P DTS.![]()
Ik voel me vereerdquote:Op maandag 11 augustus 2025 02:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Hey Willem.
De Nachtwacht is er! Houden jullie het schip recht, @:devzero @:KillemWieft en @:Helenattenek ?
Succes! En sterkte![]()
![]()
Ik ben ook zo weer weg hoor. De wekker gaat om 6 uur want de scholen beginnen morgen weerquote:Op maandag 11 augustus 2025 02:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Hey Willem.
De Nachtwacht is er! Houden jullie het schip recht, @:devzero @:KillemWieft en @:Helenattenek ?
Succes! En sterkte![]()
![]()
Boter bij de vis.quote:Op maandag 11 augustus 2025 02:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij moest even op het ei broeden voor hij met dat epistel kwam. Jij was gewoon weer te ongeduldig met hem quoten
Of... Lik op stuk?
Ik type zooo schnelll jongûûhhh.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ga danquote:Op maandag 11 augustus 2025 02:42 schreef Masberum het volgende:
Nou ja ik ga want er zijn hier geen punten nu en jullie zijn allemaal maar mensen![]()
Deze post is moreel zoveel beter dan alles wat ik postquote:Op maandag 11 augustus 2025 02:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Boter bij de vis.
Of... Lik op stuk?
Ik type zooo schnelll jongûûhhh.![]()
![]()
Nu zit dat liedje in mijn hoofd ,bedankt.quote:
Jij moet gewoon niet zoveel liedjes kennenquote:Op maandag 11 augustus 2025 02:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nu zit dat liedje in mijn hoofd ,bedankt.![]()
Thanks. Slaap lekker, Sal!quote:Op maandag 11 augustus 2025 02:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Hey Willem.
Succes! En sterkte
*proessttt!quote:Op maandag 11 augustus 2025 02:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Deze post is moreel zoveel beter dan alles wat ik post![]()
Nou, beter dan stééds cijfertjes, of stééds emoji.
Maarrrrr toedels.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Slaap zequote:Op maandag 11 augustus 2025 02:45 schreef Sally het volgende:
[..]
*proessttt!![]()
Maarrrrr toedels.![]()
*Jaaaaaquote:Op maandag 11 augustus 2025 02:45 schreef Sally het volgende:
[..]
*proessttt!![]()
Maarrrrr toedels.
Meid, jij he, hebt hé-lé-mæl gelijk
Hee nouu, sláápwel liefffff![]()
Ohw, ik vergat nog:quote:Op maandag 11 augustus 2025 02:45 schreef Sally het volgende:
[..]
*proessttt!![]()
Maarrrrr toedels.
...of stééds onsamenhangde letter(combinatie)s.![]()
Hoi Paul, hoi mario, hoi masberum.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op maandag 11 augustus 2025 02:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Ohw, ik vergat nog:
...of stééds onsamenhangde letter(combinatie)s.![]()
Hoi Paul, hoi mario, hoi masberum.![]()
![]()
Baap?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daar staat tenminste nog watquote:![]()
Staan er nog criminele activiteiten op de agenda deze nacht?quote:
Ja zeker, heb net wat graffiti gespoten en een winkel bestolen. En ff wat lui in elkaar gebeuktquote:Op maandag 11 augustus 2025 02:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Staan er nog criminele activiteiten op de agenda deze nacht?![]()
Tijd om iets in de fik te steken.quote:Op maandag 11 augustus 2025 03:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja zeker, heb net wat graffiti gespoten en een winkel bestolen. En ff wat lui in elkaar gebeukt
Sow dan. Vuurtje?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Whiskey LullabyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dikke muts ook.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben op een leeftijd dat ik beide kan waarderen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 03:33 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ben juist te jong voor hardcore
Techno“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb beide nooit wat gevonden.quote:Op maandag 11 augustus 2025 03:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben op een leeftijd dat ik beide kan waarderen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 11 augustus 2025 03:33 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ben juist te jong voor hardcore
Techno![]()
Jij bent zeker zo'n henk wijngaard luisteraarquote:Op maandag 11 augustus 2025 03:37 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb beide nooit wat gevonden.![]()
Zat ik precies hetzelfde te denken. Ik heb nog wel DVD`s met mooie visuals van begin 2000.quote:Op maandag 11 augustus 2025 03:36 schreef Helenattenek het volgende:
Te bedenken dat ze die videos zonder AI maken toen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Micha Klein vond ik altijd wel goed.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik vind het echt heel creatief wat die lui doen. Ze hadden ooit een video waar ze "techno" maakten met stofzuigersquote:![]()
Bekijk deze YouTube-video
Dat is niet deze, ik kon die stofzuigers zo snel niet vinden![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2025 03:40 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n henk wijngaard luisteraar
Dit noemden ze ook (detroit) techno, echt totaal niet te vergelijken met wat ze nu doen. 1987
Derrick May was wel een beetje de godfather van techno in die tijd![]()
Heb ik meerdere malen horen draaien op een feest.quote:Op maandag 11 augustus 2025 03:46 schreef devzero het volgende:
Dit noemden ze ook (detroit) techno, echt totaal niet te vergelijken met wat ze nu doen. 1987
Derrick May was wel een beetje de godfather van techno in die tijd“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Past in de lade 'teringherrie'quote:Op maandag 11 augustus 2025 03:46 schreef devzero het volgende:
Derrick May was wel een beetje de godfather van techno in die tijd![]()
Nou ja zeg.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En er zit wezenlijk verschil tussen techno waar jullie op zitten te geilen, en het tekno dat ik bedoel
Edit beter geluidje![]()
Weet ik ook wel. Er is een degelijk verschil.quote:Op maandag 11 augustus 2025 03:52 schreef Helenattenek het volgende:
En er zit wezenlijk verschil tussen techno waar jullie op zitten te geilen, en het tekno dat ik bedoel
Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Boris Brechja mijn favoquote:Op maandag 11 augustus 2025 03:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel creatief wat die lui doen. Ze hadden ooit een video waar ze "techno" maakten met stofzuigers![]()
Dat is niet deze, ik kon die stofzuigers zo snel niet vinden![]()
![]()
Zijn ook vaak de illegale feesten die best een paar dagen kunnen duren.quote:Op maandag 11 augustus 2025 03:54 schreef Helenattenek het volgende:
Maargoed dit is voor eens in het seizoen voor mij“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Carl Cox.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Speltips:quote:Op maandag 11 augustus 2025 03:47 schreef Masberum het volgende:
mij goed weggelokt van dit topic wat er echt toe doet
6. Gij zult het spel niet uw leven laten beheersen; de wereld is groter dan DTS.
8. Gij zult niet mekkeren over uw verlies; gij stelt u niet aan als een klein kind.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Okequote:Op maandag 11 augustus 2025 03:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Speltips:
6. Gij zult het spel niet uw leven laten beheersen; de wereld is groter dan DTS.
8. Gij zult niet mekkeren over uw verlies; gij stelt u niet aan als een klein kind.![]()
Je bent wel fanatiek soms zeg, Jezusquote:Op maandag 11 augustus 2025 03:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Speltips:
8. Gij zult niet mekkeren over uw verlies; gij stelt u niet aan als een klein kind.![]()
quote:![]()
![]()
Je bent me net voor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klinkt als keta.quote:Essentially, this drug gives you all the physical benefits of being severely mentally challenged but without the obvious downsides![]()
Is wel iets heftiger.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Alcohol nog steeds een legale (hard)drug hier in de wereld.
Én sociaal "geaccepteerd" ook nog.![]()
(niet dat ik nou alcohol heel vies vond toen ik het nog dronk, maar wel dat het niet beter gereguleerd wordt).Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:
Heel verstandig.quote:
Hoe zie je dat dan voor je Sally ?quote:Op maandag 11 augustus 2025 04:07 schreef Sally het volgende:
Alcohol nog steeds een legale (hard)drug hier in de wereld.
Én sociaal "geaccepteerd" ook nog.![]()
(niet dat ik nou alcohol heel vies vond toen ik het nog dronk, maar wel dat het niet beter gereguleerd wordt).“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kom er nog wel op terug.quote:Op maandag 11 augustus 2025 04:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe zie je dat dan voor je Sally ?
Lag nog niet te slapen vanwege een ander topic.
P.S.. eigenllijk niet helemaal een goed idee erover. Maar in de Scandinavische landen zijn de prijzen exorbitant hoog, mss dat dat wat doeet voor de jeugd. EN de volwassenen met laag inkomen..Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Is zeker wel een interessante discussie namelijk.quote:Op maandag 11 augustus 2025 04:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Kom er nog wel op terug.
Lag nog niet te slapen vanwege een ander topic.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
zie edit.quote:Op maandag 11 augustus 2025 04:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is zeker wel een interessante discussie namelijk.
en nu echt laptop dicht![]()
![]()
![]()
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Nogmaals trusten.quote:Op maandag 11 augustus 2025 04:17 schreef Sally het volgende:
[..]
zie edit.
en nu echt laptop dicht![]()
![]()
![]()
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Jaja... nog even het laatste woord hèquote:![]()
Gun mij ook es wat puncktjens.
Ik wil weer in de Top 20 komen
Dit moet voldoende zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2025 04:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Jaja... nog even het laatste woord hè![]()
Gun mij ook es wat puncktjens.
Ik wil weer in de Top 20 komen
Moggûh
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Goedemorgen Daddy.
Hee FF
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Gelijk je slaapscore maar even.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2025 05:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gelijk je slaapscore maar even.
Hier, pak an!
Niet verkeerd toch?
Nee ik ben tevreden
Wat een k*tnacht hier zeg.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh, Soul nog niet thuis?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ik bedoel in DTS. En Soul is er al weer. Ik moest gister zo lachen, ze heeft voor een kapitaal aan FUNKO`s gekocht.quote:
What ever makes her happy.
Oh was het weer "gezellig" hier?
Wat zijn FINKO'S?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Niet echt.quote:Op maandag 11 augustus 2025 05:28 schreef _UserName_ het volgende:
Oh was het weer "gezellig" hier?
Wat zijn FINKO'S?
Funko zijn biv. deze:
Ooh, daar hebben we er een paar van in de kringloop, van Harry PotterTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Noem je prijs.quote:Op maandag 11 augustus 2025 05:31 schreef _UserName_ het volgende:
Ooh, daar hebben we er een paar van in de kringloop, van Harry Potter“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wel opsturen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
7.50 voor de kleine, 10 voor de grote.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Prima, Gaan we regelen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 05:33 schreef _UserName_ het volgende:
7.50 voor de kleine, 10 voor de grote.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ze slaapt nu, maar dit gaat ze leuk vinden.
Verzendkosten zijn uiteraard voor mij.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zal dinsdag kijken of ze er nog zijn, versturen doe ik via PostNL, we hebben pakketpunt. Makkelijkste is dat ik voorschieten en jou een tikkie stuur.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Gaat lukken.quote:Op maandag 11 augustus 2025 05:37 schreef _UserName_ het volgende:
Zal dinsdag kijken of ze er nog zijn, versturen doe ik via PostNL, we hebben pakketpunt. Makkelijkste is dat ik voorschieten en jou een tikkie stuur.
Zijn 3 kleine en 1 grote dacht ik. Ga er morgen even achteraan!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ze is er helemaal dol op. Dat is wel mooi.quote:Op maandag 11 augustus 2025 05:40 schreef _UserName_ het volgende:
Zijn 3 kleine en 1 grote dacht ik. Ga er morgen even achteraan!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoop dat ze er nog zijn
Vraagje: Hebben jullie weleens heel bijzondere vondsten gehad in de zaak?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat is bijzonder.. we hebben wel eens een complete collectie van een villerroy & boch servieslijn gehad, een 24 karaats gouden ketting.. maar verder weet ik het zo nietTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Kan idd van alles zijn, ik moest ooit mee met een ritje waar we een oude kassa kregen aangeboden. Dat ding werd voor bijna 1000 euro verkocht. Ik zelf vond het leuk om voordat ik begon even een rondje kleding te doen en daar zat ook genoeg geluksmomentjes tussen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 05:47 schreef _UserName_ het volgende:
Wat is bijzonder.. we hebben wel eens een complete collectie van een villerroy & boch servieslijn gehad, een 24 karaats gouden ketting.. maar verder weet ik het zo niet“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh ja, heb pas een lacoste shirt gevonden en meegenomen voor 5 euroook veel Louis Ferroud kleding.. dat ging vinted of marktplaats op. Soms zijn producten te duur voor een kringloop
Die kassa ging via een opbod. Maar je moet ook maar net de juiste mensen hebben bij de inname.quote:Op maandag 11 augustus 2025 05:56 schreef _UserName_ het volgende:
Oh ja, heb pas een lacoste shirt gevonden en meegenomen voor 5 euroook veel Louis Ferroud kleding.. dat ging vinted of marktplaats op. Soms zijn producten te duur voor een kringloop
Ja klopt. Ik laat mensen ook gewoon bieden. Voor de ketting begon bij 250 en leverde 650 op uiteindelijkTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het is voor een goed doel.quote:Op maandag 11 augustus 2025 06:01 schreef _UserName_ het volgende:
Ja klopt. Ik laat mensen ook gewoon bieden. Voor de ketting begon bij 250 en leverde 650 op uiteindelijk
Precies datTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Maar jij draagt dus La Coste ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dragen is een groot woord maar als ik het tegen kom laat ik het niet liggen, net als andere grote merkenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Mijn top 3 is toch wel:
1, Een Gstar jas
2, Een Tommy Hilfiger colbert.
3, State of Art polo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
state of art hebben we hangen weet ik
Is van de opa van vrouwlief geweest, TH colbert is wel classy idd!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Okee, noem je mij nu oud?quote:Op maandag 11 augustus 2025 06:15 schreef _UserName_ het volgende:
state of art hebben we hangen weet ik
Is van de opa van vrouwlief geweest, TH colbert is wel classy idd!
Nee, ik noem haar opa jong en fris
Mooie redding dit.
Dat dacht ik ook! Maar klopt wel overigens, stond altijd langs het veld bij Longa Lichtenvoorde als trainerTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
En had Opa ook een boot?quote:Op maandag 11 augustus 2025 06:20 schreef _UserName_ het volgende:
Dat dacht ik ook! Maar klopt wel overigens, stond altijd langs het veld bij Longa Lichtenvoorde als trainer“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nee, dat dan weet nietTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het is wel een merk wat populair bij vaarders.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bij golfers ook wel, zou ik denkenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
En we zijn weer terug bij La Coste.quote:Op maandag 11 augustus 2025 06:24 schreef _UserName_ het volgende:
Bij golfers ook wel, zou ik denken
nou, dan is het wachten tot er golfclubs binnen komen
Tadaaa.quote:Op maandag 11 augustus 2025 06:26 schreef _UserName_ het volgende:
nou, dan is het wachten tot er golfclubs binnen komen
Heer MT6.quote:
Hee MT6
Heer Versquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Gebruikerquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Goedemorgen freon.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
had je meegekregen trouwens? Volgende maand ga ik hoogstwaarschijnlijk naar preston palacequote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Lekker manquote:Op maandag 11 augustus 2025 06:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
had je meegekregen trouwens? Volgende maand ga ik hoogstwaarschijnlijk naar preston palaceIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hee Vino
Ja, vannacht weer over gedroomdquote:
Ja, en ja. Het lijkt me heel leuk maar moet even overleg en zulks. Dus kom er op terug.quote:Op maandag 11 augustus 2025 06:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
had je meegekregen trouwens? Volgende maand ga ik hoogstwaarschijnlijk naar preston palace“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb met potlood 1-3 september in de agenda gezetquote:Op maandag 11 augustus 2025 06:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja, en ja. Het lijkt me heel leuk maar moet even overleg en zulks. Dus kom er op terug.
Dame Vino.quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2025 06:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Heel eventjes maar hoor.
[ afbeelding ]quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
![]()
![]()
![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: