Hij moest even op het ei broeden voor hij met dat epistel kwam. Jij was gewoon weer te ongeduldig met hem quotenquote:Op maandag 11 augustus 2025 02:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Sally in ONZ / [ronde 83 Het Dodetopicspel #19123] Bastogne koekjes in vred
Je bent Al op plaats 8 jochemsjakiequote:Op maandag 11 augustus 2025 02:41 schreef Masberum het volgende:
Nee ik moet gewoon nog een paar punten krijgen en dan ben ik nummer 8. Maar jullie maken het wel erg moeilijk
Heer Killem.quote:
Hey Willem.quote:
Ik voel me vereerdquote:Op maandag 11 augustus 2025 02:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Hey Willem.
Nou, ik kan gaan slapen![]()
De Nachtwacht is er! Houden jullie het schip recht, @:devzero @:KillemWieft en @:Helenattenek ?
Succes! En sterkte
Ik ben ook zo weer weg hoor. De wekker gaat om 6 uur want de scholen beginnen morgen weerquote:Op maandag 11 augustus 2025 02:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Hey Willem.
De Nachtwacht is er! Houden jullie het schip recht, @:devzero @:KillemWieft en @:Helenattenek ?
Succes! En sterkte
Boter bij de vis.quote:Op maandag 11 augustus 2025 02:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij moest even op het ei broeden voor hij met dat epistel kwam. Jij was gewoon weer te ongeduldig met hem quoten
Ga danquote:Op maandag 11 augustus 2025 02:42 schreef Masberum het volgende:
Nou ja ik ga want er zijn hier geen punten nu en jullie zijn allemaal maar mensen
Deze post is moreel zoveel beter dan alles wat ik postquote:Op maandag 11 augustus 2025 02:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Boter bij de vis.
Of... Lik op stuk?
Ik type zooo schnelll jongûûhhh.
Nu zit dat liedje in mijn hoofd ,bedankt.quote:
Jij moet gewoon niet zoveel liedjes kennenquote:Op maandag 11 augustus 2025 02:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nu zit dat liedje in mijn hoofd ,bedankt.
Thanks. Slaap lekker, Sal!quote:Op maandag 11 augustus 2025 02:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Hey Willem.
Succes! En sterkte
*proessttt!quote:Op maandag 11 augustus 2025 02:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Deze post is moreel zoveel beter dan alles wat ik post
Slaap zequote:Op maandag 11 augustus 2025 02:45 schreef Sally het volgende:
[..]
*proessttt!![]()
Nou, beter dan stééds cijfertjes, of stééds emoji.
Maarrrrr toedels.
*Jaaaaaquote:Op maandag 11 augustus 2025 02:45 schreef Sally het volgende:
[..]
*proessttt!![]()
Maarrrrr toedels.
Ohw, ik vergat nog:quote:Op maandag 11 augustus 2025 02:45 schreef Sally het volgende:
[..]
*proessttt!![]()
Maarrrrr toedels.
quote:Op maandag 11 augustus 2025 02:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Ohw, ik vergat nog:
...of stééds onsamenhangde letter(combinatie)s.![]()
Hoi Paul, hoi mario, hoi masberum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |