Hoe zie je dat dan voor je Sally ?quote:Op maandag 11 augustus 2025 04:07 schreef Sally het volgende:
Alcohol nog steeds een legale (hard)drug hier in de wereld.
Én sociaal "geaccepteerd" ook nog.![]()
(niet dat ik nou alcohol heel vies vond toen ik het nog dronk, maar wel dat het niet beter gereguleerd wordt).
Kom er nog wel op terug.quote:Op maandag 11 augustus 2025 04:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe zie je dat dan voor je Sally ?
Is zeker wel een interessante discussie namelijk.quote:Op maandag 11 augustus 2025 04:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Kom er nog wel op terug.
Lag nog niet te slapen vanwege een ander topic.
zie edit.quote:Op maandag 11 augustus 2025 04:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is zeker wel een interessante discussie namelijk.
Nogmaals trusten.quote:Op maandag 11 augustus 2025 04:17 schreef Sally het volgende:
[..]
zie edit.
en nu echt laptop dicht![]()
![]()
![]()
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Jaja... nog even het laatste woord hèquote:
Dit moet voldoende zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2025 04:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Jaja... nog even het laatste woord hè![]()
Gun mij ook es wat puncktjens.
Ik wil weer in de Top 20 komen
Gelijk je slaapscore maar even.quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2025 05:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gelijk je slaapscore maar even.
Ik bedoel in DTS. En Soul is er al weer. Ik moest gister zo lachen, ze heeft voor een kapitaal aan FUNKO`s gekocht.quote:
Niet echt.quote:Op maandag 11 augustus 2025 05:28 schreef _UserName_ het volgende:
Oh was het weer "gezellig" hier?
Wat zijn FINKO'S?
Noem je prijs.quote:Op maandag 11 augustus 2025 05:31 schreef _UserName_ het volgende:
Ooh, daar hebben we er een paar van in de kringloop, van Harry Potter
Prima, Gaan we regelen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 05:33 schreef _UserName_ het volgende:
7.50 voor de kleine, 10 voor de grote.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |