abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218042136
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 16:48 schreef Ballerina888 het volgende:
Oke, mijn nieuwe irritatie woord is schoolrun. Serieus, alsof het zo'n onmogelijke opgave is om je kinderen op school te krijgen.
Ik heb er zelf 2 met adhd en nog 4 a 5 baby's en peuters rondlopen (vanwege werk) en het is hier nooit een punt.
Echt hè, ik heb ze al groot maar schoolrun? Wie heeft dat bedacht, dan hebben we ook maaltijd run, douche run en bed run?
pi_218042137
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 16:10 schreef Hope88 het volgende:
Die Tienvanwil geeft me ook steeds meer de kriebels zeg. Wat is zij veranderd.
Even gekeken, maar in wat voor fase is zij beland joh?! Jeetje, wat staat ze daar gênant om zichzelf te lachen op een aantal stories. En dan dat stuk dat ze ‘iemand’ toespreekt, wat een vertoning!
pi_218042152
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2025 16:49 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Dat is niet hoe het werkt. Ze kijken naar de referteperiode. Dat is niet 2 jaar voor haar eerste ziektedag. Maar ook toen werkte ze wel af en aan. Ze zal haar inkomsten als zzp-er op moeten geven bij de belastingdienst. Dit is ook gewoon inzichtelijk voor het uwv. Maar het zal niet veel zijn.
O bij mij hebben ze dat anders uitgelegd.
pi_218042160
Lekker dat knuffelbeest van lot mee naar manege , in het zand en vanavond bij haar in bed. En de godganse week loopt ze op afgetrapte schoenen of laarzen maar in het zand heeft ze haar nieuwe schoenen aan.
Ik moet zeggen dat ik die Jet toch echt een schatje vind.
pi_218042169
Toch wel lekker veilig gevoel dat je kind veilig door Judith vervoerd word in de bakfiets terwijl ze lekker loopt te filmen 👍 zou dat jochies moeder/vader/verzorger het ook zo tof vinden 🤔
pi_218042174
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 16:58 schreef Henrike het volgende:
Lekker dat knuffelbeest van lot mee naar manege , in het zand en vanavond bij haar in bed. En de godganse week loopt ze op afgetrapte schoenen of laarzen maar in het zand heeft ze haar nieuwe schoenen aan.
Ik moet zeggen dat ik die Jet toch echt een schatje vind.
‘Nee, je eenhoorn blijft thuis. Oke, je mag ‘m in de auto. Maar op de manege mag ‘ie niet hoor, dat kan niet! Dan moet je ‘m in de auto laten’. Weer een knap staaltje ‘pick your battles’.
pi_218042175
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 16:49 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Volgens mij gaat haar website over je kind mee nemen naar het buitenland en tips om de lpa om de tuin te lijden
Maar goed tegen de tijd dat het af is woont ze in Spanje waarschijnlijk (heeft ze al paar keer op gehint)
Maar de gezondheidszorg was daar toch zo slecht? Alleen al voor haar vader die was gevallen, laat staan voor haar bijzondere ziekte?
pi_218042185
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 16:58 schreef Henrike het volgende:
Lekker dat knuffelbeest van L mee naar manege , in het zand en vanavond bij haar in bed. En de godganse week loopt ze op afgetrapte schoenen of laarzen maar in het zand heeft ze haar nieuwe schoenen aan.
Ik moet zeggen dat ik die J toch echt een schatje vind.
Ik denk dat J weinig tegengas durft te geven. De pleaser. Ze was natuurlijk ook het leukste kind wat moeders heeft gekregen hè, na de 4 mega-zware jaren met de tweeling.
pi_218042195
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 17:00 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Maar de gezondheidszorg was daar toch zo slecht? Alleen al voor haar vader die was gevallen, laat staan voor haar bijzondere ziekte?
Tja daar zal ze dan wel heen en weer voor komen want ze ging ook meedoen moet die proef voor nieuwe medicijnen 🤷🤔
Geen idee hoe ze het gaat doen 🤷 maar ik blijf me sowieso verwonderen hoe zij en sommige andere precies de juiste loketten weten te vinden
pi_218042228
Weer een stamp(p)ot bij de familie Geerts. Wat een creativiteit weer zeg, zeker zo in dit seizoen! 😂
pi_218042397
Kyras dochter heeft gister 1 badje in moedermelk gehad en is vandaag praktisch genezen van haar maximale exceem
Zou het?
I can't help it, if I'm lucky
pi_218042449
Wat heftig voor de vader van Janneke. Meerdere operaties nodig, zijn zicht zal nooit meer helemaal terugkomen. En het herstel zal ook wel een flinke tijd duren. Ik hoop dat dat goed gaat, hij is niet zo van de dokters zegt ze al.
pi_218042472
Ik dacht dat ik de enige was die een hekel had aan het woord 'schoolrun', ik ga nooit rennend naar school haha.

En idd sneu voor de vader van Janneke. Ik ken haar broer verder niet, maar vraag me dan wel af waarom hij dan de huisarts niet gebeld heeft voor zijn vader.
pi_218042624
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 16:10 schreef Hope88 het volgende:
Die Tienvanwil geeft me ook steeds meer de kriebels zeg. Wat is zij veranderd.
Ik wacht op het moment dat ze gaat vertellen dat ze verliefd is op Wilvantien.
pi_218042649
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 16:48 schreef Ballerina888 het volgende:
Oke, mijn nieuwe irritatie woord is schoolrun. Serieus, alsof het zo'n onmogelijke opgave is om je kinderen op school te krijgen.
Ik heb er zelf 2 met adhd en nog 4 a 5 baby's en peuters rondlopen (vanwege werk) en het is hier nooit een punt.
Met terugwerkende kracht trots op mezelf en mijn kinderen dat ze altijd fris gewassen op tijd op school waren en ik op mijn werk. Schijnt een hele onderneming te zijn voor sommigen.
pi_218042654
Meegesleurd door het samengaan van de topics, kijk ik toch weer wat gerichter bij AM.
Wat een geweldig om te zien dat Esmee voor de teckel van Lot heeft gezorgd. Wat dat betreft is de onderlinge band/harmonie (voor zover in te schatten via insta) tussen familie en schoonfamilie echt goed. Mooi om te zien.
pi_218042703
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 17:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik dacht dat ik de enige was die een hekel had aan het woord 'schoolrun', ik ga nooit rennend naar school haha.

En idd sneu voor de vader van Janneke. Ik ken haar broer verder niet, maar vraag me dan wel af waarom hij dan de huisarts niet gebeld heeft voor zijn vader.
Volgens mij is er iets met de broer van Janneke. Staat me bij dat ze daar ooit iets over heeft gezegd. Misschien heeft hij een ander denkvermogen.
.
pi_218042731
Hou op met me. Mirthe gebruikt premium collageen 😂
En na een paar dagen is ze natuurlijk heel tevreden over dit geweldige gratis gekregen spul.
pi_218042736
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 18:21 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Volgens mij is er iets met de broer van Janneke. Staat me bij dat ze daar ooit iets over heeft gezegd. Misschien heeft hij een ander denkvermogen.
.
Dat wist ik niet
pi_218042740
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 16:31 schreef Henrike het volgende:
Iknkijk nooit meer bij Sanneke maar wat ik nu zie vind ik echt zielig. Hoe passief kun je zijn met een kindje? Dat ligt daar maar op die buik van moeder, kan niet rollen niks. Alleen die domme telefoon voor zijn koppie.
En dan kaart ze ook nog even de quote van AM aan dat de leuke mensen met meer zijn maar haar inbox juist bol staat met negatief commentaar.
Ja wat dacht je dan.
Dat bleke koppie van Mijan hup ga naar buiten .
Het kan van de moeheid zijn nu, maar ik vind hem er altijd enorm wit en vermoeid uitzien.
Maar het kind komt ook nooit buiten.
pi_218042896
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 18:25 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dat wist ik niet
Ik weet het ook niet helemaal zeker maar zoiets staat me wel bij.
Ik ben eerder verbaasd dat haar vader heeft geprobeerd de vlekjes weg te spoelen.
pi_218042954
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 17:09 schreef Danielle_ het volgende:
Weer een stamp(p)ot bij de familie Geerts. Wat een creativiteit weer zeg, zeker zo in dit seizoen! 😂
Ik vind bieten stamp net als andijvie stamp echt zomer kost 😂🤣
Bieten oogst is nu ook begonnen 😍 heerlijk jonge biet
pi_218043113
Hoe is het eigenlijk met Rens? Is die nog in beeld? Zal ie morgen wel verplicht langs komen....
pi_218043185
Volgens Kyra mag je nu ook de goedkopere versie stapelstein kopen met haar kortingcodes.

Ik zeg bewust mag; want daar in huis beweren de dat plastic zorgt voor onvruchtbaarheid dus afwijkende luiers, geen Temu China Ali want slechte gifstoffen, dus ze koopt normaal gesproken alleen Kidooz leeg.
Maar de nep Stapelstein (vast en zeker ook uit China met idem giftigheid) kan ze nu aan verdienen dus sla lekker in allemaal.
pi_218043342
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 17:09 schreef Danielle_ het volgende:
Ja ze eten de laatste tijd veel stampot
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')