abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218040241
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 12:32 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Bestseller....technisch alleen, je kon intekenen en op de releasedatum tellen die mee. Gewoon een marketingtruc.
AM is een zielige vrouw die snakt naar waardering, heel onzeker is, een betekenisloos leven heeft, nul werkervaring heeft, uitgekinderd is en zelf niks nuttigs te melden heeft.
Dat laat ze ook weer zien in de stories van vandaag. 1000 reacties die je niet aanstaan tellen niet mee, maar die ene die je leuk vindt is de heilige graal. Haar boek is vooral bevestiging voor de onzekerheid in haarzelf: zie je wel, ik doe t wel goed. Ze is blind voor de werkelijke wereld.

Ik denk dat een groot deel reacties ook echt niet nodig is (opmerkingen over haar tenen of ongekamde haren), maar er zitten ook echt wel opmerkingen tussen die haar aan het denken zouden moeten zetten. Ipv afwegen en dingen aanpassen, wordt ze nog hardnekkiger in eigen keuzes. Zolang er maar iemand blijft jubelen is haar manier van doen weer bevestigd

Sommige influ's kunnen best reflecteren, en maken daarna andere keuzes (of stoppen). AM gaat de andere kant op, volgend jaar kun je vast een cursus bij haar kopen
pi_218040503
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 12:25 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dit dus, ik ben zelf bezig na 2 jaar ziek zijn met een wia aanvraag. Maar ik zie het allemaal somber in. Ik ben echt qua energie van 110% naar 70% gegaan. Ik stond altijd aan.
Nu een re-integratie coach omdat ik wel heel graag weer aan het werk wil. Tijdens mijn ziek zijn hield het bedrijf waar ik voor werkte ermee op.
Ik maak me echt zorgen of ik voor de wia in aanmerking kom.
Ik ga me niet anders voordoen dan ik me voel, vaak juist het tegenovergestelde.
Maar ik wil zo enorm graag.
Het doet me dan pijn dat ik zie dat Debbie alles voor elkaar lijkt te krijgen.
🫂 Herkenbaar. Ik was te goed volgens het UWV maar zoals je zegt, ik heb mezelf niet slechter voorgedaan als ik was. Heb mijn bezwaar al gehad en daar wacht ik nu al geruime tijd op. En ondertussen komen wij rond van 1 loon. Ik heb echt zitten kijken naar banen 100% vanuit huis en dan zo flexibel mogelijk. 0-10 uur. Maar het is gewoon niet te vinden of zodra je eerlijk bent over je ziekte willen ze je niet aannemen.
Ik snap het, écht maar het is gewoon niet te doen.
En dan zullen dit soort mensen het wel voor elkaar krijgen, ik vind dat persoonlijk écht om boos om te worden. Het klopt gewoon niet en het systeem is stuk.
pi_218040631
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2025 13:27 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
🫂 Herkenbaar. Ik was te goed volgens het UWV maar zoals je zegt, ik heb mezelf niet slechter voorgedaan als ik was. Heb mijn bezwaar al gehad en daar wacht ik nu al geruime tijd op. En ondertussen komen wij rond van 1 loon. Ik heb echt zitten kijken naar banen 100% vanuit huis en dan zo flexibel mogelijk. 0-10 uur. Maar het is gewoon niet te vinden of zodra je eerlijk bent over je ziekte willen ze je niet aannemen.
Ik snap het, écht maar het is gewoon niet te doen.
En dan zullen dit soort mensen het wel voor elkaar krijgen, ik vind dat persoonlijk écht om boos om te worden. Het klopt gewoon niet en het systeem is stuk.
Ik snap dat je jezelf niet slechter hebt voorgedaan, maar ik kreeg echt het advies om niet werkelijk alles met het uwv te delen. Dus dat het mij eens in de zoveel tijd wel eens lukt bezoek te ontvangen voor een uurtje of om te stofzuigen (vervolgens wel de hele dag eraf liggen).. want als ik dit had gedeeld dan was ik ook bang dat ze gelijk gezegd hadden dat ik wel 40 uur per week kon werken. Dus het is niet persee jezelf slechter voordoen dan je bent, maar hier wel net wat nuance in aanbrengen omdat betekend dat ik 2 keer 5 min kan stofzuigen niks zegt over dat ik ook wel een uur achter een laptop kan zitten oid.

Maar bij een Debbie zie je inderdaad dat ze zoveel onderneemt dat ze naar mijn idee ook zeker een aantal uur per dag/week kan werken. Lijkt mij heel sterk als zij in aanmerking komt voor een wia.
pi_218040724
Mijan is zichzelf aan het wakker houden terwijl hij hartstikke moe is.
Sanneke, hier komt mijn lifehack oftewel ongevraagd advies: stop hem in de wagen en ga een stukje wandelen, wedden dat hij in slaap valt?
I can't help it, if I'm lucky
pi_218040775
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 13:53 schreef Missinglink24 het volgende:
Sanneke, hier komt mijn lifehack oftewel ongevraagd advies: stop hem in de wagen en ga een stukje wandelen, wedden dat hij in slaap valt?
Maar het waait in Hellevoetsluis.
pi_218040777
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 11:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Iemand in mijn omgeving is herstellende van een hele nare longinfectie (ze zou geen covid gehad hebben, maar heeft wel veel LC symptomen), zij mag bewegen, lopen, fietsen etc maar moet met haar hartslag onder een bepaalde waarde blijven. Voor haar heel frusterend wat ze is enorm sportief.

Ik vind de adviezen die Debbie krijgt zo tegenstrijdig met wat ik van haar hoor, nu is niet iedereen hetzelfde en gaat het herstel natuurlijk anders.
Maar die kennis gaat naar een longfysio, Naar een revalidatie arts. Ik vind wat Debbie laat zien geen reclame voor die kliniek.
Ja maar dit maakt het zo lastig. Mijn hartslag vliegt alle kanten op. Ondanks een holtermeting gehad en zelfs thuis in rust vliegt mijn hartslag al tot 155. Ben nu met een bèta blokker gestart om dit hopelijk iets meer onder controle te krijgen. Dus bewegen en dan onder een bepaalde hartslag blijven is voor mij niet mogelijk en voor veel andere LC patiënten ook niet. (Heb het niet over Debbie he 😉)
pi_218040850
quote:
Precies wat ik wilde schrijven.
Kind ziet er doodmoe uit maar Sanneke vind het leuk dat hij zo op de camera gefixeerd is. Ga lekker wandelen!
pi_218040920
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 13:59 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Ja maar dit maakt het zo lastig. Mijn hartslag vliegt alle kanten op. Ondanks een holtermeting gehad en zelfs thuis in rust vliegt mijn hartslag al tot 155. Ben nu met een bèta blokker gestart om dit hopelijk iets meer onder controle te krijgen. Dus bewegen en dan onder een bepaalde hartslag blijven is voor mij niet mogelijk en voor veel andere LC patiënten ook niet. (Heb het niet over Debbie he 😉)
Weet ik, bij haar schiet haar hartslag ook soms ineens omhoog wat het dus idd extra lastig maakt. Maar ik geloof er gewoon niet in dat haar geadviseerd wordt maar zoveel mogelijk te rusten. Dat was meer het punt dat ik probeerde te maken.
pi_218040923
Ik vind het heel positief dat de kinderen van Kyra gewoon zelf hun schoenen hebben mogen uitkiezen zonder dat het insta perfect hoeft te zijn. Gewoon lekker schreeuwerige kleuren. Ik houd er van.
pi_218040926
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 14:19 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Weet ik, bij haar schiet haar hartslag ook soms ineens omhoog wat het dus idd extra lastig maakt. Maar ik geloof er gewoon niet in dat haar geadviseerd wordt maar zoveel mogelijk te rusten. Dat was meer het punt dat ik probeerde te maken.
Er is echt geen arts die adviseert om 4 uur op een dag te slapen.
pi_218040929
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 14:19 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Met je eens hoor! Dat is voor niemand goed.
pi_218040934
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 14:21 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
Nee die zijn er echt niet! Slechtste wat je kunt doen.
pi_218040997
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 14:10 schreef Earring het volgende:

[..]
Precies wat ik wilde schrijven.
Kind ziet er doodmoe uit maar Sanneke vind het leuk dat hij zo op de camera gefixeerd is. Ga lekker wandelen!
Of leg hem in zn slaapkamer. Minder afleiding en ook al slaapt hij niet hij heeft dan even geen prikkels en rust dan toch uit.
pi_218041009
Gelukkig heeft Debbie vandaag een vierde e-book verkocht!
pi_218041061
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 14:20 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vind het heel positief dat de kinderen van Kyra gewoon zelf hun schoenen hebben mogen uitkiezen zonder dat het insta perfect hoeft te zijn. Gewoon lekker schreeuwerige kleuren. Ik houd er van.
Nadat ze für Elise aan vroeg🤣🙈
pi_218041128
AM roept al jaren dat haar kinderen "een gezicht" zijn. Ik zag het nooit zo.
Maar nu valt het me op dat Suus op Julia gaat lijken. En in Saar herkende ik laatst Guus.
pi_218041246
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 11:32 schreef Barbamamaatje het volgende:

[..]
Helemaal mee eens! Maar dit is nou eenmaal haar inkomstenbron en dat heeft ze goed en slim aangepakt. Ongeacht wat wij er van vinden
Oh ja, dat is zeker.
pi_218041355
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2025 13:43 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
Ik snap dat je jezelf niet slechter hebt voorgedaan, maar ik kreeg echt het advies om niet werkelijk alles met het uwv te delen. Dus dat het mij eens in de zoveel tijd wel eens lukt bezoek te ontvangen voor een uurtje of om te stofzuigen (vervolgens wel de hele dag eraf liggen).. want als ik dit had gedeeld dan was ik ook bang dat ze gelijk gezegd hadden dat ik wel 40 uur per week kon werken. Dus het is niet persee jezelf slechter voordoen dan je bent, maar hier wel net wat nuance in aanbrengen omdat betekend dat ik 2 keer 5 min kan stofzuigen niks zegt over dat ik ook wel een uur achter een laptop kan zitten oid.

Maar bij een Debbie zie je inderdaad dat ze zoveel onderneemt dat ze naar mijn idee ook zeker een aantal uur per dag/week kan werken. Lijkt mij heel sterk als zij in aanmerking komt voor een wia.
Geloof me, zojnkrijgt het voor elkaar. Sommigen weten precies hoe ze dat moeten doen. Een kennis van mij zei de tweede maand na mijn ongeluk al: joh je moet nu al aangeven dat je hernia nu ook weer opspeelt, kun je straks je voordeel mee doen als je naar de bedrijfsarts moet.
Deze kennis heeft zichzelf vorig jaar af laten keuren, maar reist inmiddels de hele wereld rond, viert feest enz.
Ik word daar boos om maar is jammer van mijn energie.
Zulke profiteurs bestaan nu eenmaal.
Ik zou niet gelukkig zijn van het geld wat ik dan zou ontvangen.
Maar eerlijk is het niet.
Ik moet het nog zien straks of ik wia krijg, ik blijf in ieder geval solliciteren en proberen.
pi_218041407
Uiteraard hebben de kinderen van Kyra niet 'gewoon' eczeem, maar maximaal eczeem.
pi_218041413
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 14:21 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
Maar dan denk ik: wat zegt Roy daar dan van? Vaderdag lag ze heel de dag in bed, afgelopen week ook en altijd als Roy thuis is. Daar zeg je as man toch wat van?
pi_218041454
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 15:22 schreef Henrike het volgende:

[..]
Maar dan denk ik: wat zegt Roy daar dan van? Vaderdag lag ze heel de dag in bed, afgelopen week ook en altijd als Roy thuis is. Daar zeg je as man toch wat van?
We weten niet wat Roy er van vindt. Misschien vindt hij er heel veel van, maar kan hij zijn vrouw geregistreerd partner niet dwingen.
pi_218041463
Waar doelt Lotte op? Voor zover ik weet is er niet recent over haar gepraat?
pi_218041493
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2025 11:05 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ik vind het inderdaad ook bijzonder dat Debbie ineens alles gevoelsmatig heeft geregeld voordat ze haar WIA keuring had.
Natuurlijk om te kunnen zeggen: Ja ik heb hulp vanuit de WMO en een electrische rolstoel.
Daarvoor kon ze inderdaad nog een hele hoop. En ik weet dat je soms achteruit kan gaan maar bij haar is het wel héél erg getimed achteruit gaan.
Ze krijgt de PEM wanneer het haar uitkomt en kan dingen doen wanneer het haar uitkomt. Debbie zal vast iets kunnen hebben en ik ben geen expert dus ik kan daar niet over oordelen. Maar de ene keer is ze een dood vogeltje en als ze iets kan kopen of gratis kan krijgen een dolle mina. Werkte ziek zijn maar zo, dan was het voor vele chronisch zieke wel te behappen.

Moest ook lachen om Sanneke. Is ze een keer vroeg wakker, moet ze het gelijk melden op social media terwijl ze vaak zegt hij altijd goed slaapt en ze geen last van hem heeft. Slik die ene keer dan gewoon joh. :')
Ja, maar het feit dat zij nog steeds verdient aan haar insta kan roet in het eten gooien. Dan kun je nog zoveel hulp hebben. Als jij zoveel % kan verdienen van het loon dat je verdiende voordat je ziek werd dan is er geen recht op WIA.
  woensdag 25 juni 2025 @ 15:38:12 #249
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_218041500
quote:
Kind slaapt één nacht niet goed en moeders is gelijk over haar toeren. Wat een mazzel dat hij al die nachten wel doorgeslapen heeft, anders was ze denk ik gillend gek geworden. Het moet ook meteen overal vermeld worden, dat hij slecht geslapen heeft.

En dan zie ik dat bleke koppie, terwijl hij weer bovenop zijn moeder ligt. Vind het gewoon sneu.
pi_218041525
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 15:16 schreef Henrike het volgende:

[..]
Geloof me, zojnkrijgt het voor elkaar. Sommigen weten precies hoe ze dat moeten doen. Een kennis van mij zei de tweede maand na mijn ongeluk al: joh je moet nu al aangeven dat je hernia nu ook weer opspeelt, kun je straks je voordeel mee doen als je naar de bedrijfsarts moet.
Deze kennis heeft zichzelf vorig jaar af laten keuren, maar reist inmiddels de hele wereld rond, viert feest enz.
Ik word daar boos om maar is jammer van mijn energie.
Zulke profiteurs bestaan nu eenmaal.
Ik zou niet gelukkig zijn van het geld wat ik dan zou ontvangen.
Maar eerlijk is het niet.
Ik moet het nog zien straks of ik wia krijg, ik blijf in ieder geval solliciteren en proberen.
Ja zo ken ik er ook wel meer en ik zie ze voorbij komen op IG. Je kan niet meer werken maar wel 3 maanden naar Curaçao? Meerdere keren per week naar festivals, BBQ's, babyshowers etc. Ik vind het bízar en UWV keurt zoiets ook nog gewoon goed. Het is echt van de zotte.
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 15:36 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ja, maar het feit dat zij nog steeds verdient aan haar insta kan roet in het eten gooien. Dan kun je nog zoveel hulp hebben. Als jij zoveel % kan verdienen van het loon dat je verdiende voordat je ziek werd dan is er geen recht op WIA.
Het zou wel het meest logisch zijn. Is dat misschien een reden waarom het zo stil is? 🫠 omdat ze haar Social Media in de gaten houden omdat ze deze misschien moest opgeven zodat ze het konden controleren?
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 15:38 schreef LALAA het volgende:

[..]
Kind slaapt één nacht niet goed en moeders is gelijk over haar toeren. Wat een mazzel dat hij al die nachten wel doorgeslapen heeft, anders was ze denk ik gillend gek geworden. Het moet ook meteen overal vermeld worden, dat hij slecht geslapen heeft.

En dan zie ik dat bleke koppie, terwijl hij weer bovenop zijn moeder ligt. Vind het gewoon sneu.
Dat snap ik dus ook niet. Die ene keer dat je kind het blijkbaar zo niet naar zijn zin hebt totaal uitmelken en dat arme ventje constant in beeld brengen. Maak hem lekker rustig. Ga inderdaad zoals iemand hier zij rustig met hem wandelen ipv heel de tijd met dat arme kind op je schoot te gaan zitten met een camera op zijn koppie. Ik kan daar met mijn hoofd niet bij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')