Is dat echt waar? Ik hoop het voor jequote:Op maandag 11 augustus 2025 02:34 schreef Helenattenek het volgende:
Ik vermaak me meer Dan jij met je cijfers
Ik verkoos ervoor om geen antwoord te geven.quote:Op maandag 11 augustus 2025 02:31 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord op de vraag Sally
Ik weet wat dat is.quote:
Oke dat is alles wat ik hoefde te horenquote:Op maandag 11 augustus 2025 02:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik verkoos ervoor om geen antwoord te geven.
Tuurlijk, steek jij je kop maar terug in het zand!quote:Op maandag 11 augustus 2025 02:35 schreef Masberum het volgende:
[..]
Oke dat is alles wat ik hoefde te horen
Waar heb je het over? Voel je je trots?quote:Op maandag 11 augustus 2025 02:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Tuurlijk, steek jij je kop maar terug in het zand!
quote:Op maandag 11 augustus 2025 02:04 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja die zijn weg met reden, zodat zielige mensen niet daarover zouden vallen. "Hij bedelt hij mag geen punt krijgen. Ban hem. Ow hij is zo slecht voor het spel". Dat soort geneuzel terwijl jullie niks anders doen dan maar proberen punten te winnen op welke andere manier dan ook. Je doet alsof je moreel betere posts plaatst
I fink u freeky.quote:
Oh wacht evenquote:
Jaquote:Op maandag 11 augustus 2025 02:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh wacht even
Er is een heleboel bijgekomen ineens bij de quote van Masberum?!
Oh, ik kwam halverwege het topic binnenvallen en zag die "frappante" quotequote:Op maandag 11 augustus 2025 02:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh wacht even
Er is een heleboel bijgekomen ineens bij de quote van Masberum?!
Sally in ONZ / [ronde 83 Het Dodetopicspel #19123] Bastogne koekjes in vredquote:Op maandag 11 augustus 2025 02:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, ik kwam halverwege het topic binnenvallen en zag die "frappante" quote
Of:quote:Op maandag 11 augustus 2025 02:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Tuurlijk, steek jij je kop maar terug in het zand!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |