abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 23 juni 2025 @ 23:42:14 #1
382129 crew  Donna
pi_218027429
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/fluflu's, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Bespreek enkel openbare accounts. Fluflu's met een privé account mogen niet besproken worden.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
  Moderator maandag 23 juni 2025 @ 23:43:44 #2
382129 crew  Donna
pi_218027440
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 23:29 schreef Henrike het volgende:

[..]
Maar dan nog, ik noem mijn vriendin niet voluit hoor incl achternaam
Met deze post werd het topic gesloten.

En door! :!
pi_218027489
Hahah ik had al voorspeld dat Koen en Ellen elkaar los zouden laten in liefde ❤. Vind het sneu voor ze maar moet er toch ook wel om lachen.
  Moderator maandag 23 juni 2025 @ 23:55:27 #4
382129 crew  Donna
pi_218027491
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 23:54 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Hahah ik had al voorspeld dat Koen en Ellen elkaar los zouden laten in liefde ❤. Vind het sneu voor ze maar moet er toch ook wel om lachen.
Hier had wel flink wat geld op ingezet kunnen worden idd. :')
  Moderator maandag 23 juni 2025 @ 23:56:22 #5
382129 crew  Donna
pi_218027494
En wie ik echt leuk vind om te volgen omdat ze in korte tijd zo groot geworden is en zoveel mega PR pakketten krijgt;

@ veraurru
pi_218027848
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 23:54 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
En haar milt liet weten dat ze een ooglidcorrectie kan laten doen. 😂
Willen jullie ook zo’n milt? Haar boek over human design is nu in de zomersale
pi_218028207
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 23:56 schreef Donna het volgende:
En wie ik echt leuk vind om te volgen omdat ze in korte tijd zo groot geworden is en zoveel mega PR pakketten krijgt;

@ veraurru
Ik heb niks met al die make up, maar vind haar wel grappig.
  Moderator dinsdag 24 juni 2025 @ 06:42:49 #8
382129 crew  Donna
pi_218028266
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 05:52 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik heb niks met al die make up, maar vind haar wel grappig.
Heb ik ook helemaal niks mee. Vind haar gewoon grappig idd. :Y
pi_218028366
quote:

@ veraurru
Ik trek haar de ene keer beter dan de andere keer. Knap hoe ze in relatief korte tijd zo enorm gegroeid is.
Maar die enorme hoeveelheid pakketjes die dar binnen komt vind ik echt absurd. Dan pakt ze het uit, is helemaal happy, zegt dank je wel en dan? 95% wordt toch niet gebruikt? Zeker niet als je ziet hoeveel make-up er binnen komt.
En dan op vakantie 1,5 uur rijden omdat er iets op is. Daar snap ik dan weinig van.
pi_218028405
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 07:11 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ik trek haar de ene keer beter dan de andere keer. Knap hoe ze in relatief korte tijd zo enorm gegroeid is.
Maar die enorme hoeveelheid pakketjes die dar binnen komt vind ik echt absurd. Dan pakt ze het uit, is helemaal happy, zegt dank je wel en dan? 95% wordt toch niet gebruikt? Zeker niet als je ziet hoeveel make-up er binnen komt.
En dan op vakantie 1,5 uur rijden omdat er iets op is. Daar snap ik dan weinig van.
Ik vind het soms ook dubbel, want wat moet je met zoveel make up en andere verzorgingsspullen? En dan ergens met jezelf een discussie aangaan of je iets moet kopen, blijk je het al te hebben. Denk dat dat wel aangeeft hoeveel van die 'zooi' ze heeft en ze niet nog meer nodig heeft.
En ik erger me aan haar ge'Petra'🙈 ik ken alleen maar hele lieve Petra's, ik weet dat het maar een naam is, maar soms erger ik me eraan haha
pi_218028456
Ik trek haar niet. Dat gezemel, dat accent en zij haalt ook wel eens uit naar anderen. Of heb ik de verkeerde voor me? Dat is toch die meid die voorheen Urrutje was?

Oh god en nu heb ik ook nog de video gezien over content zonder strategie. Nee, die meid trek ik niet.
pi_218028493
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 07:34 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik trek haar niet. Dat gezemel, dat accent en zij haalt ook wel eens uit naar anderen. Of heb ik de verkeerde voor me? Dat is toch die meid die voorheen Urrutje was?

Oh god en nu heb ik ook nog de video gezien over content zonder strategie. Nee, die meid trek ik niet.
Ook even gekeken. Vreselijk dat opdreunen van die teksten.
pi_218028497
quote:

[..]
De dochter van mijn collega is een vrij bekende beauty influencer.
Zij krijgt ook enorm veel spullen. Een keer in de zoveel tijd doneert zij deze spullen aan een blijf van mijn lijf huis.
Want het komt inderdaad nooit op.
pi_218028525
Veel van de spullen worden ook gewoon weer doorverkocht. Een van mijn overburen is een influencer op het gebied van afvallen en zij verkoopt regelmatig promo spullen via Nextdoor.

En je ziet dat mama Lotje bijvoorbeeld ook gewoon wolletjes op vinted knalt. En Kyra die haar gekregen bakfiets verkocht.
pi_218028610
quote:

@ veraurru
klopt en ze verteld heel vaak de keerzijde hiervan, Wendy vertelde ook welke invloed dit op de kinderen had.
Ik ben benieuwd wat AM te verkondigen heeft, want ze heeft nooit verteld of de kinderen hier last van hadden.
Als dat wel zo is, zou ik de kinderen niet meer zo open en bloot op insta delen!
pi_218028617
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 07:34 schreef Flipperkast_007 het volgende:

Sorry maar accent kan ze weinig aan doen, ik ben ook een limburgse. Klopt de ene keer kan ik haar wel goed hebben en de andere keer denk ik, pfffff is ook steeds dezelfde content. Maar goed ze kan met pensioen!
pi_218028622
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 07:47 schreef Missinglink24 het volgende:
Veel van de spullen worden ook gewoon weer doorverkocht. Een van mijn overburen is een influencer op het gebied van afvallen en zij verkoopt regelmatig promo spullen via Nextdoor.

En je ziet dat mama Lotje bijvoorbeeld ook gewoon wolletjes op vinted knalt. En Kyra die haar gekregen bakfiets verkocht.
Ze heeft verteld dat ze het ook weg geeft!
pi_218028829
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 07:41 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
De dochter van mijn collega is een vrij bekende beauty influencer.
Zij krijgt ook enorm veel spullen. Een keer in de zoveel tijd doneert zij deze spullen aan een blijf van mijn lijf huis.
Want het komt inderdaad nooit op.
Dacht dat Beautygloss dit ook deed? Of hebben we het over haar :)
pi_218028944
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 08:11 schreef miep123456 het volgende:

[..]
klopt en ze verteld heel vaak de keerzijde hiervan, Wendy vertelde ook welke invloed dit op de kinderen had.
Ik ben benieuwd wat AM te verkondigen heeft, want ze heeft nooit verteld of de kinderen hier last van hadden.
Als dat wel zo is, zou ik de kinderen niet meer zo open en bloot op insta delen!
O echt he, ik zie het zo staan in dat boek...dat haar kinderen last hebben van hoe lelijk er over AM gepraat wordt op verschillende media.
"Mijn kinderen hebben geen last van het influencen, ik deel immers alleen het reilen en zeilen van ons groooooote gezin. Zij zijn akkoord met wat ik plaats. Maar waar ze wel last van hebben zijn de reacties van vreemden op sociale media die denken dat ze overal een mening over moeten hebben".

Ik ben benieuwd hoe ver ik er naast zit🤣.
  Moderator dinsdag 24 juni 2025 @ 08:57:14 #20
382129 crew  Donna
pi_218028946
quote:

[..]
Ze geeft het wel weg hoor, maar ik snap wat je bedoeld. Ik snap die bedrijven ook sowieso niet dat je sommige fluflu's gewoon elke maand weer iets opstuurt, soms nog hetzelfde als 2-3x eerder ook nog en dat het dan meteen zoveel moet zijn. Lekker duurzaam allemaal.
Het is haar laatste gewone werkweek. Ik vind het wel knap gedaan.

Vraag me wel altijd af hoe zulke dames het weer gaan doen als fluflu zijn geen ding meer is. Nou kan én wil veraurru wel werken, dus daar maak ik me niet zo druk om, maar er zijn zoveel die al jaren helemaal niks doen. Instagram / fluflu-en is niet voor eeuwig.
pi_218028980
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 08:57 schreef Donna het volgende:

[..]
Ze geeft het wel weg hoor, maar ik snap wat je bedoeld. Ik snap die bedrijven ook sowieso niet dat je sommige fluflu's gewoon elke maand weer iets opstuurt, soms nog hetzelfde als 2-3x eerder ook nog en dat het dan meteen zoveel moet zijn. Lekker duurzaam allemaal.

Vraag me wel altijd af hoe zulke dames het weer gaan doen als fluflu zijn geen ding meer is. Nou kan én wil veraurru wel werken, dus daar maak ik me niet zo druk om, maar er zijn zoveel die al jaren helemaal niks doen. Instagram / fluflu-en is niet voor eeuwig.
IK vind het mooi hoe open ze er over is, het is toch een ander leven, ook wel onzeker.
pi_218029040
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 08:46 schreef funkyfabulous het volgende:

[..]
Dacht dat Beautygloss dit ook deed? Of hebben we het over haar :)
Nee, een andere fluflu. Hele leuke meid trouwens 😀
pi_218029059
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 08:56 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
O echt he, ik zie het zo staan in dat boek...dat haar kinderen last hebben van hoe lelijk er over AM gepraat wordt op verschillende media.
"Mijn kinderen hebben geen last van het influencen, ik deel immers alleen het reilen en zeilen van ons groooooote gezin. Zij zijn akkoord met wat ik plaats. Maar waar ze wel last van hebben zijn de reacties van vreemden op sociale media die denken dat ze overal een mening over moeten hebben".

Ik verwacht ook dat dat ongeveer de strekking zal zijn. Het zou ook best gek zijn als AM zou zeggen: Mijn kinderen hebben een onveilige jeugd mede door het influencen maar ik ga er toch mee door voor de poen 🙃
pi_218029069
O die Kyra houdt toch ook lekkere content met elke keer opnieuw over die bevalling.
pi_218029092
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 09:08 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ik verwacht ook dat dat ongeveer de strekking zal zijn. Het zou ook best gek zijn als AM zou zeggen: Mijn kinderen hebben een onveilige jeugd mede door het influencen maar ik ga er toch mee door voor de poen 🙃
Haha het zou wel eerlijk zijn. En dat ze volhoudt dat de kinderen er geen last van hebben dat sowieso. Maar ik vrees dat ze de schuld bij anderen legt terwijl zij degene is die geld verdiend over de rug van haar kinderen.
pi_218029107
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 09:09 schreef Ballerina888 het volgende:
O die Kyra houdt toch ook lekkere content met elke keer opnieuw over die bevalling.
Oh ja, dat wordt tot in lengte van dagen uitgemolken.
Het is trouwens wel echt enorm heftig om een prematuur te krijgen en ik snap best dat mensen behoefte hebben om hierover te ventileren.
pi_218029148
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 09:12 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Oh ja, dat wordt tot in lengte van dagen uitgemolken.
Het is trouwens wel echt enorm heftig om een prematuur te krijgen en ik snap best dat mensen behoefte hebben om hierover te ventileren.
Ja bij Kyra heb ik daar enorm gemengde gevoelens bij. Ik snap haar keuzes niet.
En ventileren zou ik ook niet publiekelijk doen dag in dag uit.
  Moderator dinsdag 24 juni 2025 @ 09:35:01 #28
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_218029313
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 09:08 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ik zou het megavet vinden als ze met dit boek aankondigt het helemaal over een andere boeg te gaan gooien: ogen geopend, minderjarige kinderen worden niet meer in beeld gebracht. Ze zoekt een baan voor 16u per week om een bedrijf te helpen met Social Media oid, blijft nog wel rustig vloggen onder de handle @annemariegeerts, haar moederschap is alleen nog voor haar kinderen en de minderjarigen komen niet meer in beeld.

Maar dat is vast een utopie :')
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_218029321
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 09:35 schreef Meke het volgende:

[..]
Ik zou het megavet vinden als ze met dit boek aankondigt het helemaal over een andere boeg te gaan gooien: ogen geopend, minderjarige kinderen worden niet meer in beeld gebracht. Ze zoekt een baan voor 16u per week om een bedrijf te helpen met Social Media oid, blijft nog wel rustig vloggen onder de handle @:annemariegeerts, haar moederschap is alleen nog voor haar kinderen en de minderjarigen komen niet meer in beeld.

Haha euhmm nee, ik vreet m'n schoen op als dat gebeurt
pi_218029352
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 09:35 schreef Meke het volgende:

[..]
Ik zou het megavet vinden als ze met dit boek aankondigt het helemaal over een andere boeg te gaan gooien: ogen geopend, minderjarige kinderen worden niet meer in beeld gebracht. Ze zoekt een baan voor 16u per week om een bedrijf te helpen met Social Media oid, blijft nog wel rustig vloggen onder de handle @:annemariegeerts, haar moederschap is alleen nog voor haar kinderen en de minderjarigen komen niet meer in beeld.

Gekkie.. 😂
  Moderator dinsdag 24 juni 2025 @ 09:45:13 #31
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_218029382
Oja en voor iedereen die nog niet genoeg juice heeft aan onze eigen fluflu's, blijkbaar was er in de UK een soort haatforum waar over fluflu's geroddeld werd tot in het extreme, incl doxing van flulfu's en hun families :')

Dat is nu helemaal geklapt met een rechtzaak: https://www.cosmopolitan.(...)ian-bond-court-case/

Popcornartikeltje voor de dinsdagochtend!
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
pi_218029421
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 09:45 schreef Meke het volgende:
Oja en voor iedereen die nog niet genoeg juice heeft aan onze eigen fluflu's, blijkbaar was er in de UK een soort haatforum waar over fluflu's geroddeld werd tot in het extreme, incl doxing van flulfu's en hun families :')

Dat is nu helemaal geklapt met een rechtzaak: https://www.cosmopolitan.(...)ian-bond-court-case/

Wat is ook alweer doxing?
  Moderator dinsdag 24 juni 2025 @ 09:49:58 #33
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_218029423
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 09:49 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Wat is ook alweer doxing?
Adressen of namen openbaar maken :Y
pi_218029430
Ik ben ook helemaal invested in de saga van Laura Clery en Stephen Hilton. Zij zijn gescheiden en hebben 2 kinderen. Hij is een verslaafde, zij een ex-verslaafde.

Ze hadden een omgangsregeling voor de kinderen. Maar toen besloot hij opzettelijk terug te vallen in middelenmisbruik.
Nu houdt Laura hem weg bij de kinderen. En terecht. Maar nu heeft hij haar facebook enzo gehackt en verwijderd.

The gift that keeps on giving...
pi_218029438
Wanneer AM nu toegeeft dat de kinderen last hebben van het werk van haar, dat zou echt heel erg zijn.
Zij beschuldigd haar ouders dat ze een onveilige jeugd heeft gehad en dan zou ze ook haar kinderen een onveilige jeugd geven. Dat zou toch echt zo krom zijn!
pi_218029439
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 09:49 schreef Meke het volgende:

[..]
Adressen of namen openbaar maken :Y
Dat is natuurlijk een no-go.

Maar de fluflus zijn zelf ook regelmatig zo dom dat ze straatnaambordjes filmen als ze aan komen fietsen, en het huisnummer als ze de deur weer open doen.

Waarschijnlijk denken ze dat zij en hun kinderen onschendbaar zijn.
  Moderator dinsdag 24 juni 2025 @ 09:58:00 #37
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_218029456
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 09:52 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

Maar de fluflus zijn zelf ook regelmatig zo dom dat ze straatnaambordjes filmen als ze aan komen fietsen, en het huisnummer als ze de deur weer open doen.

Ja, of kvk-registraties in NL _O-

Maar dit ging geloof ik om een familielid waar de fluflu geen contact meer had, dat gaat wel echt heel ver, waarom zou je dat als lezer ook überhaupt willen weten :?
pi_218029461
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 09:45 schreef Meke het volgende:

Dit is echt heel ziek
pi_218029481
Ik vind t een lastig punt. Stalking is nooit goed natuurlijk. Is t andersom niet ook stalking. Als je ziet hoeveel moeite ze hebben moeten doen om de eigenaar van de site te exposen?
Ik weet overigens niet of hij ook de informatie post of alleen eigenaar is van de site? Kan het er zelf zo snel niet uit halen.

En hier op t forum is t pesten als je aangeeft dat iemand tegenstrijdig is of gewoon leugens verspreid.

Maar fluflu’s vinden wel alles ok wat ze zelf plaatsen. Ongeacht wie ze daar mee kwetsen. AM mag wel het leven van haar ouders openbaar maken en kwetsen. Of alles van hun kinderen die het niet kunnen zien.
Of een Debbie die privé gesprekken post van marktplaats. Of een vrouw die gewoon haar werk doet in een museum.

Misschien had er gewoon meer privé horen te blijven en is dat wel de hele schadelijke kant (of twee kanten) van social media.
pi_218029487
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 09:58 schreef Meke het volgende:

[..]
Ja, of kvk-registraties in NL _O-

Maar dit ging geloof ik om een familielid waar de fluflu geen contact meer had, dat gaat wel echt heel ver, waarom zou je dat als lezer ook überhaupt willen weten :?
en tiktok is nog een zieker platform echt wat je daar voorbij ziet komen wat mensen doen. Gewoon niet te bevatten
pi_218029509
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 08:56 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]

Exact dit. En ze ondervinden zelf geen hinder maar vinden het vooral erg voor moeders. Want haar kinderen hebben natuurlijk alle invloed over wat erover hun wordt geplaatst.
pi_218029521
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 10:02 schreef Yoehoo het volgende:
Ik vind t een lastig punt. Stalking is nooit goed natuurlijk. Is t andersom niet ook stalking. Als je ziet hoeveel moeite ze hebben moeten doen om de eigenaar van de site te exposen?
Ik weet overigens niet of hij ook de informatie post of alleen eigenaar is van de site? Kan het er zelf zo snel niet uit halen.

En hier op t forum is t pesten als je aangeeft dat iemand tegenstrijdig is of gewoon leugens verspreid.

Maar fluflu’s vinden wel alles ok wat ze zelf plaatsen. Ongeacht wie ze daar mee kwetsen. AM mag wel het leven van haar ouders openbaar maken en kwetsen. Of alles van hun kinderen die het niet kunnen zien.
Of een Debbie die privé gesprekken post van marktplaats. Of een vrouw die gewoon haar werk doet in een museum.

Misschien had er gewoon meer privé horen te blijven en is dat wel de hele schadelijke kant (of twee kanten) van social media.
Ik ben het hier mee eens. Zij filmen continue onbekenden/mensen die geen toestemming geven, exposen wie ze maar willen als ze vinden dat het onaardige reacties zijn.
Bedreigen: AM heeft meermaals gezegd dat Sam degene wel online zou opzoeken als de reacties doorgingen.
Maar over hen mag niets gezegd worden?
pi_218029525
Vind het zo bijzonder als mensen fluflu willen worden en alles online zetten.. Er zijn mensen die je kan googlen en dan krijg je gewoon echt alles wat je wel of niet wilt weten..
Alsof het fenomeen postbus afgeschaft is... Zeker als je kleine kinderen "verkoopt"
pi_218029571
Debbie plaatst al een week niets inhoudelijks. Daar zit iets achter.. let maar op.
  Moderator dinsdag 24 juni 2025 @ 10:10:42 #45
382129 crew  Donna
pi_218029576
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 10:07 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ik ben het hier mee eens. Zij filmen continue onbekenden/mensen die geen toestemming geven, exposen wie ze maar willen als ze vinden dat het onaardige reacties zijn.
Bedreigen: AM heeft meermaals gezegd dat Sam degene wel online zou opzoeken als de reacties doorgingen.
Jawel hoor, maar niet iets wat strafbaar is, zoals doxing.

Daarom wordt het ook tijd dat er wetten komen voor wat fluflu's allemaal doen op internet (met hun kinderen). Maarja. Dat zal allemaal wel mosterd na de maaltijd worden.

Toevoeging: Op wat AM toen zei is op dit forum ook gepaste actie op ondernomen. Wat ze er bij de buren mee gedaan hebben weet ik uiteraard niet.
pi_218029580
Debbie ; trots is een understatement.
Daar bij foto van het boek van AM
pi_218029598
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 10:10 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Debbie plaatst al een week niets inhoudelijks. Daar zit iets achter.. let maar op.
hahaha zal ze ook een aandeel hebben in het boek van AM
pi_218029656
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 10:10 schreef Donna het volgende:

[..]

Daarom wordt het ook tijd dat er wetten komen voor wat fluflu's allemaal doen op internet (met hun kinderen). Maarja. Dat zal allemaal wel mosterd na de maaltijd worden.

Toevoeging: Op wat AM toen zei is op dit forum ook gepaste actie op ondernomen. Wat ze er bij de buren mee gedaan hebben weet ik uiteraard niet.
Zeker, en die wetten zit ik met smart op te wachten. Maar vind het wel wat dubbel soms.
Niet zo zeer op dit forum hoor, gewoon algemeen.
pi_218029658
quote:
Klopt... Er gaan wat stemmen op wat er aan de hand kan zijn..
Ze heeft wia aangevraagd heeft ze op een Facebook pagina verteld.. Misschien dat ze geen risico wilt lopen 🤔
Ze heeft van haar huisarts een podcast over gezond eten gehad wat kan helpen met LC.. Kan dus dat ze binnenkort volledig hersteld is na een gezonde maaltijd en een ebook uit brengt met allerlei gezonde recepten samen gesteld door chatgpt 🤔👍
Of ze is ook een boek aan het schrijven over haar leven met lc...

Maar opvallend weinig content
pi_218029661
quote:

[..]
Alsof hij dat kán.

Maar zijn zusjes beschermen tegen constant in beeld zijn terwijl ze slapen, in ‘het zwembad’ liggen, ze een druipend softijsje eten (en gemanipuleerd ongetwijfeld op het dark web te vinden is), dat de tweeling menstrueert en wel ondergoed ze dragen en waar ze naar school/scouting/paardrijden etc gaan en wanneer: dát kan het genie weer niét? 🙄
pi_218029686
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 10:10 schreef Donna het volgende:

[..]

En dat is dan nog een heel grijs gebied én handhaving is moeilijk/geen capaciteit.

Ik verwacht er weinig van.
pi_218029746
quote:

[..]
Vergeet niet die ene keer dat AM iemand meende te exposen van het forum en dat bleek later iemand anders. Deze vrouw kreeg letterlijk bedreigingen en heeft toen geloof ik haar fb account zelfs verwijderd.
  Moderator dinsdag 24 juni 2025 @ 10:35:56 #53
382129 crew  Donna
pi_218029772
Een kat in het nauw maakt rare sprongen.
pi_218029856
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 10:35 schreef Donna het volgende:
Een kat in het nauw maakt rare sprongen.
Hoe bedoel je dat?
pi_218029868
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 09:51 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik ben ook helemaal invested in de saga van Laura Clery en Stephen Hilton. Zij zijn gescheiden en hebben 2 kinderen. Hij is een verslaafde, zij een ex-verslaafde.

Ze hadden een omgangsregeling voor de kinderen. Maar toen besloot hij opzettelijk terug te vallen in middelenmisbruik.
Nu houdt Laura hem weg bij de kinderen. En terecht. Maar nu heeft hij haar facebook enzo gehackt en verwijderd.

En dat dit dan allemaal te volgen is via social media, ongelofelijk he
pi_218029874
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 10:13 schreef miep123456 het volgende:

[..]
hahaha zal ze ook een aandeel hebben in het boek van AM
Daar doel ik niet op.
pi_218029880
quote:
Viel me ook op ja
pi_218029890
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 10:22 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Klopt... Er gaan wat stemmen op wat er aan de hand kan zijn..
Ze heeft wia aangevraagd heeft ze op een Facebook pagina verteld.. Misschien dat ze geen risico wilt lopen 🤔
Ze heeft van haar huisarts een podcast over gezond eten gehad wat kan helpen met LC.. Kan dus dat ze binnenkort volledig hersteld is na een gezonde maaltijd en een ebook uit brengt met allerlei gezonde recepten samen gesteld door chatgpt 🤔👍
Of ze is ook een boek aan het schrijven over haar leven met lc...

Maar opvallend weinig content
Wat betreft het eerste gedeelte. Wat ze nu doet heeft geen invloed meer op het gesprek dat al is geweest, dat weet ze toch wel? 🤣
2 gok ik niet op want mevrouw lag volgens haarzelf gisteren bijna de hele dag te slapen.
3: zal het dan net zo’n succes worden als haar e-book?
  Moderator dinsdag 24 juni 2025 @ 10:58:25 #59
382129 crew  Donna
pi_218029901
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 10:51 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Hoe bedoel je dat?
Dat AM (de kat) er niet tegen kan dat er kritiek is op het forum (in het nauw) en daardoor ging dreigen etc. (rare sprongen).
pi_218029905
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 09:52 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

Ja inderdaad
Als iemand een beetje door zoekt heb je zo alles gevonden
Ook welke school de kinderen op zitten en welke clubs
Dat praat doxing natuurlijk niet goed he, zo bedoel ik het niet.
Maar velen zijn heel nonchalant hierin.
pi_218030044
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 10:57 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Wat betreft het eerste gedeelte. Wat ze nu doet heeft geen invloed meer op het gesprek dat al is geweest, dat weet ze toch wel? 🤣
2 gok ik niet op want mevrouw lag volgens haarzelf gisteren bijna de hele dag te slapen.
3: zal het dan net zo’n succes worden als haar e-book?
Ja maar binnenkort volledig genezen hé... Momenteel moet al die gezonde hapjes nog hun best doen...
Ik vond het juist opvallend dat ze deed of het bijzonder was dat ze de halve dag op bed had gelegen "zal het wel nodig hebben gehad" 🤔 huh? Hoezo? Je had dit toch dagelijks nodig??
pi_218030159
quote:

Oh, die heb ik in het verleden best regelmatig gekeken! Ergens bij de break up ben ik ook afgehaakt, maar wat een bizarre situatie nu zeg 😱
pi_218030215
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 10:58 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja inderdaad
Als iemand een beetje door zoekt heb je zo alles gevonden
Ook welke school de kinderen op zitten en welke clubs
Dat praat doxing natuurlijk niet goed he, zo bedoel ik het niet.
Maar velen zijn heel nonchalant hierin.
Tja als AM zelf screenshots gaat plaatsen van een email over een voorlichtingsmiddag, hoef je niet ver te zoeken. Dan weet iedereen gelijk waar Guus op school zit en wat voor opleiding hij gaat doen.. van de tweeling werd ook een soort leerlingenkaart gepost met de naam van de school. Kan mij eerlijk gezegd niet voorstellen dat ze dat goed vonden om te delen.
pi_218030337
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 10:23 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Alsof hij dat kán.

Maar zijn zusjes beschermen tegen constant in beeld zijn terwijl ze slapen, in ‘het zwembad’ liggen, ze een druipend softijsje eten (en gemanipuleerd ongetwijfeld op het dark web te vinden is), dat de tweeling menstrueert en wel ondergoed ze dragen en waar ze naar school/scouting/paardrijden etc gaan en wanneer: dát kan het genie weer niét? 🙄
Toch vind ik dit ingewikkeld. Sam is ook vanaf z’n jonge jaren online gegooid door z’n moeder. Eerst met die filmpjes op YouTube, en daarna was ook (een deel van) zijn puberteit te volgen via insta-stories. Hij is ook groot geworden binnen die rare dynamiek dat AM alles filmt en deelt, waarbij het steeds een beetje meer, heftiger, en frequenter werd, tot aan de livestream van de bevalling van lot toe. Plus dat z’n moeder al jarenlang bekend wil worden en zich opgeeft voor allerlei tv programma’s over de meest intieme onderwerpen (hun seksleven, hun financiën etc). En ook niet schroomt op op tv bijv de condoom-lade te showen voor de pubers.
Ik weet niet of wij ons kunnen bedenken wat het doet met een kind om zo op te groeien. Wat doet dat met je perceptie van wat “normaal” is, van privacy, en in hoeverre kun je verwachten dat je dan als jongvolwassene dit “eventjes” doorbreekt en je je (nogal dominante) moeder tot halt brengt?

En natuurlijk worden de jongste Geertsjes in vele heftigere mate online geëxposeerd dan de inmiddels volwassen kinderen, en het zou absoluut gestopt moeten worden. Maar ook die oudere kinderen zijn niet op een “normale” manier opgegroeid en wie weet hoe zoiets in je hoofd kruipt dat dit normaal is of dat je niet teveel mag tegenstribbelen.
pi_218030340
quote:

@ veraurru
Ik vind haar zo grappig, heerlijk dat je jezelf gewoon naar influencer bluft. En daar niet omheen draaien, maar vol voor uit komen :D
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218030348
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 11:36 schreef sunny_8953 het volgende:

[..]
Tja als AM zelf screenshots gaat plaatsen van een email over een voorlichtingsmiddag, hoef je niet ver te zoeken. Dan weet iedereen gelijk waar Guus op school zit en wat voor opleiding hij gaat doen.. van de tweeling werd ook een soort leerlingenkaart gepost met de naam van de school. Kan mij eerlijk gezegd niet voorstellen dat ze dat goed vonden om te delen.
Ze blaat wel dat de kinderen overal bij worden betrokken/het in overleg gaat, maar het lijkt me heel sterk dat ze dit allemaal prima vinden. De tweeling is laatst nog de sloot in gereden/geduwd, die zitten er niet op te wachten dat ze opgewacht worden door wie dan ook als ze naar hun nieuwe school fietsen.

En zeker de minderjarigen hebben nog geen idee wat ‘exposure over he halve leven voor 90.000 volgers (en al dan niet anonieme meekijkers).
pi_218030362
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 11:52 schreef Louuuu_lou het volgende:

[..]
Toch vind ik dit ingewikkeld. Sam is ook vanaf z’n jonge jaren online gegooid door z’n moeder. Eerst met die filmpjes op YouTube, en daarna was ook (een deel van) zijn puberteit te volgen via insta-stories. Hij is ook groot geworden binnen die rare dynamiek dat AM alles filmt en deelt, waarbij het steeds een beetje meer, heftiger, en frequenter werd, tot aan de livestream van de bevalling van lot toe. Plus dat z’n moeder al jarenlang bekend wil worden en zich opgeeft voor allerlei tv programma’s over de meest intieme onderwerpen (hun seksleven, hun financiën etc). En ook niet schroomt op op tv bijv de condoom-lade te showen voor de pubers.
Ik weet niet of wij ons kunnen bedenken wat het doet met een kind om zo op te groeien. Wat doet dat met je perceptie van wat “normaal” is, van privacy, en in hoeverre kun je verwachten dat je dan als jongvolwassene dit “eventjes” doorbreekt en je je (nogal dominante) moeder tot halt brengt?

En natuurlijk worden de jongste Geertsjes in vele heftigere mate online geëxposeerd dan de inmiddels volwassen kinderen, en het zou absoluut gestopt moeten worden. Maar ook die oudere kinderen zijn niet op een “normale” manier opgegroeid en wie weet hoe zoiets in je hoofd kruipt dat dit normaal is of dat je niet teveel mag tegenstribbelen.
Hij studeert/studeerde cybercriminologie. Ik neem aan dat daar ook wel het een en ander aan bod is gekomen.
Ook al ben je ‘in dat milieu’ opgegroeid, dat wil niet zeggen dat je ook nooit meer andere inzichten krijgt.
pi_218030367
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 08:57 schreef Donna het volgende:

[..]

Vooral omdat er best wat fluflu’s zijn die echt menen heeeeel hard te moeten werken voor hun influencer bestaan.
En ik denk niet dat grote influencers niets doen, maar écht hard werken is het volgens mij ook niet.
pi_218030412
Ik weet niet of er nog geturfd werd, maar de blije mama heeft haar dochter maar weer eens thuis gehouden.
Ze had het gisteren niet leuk gehad op school (is dat dan een vereiste, dat je het altijd leuk hebt op school?) en was van de trap gevallen.
Dus nu lekker thuis aan het knutselen 8)7
pi_218030434
Die koenenellen _O- :@
Hoeveel drama kun je hebben in een verkering van een paar maanden?
Dat lijkt mij de periode waarin het vooral nog verliefdheid en luchtigheid moet zijn.

Wel heel zielig voor haar kindje, zij bracht Koen echt naar voor alsof het zijn nieuwe papa was. Vind dat altijd zo hartverscheurend voor de kinderen die (alweer) aan een nieuwe gezinssituatie moeten wennen. Zeker omdat ze nu zonder relatie in elkaars leven blijven met ruimte en weet ik het. Voor zo’n kind lijkt me dat mega verwarrend ;(
  Moderator dinsdag 24 juni 2025 @ 12:12:38 #71
382129 crew  Donna
pi_218030533
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 12:04 schreef LeSage het volgende:
Die koenenellen _O- :@
Hoeveel drama kun je hebben in een verkering van een paar maanden?
Dat lijkt mij de periode waarin het vooral nog verliefdheid en luchtigheid moet zijn.

Wel heel zielig voor haar kindje, zij bracht Koen echt naar voor alsof het zijn nieuwe papa was. Vind dat altijd zo hartverscheurend voor de kinderen die (alweer) aan een nieuwe gezinssituatie moeten wennen. Zeker omdat ze nu zonder relatie in elkaars leven blijven met ruimte en weet ik het. Voor zo’n kind lijkt me dat mega verwarrend ;(
Nou maar hopen dat haar zoontje er niet teveel van merkt. Als ze elkaar toch nog gewoon zien dan hoef je er natuurlijk niet uitgebreid bij te vertellen dat het even ingewikkeld is op het moment.
pi_218030627
De tweeling (en waarschijnlijk ook de jongste 2) schuift zo uit school aan bij de lunch. En straks weer graaien in de snoeppot.

Lang leve de preventieve anti-aarsmaden-pillen.
pi_218030721
quote:

Oeh ik heb wat te doen vanavond, thanks! Verheug me er nu al op dit helemaal uit te zoeken. Ik volgde hen vroeger, toen hadden ze alleen zoontje Alfie. Had geen idee wbt scheiding en de ellende die nu online komt.
Thanks voor het delen!
pi_218030850
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 11:52 schreef Louuuu_lou het volgende:

[..]

Het is idd ingewikkeld. Net zoals de kinderen van Ruinerwold. Ja natuurlijk was dat veel erger en extremer, maar de invloed van ouders (in andere mate) is vergelijkbaar.
pi_218031120
Ik had niet verwacht dat ook "het gezin" meeschrijft aan het boek van AM. Ik ben benieuwd, voor mijn gevoel heeft ze helemaal nog niet zo veel geschreven. Onder boek schrijven stel ik mij voor, dat je bijna elke dag eraan werkt en steeds ook weer herziet, verbetert.
pi_218031124
Het is eigenlijk helemaal niet ingewikkeld.

Annemarie Geerts wil geen verantwoordelijkheid nemen voor haar Insta/aandachtsverslaving.

Wanneer ze stopt met haar kinderen te exposen kan ze beginnen aan zichzelf te werken.

De schade bij haar kinderen is, denk ik, onherstelbaar. Ze zijn allen opgegroeid in een zeer onveilige omgeving. Weten niet wat privacy is. Weten amper wie zij zijn want ze moeten allemaal een duplicaat zijn van moeder en elkaar.

Triest, er zijn in dat gezin alleen maar verliezers. Ik heb met de kinderen te doen.
pi_218031158
Toevallig nu net een voorbeeld dat influencers de werkelijkheid een beetje uit het oog verliezen.
Beautygloss fietst met 35 weken zwangerschap op haar fiets en dat vindt Gregor bijzonder. Zou hij dan niet weten dat een groot deel van de vrouwen dan nog gewoon aan het werk is?

Ik bedoel, prima dat ze nog fietst, hartstikke fijn dat ze dat nog kan nu, maar het is geen powervrouw omdat ze met 35 weken beweegt :')
pi_218031316
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 12:22 schreef Huisopdehoek het volgende:
De tweeling (en waarschijnlijk ook de jongste 2) schuift zo uit school aan bij de lunch. En straks weer graaien in de snoeppot.

Nou en? Doen ze hier ook, komt best goed hoor.
pi_218031353
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 10:55 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Viel me ook op ja
Volgens mij is ze wel op tiktok, ik heb een filmpje gekeken van haar (eerder al) en zag nu een melding dat ze wat gepost had. (Maar ik gun haar die view niet dus weet niet wat ze voor filmpje geplaatst heeft)
pi_218031378
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 13:38 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Volgens mij is ze wel op tiktok, ik heb een filmpje gekeken van haar (eerder al) en zag nu een melding dat ze wat gepost had. (Maar ik gun haar die view niet dus weet niet wat ze voor filmpje geplaatst heeft)
Laatste filmpje op tiktok is nog steeds het raar zittende broekrokje van de zeeman
pi_218031408
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 12:22 schreef Huisopdehoek het volgende:

Vanmorgen tijdens het ontbijt stonden de laarsjes van Lot op tafel óp het tafelkleed naast een haarborstel. Er wordt beweerd dat je op die manier weerstand opbouwt. Misschien doet ze het daarom 😜
pi_218031612
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 13:14 schreef LeSage het volgende:
Toevallig nu net een voorbeeld dat influencers de werkelijkheid een beetje uit het oog verliezen.
Beautygloss fietst met 35 weken zwangerschap op haar fiets en dat vindt Gregor bijzonder. Zou hij dan niet weten dat een groot deel van de vrouwen dan nog gewoon aan het werk is?

Ik bedoel, prima dat ze nog fietst, hartstikke fijn dat ze dat nog kan nu, maar het is geen powervrouw omdat ze met 35 weken beweegt :')
Uh ja, dat is op zich vrij normaal, complicaties daargelaten. Geestig dat mensen je dan bijzonder vinden. Dat ben ik dan ook (score!)

Ik kon met 40 weken niet meer fatsoenlijk lopen maar fietsen ging prima dus dat deed ik.
pi_218032440
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 12:01 schreef LeSage het volgende:
Ik weet niet of er nog geturfd werd, maar de blije mama heeft haar dochter maar weer eens thuis gehouden.
Ze had het gisteren niet leuk gehad op school (is dat dan een vereiste, dat je het altijd leuk hebt op school?) en was van de trap gevallen.
En de tekst; als je dan een dagje thuis blijft, nou die zit meer thuis dan op school. Gisteren zei ik het al, ze moet haar kinderen niet zo pamperen en alles zielig vinden. Iedereen heeft wel eens een minder leuke dag, wat wil zij nou leren dan; dat je dan maar een baaldag neemt? Zo fout
pi_218032506
Misschien zit ik er naast maar ik denk dat Debbie van haar thuiscoach /zorg
Te horen heeft gekregen niet zo veel op social media te zitten. Het kost best een hoop energie om steeds maar weer met je telefoon bezig te zijn. Tijd die ze ook aan haar kinderen kan besteden.
Al vaker gezegd dat ze totaal geen ritme in de dagelijkse routine heeft dus misschien word ze daar inmiddels bij geholpen?
Kan zoveel oorzaken hebben dat ze minder online is.
Misschien heeft Roy wel een opmerking gekregen afgelopen weekend van zijn teamgenoten.
Je weet het nooit bij Debbie, ze zal nooit eerlijk zijn in wat en hoe.
Hoop dat de aandacht naar de kindjes gaat, en dat ze baat heeft bij de hulp die ze nu krijgt. Dat is nl wel de insteek van alles, dat ze beter om leert gaan met haar lc.
Maar het zou me ook niet verbazen dat er vandaag of morgen weer een klapper van een nieuwsbericht van haar online staat.
pi_218032536
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 12:01 schreef LeSage het volgende:
Ik dacht het ook al, waarom is dat meisje in vredesnaam weer thuis?
Die kinderen kunnen echt niks hebben.
pi_218032669
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 15:57 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ik dacht het ook al, waarom is dat meisje in vredesnaam weer thuis?
Die kinderen kunnen echt niks hebben.
En ze is zelf ook weer helemaal uitgeput
pi_218032775
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 16:11 schreef Earring het volgende:

[..]
En ze meent gelijk weer iets onder de leden te hebben, zij praat zichzelf ook ziek hoor.. Geen goed voorbeeld voor haar kinderen wat dat betreft.
pi_218033122
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 11:55 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Hij studeert/studeerde cybercriminologie. Ik neem aan dat daar ook wel het een en ander aan bod is gekomen.
Ook al ben je ‘in dat milieu’ opgegroeid, dat wil niet zeggen dat je ook nooit meer andere inzichten krijgt.
Ik denk dat hij zich juist meer bewust is van alles dan anderen. Vandaar dat hij ook niet meer gefilmd wilde worden. Beetje jammer dat hij er dan wel voor kiest als er wat voor hem te halen valt.
pi_218033292
Ah Debbie komt al met een verklaring (toevallig nu we ons afvragen waarom ze zo stil is 😂👍)

Maar ze is al 10 dagen aan het bijkomen van een verjaardag voor haar kind 👍👌 hadden we eigenlijk ook wel op kunnen gokken natuurlijk... Het was niet iets voor haarzelf 🤷 Dus dan heeft ze er super last van.. Een bbq bij de buren helpt haar enorm 👍 bijzonder 😂 ik ben altijd gesloopt als ik ergens heen ga waar nog meer kinderen rond rennen en sociaal gedrag van me verwacht wordt terwijl ik al op ben 🤔🤷
Ach tja geen miracle cure van de Huisarts Helaas
pi_218033303
Ah ik zie nu pas dat het gezin meeschrijft. Dat gezin wat volledig geïndoctrineerd is. Nou, dat wordt een goed objectief verhaal, zeg!
pi_218033356
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 16:21 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
En ze meent gelijk weer iets onder de leden te hebben, zij praat zichzelf ook ziek hoor.. Geen goed voorbeeld voor haar kinderen wat dat betreft.
Hij gaat op schoolreis morgen, zij slaapt zeker niet van de spanning.
pi_218033552
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 17:23 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Hij gaat op schoolreis morgen, zij slaapt zeker niet van de spanning.
En hoeveel boodschappen moet je halen voor 1 kind 1 dag op schoolreisje? Pakje drinken, snoepje, fruit en brood heb je toch wel in huis met schoolgaande kinderen?
pi_218033663
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 17:53 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
En hoeveel boodschappen moet je halen voor 1 kind 1 dag op schoolreisje? Pakje drinken, snoepje, fruit en brood heb je toch wel in huis met schoolgaande kinderen?
Ik zou net precies hetzelfde typen.
pi_218033682
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 16:11 schreef Earring het volgende:

[..]
Waarom denkt zij weer iets onder de leden te hebben? Omdat het sporten niet lekker ging? Dat gaat bij iedereen regelmatig wel eens niet lekker. Vorige week liep dat bij mij ook een keer voor geen meter, tsja...vanochtend wel weer...iedereen heeft dat wel eens en daar hoeft geen oorzaak voor te zijn. DBM máákt gewoon problemen, wanneer deze er niet zijn..
pi_218033731
Weer een lekkere zomerse maaltijd bij de Geertsen. Zijn die wortels seizoensgroente omdat ze die zo vaak eten nu? 😉 zij let daar altijd op natuurlijk. En ik mis Jim en Arte de laatste dagen. Ze zullen zondag geweest zijn, maar eigenlijk waren ze er bijna iedere dag
pi_218033747
DBM heeft ook tegen haar zoontje gezegd dat ze het spannend vindt dat hij op schoolreisje gaat, fantastisch hoor, je angsten zo op je kind overbrengen🤪
pi_218033817
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 13:10 schreef Bo-KataN het volgende:
Het is eigenlijk helemaal niet ingewikkeld.

Annemarie Geerts wil geen verantwoordelijkheid nemen voor haar Insta/aandachtsverslaving.

Wanneer ze stopt met haar kinderen te exposen kan ze beginnen aan zichzelf te werken.

De schade bij haar kinderen is, denk ik, onherstelbaar. Ze zijn allen opgegroeid in een zeer onveilige omgeving. Weten niet wat privacy is. Weten amper wie zij zijn want ze moeten allemaal een duplicaat zijn van moeder en elkaar.

Triest, er zijn in dat gezin alleen maar verliezers. Ik heb met de kinderen te doen.
Precies, jij verwoordt beter wat ik eerder probeerde te zeggen over Sam.

En wat betreft jouw laatste zin: ik denk dat AM nu de enige winnaar is, in ieder geval zal ze dat zelf zo voelen. Aandacht, likes, geld, een gevoel van onaantastbaarheid, fans die alles bejubelen, eindelijk het gevoel hebben dat ze er toe doet, etc.
Daar weegt bijv het verlies van familie blijkbaar tegenop voor haar. Op lange termijn denk ik dat zij ook absoluut een verliezer is hoor. En dat haar kinderen zich tegen haar keren om dit gedrag, maar ze heeft zichzelf nu aangepraat dat die haar toch alles vergeven omdat ze alles uit liefde doet..
pi_218033826
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 18:15 schreef Earring het volgende:
Weer een lekkere zomerse maaltijd bij de Geertsen. Zijn die wortels seizoensgroente omdat ze die zo vaak eten nu? 😉 zij let daar altijd op natuurlijk. En ik mis Jim en Arte de laatste dagen. Ze zullen zondag geweest zijn, maar eigenlijk waren ze er bijna iedere dag
Die waren er gisteren toch 🤔
pi_218033921
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 18:17 schreef opwegnaar het volgende:
DBM heeft ook tegen haar zoontje gezegd dat ze het spannend vindt dat hij op schoolreisje gaat, fantastisch hoor, je angsten zo op je kind overbrengen🤪
Dat vind ik zo erg he? Zij wil echt dat haar kinderen ook zo worden.
pi_218033954
Minibelle maakt ook weer genoeg kilometers deze week. Pfff
pi_218033970
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 18:25 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Die waren er gisteren toch 🤔
Oja inderdaad. Toen viel me weer eens op dat hij nooit zijn helm en motorjack uitdoet
pi_218034032
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 13:10 schreef Zana het volgende:
Ik had niet verwacht dat ook "het gezin" meeschrijft aan het boek van AM. Ik ben benieuwd, voor mijn gevoel heeft ze helemaal nog niet zo veel geschreven. Onder boek schrijven stel ik mij voor, dat je bijna elke dag eraan werkt en steeds ook weer herziet, verbetert.
Voor echte schrijvers geldt dit ook.
pi_218034298
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 18:41 schreef Earring het volgende:

[..]
Oja inderdaad. Toen viel me weer eens op dat hij nooit zijn helm en motorjack uitdoet
Soms zie je hem wel uitgebreid op de bank zitten.

Misschien deel van de onderhandelingen, dat zijn moeder alleen nog de aankomst mag filmen
pi_218034601
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 13:10 schreef Zana het volgende:
Vind het sowieso raar dat ze elke keer de woorden ‘telt’, blijkbaar moet het minimaal een bepaald aantal woorden hebben. Een boek is toch af als het af is ipv dat het af is als de benodigde woorden zijn behaald? En wss schrijven de gezinsleden ook een stukje met ChatGPT.
pi_218034807
MaikeKD die voor een ‘natural look’ gaat. Hmhmmmmm
pi_218034933
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 19:56 schreef Arrie1995 het volgende:
Kan ze proberen tot ze een ons weegt, maar dat gaat haar echt niet meer lukken🙈
pi_218034960
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 18:39 schreef Lalaland79 het volgende:
Minibelle maakt ook weer genoeg kilometers deze week. Pfff
Ik vond die opmerking over oudste dochter gister echt heel gemeen. ‘Je weet het met haar nooit, soms toptennis en soms twee linker handen’. Hállo, ze moet van JOU zo nodig overal op het hoogste niveau presteren en mag nergens nog gewoon kind zijn. Ik heb met die meiden daar te doen…
pi_218035043
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 20:07 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ik vond die opmerking over oudste dochter gister echt heel gemeen. ‘Je weet het met haar nooit, soms toptennis en soms twee linker handen’. Hállo, ze moet van JOU zo nodig overal op het hoogste niveau presteren en mag nergens nog gewoon kind zijn. Ik heb met die meiden daar te doen…
Ik vind haar echt overkomen als een nare moeder. Alles lijkt zo te moeten gaan als zij wil. De kinderen moeten hoogbegaafd zijn, extra goed in sport, extra goed in tekenen/schilderen.
Vraag me wel eens af of die kinderen ook nog kind mogen zijn
pi_218035295
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 17:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ah Debbie komt al met een verklaring (toevallig nu we ons afvragen waarom ze zo stil is 😂👍)

Maar ze is al 10 dagen aan het bijkomen van een verjaardag voor haar kind 👍👌 hadden we eigenlijk ook wel op kunnen gokken natuurlijk... Het was niet iets voor haarzelf 🤷 Dus dan heeft ze er super last van.. Een bbq bij de buren helpt haar enorm 👍 bijzonder 😂 ik ben altijd gesloopt als ik ergens heen ga waar nog meer kinderen rond rennen en sociaal gedrag van me verwacht wordt terwijl ik al op ben 🤔🤷
Ach tja geen miracle cure van de Huisarts Helaas
Dat is denk ik niet toevallig, al vaker gedacht dat ze hier meeleest.
pi_218035346
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 19:56 schreef Arrie1995 het volgende:
🤪
pi_218035352
quote:
O vriendje blijft morgen vast in huis, zo'n buikpijn.
En hoe dat dan komt vraagt ze zich dan niet af
pi_218035503
Maar kom op Debbie: totally burn-out , 19 dagen bij moeten komen omdat je een verjaardag hebt gevierd? Tuurlijk vinden mensen daar wat van, dat je een dag bij moet komen in haar geval ok.
Maar zo,n grote familie heeft ze niet.
Daarbij heeft ze hulp in huis en kinderoppas.
Als ze dan ook even eerlijk zegt wat ze wel heeft gedaan?
Van een vakantie in Gambia hoefde ze niet bij te komen.
pi_218035597
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 20:44 schreef Henrike het volgende:
Maar kom op Debbie: totally burn-out , 19 dagen bij moeten komen omdat je een verjaardag hebt gevierd? Tuurlijk vinden mensen daar wat van, dat je een dag bij moet komen in haar geval ok.
Maar zo,n grote familie heeft ze niet.
Daarbij heeft ze hulp in huis en kinderoppas.
Als ze dan ook even eerlijk zegt wat ze wel heeft gedaan?
Van een vakantie in Gambia hoefde ze niet bij te komen.
Ergens in de afgelopen 10 dagen had ze toch nog een volkomen overbodig Zeeman bezoekje op standje rennen? Of is dat al weer langer geleden.
pi_218035599
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 20:29 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dat is denk ik niet toevallig, al vaker gedacht dat ze hier meeleest.
😂 Mijn toevallig was ook helemaal niet serieus hoor...
Debbie heeft gewoon nog steeds de knop om haar account te wissen niet gevonden en word daarom gedwongen mee te lezen
pi_218035647
quote:
Toch vind ik het ook rot voor haarzelf. Ik twijfel er niet aan dat ze enorm veel van haar kinderen houdt en hun vast niet bewust wil schaden.
Zelf worstel ik ook al mijn hele leven met angsten (gediagnosticeerd) en ik herken het van mijzelf toen ik nog minder ziekte inzicht had. Je hebt niet door in hoeverre al je gedachten en acties gedreven zijn door angst en hoe je dat dus ook uitstraalt en doorgeeft in feite. Ik hoop voor haar dat ze eens een goede therapeut krijgt.
Tegelijk denk ik dat ze het buskruit niet uit heeft gevonden, dus in hoeverre zij in staat is tot reflectie en introspectie?
pi_218035650
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 20:54 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ergens in de afgelopen 10 dagen had ze toch nog een volkomen overbodig Zeeman bezoekje op standje rennen? Of is dat al weer langer geleden.
Nee dat heeft ze gedaan idd 6 dagen geleden 👌 eerst zeeman.. Toen naar huisarts op zijn uitnodiging omdat hij het nieuwste onderzoek wilde overleggen (wat uiteindelijk een podcast was die al tijdje oud is) en daarna nam ze nog een filmpje op waarbij ze de kat in de deur opening vast hield wat blijkbaar reclame voor zeeman was 🤷
Weet niet hoe bij anderen een burnout eruit ziet (nou ja eigenlijk wel natuurlijk) maar volgens mij ziet het er zelden zo uit 🤔 zoals bbqen bij de buren? 🤔
pi_218035658
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 20:54 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
😂 Mijn toevallig was ook helemaal niet serieus hoor...
Debbie heeft gewoon nog steeds de knop om haar account te wissen niet gevonden en word daarom gedwongen mee te lezen
100% leest ze mee en AM ook, en vast nog vele anderen. En dat mag!
pi_218035736
Die plaatjes die Judith stuurt vind ik wel echt heel grappig _O-
pi_218035846
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 21:10 schreef LeSage het volgende:
Die plaatjes die Judith stuurt vind ik wel echt heel grappig _O-
Wat vind je daar grappig aan? Ik vind Sint Jan altijd wel een mooi feest.
pi_218035926
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 21:20 schreef Roesssst het volgende:

[..]
Sint Jan? 😂 Denk dat je een andere Judith voor ogen hebt
pi_218035937
quote:

[..]
LeSage heeft het over juds single mom en jij over judith v hipenhot
pi_218035954
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 21:01 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Nee dat heeft ze gedaan idd 6 dagen geleden 👌 eerst zeeman.. Toen naar huisarts op zijn uitnodiging omdat hij het nieuwste onderzoek wilde overleggen (wat uiteindelijk een podcast was die al tijdje oud is) en daarna nam ze nog een filmpje op waarbij ze de kat in de deur opening vast hield wat blijkbaar reclame voor zeeman was 🤷
Weet niet hoe bij anderen een burnout eruit ziet (nou ja eigenlijk wel natuurlijk) maar volgens mij ziet het er zelden zo uit 🤔 zoals bbqen bij de buren? 🤔
Debbie heeft een nieuwe bron van informatie gevonden op Facebook over LC, dus die is haar ziektebeeld verder aan het uitbreiden. Ook daar vertelt ze niet de waarheid overigens.
pi_218036023
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 21:32 schreef Lokie het volgende:

[..]
Debbie heeft een nieuwe bron van informatie gevonden op Facebook over LC, dus die is haar ziektebeeld verder aan het uitbreiden. Ook daar vertelt ze niet de waarheid overigens.
I know 😉 best bizar dat ze gewoon ruimte krijgt op die groepen om haar verhaal groter te breien.. 1 grote inspiratie bron met echte lc patiënten
pi_218036214
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 20:54 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Nee klopt , en een bbq bij de buren
pi_218036250
De zoon van Dbm is toch al 7?
Misschien moet ze hem iets meer loslaten en niet zo beschermend zijn. De meeste kinderen gaan vanaf groep 1 op schoolreisje. Tsja, ik moest even wennen weet ik nog maar er gingen juffen en moeders mee dus heb me er nooit zo druk om gemaakt volgens mij.
Ook zelf vaak meegewerkt en dat was altijd erg leuk.
Ze maakt zich waarschijnlijk zorgen voor niks, en voor de kinderen ook heel goed om even niet altijd aan mama te hangen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Henrike op 25-06-2025 01:50:55 ]
pi_218036285
Wat is Johan Jelies toch een vreselijke vent.
pi_218036342
quote:

[..]
Juud singlemom bedoel ik. Plaatjes over Trump en Willem Alexander :D
pi_218036421
Grappig dat Annemarie zichzelf ziet als een lief mens.😎
pi_218036460
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 22:19 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ja dat vond ik nou ook leuke humor! 😂
pi_218036480
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 22:30 schreef Johanna38 het volgende:
Grappig dat Annemarie zichzelf ziet als een lief mens.😎
De manier waarop ze soms tegen haar kinderen praat, doet me anders vermoeden.
pi_218036492
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 22:08 schreef Henrike het volgende:
Misschien moet ze hem iets meer loslaten en niet zo beschermend zijn. De meeste kinderen gaan vanaf groep 1 op schoolreisje. Tsja, ik moest even wennen weet ik nog maar er gingen juffen en moeders mee dus heb me er nooit zo druk om gemaakt volgens mij.
Ze maakt zich zorgen voor niks, en voor de kinderen ook heel goed om even niet altijd aan mama te hangen.
Ik wil het hierin toch een beetje voor DBM opnemen. Ik heb (soms) echt (extreme?) angsten, helemaal als het om mijn kinderen gaat. Mijn oudste is bijna 7 en ja ik ben ook in de stress als hij op schoolreisje gaat en heel blij als hij weer terug is.
Als ik zonder gezin ben, parkeer ik niet in een parkeergarage, want wat als ik daar niet uitkom? Ik parkeer altijd achteruit want dan ben ik sneller weg als de pleuris uitbreekt. En dan zijn dit nog maar 'gewone' voorbeelden.

En ja het is gezond om weg te zijn etc en nee ik zal niet tegen mijn zoon zeggen dat ik (dezelfde) spanning ervaar, maar ik kan dan maar moeilijk ontspannen.

Rationeel gezien is het heel makkelijk om te zeggen 'stel je niet zo aan en houd hem niet zo klein' emotioneel gezien werkt dat echt anders en soms is het lastig om de ratio te laten winnen van de emotie, want hij is 'al' 7, maar ook nog 'maar' 7.
pi_218036501
quote:

[..]
Moest er ook om grinniken ja🤭
pi_218036506
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 22:08 schreef Henrike het volgende:
Ze maakt zich zorgen voor niks, en voor de kinderen ook heel goed om even niet altijd aan mama te hangen.
Ik vind die tekst in haar post ook wel zielig eigenlijk. Ze kan niet eens genieten van haar kinderen die opgroeien en nieuwe dingen leren, omdat ze zo bang is voor alles wat er mis kan gaan.
En natuurlijk hebben alle moeders in meer of mindere mate moeite met loslaten, maar zo als zij lijkt me helemaal niet fijn ;(
pi_218036643
Knuffel @Dievanhiernaast, dat zal heel heftig zijn.
pi_218036690
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 22:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik wil het hierin toch een beetje voor DBM opnemen. Ik heb (soms) echt (extreme?) angsten, helemaal als het om mijn kinderen gaat. Mijn oudste is bijna 7 en ja ik ben ook in de stress als hij op schoolreisje gaat en heel blij als hij weer terug is.
Als ik zonder gezin ben, parkeer ik niet in een parkeergarage, want wat als ik daar niet uitkom? Ik parkeer altijd achteruit want dan ben ik sneller weg als de pleuris uitbreekt. En dan zijn dit nog maar 'gewone' voorbeelden.

En ja het is gezond om weg te zijn etc en nee ik zal niet tegen mijn zoon zeggen dat ik (dezelfde) spanning ervaar, maar ik kan dan maar moeilijk ontspannen.

Rationeel gezien is het heel makkelijk om te zeggen 'stel je niet zo aan en houd hem niet zo klein' emotioneel gezien werkt dat echt anders en soms is het lastig om de ratio te laten winnen van de emotie, want hij is 'al' 7, maar ook nog 'maar' 7.
Herkenbaar hoor.. Sinds ik kinderen heb moest ik weer in therapie voor mijn angsten en mijn oudste heeft het ook niet beter gemaakt 🤦 die was standaard een keer kwijt tijdens ieder schoolreisje of uitje.. 😵‍💫 Zelfs in gymnasium 2 nog 😣 ze blijft nu eindelijk bij haar vrienden (of liever gezegd ze blijven bij haar)
Maar ergens moet je ook loslaten. Mijn 7 jarige ging vorige week met schoolreis en omdat hij in groep 5 zit mochten ze in groepjes los lopen 😵‍💫😣 hij heeft een top dag gehad en niets gemerkt van mijn paniek 👌 de juf heeft hem wel regelmatig opgezocht (had ik niet gevraagd maar ze vond het ook spannend) en heeft ik vermoed speciaal voor mijn rust extra foto's doorgestuurd via paro 😂

Het spannend vinden is het probleem ook niet... Het overdragen op je kind dat hij schijnbaar iets engs gaat doen wel
pi_218036697
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 22:55 schreef Huisopdehoek het volgende:
Knuffel @:dievanhiernaast, dat zal heel heftig zijn.
Ik ervaar het gelukkig niet meer op een dagelijkse basis en ik heb een heeeeeeeel rationele man (tot op t irritante af😉) dus dathelpt wel.
Ik hoop voor DBM ook dat ze iemand (bijv haar man) heeft die haar een beetje kan remmen in die angst. Het is doodvermoeiend.
En ik heb therapie gehad, daarmee is het niet over, maar wel behapbaar en makkelijker te rationaliseren.
pi_218037517
quote:

[..]

Daarom is mijn eerste zin ook; misschien moet ze hem iets meer loslaten.
Ik begrijp heel goed dat er moeders zijn die overbezorgd zijn om wat voor reden dan ook.
Ik hoop alleen dat Dbm beseft dat zij haar angsten op haar kinderen overbrengt op deze manier, ook omdat ze dit met veel dingen heeft: ze vind het zielig dat de kinderen een beetje nat worden van de regen, kind minder leuke dag op school, dan houd zij ze thuis. Niet helemaal fit, dan gelijk huisarts.
Ze geeft het zelf ook aan dat ze angsten heeft, wat natuurlijk heel vervelend is.
Maar ik vind eigenlijk wel dat ze daar hulp bij moet gaan zoeken,hoe gaat ze dat straks doen als ze groter worden, zelfstandig naar school fietsen, uitgaan enz.
Ik ben door een traumatische gebeurtenis ook angstig , kijk waar mijn kinderen zijn als ik hoor over een ongeluk of een ambulance hoor, maar dat is mijn angst . Ik kan ze niet altijd 100% beschermen, dat houd je niet vol.
pi_218037525
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 23:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik ervaar het gelukkig niet meer op een dagelijkse basis en ik heb een heeeeeeeel rationele man (tot op t irritante af😉) dus dathelpt wel.
Ik hoop voor DBM ook dat ze iemand (bijv haar man) heeft die haar een beetje kan remmen in die angst. Het is doodvermoeiend.
En ik heb therapie gehad, daarmee is het niet over, maar wel behapbaar en makkelijker te rationaliseren.
Knap van je, ook omdat je het zelf durft toe te geven.
En tuurlijk iedere ouder heeft angst dat er wat met zijn/haar kinderen gebeurt. Dat zeg ik ook altijd: dat is het moeilijk van ouder zijn, je bent altijd bang dat er iets met ze gebeurd
pi_218037531
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 22:41 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ik vind die tekst in haar post ook wel zielig eigenlijk. Ze kan niet eens genieten van haar kinderen die opgroeien en nieuwe dingen leren, omdat ze zo bang is voor alles wat er mis kan gaan.
En natuurlijk hebben alle moeders in meer of mindere mate moeite met loslaten, maar zo als zij lijkt me helemaal niet fijn ;(
Het is ook zielig , voor haar en de kinderen.
Ik hoop alleen dat ze zelf inziet dat ze hier misschien hulp voor moet gaan zoeken.
pi_218037540
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 22:41 schreef LeSage het volgende:

[..]
quote:

[..]

Heb mijn zin aangepast:
In "waarschijnlijk maakt ze zich zorgen om niks"
Je kunt het natuurlijk nooit uitsluiten dat er wat gebeurt.
pi_218037740
AM heeft nu rond 61000 woorden. Ik heb opgezocht dat een schrijver ongeveer 1000 woorden per dag schrijft, dan zou ze 61 dagen aan het boek hebben geschreven. Dat is een heel jaar elke week één dag....maar zo lang is ze toch nog niet bezig?
Ik vind het best knap dat/als ze dit naast haar gewone werkzaamheden doet.
pi_218037859
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 05:54 schreef Zana het volgende:
AM heeft nu rond 61000 woorden. Ik heb opgezocht dat een schrijver ongeveer 1000 woorden per dag schrijft, dan zou ze 61 dagen aan het boek hebben geschreven. Dat is een heel jaar elke week één dag....maar zo lang is ze toch nog niet bezig?
Haar werkzaamheden?
pi_218037954
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 07:13 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Haar werkzaamheden?
Haha, ik dacht hetzelfde. Of is het écht werk wat heel veel tijd en energie kost, op het wereldwijde web gaan verkondigen welke menstruatieslips je 11-jarigen dragen die nog aan de middelbare school moeten beginnen? En hoezo ‘de grotere meiden’, dat gaat wederom meer niet dan wel over haar eigen kinderen? Waarom kan ze nou niet gewoon typen ‘hier in huis worden meerdere modellen gebruikt, namelijk…’. Dan hoef je om te beginnen niet je (beginnende) puberdochters in deze kwetsbare fase zo enorm te misbruiken voor je oh zo taboe doorbrekende content. Bah.
pi_218037984
quote:

[..]
Heel grappig! Vooral die in bed :)
pi_218037997
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 07:37 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Haha, ik dacht hetzelfde. Of is het écht werk wat heel veel tijd en energie kost, op het wereldwijde web gaan verkondigen welke menstruatieslips je 11-jarigen dragen die nog aan de middelbare school moeten beginnen? En hoezo ‘de grotere meiden’, dat gaat wederom meer niet dan wel over haar eigen kinderen? Waarom kan ze nou niet gewoon typen ‘hier in huis worden meerdere modellen gebruikt, namelijk…’. Dan hoef je om te beginnen niet je (beginnende) puberdochters in deze kwetsbare fase zo enorm te misbruiken voor je oh zo taboe doorbrekende content. Bah.
Ik vind dat ze het alleen over zichzelf moet hebben. Ze etaleert zich zo graag in minibikini dus dan is dit vast geen probleem. Laat gewoon die kinderen er buiten.
pi_218038020
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 07:48 schreef Snaky het volgende:

[..]
Ik vind dat ze het alleen over zichzelf moet hebben. Ze etaleert zich zo graag in minibikini dus dan is dit vast geen probleem. Laat gewoon die kinderen er buiten.
Eens hoor, dat zou eigenlijk het enige juiste zijn. Het is haar werk, zij wil ermee verdienen, dus het zou over haar moeten gaan. Maar dat vindt ze blijkbaar moeilijk (iets met waar een wil is enzo 😉), dus neem dan op z’n minst je kinderen in bescherming denk ik dan…
pi_218038035
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 07:56 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Eens hoor, dat zou eigenlijk het enige juiste zijn. Het is haar werk, zij wil ermee verdienen, dus het zou over haar moeten gaan. Maar dat vindt ze blijkbaar moeilijk (iets met waar een wil is enzo 😉), dus neem dan op z’n minst je kinderen in bescherming denk ik dan…
Die woorden kent ze niet/ze is oostindisch doof.
Het is haar verdienmodel.
pi_218038184
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 07:37 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Voor een paar rotcenten
pi_218038215
Huisjemerlin gaat vrijdag trouwen. Zou ze een sad beige jurk dragen? 😅
pi_218038271
Ach jee bob heeft last van een hardnekkige Spaanse u/oe 🤦
Lastig... 3 woorden Spaans spreken en daardoor last hebben met Nederlands schrijven in groep 2 🤔 want daar hebben ze vast al de oe en ui en eu enzovoort geoefend natuurlijk 🤔👌👍
Toch maar niet nogmaals in Spanje Op vakantie wonen? Wie weet wat voor hardnekkige dingen hij dan oploopt 🤔
pi_218038274
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 08:30 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Voor een paar rotcenten
En maar klagen over de keerzijde van influencen, de haat die ze krijgt. Maar gewoon zo’n enorm bord voor haar kop dat ze niet ziet dat ze zelf de oorzaak is en het echt heel eenvoudig zou kunnen stoppen! (Nee, dreigementen en andere ernstige dingen wil ik niet goedpraten. Maar het merendeel wat Annemarie als ‘haat’ ziet, is gewoon de kritische blik van kijkers die er terecht mag zijn.)
pi_218038288
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 22:12 schreef Snaky het volgende:
Wat is Johan Jelies toch een vreselijke vent.
Inderdaad, een misbaksel is het. Omdat hij niet in de zon kan zitten mag het kinderfeestje niet door gaan. Janneke heeft een soort van poging ondernomen om het op te nemen voor de kinderen maar ze gooide al snel de handdoek in de ring. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat ze op een bepaalde manier allemaal bang voor hem zijn.

En dan dat geklus, overal en nergens beginnen, geen geld meer om dingen af te maken en je zoon zonder beschermingsbril naast de slijptol laten staan.
pi_218038308
quote:

[..]
Haar werkzaamheden?
Ja, ik weet, de meeste vinden het hier geen echt werk wat ze doet. Maar ik ben van mening dat het besturen van een huishoud met meerdere kinderen toch echt anders is als wanneer je maar één of twee kinderen hebt. Het is gewoon ook een logistieke uitdaging, wie waar moet zijn en elk kind wil ook zijn verhaal bij je kwijt. Daarbovenop heeft ze verschillende tripjes en samenwerkingen, waar ze dingen voor moet uitzoeken en regelen, ook dat kost tijd naast het "gewone" filmpjes maken.
Dat je kinderen je verdienmodel zijn, daarover kun je discussiëren, maar dat ze niet werkt (op haar manier dan), vind ik niet.
pi_218038398
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 08:54 schreef Zana het volgende:

[..]
Ja, ik weet, de meeste vinden het hier geen echt werk wat ze doet. Maar ik ben van mening dat het besturen van een huishoud met meerdere kinderen toch echt anders is als wanneer je maar één of twee kinderen hebt. Het is gewoon ook een logistieke uitdaging, wie waar moet zijn en elk kind wil ook zijn verhaal bij je kwijt. Daarbovenop heeft ze verschillende tripjes en samenwerkingen, waar ze dingen voor moet uitzoeken en regelen, ook dat kost tijd naast het "gewone" filmpjes maken.
Dat je kinderen je verdienmodel zijn, daarover kun je discussiëren, maar dat ze niet werkt (op haar manier dan), vind ik niet.
Maar al die dingen doe je noemt delegeert ze? Tripjes huurt ze die reisconsulente in? Als kinderen ergens heen moeten dan gaat er bijna standaard iemand anders mee. Ik zie haar zo zitten in het weekend aan tafel: ‘ Ik heb een drukke agenda komende week. Hoe gaan JULLIE dit oplossen?’.
Ik denk dat die logistieke uitdaging vooral bij Maarten ligt hoor.
pi_218038496
Ik vind het werk van Annemarie wel werk (al zou ik er zelf nooit voor kiezen, omdat ik het wel kenmerken van een bullshitjob vind hebben, maar zo zijn er meerdere banen). Ik denk niet dat ze het echt druk heeft en dat bedoel ik niet per se vervelend, maar haar leven zou heel anders zijn als ze "gewoon" 32 uur of meer buiten de deur zou werken.

Maar drukte is relatief. Je kunt weinig werken en je toch enorm druk voelen, dat gevoel is voor iedereen anders. Ik herken weinig in het leven van Annemarie op dit gebied, al is het maar het tijd hebben voor uitgebreid koffie drinken met je man. Dat doen we hier vooral in de vakantie.
pi_218038503
En dan heeft Annemarie het geluk dat ze zelf weinig sociale verplichtingen heeft (dat kan ook een bewuste keuze zijn) en een man die ook weinig behoefte lijkt te hebben aan dingen buiten de deur doen. Dat is natuurlijk wel een voordeel: Maarten is gewoon eigenlijk altijd thuis.
pi_218038531
quote:

[..]
Ik geloof zeker wel dat het influencen tijd kost. En haar gezin ook, maar zeker niet 5x meer dan een standaard gezin, zoals ze zelf beweert. Maar vergeet niet, ze is thuis dus heeft genoeg tijd voor beide dingen. Inclusief een uur naar bed.
Dus dat het knap is dat ze daarbij een boek schrijft?
Het eerste boek heeft zeker tijd gekost. Ze heeft avonden en weekenden (weg) zitten schrijven. Geen 12 uur per dag maar wel flink wat uurtjes. Hoe ze dit boek in een maand of twee met hooguit een dag per week geschreven krijgt vraag ik me echt af.
pi_218038541
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 05:54 schreef Zana het volgende:
Als je chat gpt laat schrijven kom je daar al snel aan hoor haha
pi_218038558
Dat woorden tellen (en zeggen dat je nog 8x 1000 woorden moet) is echt heel raar.
Je boek is af als het compleet is, niet als je X woorden hebt geschreven.
pi_218038583
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 09:36 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik geloof zeker wel dat het influencen tijd kost. En haar gezin ook, maar zeker niet 5x meer dan een standaard gezin, zoals ze zelf beweert. Maar vergeet niet, ze is thuis dus heeft genoeg tijd voor beide dingen. Inclusief een uur naar bed.
Het eerste boek heeft zeker tijd gekost. Ze heeft avonden en weekenden (weg) zitten schrijven. Geen 12 uur per dag maar wel flink wat uurtjes. Hoe ze dit boek in een maand of twee met hooguit een dag per week geschreven krijgt vraag ik me echt af.
Ik denk dat ze veel ideeën in haar hoofd en die uitschrijft, zoals een opstel zeg maar. Dat was ook een beetje de stijl van haar eerste boek. Neemt niet weg dat ik het knap vind om in zo weinig uur een boek er uit te persen, maar of het eindresultaat dan ook echt bevredigend is vraag ik mij af. Ik vraag mij ook af wat het doel van het boek is. Wat wil ze ermee bereiken (anders dan een boek schrijven)? Maar waarschijnlijk is het doel gewoon het laatste: boeken verkopen en geld verdienen.
pi_218038609
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 09:43 schreef Harper het volgende:
Dat woorden tellen (en zeggen dat je nog 8x 1000 woorden moet) is echt heel raar.
Dat vind ik ook heel raar. Maar inderdaad, zoals bij een opstel op school. Ik blijf nog steeds hopen dat er enige plek in het boek is voor reflectie en beschouwing, want het onderwerk vind ik in potentie wel interessant. Het wordt alleen een stuk minder interessant als het weer een opsomming wordt van (grappige) anekdotes en bloopers, zoals in haar eerste boek. Dat las heel vervelend vond ik (maar blijkbaar was ik in de minderheid).
pi_218038621
quote:

[..]
Oke, dat zie ik echt anders. Ze geeft alle taken door aan anderen en heeft nooit oprechte aandacht voor haar kinderen. Alles is met een camera voor hun neus.
Ik vind dit op geen enkele manier werk.
AM moet eens meelopen in de zorg, onderwijs, kinderopvang, zwaar lichamelijke beroepen en dan zeggen dat dit werk is.
De mensen in die beroepen hebben nl ook meerdere kinderen en doen alles wat zij doet nog naast dat werk.
En dat grote gezin valt ook nogal mee. Ze heeft 4 kinderen waar nog echt dingen voor geregeld moeten worden.
pi_218038631
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 08:34 schreef Sushirijst het volgende:
Ik ben oprecht heel benieuwd naar hoe zij eruit gaat zien en naar de hele bruiloft.

En DBM gun ik goede hulp. Dat zou haar leven zoveel makkelijker gaan maken en het leven van haar kinderen op termijn natuurlijk ook. Maar ja het toegeven dat je hulp nodig hebt is de eerste stap en ook de moeilijkste stap.
pi_218038638
quote:
Dat is niet helemaal waar hoor 😂 ik ken toevallig een aantal schrijvers en die houden ook gewoon lijstjes bij met hoeveel woorden ze hebben geschreven en bv dat ze deze avond minimaal zoveel woorden moeten schrijven...
Ik vind het eigenlijk wel grappig dat mensen hierover vallen 😂 ik zie momenteel niets anders bij schrijvers omdat in november van alles uit gaat komen 🤷
pi_218038647
Ik verbaasde me ook weer bij Natalievdlet. Dat haar kleine B weer zo hoog op die doodenge stijle trap stond. Ik ben helemaal voor ontdekken en niet bij voorbaat alles afbakenen, maar dit vind ik gewoon gevaarlijk.
pi_218038655
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 09:51 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Oke, dat zie ik echt anders. Ze geeft alle taken door aan anderen en heeft nooit oprechte aandacht voor haar kinderen. Alles is met een camera voor hun neus.
AM moet eens meelopen in de zorg, onderwijs, kinderopvang, zwaar lichamelijke beroepen en dan zeggen dat dit werk is.
De mensen in die beroepen hebben nl ook meerdere kinderen en doen alles wat zij doet nog naast dat werk.
En dat grote gezin valt ook nogal mee. Ze heeft 4 kinderen waar nog echt dingen voor geregeld moeten worden.
Ik vind het dan weer een beetje flauw dat er altijd vergeleken wordt met de zorg.
Er zijn zoveel andere nuttige beroepen die ook pittig zijn, hetzij lichamelijk, hetzij mentaal.
pi_218038662
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 09:53 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Dat is niet helemaal waar hoor 😂 ik ken toevallig een aantal schrijvers en die houden ook gewoon lijstjes bij met hoeveel woorden ze hebben geschreven en bv dat ze deze avond minimaal zoveel woorden moeten schrijven...
Ik vind het eigenlijk wel grappig dat mensen hierover vallen 😂 ik zie momenteel niets anders bij schrijvers omdat in november van alles uit gaat komen 🤷
Omdat ze zichzelf pushen voor een deadline. Niet omdat ze X woorden moeten hebben om een boek vol te maken.
Mag ik hopen.
pi_218038665
quote:
Dat denk ik wel🤣.
En ze post dat ze zo blij is dat iedereen zo zn best doet voor de dresscode.
Eerlijk gezegd schat ik haar wel in als iemand die dus helemaal over de rooie gaat als iemand zich daar niet aan houdt.
Best controlfreak achtig, "je verpest mn foto's zo" type.
pi_218038673
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 09:55 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik vind het dan weer een beetje flauw dat er altijd vergeleken wordt met de zorg.
Er zijn zoveel andere nuttige beroepen die ook pittig zijn, hetzij lichamelijk, hetzij mentaal.
Ik noem meerdere voorbeelden hoor. Kan moeilijk alles opnoemen.
Maar influencer van een gezin met meerdere volwassen kinderen valt daar wat mij betreft absoluut niet onder.
pi_218038681
quote:
Aan de schoenen van haar vriendin te zien js dat wel de dresscode, verrassend...
pi_218038684
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 09:51 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Misschien kan je eens met haar meelopen? Waarom zou je zo onaardig praten over haar "werk". Ze verdient hier haar inkomen mee en ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat dat hard werken is. Haar dag/leven bestaat 24/7 uit haar werk. De waarde van werk zit hem niet alleen maar in inspanning maar ook in mentale last.

Je kan van haar persoon vinden wat je wil, ze heeft wel een goed lopend bedrijf opgebouwd.
pi_218038716
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 09:57 schreef Harper het volgende:

[..]
Omdat ze zichzelf pushen voor een deadline. Niet omdat ze X woorden moeten hebben om een boek vol te maken.
Mag ik hopen.
Er zitten zeker wel regels aan een boek en hoeveel woorden hoofdstukken moeten hebben enzovoort.. En ook de deadline dat je niet een half verhaal inlevert voor goedkeuring.. Maar dat heeft AM ook 🤷 ik zie daarin bij haar geen verschil als in een vriendin die romans schrijft of een kennis die bezig is met deel zoveel van zijn jeugd reeks 🤷 komt allemaal in november uit en moet allemaal binnenkort naar de uitgever voor controle
pi_218038723
En wat vind ik het soms pijnlijk om naar Minibelle te kijken. Ik herken het enigszins omdat we ook een kind met sporttalent hadden (naast kinderen die elk talent talent voor sport ontberen) en ik uit ervaring weet hoe makkelijk je als ouder en gezin mee getrokken kunt worden in de ratrace van talentontwikkeling. Gelukkig was bij ons al snel duidelijk dat ons kind sportte voor de gezelligheid en de lol en dus weinig oren had naar een topsportcarrière.

Ik vind het echt moeilijk om naar dit gezin te kijken: er wordt zoveel verwacht van de kinderen en het lijkt vooral vanuit de ouders te komen. Met goede bedoelingen, maar het lijkt daar echt de ontwikkeling van de kinderen zelf (wie ben ik, wat wil ik) in de weg te staan.
pi_218038725
quote:

[..]
Haar werkzaamheden?
Als ze iets vaker die telefoon weg zou leggen had ze wel 10 keer zoveel kunnen schrijven.
Echt net dacht ik nog: die kids komen net uit bed en hup die camera weer op ze gericht.. misschien kan ze beter een helm op doen met een go pro camera,
pi_218038728
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 09:58 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ik noem meerdere voorbeelden hoor. Kan moeilijk alles opnoemen.
Maar influencer van een gezin met meerdere volwassen kinderen valt daar wat mij betreft absoluut niet onder.
Weet ik. Maar deze opmerking komt heel vaak terug en de zorg staat altijd op 1.
Om begrijpelijke reden maar is zoveel meer nuttig en zwaar werk, ook al zit die persoon bv de hele dag achter een computer.

Overigens vind ik influencen een totaal onzinnig beroep. Vooral de infuencers die aanzetten tot consumeren.
Overigens ben ik
pi_218038749
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 10:05 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Er zitten zeker wel regels aan een boek en hoeveel woorden hoofdstukken moeten hebben enzovoort.. En ook de deadline dat je niet een half verhaal inlevert voor goedkeuring.. Maar dat heeft AM ook 🤷 ik zie daarin bij haar geen verschil als in een vriendin die romans schrijft of een kennis die bezig is met deel zoveel van zijn jeugd reeks 🤷 komt allemaal in november uit en moet allemaal binnenkort naar de uitgever voor controle
Ik vraag mij af waarom het boek nu in november uitkomt. 2 jaar geleden leek het een bewust keuze om het boek in de komkommertijd uit te laten komen, zodat ze met de pre-sale op plek 1 zouden komen in de top 60. Dat zal nu lastiger worden. Daarnaast vind ik het ook een aparte keuze om een planner bij de 2e druk van een nieuwe cover te voorzien, maar wel hetzelfde verhaal voorin te laten staan (wat misschien alweer verouderd is), daarnaast zal de doelgroep vooral mensen zijn die een nieuwe planner koper, omdat de oude vol is (en die kennen het voorwoord al).

Maar goed, ik zit totaal niet in deze wereld en heb er verder weinig verstand van.
pi_218038755
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 09:30 schreef Tarantelle het volgende:
En dan heeft Annemarie het geluk dat ze zelf weinig sociale verplichtingen heeft (dat kan ook een bewuste keuze zijn) en een man die ook weinig behoefte lijkt te hebben aan dingen buiten de deur doen. Dat is natuurlijk wel een voordeel: Maarten is gewoon eigenlijk altijd thuis.
Precies. Maarten brengt vaak de kinderen naar school, zij kan uitgebreid koffie drinken met Maarten, een uur slapen, Maarten kookt vaak. Nou dat is bij de meeste grote gezinnen niet zo hoor. Ik volg een dame die hier niet besproken wordt ivm prive) die doet alles alleen ! Dat is hard werken
pi_218038767
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 23:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik heb (denk ik) iets minder heftige angsten dan jij (diagnose en therapie gehad), maar ik begrijp wel de strekking, ik heb daar ook last van. Mijn man is inderdaad ook van het type rationeel dus ik check altijd bij hem in of ik me te veel zorgen maak en ga dan ergens in het midden zitten zeg maar qua zorgen (althans rationeel, wat mijn emoties doen... daar heb ik nog niet altijd controle over).

Maar je moet het wel doorhebben en er dan mee aan de slag gaan. Want angsten/een angststoornis gaan zo met je op de loop als je het niet doorhebt in mijn ervaring (en als je het wel doorhebt ook, maar dan kan je het nog enigzins beteugelen).
Wat iemand anders al zei een keer, ik gun dbm een goede therapeut.
pi_218038774
Ik vind influencen vooral een gevaarlijk beroep. Geldt niet zozeer voor Annemarie (al zullen er in het boek zeker een paar verhalen van volgers naar voren komen wier leven totaal veranderd is door de inzichten van Annemarie), maar hoe kan het dat veel mensen een influencer serieuzer nemen dan andere media? Ik vind dit een zorgelijke ontwikkeling en word er niet echt blij van, al is het maar omdat het hebben van enige kennis totaal niet meer relevant blijkt te zijn. Vrijwel iedere influencer doet zelf enig onderzoek en is dan ineens expert op een bepaald gebied. En met dat beeld groeien onze kinderen op.
pi_218038775
quote:
Ja dat vind ik ook gek. Alsof je je boek eindigt middenin een zin omdat je genoeg woorden hebt.
(Hoewel, dat zou ChatGPT nooit doen dus ik denk dat het meevalt)
pi_218038780
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 09:59 schreef Post-its het volgende:

[..]
Aan de schoenen van haar vriendin te zien js dat wel de dresscode, verrassend...
Dan hoop ik niet dat ze de huwelijksfoto’s in hun keuken laten maken 🤣😂
pi_218038782
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 09:36 schreef Harper het volgende:

[..]
En bij dat eerste boek ging ze nog een weekendje alleen in zo’n gesponsorde boomhut om te schrijven.

Maar nu zijn er natuurlijk anderen die meeschrijven zoals de kinderen en Mirjam (van IJsland)
pi_218038789
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 10:17 schreef Earring het volgende:

[..]
En bij dat eerste boek ging ze nog een weekendje alleen in zo’n gesponsorde boomhut om te schrijven
Dat was ook gewoon een samenwerking. Het is soms best puzzelen om alle weekeindjes weg gepland te krijgen. Dat zie je bij Annemarie ook.
pi_218038793
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 10:15 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Ik heb (denk ik) iets minder heftige angsten dan jij (diagnose en therapie gehad), maar ik begrijp wel de strekking, ik heb daar ook last van. Mijn man is inderdaad ook van het type rationeel dus ik check altijd bij hem in of ik me te veel zorgen maak en ga dan ergens in het midden zitten zeg maar qua zorgen (althans rationeel, wat mijn emoties doen... daar heb ik nog niet altijd controle over).

Maar je moet het wel doorhebben en er dan mee aan de slag gaan. Want angsten/een angststoornis gaan zo met je op de loop als je het niet doorhebt in mijn ervaring (en als je het wel doorhebt ook, maar dan kan je het nog enigzins beteugelen).
Wat iemand anders al zei een keer, ik gun dbm een goede therapeut.
Ben ik helemaal met je eens, het was meer dat ik wat nuance wilde aanbrengen in het 'je kan beter wat meer loslaten', dat gaat niet altijd zo makkelijk als je zelf zou willen.

Mijn man doet soms een beetje aan exposeren therapie waarbij die me gewoon in een bepaalde situatie 'dwingt' (niet op een vervelende manier hoor) zodat ik ook kan zien dat het gewoon goed kan gaan.

Ik heb het gelukkig wel door en heb dus ook hulp gehad, maar sommige dingen poppen ineens weer op 😅
pi_218038795
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 10:12 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik vraag mij af waarom het boek nu in november uitkomt. 2 jaar geleden leek het een bewust keuze om het boek in de komkommertijd uit te laten komen, zodat ze met de pre-sale op plek 1 zouden komen in de top 60. Dat zal nu lastiger worden. Daarnaast vind ik het ook een aparte keuze om een planner bij de 2e druk van een nieuwe cover te voorzien, maar wel hetzelfde verhaal voorin te laten staan (wat misschien alweer verouderd is), daarnaast zal de doelgroep vooral mensen zijn die een nieuwe planner koper, omdat de oude vol is (en die kennen het voorwoord al).
Marketing. Zo lijkt het zonder extra werk een nieuwe planner.
pi_218038797
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 10:12 schreef Tarantelle het volgende:

[..]

Maar goed, ik zit totaal niet in deze wereld en heb er verder weinig verstand van.
Waarom november kan ik uitleggen... Feestdagen! Er komt echt heeeeel veel uit in november qua boeken! Omdat er echt heel veel cadeau gedaan word voor sint en kerst 👌 echt hoogseizoen. Dus niets raars aan.

Over de planner weet ik verder weinig 😂 ik heb de eerste gekregen en hij is opzich handig in gebruik 👌 maar als ik deel 2 niet krijg ga ik hem ook niet kopen ofzo 🤷 andere cover is dan wel weer handig voor het overzicht..
pi_218038801
Als ik zo de website van de uitgever bekijk (Cargo) van de boeken van Annemarie dan lijkt haar boek niet echt in het fonds te passen. Vooral veel misdaadboeken en dan met name vertalingen uit het Engels en uit Scandinavische landen. En een paar bijzondere zelfhulpboeken over bijvoorbeeld vrouwenmoord en over 'ethische non-monogamie'....
pi_218038810
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 10:19 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ben ik helemaal met je eens, het was meer dat ik wat nuance wilde aanbrengen in het 'je kan beter wat meer loslaten', dat gaat niet altijd zo makkelijk als je zelf zou willen.

Mijn man doet soms een beetje aan exposeren therapie waarbij die me gewoon in een bepaalde situatie 'dwingt' (niet op een vervelende manier hoor) zodat ik ook kan zien dat het gewoon goed kan gaan.

Ik heb het gelukkig wel door en heb dus ook hulp gehad, maar sommige dingen poppen ineens weer op 😅
Eens hoor, ik zie dat dbm haar kinderen vrij klein houdt en zich inderdaad veel zorgen maakt, en vanachter mijn toetsenbord zou ik dan ook zo kunnen typen, joh laat los! Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

Ik wacht ook altijd op de foto's van mijn kind op schoolreisje etc om te checken of ie nog leeft 8)7
pi_218038832
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 10:20 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Waarom november kan ik uitleggen... Feestdagen! Er komt echt heeeeel veel uit in november qua boeken! Omdat er echt heel veel cadeau gedaan word voor sint en kerst 👌 echt hoogseizoen. Dus niets raars aan.

Over de planner weet ik verder weinig 😂 ik heb de eerste gekregen en hij is opzich handig in gebruik 👌 maar als ik deel 2 niet krijg ga ik hem ook niet kopen ofzo 🤷 andere cover is dan wel weer handig voor het overzicht..
Dat snap ik, maar de vorige keer leek de releasedatum heel bewust anders gekozen.
pi_218038836
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 10:26 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Dat snap ik, maar de vorige keer leek de releasedatum heel bewust anders gekozen.
Ze is al bestsellerauteur natuurlijk, dus dat vinkje hoeft ze niet meer te halen misschien?
pi_218038854
Ach Debbie's add 🤦 tja.... Maar ze heeft wel de groen blauwige nageltjes kunnen wisselen in een naturelle kleur 👌
Misschien moet ze weer kaarsen gaan maken ipv koekjes 🤔🤷 had ze nooit last van 👌
Koekjes is ook killing natuurlijk
pi_218038876
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 10:26 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
🤔 Die kwam idd in september 🤷 verder ook geen idee waarom of wat.. Enige wat ik nu weet is dat mijn november druk word en dat mijn tbr lijst leeg moet 😂 (niet specifiek voor AM 😂 al denk ik dat hij ook op de stapel komt)
pi_218038888
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 10:27 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Ze is al bestsellerauteur natuurlijk, dus dat vinkje hoeft ze niet meer te halen misschien?
Denk dat daar wel een punt zit.. Omdat als beginnende schrijver (ongeacht wat men er hier van vind) het natuurlijk wel extra moeilijk is om tussen alle grote namen die tegelijk uit komen op te boxen.. Dus misschien dat ze daarom toen vroeg uitgegeven is en nu met de grote groep mee moet
pi_218038914
😂 Debbie's ebook zou eind mei in prijs stijgen. Niet gebeurd (wel 1 persoon die het nog net optijd aangeschaft heeft 😱)
En nu kan je het voor 3 hele euro's kopen 😂
pi_218038916
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 10:31 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ach Debbie's add 🤦 tja.... Maar ze heeft wel de groen blauwige nageltjes kunnen wisselen in een naturelle kleur 👌
Misschien moet ze weer kaarsen gaan maken ipv koekjes 🤔🤷 had ze nooit last van 👌
Koekjes is ook killing natuurlijk
En ook weer hoe ze die camera neerzet, en die dromerige " ik ben zo moe zien jullie dat wel" blik.
Ze is nog steeds aan het bijkomen van Liam zijn verjaardag, nou opschieten kind wordt al bijna weer 3😅
En had ze die grote tattoo op haar onderarm al?
pi_218038975
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 10:42 schreef Henrike het volgende:

[..]
En ook weer hoe ze die camera neerzet, en die dromerige " ik ben zo moe zien jullie dat wel" blik.
Ze is nog steeds aan het bijkomen van Liam zijn verjaardag, nou opschieten kind wordt al bijna weer 3😅
En had ze die grote tattoo op haar onderarm al?
Ja die had ze al volgens mij.. Lekker dwars door de text heen 😂 blijf het bijzonder vinden.. Maar goed dat vind ik dan weer minder boeiend. Dat ze de negeer je kind actie tot vrijdag in prijs heeft verlaagd vind ik wel hilarisch.
Nog even en Jay is weer jarig toch? Moet ze binnenkort beginnen met voor slapen
pi_218038992
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 10:00 schreef Barbamamaatje het volgende:

[..]
Misschien kan je eens met haar meelopen? Waarom zou je zo onaardig praten over haar "werk". Ze verdient hier haar inkomen mee en ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat dat hard werken is. Haar dag/leven bestaat 24/7 uit haar werk. De waarde van werk zit hem niet alleen maar in inspanning maar ook in mentale last.

Je kan van haar persoon vinden wat je wil, ze heeft wel een goed lopend bedrijf opgebouwd.
Ik merk dat ik heel veel van deze reactie vind. Begrijp me niet verkeerd: ik bedoel het niet persoonlijk ;) Maar een goed lopend bedrijf, hard werken…? Ik zie Annemarie vooral flink cashen over de rug van haar kinderen, van alles uitbesteden en maar roepen dat ze het zo druk heeft.
pi_218038998
En Debbie is weer zeer goed in het timen van wanneer ze over haar lc post. Nu met de wia aanvraag, duidelijk aangeven dat ze van kleine activiteiten bij moet komen en moet gaan zitten.
Dat was met de aanvraag van de rolstoel ook, ineens kon ze vlak daarvoor niet meer een stukje wandelen.
De rolstoel is er en ze loopt weer achter de buggy naar de zeeman.
Ik vind het bij haar echt nog steeds maximaal aanvragen en gebruik maken van.

En wat mij opvalt is dat ze nooit buiten is, nu ook met Liam die voor haar voeten speelt. Ze woont in een wijk, ga bij een zandbak zitten lekker buiten in de frisse lucht.
Daar kunnen toch ook met een kop koffie verbinden in rust( want ze moet wel haar eigen bedachte oefeningen doen)
Hoeveel e books heeft ze inmiddels verkocht?
pi_218039008
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 09:54 schreef Mirp het volgende:
Ik verbaasde me ook weer bij Natalievdlet. Dat haar kleine B weer zo hoog op die doodenge stijle trap stond. Ik ben helemaal voor ontdekken en niet bij voorbaat alles afbakenen, maar dit vind ik gewoon gevaarlijk.
Ook dat nonchalante ‘ik had nog steeds geen traphek, ga ik nu écht bestellen’ steeds. Het meisje gaat nu al een week of 3-4 met enige regelmaat se trap op? Doe er dan wat aan, in plaats van dit te zien als een soort lollige content of zo… Of is dit stiekem bedelen om een gratis traphek? Je ziet influencers vaker vreemde keuzes maken voor gratis zooi tenslotte…
pi_218039017
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 10:49 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ja die had ze al volgens mij.. Lekker dwars door de text heen 😂 blijf het bijzonder vinden.. Maar goed dat vind ik dan weer minder boeiend. Dat ze de negeer je kind actie tot vrijdag in prijs heeft verlaagd vind ik wel hilarisch.
Nog even en Jay is weer jarig toch? Moet ze binnenkort beginnen met voor slapen
Of even gaan floaten want dat doet net zoveel als 4 uur slaap.
O vandaar dat ze haar oefeningen even benoemt, haar ebook de bestseller is in de aanbieding. Nou dat wordt een stormloop
pi_218039034
quote:

[..]

Ik denk dat het vooral gaat om de totale zinloosheid van het werk in kwestie (tenminste dat vind ik) en dat ze haar minderjarige kinderen hiervoor gebruikt.
En bvb mensen filmt die daar helemaal geen toestemming voor hebben gegeven.
Dat soort dingen.

Ik geloof best dat het voor Annemarie mentaal belastend is, en ik geloof best dat 8 kinderen veel werk is (het zijn toch 8 individuen die je moet opvoeden en begeleiden, hoewel de familie Geerts niet zoveel opheeft met individuen tenzij AM dat zelf is). Maar ze voegt niet echt wat toe aan de wereld met dat influencen. Vind ik.
pi_218039040
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 10:52 schreef Henrike het volgende:
En Debbie is weer zeer goed in het timen van wanneer ze over haar lc post. Nu met de wia aanvraag, duidelijk aangeven dat ze van kleine activiteiten bij moet komen en moet gaan zitten.
Dat was met de aanvraag van de rolstoel ook, ineens kon ze vlak daarvoor niet meer een stukje wandelen.
De rolstoel is er en ze loopt weer achter de buggy naar de zeeman.
Ik vind het bij haar echt nog steeds maximaal aanvragen en gebruik maken van.

En wat mij opvalt is dat ze nooit buiten is, nu ook met Liam die voor haar voeten speelt. Ze woont in een wijk, ga bij een zandbak zitten lekker buiten in de frisse lucht.
Daar kunnen toch ook met een kop koffie verbinden in rust( want ze moet wel haar eigen bedachte oefeningen doen)
Hoeveel e books heeft ze inmiddels verkocht?
Zit een leuke speeltuin voor kleintjes bijna naast haar huis...
En 3 hele ebooks verkocht 👌
pi_218039047
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 10:51 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ik merk dat ik heel veel van deze reactie vind. Begrijp me niet verkeerd: ik bedoel het niet persoonlijk ;) Maar een goed lopend bedrijf, hard werken…? Ik zie Annemarie vooral flink cashen over de rug van haar kinderen, van alles uitbesteden en maar roepen dat ze het zo druk heeft.
Ja eens, als je je geld over de rug van je kinderen verdient vind ik dat niet hard werken maar misbruik maken van. Ik volg AM nog niet eens zo lang maar ga steeds meer inzien dat dit echt te ver gaat.
pi_218039086
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 10:56 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Zit een leuke speeltuin voor kleintjes bijna naast haar huis...
En 3 hele ebooks verkocht 👌
Echt he. Niet te snappen die vrouw.
Vitamine D lekker buiten opsnuiven, stukje bewegen, hoeft echt niet ver.
Ik durf te wedden dat de kliniek echt niet zegt; je mag niet even een stukje lioen
pi_218039113
Annemarie verdient dat geld ook door zich niet te houden aan de regels (dus: strafbaar/illegaal/geef het een naam). Ik noem er even een paar:
- Niet of te weinig benoemen wat ze gesponsord krijgt
- Kinderen laten werken voor haar, veel meer uren dan mag van de wet (als dit een tvprogramma of theatervoorstelling oid zou zijn dan zou er heel weinig content komen denk ik)

En dan hebben we het nog niet over de discutabele maar nog niet strafbare dingen:
- onveilige omgeving voor de kinderen (op mentaal gebied)
- kinderen zijn nog niet in staat keuzes te maken wat betreft hun eigen aanwezigheid op social media
- privé-informatie van de kinderen op internet
- foto's en video's die door criminelen anders gebruikt kunnen worden.
pi_218039137
Ik vind het inderdaad ook bijzonder dat Debbie ineens alles gevoelsmatig heeft geregeld voordat ze haar WIA keuring had.
Natuurlijk om te kunnen zeggen: Ja ik heb hulp vanuit de WMO en een electrische rolstoel.
Daarvoor kon ze inderdaad nog een hele hoop. En ik weet dat je soms achteruit kan gaan maar bij haar is het wel héél erg getimed achteruit gaan.
Ze krijgt de PEM wanneer het haar uitkomt en kan dingen doen wanneer het haar uitkomt. Debbie zal vast iets kunnen hebben en ik ben geen expert dus ik kan daar niet over oordelen. Maar de ene keer is ze een dood vogeltje en als ze iets kan kopen of gratis kan krijgen een dolle mina. Werkte ziek zijn maar zo, dan was het voor vele chronisch zieke wel te behappen.

Moest ook lachen om Sanneke. Is ze een keer vroeg wakker, moet ze het gelijk melden op social media terwijl ze vaak zegt hij altijd goed slaapt en ze geen last van hem heeft. Slik die ene keer dan gewoon joh. :')
pi_218039146
quote:

[..]

Dat laatste is zeker zo. Ik vind de hoeveelheid werk (hoewel ik niet alles zie) niet in verhouding staan met de inkomsten (maar dat vind ik van meer soorten werk/functies/banen/bedrijven) en ik denk dat het op meer punten qua werkdruk en risico's niet te vergelijken is met een regulier eigen bedrijf.

Maar de mentale last zal groot en de opofferingen ook, want een groot deel van het gezin levert privacy in en dat moet je wel kunnen verantwoorden naar jezelf en je gezin. Ik denk dat dat een onzekere factor is omdat je eenvoudigweg niet weet hoe dit gaat uitpakken op de lange termijn. Misschien ondervinden je kinderen er weinig nadeel van, maar dat weet je niet. Dat lijkt mij zelf een lastige.

Dit naast de vraag of je je kinderen wil laten opgroeien met de ervaring dat er van alles opgestuurd wordt en dat je van alles "krijgt". Dat laatste zou voor mijzelf wel een dingetje zijn, want het is toch wel een wereldbeeld, dat ietwat afwijkend is van normaal. En die denk ik alleen al aan die verschrikkelijke doos met zooi, die ze elke maand van de Drukke mama's krijgen toegestuurd. Ik zou daar diep ongelukkig van worden (daarom heb ik ook ander werk gekozen 😁).
pi_218039160
Ik denk er wel eens over na te influencen, omdat het me enerzijds wel een soort leuk lijkt of zo? Maar dan bedenk ik me dat je dus constant moet leveren, altijd aan moet staan, altijd moet foto's maken, filmen, je gezin erin mee moet sleuren, ook op vakantie, als je op de bank hangt... noem maar op.
En dan ben ik snel weer genezen. Juist omdat me dat zo belastend lijkt.
pi_218039199
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 11:08 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Ik denk er wel eens over na te influencen, omdat het me enerzijds wel een soort leuk lijkt of zo? Maar dan bedenk ik me dat je dus constant moet leveren, altijd aan moet staan, altijd moet foto's maken, filmen, je gezin erin mee moet sleuren, ook op vakantie, als je op de bank hangt... noem maar op.
En dan ben ik snel weer genezen. Juist omdat me dat zo belastend lijkt.
In dezelfde lijn: het lijkt me leuk om een vakantiehuisje te hebben om te verhuren. Lekker idyllisch alles bij de kringloop halen, inrichten, kraanvogels vouwen van de handdoeken...
...en dan denk ik aan: schade, schoonmaken, gezeik met boekingen, onbeschofte gasten... en dan weet ik alweer waarom ik dat niet wil ;)
pi_218039205
We gaan nu weer máánden geneuzel krijgen over Het Leven Van Een Influencer.
pi_218039301
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 10:51 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ik vind ook iets van haar bedrijf, hoe ze haar gezin inzet. Maar ik zie ook een goedlopende, geoliede machine. Daar kunnen we allemaal een mening over hebben maar ik zie daar echt wel een verschil met diverse huis tuin en keukenmoeders qua "werk". Ik heb zelf "maar" 4 kinderen maar mij zou het niet lukken wat AM doet.
pi_218039303
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 11:17 schreef Huisopdehoek het volgende:
We gaan nu weer máánden geneuzel krijgen over Het Leven Van Een Influencer.
Ik denk dan, stop ermee... maar dat is zeker te makkelijk.
pi_218039314
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 10:55 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Ik denk dat het vooral gaat om de totale zinloosheid van het werk in kwestie (tenminste dat vind ik) en dat ze haar minderjarige kinderen hiervoor gebruikt.
En bvb mensen filmt die daar helemaal geen toestemming voor hebben gegeven.
Dat soort dingen.

Ik geloof best dat het voor Annemarie mentaal belastend is, en ik geloof best dat 8 kinderen veel werk is (het zijn toch 8 individuen die je moet opvoeden en begeleiden, hoewel de familie Geerts niet zoveel opheeft met individuen tenzij AM dat zelf is). Maar ze voegt niet echt wat toe aan de wereld met dat influencen. Vind ik.
Helemaal mee eens! Maar dit is nou eenmaal haar inkomstenbron en dat heeft ze goed en slim aangepakt. Ongeacht wat wij er van vinden
pi_218039358
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 11:00 schreef Henrike het volgende:

[..]
Echt he. Niet te snappen die vrouw.
Vitamine D lekker buiten opsnuiven, stukje bewegen, hoeft echt niet ver.
Ik durf te wedden dat de kliniek echt niet zegt; je mag niet even een stukje lioen
Iemand in mijn omgeving is herstellende van een hele nare longinfectie (ze zou geen covid gehad hebben, maar heeft wel veel LC symptomen), zij mag bewegen, lopen, fietsen etc maar moet met haar hartslag onder een bepaalde waarde blijven. Voor haar heel frusterend wat ze is enorm sportief.

Ik vind de adviezen die Debbie krijgt zo tegenstrijdig met wat ik van haar hoor, nu is niet iedereen hetzelfde en gaat het herstel natuurlijk anders.
Maar die kennis gaat naar een longfysio, Naar een revalidatie arts. Ik vind wat Debbie laat zien geen reclame voor die kliniek.
pi_218039712
Het wordt zo’n boek van: kijk mij hoe zwaar ik het heb als influencer, wat voor nare reacties in allemaal krijg. En in plaats van te stoppen omwille van de kinderen.. schrijftze er een boek over.

En in plaats van na te denken over de reacties (zelfreflectie..) zoals verdienen over de rug van je kinderen, ontkent ze dit gewoon en schrijft ze er een boek over..
Hoezo kan ze dit ontkennen? Ja voor het geld.. maar diep in haar hart? Snapt ze dan niet dat ze haar kinderen zo exposed voor alles en iedereen?! Dag in dag uit? 80 procent is kind wat je ziet, met 5 procent AM zelf. Lekker makkelijk scoren door zelf niet met je snufferd op de camera uit bed t rikken en in bed te worden gestopt. Zelf zou ze dat toch ook niet willen?!
pi_218039724
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 10:53 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ook dat nonchalante ‘ik had nog steeds geen traphek, ga ik nu écht bestellen’ steeds. Het meisje gaat nu al een week of 3-4 met enige regelmaat se trap op? Doe er dan wat aan, in plaats van dit te zien als een soort lollige content of zo… Of is dit stiekem bedelen om een gratis traphek? Je ziet influencers vaker vreemde keuzes maken voor gratis zooi tenslotte…
Ja ik vind haar sowieso nonchalant, met alles ook. Ook hoe ze haar met de hond alleen laat.
pi_218039729
quote:

[..]

Nou graag!
Nee, ik weet werkelijk niet wat ik op deze reactie moet zeggen, zo bizar.
Mentale last, sorry laat me echt niet lachen.
Waarom ik onaardig doe over haar "werk" met dikke aanhalingstekens...omdat dit een ontzettend nare vrouw is die haar kinderen gebruikt/misbruikt om geld over hun rug te verdienen, daarom!
pi_218039769
Joh als jij al maaaaanden/jaren binnen zit en vrij weinig doet dan gaat je lichaam daar ook aan wennen (dit zeg ik niet tegen echt chronisch zieken!). Ik merk het ook met m’n burn out, op een gegeven moment moet je gewoon langzaam weer wat doen, ook al heb je er eigenlijk nog de energie nog niet voor. Zo bouw je ook weer wat energie op (nee dit werkt niet voor iedereen). Het is lastig, vooral als ik heel moe ben, maar na drie weken iedere dag een wandeling put het mij niet zoveel meer uit. Ik gun het Debbie ook, ook al gaat ze dit advies niet opvolgen ihkv ‘LC’
pi_218039852
Het e-book van Debbie is weer/nog steeds in de aanbieding.. sla je slag!
pi_218039894
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2025 11:05 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ik vind het inderdaad ook bijzonder dat Debbie ineens alles gevoelsmatig heeft geregeld voordat ze haar WIA keuring had.
Natuurlijk om te kunnen zeggen: Ja ik heb hulp vanuit de WMO en een electrische rolstoel.
Daarvoor kon ze inderdaad nog een hele hoop. En ik weet dat je soms achteruit kan gaan maar bij haar is het wel héél erg getimed achteruit gaan.
Ze krijgt de PEM wanneer het haar uitkomt en kan dingen doen wanneer het haar uitkomt. Debbie zal vast iets kunnen hebben en ik ben geen expert dus ik kan daar niet over oordelen. Maar de ene keer is ze een dood vogeltje en als ze iets kan kopen of gratis kan krijgen een dolle mina. Werkte ziek zijn maar zo, dan was het voor vele chronisch zieke wel te behappen.

Moest ook lachen om Sanneke. Is ze een keer vroeg wakker, moet ze het gelijk melden op social media terwijl ze vaak zegt hij altijd goed slaapt en ze geen last van hem heeft. Slik die ene keer dan gewoon joh. :')
Dit dus, ik ben zelf bezig na 2 jaar ziek zijn met een wia aanvraag. Maar ik zie het allemaal somber in. Ik ben echt qua energie van 110% naar 70% gegaan. Ik stond altijd aan.
Nu een re-integratie coach omdat ik wel heel graag weer aan het werk wil. Tijdens mijn ziek zijn hield het bedrijf waar ik voor werkte ermee op.
Ik maak me echt zorgen of ik voor de wia in aanmerking kom.
Ik ga me niet anders voordoen dan ik me voel, vaak juist het tegenovergestelde.
Maar ik wil zo enorm graag.
Het doet me dan pijn dat ik zie dat Debbie alles voor elkaar lijkt te krijgen.
  woensdag 25 juni 2025 @ 12:29:59 #221
284466 miss_poes
Wa denkte nou?
pi_218039944
Curlymomm heeft een bericht op Insta gezet over de rollercoaster van afgelopen weken en dat ze afscheid hebben moeten nemen van "Ricardo".

Vind het een vrij kil bericht,ze refereert alleen aan de naam; niet aan "mijn partner/man".
Da ge zomaar voorbij kent komme fietsen mee zo'n blije bakkes?!
pi_218039954
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 11:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Iemand in mijn omgeving is herstellende van een hele nare longinfectie (ze zou geen covid gehad hebben, maar heeft wel veel LC symptomen), zij mag bewegen, lopen, fietsen etc maar moet met haar hartslag onder een bepaalde waarde blijven. Voor haar heel frusterend wat ze is enorm sportief.

Ik vind de adviezen die Debbie krijgt zo tegenstrijdig met wat ik van haar hoor, nu is niet iedereen hetzelfde en gaat het herstel natuurlijk anders.
Maar die kennis gaat naar een longfysio, Naar een revalidatie arts. Ik vind wat Debbie laat zien geen reclame voor die kliniek.
Al die therapieën heeft Debbie al gehad, is ze 1 keer geweest en dan roept ze dat het niet helpt. Ik heb mijn twijfels of ze wel daadwerkelijk bij de vermoeidheidskliniek patiënte is, het is idd te tegenstrijdig. Ze mag niet fietsen en niet wandelen.
Ik loop zelf ook bij het umc ivm mijn longen en ik moet juist zorgen dat ik blijf bewegen om de conditie op peil te houden.
Niet door mijzelf te veel te belasten maar gewoon door stukjes te wandelen, te fietsen met hoge ondersteuning.
Zij mag niks volgens haarzelf, ik geloof dat niet.
Ze is jong en haar conditie zal door niks doen alleen maar verslechteren.
pi_218039978
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 10:27 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Bestseller....technisch alleen, je kon intekenen en op de releasedatum tellen die mee. Gewoon een marketingtruc.
AM is een zielige vrouw die snakt naar waardering, heel onzeker is, een betekenisloos leven heeft, nul werkervaring heeft, uitgekinderd is en zelf niks nuttigs te melden heeft.
pi_218040006
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 12:11 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Joh als jij al maaaaanden/jaren binnen zit en vrij weinig doet dan gaat je lichaam daar ook aan wennen (dit zeg ik niet tegen echt chronisch zieken!). Ik merk het ook met m’n burn out, op een gegeven moment moet je gewoon langzaam weer wat doen, ook al heb je er eigenlijk nog de energie nog niet voor. Zo bouw je ook weer wat energie op (nee dit werkt niet voor iedereen). Het is lastig, vooral als ik heel moe ben, maar na drie weken iedere dag een wandeling put het mij niet zoveel meer uit. Ik gun het Debbie ook, ook al gaat ze dit advies niet opvolgen ihkv ‘LC’
Precies, en de ene chronisch zieke zal niet zoveel kunnen als de andere en dat hoeft ook niet.
Maar je kunt wel zoeken naar wat je wel kunt, dat is aftasten. Als ik een uur wandel ben ik daarna echt slecht, de keer erna doe ik 45 min en dat gaat wel goed. Wel moe maar" lekker" moe.
En dat is prima, ik heb mijn beweging gehad. Deze week voel ik me weer slechter, dan pak ik de fiets en fiets een klein half uurtje.
pi_218040023
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 12:30 schreef Henrike het volgende:

[..]
Al die therapieën heeft Debbie al gehad, is ze 1 keer geweest en dan roept ze dat het niet helpt. Ik heb mijn twijfels of ze wel daadwerkelijk bij de vermoeidheidskliniek patiënte is, het is idd te tegenstrijdig. Ze mag niet fietsen en niet wandelen.
Ik loop zelf ook bij het umc ivm mijn longen en ik moet juist zorgen dat ik blijf bewegen om de conditie op peil te houden.
Niet door mijzelf te veel te belasten maar gewoon door stukjes te wandelen, te fietsen met hoge ondersteuning.
Zij mag niks volgens haarzelf, ik geloof dat niet.
Ze is jong en haar conditie zal door niks doen alleen maar verslechteren.
Eens. Ik zit al 3 jaar in de lc molen en er is geen arts die volledige rust met uren slapen overdag adviseert.
pi_218040241
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 12:32 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Bestseller....technisch alleen, je kon intekenen en op de releasedatum tellen die mee. Gewoon een marketingtruc.
AM is een zielige vrouw die snakt naar waardering, heel onzeker is, een betekenisloos leven heeft, nul werkervaring heeft, uitgekinderd is en zelf niks nuttigs te melden heeft.
Dat laat ze ook weer zien in de stories van vandaag. 1000 reacties die je niet aanstaan tellen niet mee, maar die ene die je leuk vindt is de heilige graal. Haar boek is vooral bevestiging voor de onzekerheid in haarzelf: zie je wel, ik doe t wel goed. Ze is blind voor de werkelijke wereld.

Ik denk dat een groot deel reacties ook echt niet nodig is (opmerkingen over haar tenen of ongekamde haren), maar er zitten ook echt wel opmerkingen tussen die haar aan het denken zouden moeten zetten. Ipv afwegen en dingen aanpassen, wordt ze nog hardnekkiger in eigen keuzes. Zolang er maar iemand blijft jubelen is haar manier van doen weer bevestigd

Sommige influ's kunnen best reflecteren, en maken daarna andere keuzes (of stoppen). AM gaat de andere kant op, volgend jaar kun je vast een cursus bij haar kopen
pi_218040503
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 12:25 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dit dus, ik ben zelf bezig na 2 jaar ziek zijn met een wia aanvraag. Maar ik zie het allemaal somber in. Ik ben echt qua energie van 110% naar 70% gegaan. Ik stond altijd aan.
Nu een re-integratie coach omdat ik wel heel graag weer aan het werk wil. Tijdens mijn ziek zijn hield het bedrijf waar ik voor werkte ermee op.
Ik maak me echt zorgen of ik voor de wia in aanmerking kom.
Ik ga me niet anders voordoen dan ik me voel, vaak juist het tegenovergestelde.
Maar ik wil zo enorm graag.
Het doet me dan pijn dat ik zie dat Debbie alles voor elkaar lijkt te krijgen.
🫂 Herkenbaar. Ik was te goed volgens het UWV maar zoals je zegt, ik heb mezelf niet slechter voorgedaan als ik was. Heb mijn bezwaar al gehad en daar wacht ik nu al geruime tijd op. En ondertussen komen wij rond van 1 loon. Ik heb echt zitten kijken naar banen 100% vanuit huis en dan zo flexibel mogelijk. 0-10 uur. Maar het is gewoon niet te vinden of zodra je eerlijk bent over je ziekte willen ze je niet aannemen.
Ik snap het, écht maar het is gewoon niet te doen.
En dan zullen dit soort mensen het wel voor elkaar krijgen, ik vind dat persoonlijk écht om boos om te worden. Het klopt gewoon niet en het systeem is stuk.
pi_218040631
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2025 13:27 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
🫂 Herkenbaar. Ik was te goed volgens het UWV maar zoals je zegt, ik heb mezelf niet slechter voorgedaan als ik was. Heb mijn bezwaar al gehad en daar wacht ik nu al geruime tijd op. En ondertussen komen wij rond van 1 loon. Ik heb echt zitten kijken naar banen 100% vanuit huis en dan zo flexibel mogelijk. 0-10 uur. Maar het is gewoon niet te vinden of zodra je eerlijk bent over je ziekte willen ze je niet aannemen.
Ik snap het, écht maar het is gewoon niet te doen.
En dan zullen dit soort mensen het wel voor elkaar krijgen, ik vind dat persoonlijk écht om boos om te worden. Het klopt gewoon niet en het systeem is stuk.
Ik snap dat je jezelf niet slechter hebt voorgedaan, maar ik kreeg echt het advies om niet werkelijk alles met het uwv te delen. Dus dat het mij eens in de zoveel tijd wel eens lukt bezoek te ontvangen voor een uurtje of om te stofzuigen (vervolgens wel de hele dag eraf liggen).. want als ik dit had gedeeld dan was ik ook bang dat ze gelijk gezegd hadden dat ik wel 40 uur per week kon werken. Dus het is niet persee jezelf slechter voordoen dan je bent, maar hier wel net wat nuance in aanbrengen omdat betekend dat ik 2 keer 5 min kan stofzuigen niks zegt over dat ik ook wel een uur achter een laptop kan zitten oid.

Maar bij een Debbie zie je inderdaad dat ze zoveel onderneemt dat ze naar mijn idee ook zeker een aantal uur per dag/week kan werken. Lijkt mij heel sterk als zij in aanmerking komt voor een wia.
pi_218040724
Mijan is zichzelf aan het wakker houden terwijl hij hartstikke moe is.
Sanneke, hier komt mijn lifehack oftewel ongevraagd advies: stop hem in de wagen en ga een stukje wandelen, wedden dat hij in slaap valt?
pi_218040775
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 13:53 schreef Missinglink24 het volgende:
Sanneke, hier komt mijn lifehack oftewel ongevraagd advies: stop hem in de wagen en ga een stukje wandelen, wedden dat hij in slaap valt?
Maar het waait in Hellevoetsluis.
pi_218040777
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 11:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

Ja maar dit maakt het zo lastig. Mijn hartslag vliegt alle kanten op. Ondanks een holtermeting gehad en zelfs thuis in rust vliegt mijn hartslag al tot 155. Ben nu met een bèta blokker gestart om dit hopelijk iets meer onder controle te krijgen. Dus bewegen en dan onder een bepaalde hartslag blijven is voor mij niet mogelijk en voor veel andere LC patiënten ook niet. (Heb het niet over Debbie he 😉)
pi_218040850
quote:
Precies wat ik wilde schrijven.
Kind ziet er doodmoe uit maar Sanneke vind het leuk dat hij zo op de camera gefixeerd is. Ga lekker wandelen!
pi_218040920
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 13:59 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Ja maar dit maakt het zo lastig. Mijn hartslag vliegt alle kanten op. Ondanks een holtermeting gehad en zelfs thuis in rust vliegt mijn hartslag al tot 155. Ben nu met een bèta blokker gestart om dit hopelijk iets meer onder controle te krijgen. Dus bewegen en dan onder een bepaalde hartslag blijven is voor mij niet mogelijk en voor veel andere LC patiënten ook niet. (Heb het niet over Debbie he 😉)
Weet ik, bij haar schiet haar hartslag ook soms ineens omhoog wat het dus idd extra lastig maakt. Maar ik geloof er gewoon niet in dat haar geadviseerd wordt maar zoveel mogelijk te rusten. Dat was meer het punt dat ik probeerde te maken.
pi_218040923
Ik vind het heel positief dat de kinderen van Kyra gewoon zelf hun schoenen hebben mogen uitkiezen zonder dat het insta perfect hoeft te zijn. Gewoon lekker schreeuwerige kleuren. Ik houd er van.
pi_218040926
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 14:19 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Weet ik, bij haar schiet haar hartslag ook soms ineens omhoog wat het dus idd extra lastig maakt. Maar ik geloof er gewoon niet in dat haar geadviseerd wordt maar zoveel mogelijk te rusten. Dat was meer het punt dat ik probeerde te maken.
Er is echt geen arts die adviseert om 4 uur op een dag te slapen.
pi_218040929
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 14:19 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Met je eens hoor! Dat is voor niemand goed.
pi_218040934
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 14:21 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
Nee die zijn er echt niet! Slechtste wat je kunt doen.
pi_218040997
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 14:10 schreef Earring het volgende:

[..]
Precies wat ik wilde schrijven.
Kind ziet er doodmoe uit maar Sanneke vind het leuk dat hij zo op de camera gefixeerd is. Ga lekker wandelen!
Of leg hem in zn slaapkamer. Minder afleiding en ook al slaapt hij niet hij heeft dan even geen prikkels en rust dan toch uit.
pi_218041009
Gelukkig heeft Debbie vandaag een vierde e-book verkocht!
pi_218041061
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 14:20 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vind het heel positief dat de kinderen van Kyra gewoon zelf hun schoenen hebben mogen uitkiezen zonder dat het insta perfect hoeft te zijn. Gewoon lekker schreeuwerige kleuren. Ik houd er van.
Nadat ze für Elise aan vroeg🤣🙈
pi_218041128
AM roept al jaren dat haar kinderen "een gezicht" zijn. Ik zag het nooit zo.
Maar nu valt het me op dat Suus op Julia gaat lijken. En in Saar herkende ik laatst Guus.
pi_218041246
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 11:32 schreef Barbamamaatje het volgende:

[..]
Helemaal mee eens! Maar dit is nou eenmaal haar inkomstenbron en dat heeft ze goed en slim aangepakt. Ongeacht wat wij er van vinden
Oh ja, dat is zeker.
pi_218041355
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2025 13:43 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
Ik snap dat je jezelf niet slechter hebt voorgedaan, maar ik kreeg echt het advies om niet werkelijk alles met het uwv te delen. Dus dat het mij eens in de zoveel tijd wel eens lukt bezoek te ontvangen voor een uurtje of om te stofzuigen (vervolgens wel de hele dag eraf liggen).. want als ik dit had gedeeld dan was ik ook bang dat ze gelijk gezegd hadden dat ik wel 40 uur per week kon werken. Dus het is niet persee jezelf slechter voordoen dan je bent, maar hier wel net wat nuance in aanbrengen omdat betekend dat ik 2 keer 5 min kan stofzuigen niks zegt over dat ik ook wel een uur achter een laptop kan zitten oid.

Maar bij een Debbie zie je inderdaad dat ze zoveel onderneemt dat ze naar mijn idee ook zeker een aantal uur per dag/week kan werken. Lijkt mij heel sterk als zij in aanmerking komt voor een wia.
Geloof me, zojnkrijgt het voor elkaar. Sommigen weten precies hoe ze dat moeten doen. Een kennis van mij zei de tweede maand na mijn ongeluk al: joh je moet nu al aangeven dat je hernia nu ook weer opspeelt, kun je straks je voordeel mee doen als je naar de bedrijfsarts moet.
Deze kennis heeft zichzelf vorig jaar af laten keuren, maar reist inmiddels de hele wereld rond, viert feest enz.
Ik word daar boos om maar is jammer van mijn energie.
Zulke profiteurs bestaan nu eenmaal.
Ik zou niet gelukkig zijn van het geld wat ik dan zou ontvangen.
Maar eerlijk is het niet.
Ik moet het nog zien straks of ik wia krijg, ik blijf in ieder geval solliciteren en proberen.
pi_218041407
Uiteraard hebben de kinderen van Kyra niet 'gewoon' eczeem, maar maximaal eczeem.
pi_218041413
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 14:21 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
Maar dan denk ik: wat zegt Roy daar dan van? Vaderdag lag ze heel de dag in bed, afgelopen week ook en altijd als Roy thuis is. Daar zeg je as man toch wat van?
pi_218041454
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 15:22 schreef Henrike het volgende:

[..]
Maar dan denk ik: wat zegt Roy daar dan van? Vaderdag lag ze heel de dag in bed, afgelopen week ook en altijd als Roy thuis is. Daar zeg je as man toch wat van?
We weten niet wat Roy er van vindt. Misschien vindt hij er heel veel van, maar kan hij zijn vrouw geregistreerd partner niet dwingen.
pi_218041463
Waar doelt Lotte op? Voor zover ik weet is er niet recent over haar gepraat?
pi_218041493
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2025 11:05 schreef Beertjeteddy het volgende:

Ja, maar het feit dat zij nog steeds verdient aan haar insta kan roet in het eten gooien. Dan kun je nog zoveel hulp hebben. Als jij zoveel % kan verdienen van het loon dat je verdiende voordat je ziek werd dan is er geen recht op WIA.
  woensdag 25 juni 2025 @ 15:38:12 #249
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_218041500
quote:
Kind slaapt één nacht niet goed en moeders is gelijk over haar toeren. Wat een mazzel dat hij al die nachten wel doorgeslapen heeft, anders was ze denk ik gillend gek geworden. Het moet ook meteen overal vermeld worden, dat hij slecht geslapen heeft.

En dan zie ik dat bleke koppie, terwijl hij weer bovenop zijn moeder ligt. Vind het gewoon sneu.
pi_218041525
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 15:16 schreef Henrike het volgende:

[..]
Geloof me, zojnkrijgt het voor elkaar. Sommigen weten precies hoe ze dat moeten doen. Een kennis van mij zei de tweede maand na mijn ongeluk al: joh je moet nu al aangeven dat je hernia nu ook weer opspeelt, kun je straks je voordeel mee doen als je naar de bedrijfsarts moet.
Deze kennis heeft zichzelf vorig jaar af laten keuren, maar reist inmiddels de hele wereld rond, viert feest enz.
Ik word daar boos om maar is jammer van mijn energie.
Zulke profiteurs bestaan nu eenmaal.
Ik zou niet gelukkig zijn van het geld wat ik dan zou ontvangen.
Maar eerlijk is het niet.
Ik moet het nog zien straks of ik wia krijg, ik blijf in ieder geval solliciteren en proberen.
Ja zo ken ik er ook wel meer en ik zie ze voorbij komen op IG. Je kan niet meer werken maar wel 3 maanden naar Curaçao? Meerdere keren per week naar festivals, BBQ's, babyshowers etc. Ik vind het bízar en UWV keurt zoiets ook nog gewoon goed. Het is echt van de zotte.
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 15:36 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ja, maar het feit dat zij nog steeds verdient aan haar insta kan roet in het eten gooien. Dan kun je nog zoveel hulp hebben. Als jij zoveel % kan verdienen van het loon dat je verdiende voordat je ziek werd dan is er geen recht op WIA.
Het zou wel het meest logisch zijn. Is dat misschien een reden waarom het zo stil is? 🫠 omdat ze haar Social Media in de gaten houden omdat ze deze misschien moest opgeven zodat ze het konden controleren?
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 15:38 schreef LALAA het volgende:

[..]
Kind slaapt één nacht niet goed en moeders is gelijk over haar toeren. Wat een mazzel dat hij al die nachten wel doorgeslapen heeft, anders was ze denk ik gillend gek geworden. Het moet ook meteen overal vermeld worden, dat hij slecht geslapen heeft.

En dan zie ik dat bleke koppie, terwijl hij weer bovenop zijn moeder ligt. Vind het gewoon sneu.
Dat snap ik dus ook niet. Die ene keer dat je kind het blijkbaar zo niet naar zijn zin hebt totaal uitmelken en dat arme ventje constant in beeld brengen. Maak hem lekker rustig. Ga inderdaad zoals iemand hier zij rustig met hem wandelen ipv heel de tijd met dat arme kind op je schoot te gaan zitten met een camera op zijn koppie. Ik kan daar met mijn hoofd niet bij.
pi_218041528
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 15:36 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
En zoveel uur werkte ze niet dus haar bedrag nu wat ze van het uwv ontvangt is niet hoog denk ik. En als ze dat nog deels inkomen krijgt uit insta (al vraag ik me af wat precies🤔) word het lastig voor haar wbt uitkering krijgen.
pi_218041531
Het zou voor allebei goed zijn als ze even frisse lucht gaan scheppen.
Zeker als ‘er zo veel herrie is vanwege het huis klaarmaken voor de verkoop’. Dan wil je dat toch ontlopen?
pi_218041537
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2025 15:44 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ja zo ken ik er ook wel meer en ik zie ze voorbij komen op IG. Je kan niet meer werken maar wel 3 maanden naar Curaçao? Meerdere keren per week naar festivals, BBQ's, babyshowers etc. Ik vind het bízar en UWV keurt zoiets ook nog gewoon goed. Het is echt van de zotte.
[..]
Het zou wel het meest logisch zijn. Is dat misschien een reden waarom het zo stil is? 🫠 omdat ze haar Social Media in de gaten houden omdat ze deze misschien moest opgeven zodat ze het konden controleren?
[..]
Dat snap ik dus ook niet. Die ene keer dat je kind het blijkbaar zo niet naar zijn zin hebt totaal uitmelken en dat arme ventje constant in beeld brengen. Maak hem lekker rustig. Ga inderdaad zoals iemand hier zij rustig met hem wandelen ipv heel de tijd met dat arme kind op je schoot te gaan zitten met een camera op zijn koppie. Ik kan daar met mijn hoofd niet bij.
Ja maar puur beelden van instagram zeggen niets. Het gaat om het inkomen wat ze ermee verdient
pi_218041548
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 08:44 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ach jee bob heeft last van een hardnekkige Spaanse u/oe 🤦
Lastig... 3 woorden Spaans spreken en daardoor last hebben met Nederlands schrijven in groep 2 🤔 want daar hebben ze vast al de oe en ui en eu enzovoort geoefend natuurlijk 🤔👌👍
Toch maar niet nogmaals in Spanje Op vakantie wonen? Wie weet wat voor hardnekkige dingen hij dan oploopt 🤔
Ik kan geen chocolade maken van het briefje. Helemaal niet erg natuurlijk. Hij zit nog maar in groep 2. Maar Judith doet weer net of hij een bestseller heeft geschreven.
pi_218041572
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 15:47 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik kan geen chocolade maken van het briefje. Helemaal niet erg natuurlijk. Hij zit nog maar in groep 2. Maar Judith doet weer net of hij een bestseller heeft geschreven.
Misschien moet ze even wat ChatGPT hulp inschakelen voordat ze deze bestseller van haar uitzonderlijk begaafde kleuter uitgeeft 😉
pi_218041589
quote:

[..]
[..]
[..]
Diegene van de eerste alinea volg ik ook geloof ik. Zij is wel begonnen met vrijwilligerswerk om te kijken of dat lukt, dat vind ik wel te prijzen. En zij pretendeert niet meer dat ze continu doodziek is terwijl ze ondertussen wel van alles doet en kan. Dat is bij Debbie wel het geval. Dat is gewoon liegen.
pi_218041686
Even dacht ik dat Debbie haar rust wat insta betreft, positief was. Mooi weer, lekker bezig met de kinderen. Gewoon de normale dingen die een moeder doet. Maar helaas, het blijkt een voorzet geweest te zijn voor een comeback vol ‘nieuw’ drama. Gelukkig is alles te wijten aan ADD. Daar is prima mee te leven. Dus Debbie, aan de bak (en hup aan het werk ip.v. potjes leegtrekken die niet bedoeld zijn voor mensen zoals jij).
pi_218041689
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 15:52 schreef Nieve het volgende:

[..]
Diegene van de eerste alinea volg ik ook geloof ik. Zij is wel begonnen met vrijwilligerswerk om te kijken of dat lukt, dat vind ik wel te prijzen. En zij pretendeert niet meer dat ze continu doodziek is terwijl ze ondertussen wel van alles doet en kan. Dat is bij Debbie wel het geval. Dat is gewoon liegen.
Ik denk dat ik ook weet wie er daar bedoelt word. Zei begint wat op te knappen maar in tijd van keuring was zei echt wel ziek en beperkt. En inderdaad nu kan ze steeds wat meer. Maar dat doet ze ook, ze is inderdaad gestart met vrijwilligers werk tot dat ze naar curaçao gaat denk ik. Zei is totaal niet te vergelijken met Debbie
pi_218041744
Die Tienvanwil geeft me ook steeds meer de kriebels zeg. Wat is zij veranderd.
pi_218041758
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 15:30 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Waar doelt Lotte op? Voor zover ik weet is er niet recent over haar gepraat?
Geen idee, is al ff geleden dat er hier iets gezegd werd over die buikcorrectie.

Vind het wel weer typisch; 2 dagen alleen met dr kinderen en ze heeft t weer zwaar.
pi_218041795
quote:

[..]

[..]
Nee wat ze nu doet maakt denk ik niet zoveel meer uit. Het ging om het moment van 104 weken ziek zijn. Dat was een tijdje terug al.
pi_218041844
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 15:46 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Ja maar puur beelden van instagram zeggen niets. Het gaat om het inkomen wat ze ermee verdient
Denk niet dat ze daar eerlijk over is, haar kennende
pi_218041862
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 15:52 schreef Nieve het volgende:

[..]
Ik vind het niet erg als iemand op vakantie gaat en kan feesten maar dan moet je van een uitkering profiteren
pi_218041866
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 15:47 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Och nee het briefje zelf geen touw aan vast te knopen 🤷 maar helemaal leuk geprobeerd voor een kind uit groep 2 👌 mijn relaas ging puur om Judith haar Spaanse dilemma 🤦
pi_218041875
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 16:16 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Nee wat ze nu doet maakt denk ik niet zoveel meer uit. Het ging om het moment van 104 weken ziek zijn. Dat was een tijdje terug al.
Ja en op het moment van 104 weken kijken ze op de dag van eerste dag ziek zijn en dan 2 jaar daarvoor, toen werkte Debbie niet volgens mij.
pi_218041908
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 15:46 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Wat ik overigens bijzonder vind hoe ze dit dan opgeeft 🤔 online staat ze als Debbie lether.. Maar op hun geregistreerd partnerschap registratie (die gewoon online te vinden is) heeft ze officieel nog haar meisjes naam en ze verdient er nauwelijks mee dus vraag me echt af hoe dit geregistreerd is en of uwv er iets mee doet/kan
pi_218041934
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 16:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Wat ik overigens bijzonder vind hoe ze dit dan opgeeft 🤔 online staat ze als Debbie lether.. Maar op hun geregistreerd partnerschap registratie (die gewoon online te vinden is) heeft ze officieel nog haar meisjes naam en ze verdient er nauwelijks mee dus vraag me echt af hoe dit geregistreerd is en of uwv er iets mee doet/kan
Je houdt altijd officieel je meisjesnaam, ook bij een huwelijk.
Maar je mag de naam van de partner voeren. Eventuele inkomsten zijn gekoppeld aan haar bsn/belastingdienst en kan ze niet verbergen voor UWV (behalve als ze het niet opgeeft bij de belastingen)
pi_218041943
Iknkijk nooit meer bij Sanneke maar wat ik nu zie vind ik echt zielig. Hoe passief kun je zijn met een kindje? Dat ligt daar maar op die buik van moeder, kan niet rollen niks. Alleen die domme telefoon voor zijn koppie.
En dan kaart ze ook nog even de quote van AM aan dat de leuke mensen met meer zijn maar haar inbox juist bol staat met negatief commentaar.
Ja wat dacht je dan.
Dat bleke koppie van Mijan hup ga naar buiten .
pi_218041947
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 16:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Zij is slimmer dan wij denken , dat is wel ingedekt
pi_218041998
Judith vraagt om tips, die gaat weer naar het buitenland, ach scheelt dat Bob al zo goed Spaans kan😆
pi_218042080
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 16:30 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Je houdt altijd officieel je meisjesnaam, ook bij een huwelijk.
Maar je mag de naam van de partner voeren. Eventuele inkomsten zijn gekoppeld aan haar bsn/belastingdienst en kan ze niet verbergen voor UWV (behalve als ze het niet opgeeft bij de belastingen)
Ja maar officieel voert ze nog onder haar meisjesnaam.. Je moet dat opgeven er staat dus dat dat gewoon haar meisjesnaam blijft (waarom mensen dit online gooien is mij overigens ook een vraag hoor..)
pi_218042083
Ik denk trouwens niet dat Debbie veel verdient met insta. Ze heeft amper samenwerkingen toch?
pi_218042094
Oke, mijn nieuwe irritatie woord is schoolrun. Serieus, alsof het zo'n onmogelijke opgave is om je kinderen op school te krijgen.
Ik heb er zelf 2 met adhd en nog 4 a 5 baby's en peuters rondlopen (vanwege werk) en het is hier nooit een punt.
pi_218042100
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 16:24 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ja en op het moment van 104 weken kijken ze op de dag van eerste dag ziek zijn en dan 2 jaar daarvoor, toen werkte Debbie niet volgens mij.
Dat is niet hoe het werkt. Ze kijken naar de referteperiode. Dat is niet 2 jaar voor haar eerste ziektedag. Maar ook toen werkte ze wel af en aan. Ze zal haar inkomsten als zzp-er op moeten geven bij de belastingdienst. Dit is ook gewoon inzichtelijk voor het uwv. Maar het zal niet veel zijn.
pi_218042108
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 16:36 schreef Henrike het volgende:
Judith vraagt om tips, die gaat weer naar het buitenland, ach scheelt dat Bob al zo goed Spaans kan😆
Volgens mij gaat haar website over je kind mee nemen naar het buitenland en tips om de lpa om de tuin te lijden
Maar goed tegen de tijd dat het af is woont ze in Spanje waarschijnlijk (heeft ze al paar keer op gehint)
pi_218042136
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 16:48 schreef Ballerina888 het volgende:
Oke, mijn nieuwe irritatie woord is schoolrun. Serieus, alsof het zo'n onmogelijke opgave is om je kinderen op school te krijgen.
Ik heb er zelf 2 met adhd en nog 4 a 5 baby's en peuters rondlopen (vanwege werk) en het is hier nooit een punt.
Echt hè, ik heb ze al groot maar schoolrun? Wie heeft dat bedacht, dan hebben we ook maaltijd run, douche run en bed run?
pi_218042137
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 16:10 schreef Hope88 het volgende:
Even gekeken, maar in wat voor fase is zij beland joh?! Jeetje, wat staat ze daar gênant om zichzelf te lachen op een aantal stories. En dan dat stuk dat ze ‘iemand’ toespreekt, wat een vertoning!
pi_218042152
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2025 16:49 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Dat is niet hoe het werkt. Ze kijken naar de referteperiode. Dat is niet 2 jaar voor haar eerste ziektedag. Maar ook toen werkte ze wel af en aan. Ze zal haar inkomsten als zzp-er op moeten geven bij de belastingdienst. Dit is ook gewoon inzichtelijk voor het uwv. Maar het zal niet veel zijn.
O bij mij hebben ze dat anders uitgelegd.
pi_218042160
Lekker dat knuffelbeest van lot mee naar manege , in het zand en vanavond bij haar in bed. En de godganse week loopt ze op afgetrapte schoenen of laarzen maar in het zand heeft ze haar nieuwe schoenen aan.
Ik moet zeggen dat ik die Jet toch echt een schatje vind.
pi_218042169
Toch wel lekker veilig gevoel dat je kind veilig door Judith vervoerd word in de bakfiets terwijl ze lekker loopt te filmen 👍 zou dat jochies moeder/vader/verzorger het ook zo tof vinden 🤔
pi_218042174
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 16:58 schreef Henrike het volgende:
Lekker dat knuffelbeest van lot mee naar manege , in het zand en vanavond bij haar in bed. En de godganse week loopt ze op afgetrapte schoenen of laarzen maar in het zand heeft ze haar nieuwe schoenen aan.
Ik moet zeggen dat ik die Jet toch echt een schatje vind.
‘Nee, je eenhoorn blijft thuis. Oke, je mag ‘m in de auto. Maar op de manege mag ‘ie niet hoor, dat kan niet! Dan moet je ‘m in de auto laten’. Weer een knap staaltje ‘pick your battles’.
pi_218042175
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 16:49 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Volgens mij gaat haar website over je kind mee nemen naar het buitenland en tips om de lpa om de tuin te lijden
Maar goed tegen de tijd dat het af is woont ze in Spanje waarschijnlijk (heeft ze al paar keer op gehint)
Maar de gezondheidszorg was daar toch zo slecht? Alleen al voor haar vader die was gevallen, laat staan voor haar bijzondere ziekte?
pi_218042185
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 16:58 schreef Henrike het volgende:
Lekker dat knuffelbeest van L mee naar manege , in het zand en vanavond bij haar in bed. En de godganse week loopt ze op afgetrapte schoenen of laarzen maar in het zand heeft ze haar nieuwe schoenen aan.
Ik moet zeggen dat ik die J toch echt een schatje vind.
Ik denk dat J weinig tegengas durft te geven. De pleaser. Ze was natuurlijk ook het leukste kind wat moeders heeft gekregen hè, na de 4 mega-zware jaren met de tweeling.
pi_218042195
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 17:00 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Maar de gezondheidszorg was daar toch zo slecht? Alleen al voor haar vader die was gevallen, laat staan voor haar bijzondere ziekte?
Tja daar zal ze dan wel heen en weer voor komen want ze ging ook meedoen moet die proef voor nieuwe medicijnen 🤷🤔
Geen idee hoe ze het gaat doen 🤷 maar ik blijf me sowieso verwonderen hoe zij en sommige andere precies de juiste loketten weten te vinden
pi_218042228
Weer een stamp(p)ot bij de familie Geerts. Wat een creativiteit weer zeg, zeker zo in dit seizoen! 😂
pi_218042397
Kyras dochter heeft gister 1 badje in moedermelk gehad en is vandaag praktisch genezen van haar maximale exceem
Zou het?
pi_218042449
Wat heftig voor de vader van Janneke. Meerdere operaties nodig, zijn zicht zal nooit meer helemaal terugkomen. En het herstel zal ook wel een flinke tijd duren. Ik hoop dat dat goed gaat, hij is niet zo van de dokters zegt ze al.
pi_218042472
Ik dacht dat ik de enige was die een hekel had aan het woord 'schoolrun', ik ga nooit rennend naar school haha.

En idd sneu voor de vader van Janneke. Ik ken haar broer verder niet, maar vraag me dan wel af waarom hij dan de huisarts niet gebeld heeft voor zijn vader.
pi_218042624
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 16:10 schreef Hope88 het volgende:
Ik wacht op het moment dat ze gaat vertellen dat ze verliefd is op Wilvantien.
pi_218042649
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 16:48 schreef Ballerina888 het volgende:
Met terugwerkende kracht trots op mezelf en mijn kinderen dat ze altijd fris gewassen op tijd op school waren en ik op mijn werk. Schijnt een hele onderneming te zijn voor sommigen.
pi_218042654
Meegesleurd door het samengaan van de topics, kijk ik toch weer wat gerichter bij AM.
Wat een geweldig om te zien dat Esmee voor de teckel van Lot heeft gezorgd. Wat dat betreft is de onderlinge band/harmonie (voor zover in te schatten via insta) tussen familie en schoonfamilie echt goed. Mooi om te zien.
pi_218042703
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 17:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik dacht dat ik de enige was die een hekel had aan het woord 'schoolrun', ik ga nooit rennend naar school haha.

En idd sneu voor de vader van Janneke. Ik ken haar broer verder niet, maar vraag me dan wel af waarom hij dan de huisarts niet gebeld heeft voor zijn vader.
Volgens mij is er iets met de broer van Janneke. Staat me bij dat ze daar ooit iets over heeft gezegd. Misschien heeft hij een ander denkvermogen.
.
pi_218042731
Hou op met me. Mirthe gebruikt premium collageen 😂
En na een paar dagen is ze natuurlijk heel tevreden over dit geweldige gratis gekregen spul.
pi_218042736
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 18:21 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Volgens mij is er iets met de broer van Janneke. Staat me bij dat ze daar ooit iets over heeft gezegd. Misschien heeft hij een ander denkvermogen.
.
Dat wist ik niet
pi_218042740
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 16:31 schreef Henrike het volgende:
Iknkijk nooit meer bij Sanneke maar wat ik nu zie vind ik echt zielig. Hoe passief kun je zijn met een kindje? Dat ligt daar maar op die buik van moeder, kan niet rollen niks. Alleen die domme telefoon voor zijn koppie.
En dan kaart ze ook nog even de quote van AM aan dat de leuke mensen met meer zijn maar haar inbox juist bol staat met negatief commentaar.
Ja wat dacht je dan.
Dat bleke koppie van Mijan hup ga naar buiten .
Het kan van de moeheid zijn nu, maar ik vind hem er altijd enorm wit en vermoeid uitzien.
Maar het kind komt ook nooit buiten.
pi_218042896
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 18:25 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dat wist ik niet
Ik weet het ook niet helemaal zeker maar zoiets staat me wel bij.
Ik ben eerder verbaasd dat haar vader heeft geprobeerd de vlekjes weg te spoelen.
pi_218042954
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 17:09 schreef Danielle_ het volgende:
Weer een stamp(p)ot bij de familie Geerts. Wat een creativiteit weer zeg, zeker zo in dit seizoen! 😂
Ik vind bieten stamp net als andijvie stamp echt zomer kost 😂🤣
Bieten oogst is nu ook begonnen 😍 heerlijk jonge biet
pi_218043113
Hoe is het eigenlijk met Rens? Is die nog in beeld? Zal ie morgen wel verplicht langs komen....
pi_218043185
Volgens Kyra mag je nu ook de goedkopere versie stapelstein kopen met haar kortingcodes.

Ik zeg bewust mag; want daar in huis beweren de dat plastic zorgt voor onvruchtbaarheid dus afwijkende luiers, geen Temu China Ali want slechte gifstoffen, dus ze koopt normaal gesproken alleen Kidooz leeg.
Maar de nep Stapelstein (vast en zeker ook uit China met idem giftigheid) kan ze nu aan verdienen dus sla lekker in allemaal.
pi_218043342
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 17:09 schreef Danielle_ het volgende:
Ja ze eten de laatste tijd veel stampot
pi_218043359
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 19:10 schreef Beppie12345 het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Rens? Is die nog in beeld? Zal ie morgen wel verplicht langs komen....
Ja hoor rens is er nog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')