Gaat lukken.quote:Op maandag 11 augustus 2025 05:37 schreef _UserName_ het volgende:
Zal dinsdag kijken of ze er nog zijn, versturen doe ik via PostNL, we hebben pakketpunt. Makkelijkste is dat ik voorschieten en jou een tikkie stuur.
Ze is er helemaal dol op. Dat is wel mooi.quote:Op maandag 11 augustus 2025 05:40 schreef _UserName_ het volgende:
Zijn 3 kleine en 1 grote dacht ik. Ga er morgen even achteraan!
Kan idd van alles zijn, ik moest ooit mee met een ritje waar we een oude kassa kregen aangeboden. Dat ding werd voor bijna 1000 euro verkocht. Ik zelf vond het leuk om voordat ik begon even een rondje kleding te doen en daar zat ook genoeg geluksmomentjes tussen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 05:47 schreef _UserName_ het volgende:
Wat is bijzonder.. we hebben wel eens een complete collectie van een villerroy & boch servieslijn gehad, een 24 karaats gouden ketting.. maar verder weet ik het zo niet
Die kassa ging via een opbod. Maar je moet ook maar net de juiste mensen hebben bij de inname.quote:Op maandag 11 augustus 2025 05:56 schreef _UserName_ het volgende:
Oh ja, heb pas een lacoste shirt gevonden en meegenomen voor 5 euroook veel Louis Ferroud kleding.. dat ging vinted of marktplaats op. Soms zijn producten te duur voor een kringloop
Het is voor een goed doel.quote:Op maandag 11 augustus 2025 06:01 schreef _UserName_ het volgende:
Ja klopt. Ik laat mensen ook gewoon bieden. Voor de ketting begon bij 250 en leverde 650 op uiteindelijk
Okee, noem je mij nu oud?quote:Op maandag 11 augustus 2025 06:15 schreef _UserName_ het volgende:
state of art hebben we hangen weet ik
Is van de opa van vrouwlief geweest, TH colbert is wel classy idd!
En had Opa ook een boot?quote:Op maandag 11 augustus 2025 06:20 schreef _UserName_ het volgende:
Dat dacht ik ook! Maar klopt wel overigens, stond altijd langs het veld bij Longa Lichtenvoorde als trainer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |