abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218033970
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 18:25 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Die waren er gisteren toch 🤔
Oja inderdaad. Toen viel me weer eens op dat hij nooit zijn helm en motorjack uitdoet
pi_218034032
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 13:10 schreef Zana het volgende:
Ik had niet verwacht dat ook "het gezin" meeschrijft aan het boek van AM. Ik ben benieuwd, voor mijn gevoel heeft ze helemaal nog niet zo veel geschreven. Onder boek schrijven stel ik mij voor, dat je bijna elke dag eraan werkt en steeds ook weer herziet, verbetert.
Voor echte schrijvers geldt dit ook.
pi_218034298
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 18:41 schreef Earring het volgende:

[..]
Oja inderdaad. Toen viel me weer eens op dat hij nooit zijn helm en motorjack uitdoet
Soms zie je hem wel uitgebreid op de bank zitten.

Misschien deel van de onderhandelingen, dat zijn moeder alleen nog de aankomst mag filmen
I can't help it, if I'm lucky
pi_218034601
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 13:10 schreef Zana het volgende:
Ik had niet verwacht dat ook "het gezin" meeschrijft aan het boek van AM. Ik ben benieuwd, voor mijn gevoel heeft ze helemaal nog niet zo veel geschreven. Onder boek schrijven stel ik mij voor, dat je bijna elke dag eraan werkt en steeds ook weer herziet, verbetert.
Vind het sowieso raar dat ze elke keer de woorden ‘telt’, blijkbaar moet het minimaal een bepaald aantal woorden hebben. Een boek is toch af als het af is ipv dat het af is als de benodigde woorden zijn behaald? En wss schrijven de gezinsleden ook een stukje met ChatGPT.
pi_218034807
MaikeKD die voor een ‘natural look’ gaat. Hmhmmmmm
pi_218034933
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 19:56 schreef Arrie1995 het volgende:
Kan ze proberen tot ze een ons weegt, maar dat gaat haar echt niet meer lukken🙈
pi_218034960
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 18:39 schreef Lalaland79 het volgende:
Minibelle maakt ook weer genoeg kilometers deze week. Pfff
Ik vond die opmerking over oudste dochter gister echt heel gemeen. ‘Je weet het met haar nooit, soms toptennis en soms twee linker handen’. Hállo, ze moet van JOU zo nodig overal op het hoogste niveau presteren en mag nergens nog gewoon kind zijn. Ik heb met die meiden daar te doen…
pi_218035043
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 20:07 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ik vond die opmerking over oudste dochter gister echt heel gemeen. ‘Je weet het met haar nooit, soms toptennis en soms twee linker handen’. Hállo, ze moet van JOU zo nodig overal op het hoogste niveau presteren en mag nergens nog gewoon kind zijn. Ik heb met die meiden daar te doen…
Ik vind haar echt overkomen als een nare moeder. Alles lijkt zo te moeten gaan als zij wil. De kinderen moeten hoogbegaafd zijn, extra goed in sport, extra goed in tekenen/schilderen.
Vraag me wel eens af of die kinderen ook nog kind mogen zijn
pi_218035295
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 17:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ah Debbie komt al met een verklaring (toevallig nu we ons afvragen waarom ze zo stil is 😂👍)

Maar ze is al 10 dagen aan het bijkomen van een verjaardag voor haar kind 👍👌 hadden we eigenlijk ook wel op kunnen gokken natuurlijk... Het was niet iets voor haarzelf 🤷 Dus dan heeft ze er super last van.. Een bbq bij de buren helpt haar enorm 👍 bijzonder 😂 ik ben altijd gesloopt als ik ergens heen ga waar nog meer kinderen rond rennen en sociaal gedrag van me verwacht wordt terwijl ik al op ben 🤔🤷
Ach tja geen miracle cure van de Huisarts Helaas
Dat is denk ik niet toevallig, al vaker gedacht dat ze hier meeleest.
pi_218035346
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 19:56 schreef Arrie1995 het volgende:
🤪
pi_218035352
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 18:17 schreef opwegnaar het volgende:
DBM heeft ook tegen haar zoontje gezegd dat ze het spannend vindt dat hij op schoolreisje gaat, fantastisch hoor, je angsten zo op je kind overbrengen🤪
O vriendje blijft morgen vast in huis, zo'n buikpijn.
En hoe dat dan komt vraagt ze zich dan niet af
pi_218035503
Maar kom op Debbie: totally burn-out , 19 dagen bij moeten komen omdat je een verjaardag hebt gevierd? Tuurlijk vinden mensen daar wat van, dat je een dag bij moet komen in haar geval ok.
Maar zo,n grote familie heeft ze niet.
Daarbij heeft ze hulp in huis en kinderoppas.
Als ze dan ook even eerlijk zegt wat ze wel heeft gedaan?
Van een vakantie in Gambia hoefde ze niet bij te komen.
pi_218035597
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 20:44 schreef Henrike het volgende:
Maar kom op Debbie: totally burn-out , 19 dagen bij moeten komen omdat je een verjaardag hebt gevierd? Tuurlijk vinden mensen daar wat van, dat je een dag bij moet komen in haar geval ok.
Maar zo,n grote familie heeft ze niet.
Daarbij heeft ze hulp in huis en kinderoppas.
Als ze dan ook even eerlijk zegt wat ze wel heeft gedaan?
Van een vakantie in Gambia hoefde ze niet bij te komen.
Ergens in de afgelopen 10 dagen had ze toch nog een volkomen overbodig Zeeman bezoekje op standje rennen? Of is dat al weer langer geleden.
pi_218035599
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 20:29 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dat is denk ik niet toevallig, al vaker gedacht dat ze hier meeleest.
😂 Mijn toevallig was ook helemaal niet serieus hoor...
Debbie heeft gewoon nog steeds de knop om haar account te wissen niet gevonden en word daarom gedwongen mee te lezen
pi_218035647
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 18:17 schreef opwegnaar het volgende:
DBM heeft ook tegen haar zoontje gezegd dat ze het spannend vindt dat hij op schoolreisje gaat, fantastisch hoor, je angsten zo op je kind overbrengen🤪
Toch vind ik het ook rot voor haarzelf. Ik twijfel er niet aan dat ze enorm veel van haar kinderen houdt en hun vast niet bewust wil schaden.
Zelf worstel ik ook al mijn hele leven met angsten (gediagnosticeerd) en ik herken het van mijzelf toen ik nog minder ziekte inzicht had. Je hebt niet door in hoeverre al je gedachten en acties gedreven zijn door angst en hoe je dat dus ook uitstraalt en doorgeeft in feite. Ik hoop voor haar dat ze eens een goede therapeut krijgt.
Tegelijk denk ik dat ze het buskruit niet uit heeft gevonden, dus in hoeverre zij in staat is tot reflectie en introspectie?
pi_218035650
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 20:54 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ergens in de afgelopen 10 dagen had ze toch nog een volkomen overbodig Zeeman bezoekje op standje rennen? Of is dat al weer langer geleden.
Nee dat heeft ze gedaan idd 6 dagen geleden 👌 eerst zeeman.. Toen naar huisarts op zijn uitnodiging omdat hij het nieuwste onderzoek wilde overleggen (wat uiteindelijk een podcast was die al tijdje oud is) en daarna nam ze nog een filmpje op waarbij ze de kat in de deur opening vast hield wat blijkbaar reclame voor zeeman was 🤷
Weet niet hoe bij anderen een burnout eruit ziet (nou ja eigenlijk wel natuurlijk) maar volgens mij ziet het er zelden zo uit 🤔 zoals bbqen bij de buren? 🤔
pi_218035658
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 20:54 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
😂 Mijn toevallig was ook helemaal niet serieus hoor...
Debbie heeft gewoon nog steeds de knop om haar account te wissen niet gevonden en word daarom gedwongen mee te lezen
100% leest ze mee en AM ook, en vast nog vele anderen. En dat mag!
pi_218035736
Die plaatjes die Judith stuurt vind ik wel echt heel grappig _O-
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218035846
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 21:10 schreef LeSage het volgende:
Die plaatjes die Judith stuurt vind ik wel echt heel grappig _O-
Wat vind je daar grappig aan? Ik vind Sint Jan altijd wel een mooi feest.
pi_218035926
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 21:20 schreef Roesssst het volgende:

[..]
Sint Jan? 😂 Denk dat je een andere Judith voor ogen hebt
pi_218035937
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 21:20 schreef Roesssst het volgende:

[..]
LeSage heeft het over juds single mom en jij over judith v hipenhot
pi_218035954
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 21:01 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Nee dat heeft ze gedaan idd 6 dagen geleden 👌 eerst zeeman.. Toen naar huisarts op zijn uitnodiging omdat hij het nieuwste onderzoek wilde overleggen (wat uiteindelijk een podcast was die al tijdje oud is) en daarna nam ze nog een filmpje op waarbij ze de kat in de deur opening vast hield wat blijkbaar reclame voor zeeman was 🤷
Weet niet hoe bij anderen een burnout eruit ziet (nou ja eigenlijk wel natuurlijk) maar volgens mij ziet het er zelden zo uit 🤔 zoals bbqen bij de buren? 🤔
Debbie heeft een nieuwe bron van informatie gevonden op Facebook over LC, dus die is haar ziektebeeld verder aan het uitbreiden. Ook daar vertelt ze niet de waarheid overigens.
pi_218036023
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 21:32 schreef Lokie het volgende:

[..]
Debbie heeft een nieuwe bron van informatie gevonden op Facebook over LC, dus die is haar ziektebeeld verder aan het uitbreiden. Ook daar vertelt ze niet de waarheid overigens.
I know 😉 best bizar dat ze gewoon ruimte krijgt op die groepen om haar verhaal groter te breien.. 1 grote inspiratie bron met echte lc patiënten
pi_218036214
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 20:54 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Nee klopt , en een bbq bij de buren
pi_218036250
De zoon van Dbm is toch al 7?
Misschien moet ze hem iets meer loslaten en niet zo beschermend zijn. De meeste kinderen gaan vanaf groep 1 op schoolreisje. Tsja, ik moest even wennen weet ik nog maar er gingen juffen en moeders mee dus heb me er nooit zo druk om gemaakt volgens mij.
Ook zelf vaak meegewerkt en dat was altijd erg leuk.
Ze maakt zich waarschijnlijk zorgen voor niks, en voor de kinderen ook heel goed om even niet altijd aan mama te hangen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Henrike op 25-06-2025 01:50:55 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')