Kan/mag ook zonder hoorquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oeh dan kan ik misschien wel Ambar aaien.
wilde likenquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oeh dan kan ik misschien wel Ambar aaien.
Yupquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:09 schreef KoningWouter het volgende:
Dan gaat de zoekfunctie ook van fok af straks of niet?
jupquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:09 schreef KoningWouter het volgende:
Dan gaat de zoekfunctie ook van fok af straks of niet?
Ik heb niets geautomatiseerd qua posten van de score. Die code heb ik nog niet. Dus het posten van de score blijft (voorlopig) handwerk.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:07 schreef Vino_Tinto het volgende:
Krijgen we nu een @:gebrokenglas update 3 keer per dag?
Ik heb echt geen idee waar het over gaat om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb niets geautomatiseerd qua posten van de score. Die code heb ik nog niet. Dus het posten van de score blijft (voorlopig) handwerk.
Ik baal hier echt van, dat het zo moet gaan, en ik snap bondage volledig.
Ik maak hetzelfde momenteel ook mee in mijn eigen omgeving en zit in exact dezelfde modus als bondage.
Is het veel werk?quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb niets geautomatiseerd qua posten van standen. Die code heb ik nog niet. Dus het posten van de standen blijft (voorlopig) handwerk.
Ik baal hier echt van, dat het zo moet gaan, en ik snap bondage volledig.
Ik maak hetzelfde momenteel ook mee in mijn eigen omgeving en zit in exact dezelfde modus als bondage.
Het zijn barre tijden. We kunnnen ons nog maar één cijfer per dag veroorloven. Beetje als Sesamstraat.quote:
Ik ben er stil van. Je bent een topvent. Maar ik begrijp je besluit volkomen. Ik wens je alle goeds.quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:43 schreef bondage het volgende:
Ik heb mijn besluit genomen, ik kom niet meer terug op FOK. Reden is duidelijk; het hele gedoe rondom de likes en het selectief ontnemen van rechten zonder enige vorm van communicatie. Dat is imo niets anders dan pest gedrag.
En dit loopt natuurlijk al wat langer, wat de reden was om het devven/beheer achter me te laten. Dingen worden uit hun verband getrokken om een punt te maken en het vervolgens niet krijgen van antwoorden via DM waar ik een heel verhaal met uitleg en mijn visie had geschreven.
Dit voelt als ondankbaarheid voor alles wat ik heb gedaan voor deze site, ik heb er serieus spijt van. Helemaal als er dingen de ronde gaan dat het misschien niets met traagheid te maken heeft maar dat er wat anders speelt. Ik weet niet wat er van waar is maar als het zo is; zum kotzen.
Als FOK deze kant op wil prima, ik doe er niet meer aan mee.
Dit is mijn laatste post, ik zal straks alle meuk wat ik op mijn servers heb draaien uitzetten. @:gebrokenglas kan het posten van de score overnemen zodat dit spel gewoon door kan gaan, hij heeft daar de scripts immers al voor.
Weet dat dit niet door jullie komt. Ik heb me vermaakt, leuke mensen mogen ontmoeten (ook in het echte leven) en dat zal ook gewoon zo blijven. Bedankt dat ik zo open mocht zijn en de leuke reacties erop wat het allemaal net even wat losser maakte.
wekkertje zetten iedere einde van de maand middernachtquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat posten is niet veel werk, 2 minuten. Maar dat posten gaat niet automatisch, dat bedoel ik.
Het bijhouden van de score in de database gaat wel automatisch, ik draai 4x per dag het update script dus dat gaat door, ook al ben ik niet thuis. Het draait op een servertje hier die altijd aan staat (in de meterkast).
Ik heb geen mooie website als bondage om dat te tonen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:16 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ja die dagcijfers boeien mij niet. Maar de tellers wel
Het belangrijkste heb je.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dagcijfers is het draaien van de juiste queries.
Ik heb geen mooie website als bondage om dat te tonen.
Ik heb python en bash shell scripts om de data op te halen, de data in de database te importeren (updaten eigenlijk), en een aantal SQL queries om de DTS score te berekenen en het overzicht te tonen.
*bonk*quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
de slimmeriken steken de koppen bij elkaar
quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
de slimmeriken steken de koppen bij elkaar
quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:23 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van, ik heb andere kwaliteiten
Die mag je ook best posten.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:23 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van, ik heb andere kwaliteiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |