abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218041528
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 15:36 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ja, maar het feit dat zij nog steeds verdient aan haar insta kan roet in het eten gooien. Dan kun je nog zoveel hulp hebben. Als jij zoveel % kan verdienen van het loon dat je verdiende voordat je ziek werd dan is er geen recht op WIA.
En zoveel uur werkte ze niet dus haar bedrag nu wat ze van het uwv ontvangt is niet hoog denk ik. En als ze dat nog deels inkomen krijgt uit insta (al vraag ik me af wat precies🤔) word het lastig voor haar wbt uitkering krijgen.
pi_218041531
Het zou voor allebei goed zijn als ze even frisse lucht gaan scheppen.
Zeker als ‘er zo veel herrie is vanwege het huis klaarmaken voor de verkoop’. Dan wil je dat toch ontlopen?
pi_218041537
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2025 15:44 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ja zo ken ik er ook wel meer en ik zie ze voorbij komen op IG. Je kan niet meer werken maar wel 3 maanden naar Curaçao? Meerdere keren per week naar festivals, BBQ's, babyshowers etc. Ik vind het bízar en UWV keurt zoiets ook nog gewoon goed. Het is echt van de zotte.
[..]
Het zou wel het meest logisch zijn. Is dat misschien een reden waarom het zo stil is? 🫠 omdat ze haar Social Media in de gaten houden omdat ze deze misschien moest opgeven zodat ze het konden controleren?
[..]
Dat snap ik dus ook niet. Die ene keer dat je kind het blijkbaar zo niet naar zijn zin hebt totaal uitmelken en dat arme ventje constant in beeld brengen. Maak hem lekker rustig. Ga inderdaad zoals iemand hier zij rustig met hem wandelen ipv heel de tijd met dat arme kind op je schoot te gaan zitten met een camera op zijn koppie. Ik kan daar met mijn hoofd niet bij.
Ja maar puur beelden van instagram zeggen niets. Het gaat om het inkomen wat ze ermee verdient
pi_218041548
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 08:44 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ach jee bob heeft last van een hardnekkige Spaanse u/oe 🤦
Lastig... 3 woorden Spaans spreken en daardoor last hebben met Nederlands schrijven in groep 2 🤔 want daar hebben ze vast al de oe en ui en eu enzovoort geoefend natuurlijk 🤔👌👍
Toch maar niet nogmaals in Spanje Op vakantie wonen? Wie weet wat voor hardnekkige dingen hij dan oploopt 🤔
Ik kan geen chocolade maken van het briefje. Helemaal niet erg natuurlijk. Hij zit nog maar in groep 2. Maar Judith doet weer net of hij een bestseller heeft geschreven.
pi_218041572
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 15:47 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik kan geen chocolade maken van het briefje. Helemaal niet erg natuurlijk. Hij zit nog maar in groep 2. Maar Judith doet weer net of hij een bestseller heeft geschreven.
Misschien moet ze even wat ChatGPT hulp inschakelen voordat ze deze bestseller van haar uitzonderlijk begaafde kleuter uitgeeft 😉
pi_218041589
quote:

[..]
Ja zo ken ik er ook wel meer en ik zie ze voorbij komen op IG. Je kan niet meer werken maar wel 3 maanden naar Curaçao? Meerdere keren per week naar festivals, BBQ's, babyshowers etc. Ik vind het bízar en UWV keurt zoiets ook nog gewoon goed. Het is echt van de zotte.
[..]
Het zou wel het meest logisch zijn. Is dat misschien een reden waarom het zo stil is? 🫠 omdat ze haar Social Media in de gaten houden omdat ze deze misschien moest opgeven zodat ze het konden controleren?
[..]
Dat snap ik dus ook niet. Die ene keer dat je kind het blijkbaar zo niet naar zijn zin hebt totaal uitmelken en dat arme ventje constant in beeld brengen. Maak hem lekker rustig. Ga inderdaad zoals iemand hier zij rustig met hem wandelen ipv heel de tijd met dat arme kind op je schoot te gaan zitten met een camera op zijn koppie. Ik kan daar met mijn hoofd niet bij.
Diegene van de eerste alinea volg ik ook geloof ik. Zij is wel begonnen met vrijwilligerswerk om te kijken of dat lukt, dat vind ik wel te prijzen. En zij pretendeert niet meer dat ze continu doodziek is terwijl ze ondertussen wel van alles doet en kan. Dat is bij Debbie wel het geval. Dat is gewoon liegen.
pi_218041686
Even dacht ik dat Debbie haar rust wat insta betreft, positief was. Mooi weer, lekker bezig met de kinderen. Gewoon de normale dingen die een moeder doet. Maar helaas, het blijkt een voorzet geweest te zijn voor een comeback vol ‘nieuw’ drama. Gelukkig is alles te wijten aan ADD. Daar is prima mee te leven. Dus Debbie, aan de bak (en hup aan het werk ip.v. potjes leegtrekken die niet bedoeld zijn voor mensen zoals jij).
pi_218041689
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 15:52 schreef Nieve het volgende:

[..]
Diegene van de eerste alinea volg ik ook geloof ik. Zij is wel begonnen met vrijwilligerswerk om te kijken of dat lukt, dat vind ik wel te prijzen. En zij pretendeert niet meer dat ze continu doodziek is terwijl ze ondertussen wel van alles doet en kan. Dat is bij Debbie wel het geval. Dat is gewoon liegen.
Ik denk dat ik ook weet wie er daar bedoelt word. Zei begint wat op te knappen maar in tijd van keuring was zei echt wel ziek en beperkt. En inderdaad nu kan ze steeds wat meer. Maar dat doet ze ook, ze is inderdaad gestart met vrijwilligers werk tot dat ze naar curaçao gaat denk ik. Zei is totaal niet te vergelijken met Debbie
pi_218041744
Die Tienvanwil geeft me ook steeds meer de kriebels zeg. Wat is zij veranderd.
pi_218041758
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 15:30 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Waar doelt Lotte op? Voor zover ik weet is er niet recent over haar gepraat?
Geen idee, is al ff geleden dat er hier iets gezegd werd over die buikcorrectie.

Vind het wel weer typisch; 2 dagen alleen met dr kinderen en ze heeft t weer zwaar.
pi_218041795
quote:

[..]

[..]
Nee wat ze nu doet maakt denk ik niet zoveel meer uit. Het ging om het moment van 104 weken ziek zijn. Dat was een tijdje terug al.
pi_218041844
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 15:46 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Ja maar puur beelden van instagram zeggen niets. Het gaat om het inkomen wat ze ermee verdient
Denk niet dat ze daar eerlijk over is, haar kennende
pi_218041862
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 15:52 schreef Nieve het volgende:

[..]
Ik vind het niet erg als iemand op vakantie gaat en kan feesten maar dan moet je van een uitkering profiteren
pi_218041866
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 15:47 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Och nee het briefje zelf geen touw aan vast te knopen 🤷 maar helemaal leuk geprobeerd voor een kind uit groep 2 👌 mijn relaas ging puur om Judith haar Spaanse dilemma 🤦
pi_218041875
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 16:16 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Nee wat ze nu doet maakt denk ik niet zoveel meer uit. Het ging om het moment van 104 weken ziek zijn. Dat was een tijdje terug al.
Ja en op het moment van 104 weken kijken ze op de dag van eerste dag ziek zijn en dan 2 jaar daarvoor, toen werkte Debbie niet volgens mij.
pi_218041908
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 15:46 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Wat ik overigens bijzonder vind hoe ze dit dan opgeeft 🤔 online staat ze als Debbie lether.. Maar op hun geregistreerd partnerschap registratie (die gewoon online te vinden is) heeft ze officieel nog haar meisjes naam en ze verdient er nauwelijks mee dus vraag me echt af hoe dit geregistreerd is en of uwv er iets mee doet/kan
pi_218041934
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 16:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Wat ik overigens bijzonder vind hoe ze dit dan opgeeft 🤔 online staat ze als Debbie lether.. Maar op hun geregistreerd partnerschap registratie (die gewoon online te vinden is) heeft ze officieel nog haar meisjes naam en ze verdient er nauwelijks mee dus vraag me echt af hoe dit geregistreerd is en of uwv er iets mee doet/kan
Je houdt altijd officieel je meisjesnaam, ook bij een huwelijk.
Maar je mag de naam van de partner voeren. Eventuele inkomsten zijn gekoppeld aan haar bsn/belastingdienst en kan ze niet verbergen voor UWV (behalve als ze het niet opgeeft bij de belastingen)
I can't help it, if I'm lucky
pi_218041943
Iknkijk nooit meer bij Sanneke maar wat ik nu zie vind ik echt zielig. Hoe passief kun je zijn met een kindje? Dat ligt daar maar op die buik van moeder, kan niet rollen niks. Alleen die domme telefoon voor zijn koppie.
En dan kaart ze ook nog even de quote van AM aan dat de leuke mensen met meer zijn maar haar inbox juist bol staat met negatief commentaar.
Ja wat dacht je dan.
Dat bleke koppie van Mijan hup ga naar buiten .
pi_218041947
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 16:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Zij is slimmer dan wij denken , dat is wel ingedekt
pi_218041998
Judith vraagt om tips, die gaat weer naar het buitenland, ach scheelt dat Bob al zo goed Spaans kan😆
pi_218042080
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 16:30 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Je houdt altijd officieel je meisjesnaam, ook bij een huwelijk.
Maar je mag de naam van de partner voeren. Eventuele inkomsten zijn gekoppeld aan haar bsn/belastingdienst en kan ze niet verbergen voor UWV (behalve als ze het niet opgeeft bij de belastingen)
Ja maar officieel voert ze nog onder haar meisjesnaam.. Je moet dat opgeven er staat dus dat dat gewoon haar meisjesnaam blijft (waarom mensen dit online gooien is mij overigens ook een vraag hoor..)
pi_218042083
Ik denk trouwens niet dat Debbie veel verdient met insta. Ze heeft amper samenwerkingen toch?
I can't help it, if I'm lucky
pi_218042094
Oke, mijn nieuwe irritatie woord is schoolrun. Serieus, alsof het zo'n onmogelijke opgave is om je kinderen op school te krijgen.
Ik heb er zelf 2 met adhd en nog 4 a 5 baby's en peuters rondlopen (vanwege werk) en het is hier nooit een punt.
pi_218042100
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 16:24 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ja en op het moment van 104 weken kijken ze op de dag van eerste dag ziek zijn en dan 2 jaar daarvoor, toen werkte Debbie niet volgens mij.
Dat is niet hoe het werkt. Ze kijken naar de referteperiode. Dat is niet 2 jaar voor haar eerste ziektedag. Maar ook toen werkte ze wel af en aan. Ze zal haar inkomsten als zzp-er op moeten geven bij de belastingdienst. Dit is ook gewoon inzichtelijk voor het uwv. Maar het zal niet veel zijn.
pi_218042108
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 16:36 schreef Henrike het volgende:
Judith vraagt om tips, die gaat weer naar het buitenland, ach scheelt dat Bob al zo goed Spaans kan😆
Volgens mij gaat haar website over je kind mee nemen naar het buitenland en tips om de lpa om de tuin te lijden
Maar goed tegen de tijd dat het af is woont ze in Spanje waarschijnlijk (heeft ze al paar keer op gehint)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')