Nou en? Doen ze hier ook, komt best goed hoor.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:22 schreef Huisopdehoek het volgende:
De tweeling (en waarschijnlijk ook de jongste 2) schuift zo uit school aan bij de lunch. En straks weer graaien in de snoeppot.
Lang leve de preventieve anti-aarsmaden-pillen.
Volgens mij is ze wel op tiktok, ik heb een filmpje gekeken van haar (eerder al) en zag nu een melding dat ze wat gepost had. (Maar ik gun haar die view niet dus weet niet wat ze voor filmpje geplaatst heeft)quote:
Laatste filmpje op tiktok is nog steeds het raar zittende broekrokje van de zeemanquote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:38 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Volgens mij is ze wel op tiktok, ik heb een filmpje gekeken van haar (eerder al) en zag nu een melding dat ze wat gepost had. (Maar ik gun haar die view niet dus weet niet wat ze voor filmpje geplaatst heeft)
Vanmorgen tijdens het ontbijt stonden de laarsjes van Lot op tafel óp het tafelkleed naast een haarborstel. Er wordt beweerd dat je op die manier weerstand opbouwt. Misschien doet ze het daarom 😜quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:22 schreef Huisopdehoek het volgende:
De tweeling (en waarschijnlijk ook de jongste 2) schuift zo uit school aan bij de lunch. En straks weer graaien in de snoeppot.
Lang leve de preventieve anti-aarsmaden-pillen.
Uh ja, dat is op zich vrij normaal, complicaties daargelaten. Geestig dat mensen je dan bijzonder vinden. Dat ben ik dan ook (score!)quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:14 schreef LeSage het volgende:
Toevallig nu net een voorbeeld dat influencers de werkelijkheid een beetje uit het oog verliezen.
Beautygloss fietst met 35 weken zwangerschap op haar fiets en dat vindt Gregor bijzonder. Zou hij dan niet weten dat een groot deel van de vrouwen dan nog gewoon aan het werk is?
Ik bedoel, prima dat ze nog fietst, hartstikke fijn dat ze dat nog kan nu, maar het is geen powervrouw omdat ze met 35 weken beweegt
En de tekst; als je dan een dagje thuis blijft, nou die zit meer thuis dan op school. Gisteren zei ik het al, ze moet haar kinderen niet zo pamperen en alles zielig vinden. Iedereen heeft wel eens een minder leuke dag, wat wil zij nou leren dan; dat je dan maar een baaldag neemt? Zo foutquote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:01 schreef LeSage het volgende:
Ik weet niet of er nog geturfd werd, maar de blije mama heeft haar dochter maar weer eens thuis gehouden.
Ze had het gisteren niet leuk gehad op school (is dat dan een vereiste, dat je het altijd leuk hebt op school?) en was van de trap gevallen.
Dus nu lekker thuis aan het knutselen
Ik dacht het ook al, waarom is dat meisje in vredesnaam weer thuis?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:01 schreef LeSage het volgende:
Ik weet niet of er nog geturfd werd, maar de blije mama heeft haar dochter maar weer eens thuis gehouden.
Ze had het gisteren niet leuk gehad op school (is dat dan een vereiste, dat je het altijd leuk hebt op school?) en was van de trap gevallen.
Dus nu lekker thuis aan het knutselen
En ze is zelf ook weer helemaal uitgeputquote:Op dinsdag 24 juni 2025 15:57 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Ik dacht het ook al, waarom is dat meisje in vredesnaam weer thuis?
Die kinderen kunnen echt niks hebben.
En ze meent gelijk weer iets onder de leden te hebben, zij praat zichzelf ook ziek hoor.. Geen goed voorbeeld voor haar kinderen wat dat betreft.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:11 schreef Earring het volgende:
[..]
En ze is zelf ook weer helemaal uitgeput
Ik denk dat hij zich juist meer bewust is van alles dan anderen. Vandaar dat hij ook niet meer gefilmd wilde worden. Beetje jammer dat hij er dan wel voor kiest als er wat voor hem te halen valt.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:55 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Hij studeert/studeerde cybercriminologie. Ik neem aan dat daar ook wel het een en ander aan bod is gekomen.
Ook al ben je ‘in dat milieu’ opgegroeid, dat wil niet zeggen dat je ook nooit meer andere inzichten krijgt.
Hij gaat op schoolreis morgen, zij slaapt zeker niet van de spanning.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:21 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
En ze meent gelijk weer iets onder de leden te hebben, zij praat zichzelf ook ziek hoor.. Geen goed voorbeeld voor haar kinderen wat dat betreft.
En hoeveel boodschappen moet je halen voor 1 kind 1 dag op schoolreisje? Pakje drinken, snoepje, fruit en brood heb je toch wel in huis met schoolgaande kinderen?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:23 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Hij gaat op schoolreis morgen, zij slaapt zeker niet van de spanning.
Ik zou net precies hetzelfde typen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:53 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
En hoeveel boodschappen moet je halen voor 1 kind 1 dag op schoolreisje? Pakje drinken, snoepje, fruit en brood heb je toch wel in huis met schoolgaande kinderen?
Waarom denkt zij weer iets onder de leden te hebben? Omdat het sporten niet lekker ging? Dat gaat bij iedereen regelmatig wel eens niet lekker. Vorige week liep dat bij mij ook een keer voor geen meter, tsja...vanochtend wel weer...iedereen heeft dat wel eens en daar hoeft geen oorzaak voor te zijn. DBM máákt gewoon problemen, wanneer deze er niet zijn..quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:11 schreef Earring het volgende:
[..]
En ze is zelf ook weer helemaal uitgeput
Precies, jij verwoordt beter wat ik eerder probeerde te zeggen over Sam.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:10 schreef Bo-KataN het volgende:
Het is eigenlijk helemaal niet ingewikkeld.
Annemarie Geerts wil geen verantwoordelijkheid nemen voor haar Insta/aandachtsverslaving.
Wanneer ze stopt met haar kinderen te exposen kan ze beginnen aan zichzelf te werken.
De schade bij haar kinderen is, denk ik, onherstelbaar. Ze zijn allen opgegroeid in een zeer onveilige omgeving. Weten niet wat privacy is. Weten amper wie zij zijn want ze moeten allemaal een duplicaat zijn van moeder en elkaar.
Triest, er zijn in dat gezin alleen maar verliezers. Ik heb met de kinderen te doen.
Die waren er gisteren toch 🤔quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:15 schreef Earring het volgende:
Weer een lekkere zomerse maaltijd bij de Geertsen. Zijn die wortels seizoensgroente omdat ze die zo vaak eten nu? 😉 zij let daar altijd op natuurlijk. En ik mis Jim en Arte de laatste dagen. Ze zullen zondag geweest zijn, maar eigenlijk waren ze er bijna iedere dag
Dat vind ik zo erg he? Zij wil echt dat haar kinderen ook zo worden.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:17 schreef opwegnaar het volgende:
DBM heeft ook tegen haar zoontje gezegd dat ze het spannend vindt dat hij op schoolreisje gaat, fantastisch hoor, je angsten zo op je kind overbrengen🤪
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |