abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218033970
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 18:25 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Die waren er gisteren toch 🤔
Oja inderdaad. Toen viel me weer eens op dat hij nooit zijn helm en motorjack uitdoet
pi_218034032
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 13:10 schreef Zana het volgende:
Ik had niet verwacht dat ook "het gezin" meeschrijft aan het boek van AM. Ik ben benieuwd, voor mijn gevoel heeft ze helemaal nog niet zo veel geschreven. Onder boek schrijven stel ik mij voor, dat je bijna elke dag eraan werkt en steeds ook weer herziet, verbetert.
Voor echte schrijvers geldt dit ook.
pi_218034298
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 18:41 schreef Earring het volgende:

[..]
Oja inderdaad. Toen viel me weer eens op dat hij nooit zijn helm en motorjack uitdoet
Soms zie je hem wel uitgebreid op de bank zitten.

Misschien deel van de onderhandelingen, dat zijn moeder alleen nog de aankomst mag filmen
pi_218034601
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 13:10 schreef Zana het volgende:
Ik had niet verwacht dat ook "het gezin" meeschrijft aan het boek van AM. Ik ben benieuwd, voor mijn gevoel heeft ze helemaal nog niet zo veel geschreven. Onder boek schrijven stel ik mij voor, dat je bijna elke dag eraan werkt en steeds ook weer herziet, verbetert.
Vind het sowieso raar dat ze elke keer de woorden ‘telt’, blijkbaar moet het minimaal een bepaald aantal woorden hebben. Een boek is toch af als het af is ipv dat het af is als de benodigde woorden zijn behaald? En wss schrijven de gezinsleden ook een stukje met ChatGPT.
pi_218034807
MaikeKD die voor een ‘natural look’ gaat. Hmhmmmmm
pi_218034933
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 19:56 schreef Arrie1995 het volgende:
Kan ze proberen tot ze een ons weegt, maar dat gaat haar echt niet meer lukken🙈
pi_218034960
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 18:39 schreef Lalaland79 het volgende:
Minibelle maakt ook weer genoeg kilometers deze week. Pfff
Ik vond die opmerking over oudste dochter gister echt heel gemeen. ‘Je weet het met haar nooit, soms toptennis en soms twee linker handen’. Hállo, ze moet van JOU zo nodig overal op het hoogste niveau presteren en mag nergens nog gewoon kind zijn. Ik heb met die meiden daar te doen…
pi_218035043
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 20:07 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ik vond die opmerking over oudste dochter gister echt heel gemeen. ‘Je weet het met haar nooit, soms toptennis en soms twee linker handen’. Hállo, ze moet van JOU zo nodig overal op het hoogste niveau presteren en mag nergens nog gewoon kind zijn. Ik heb met die meiden daar te doen…
Ik vind haar echt overkomen als een nare moeder. Alles lijkt zo te moeten gaan als zij wil. De kinderen moeten hoogbegaafd zijn, extra goed in sport, extra goed in tekenen/schilderen.
Vraag me wel eens af of die kinderen ook nog kind mogen zijn
pi_218035295
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 17:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ah Debbie komt al met een verklaring (toevallig nu we ons afvragen waarom ze zo stil is 😂👍)

Maar ze is al 10 dagen aan het bijkomen van een verjaardag voor haar kind 👍👌 hadden we eigenlijk ook wel op kunnen gokken natuurlijk... Het was niet iets voor haarzelf 🤷 Dus dan heeft ze er super last van.. Een bbq bij de buren helpt haar enorm 👍 bijzonder 😂 ik ben altijd gesloopt als ik ergens heen ga waar nog meer kinderen rond rennen en sociaal gedrag van me verwacht wordt terwijl ik al op ben 🤔🤷
Ach tja geen miracle cure van de Huisarts Helaas
Dat is denk ik niet toevallig, al vaker gedacht dat ze hier meeleest.
pi_218035346
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 19:56 schreef Arrie1995 het volgende:
🤪
pi_218035352
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 18:17 schreef opwegnaar het volgende:
DBM heeft ook tegen haar zoontje gezegd dat ze het spannend vindt dat hij op schoolreisje gaat, fantastisch hoor, je angsten zo op je kind overbrengen🤪
O vriendje blijft morgen vast in huis, zo'n buikpijn.
En hoe dat dan komt vraagt ze zich dan niet af
pi_218035503
Maar kom op Debbie: totally burn-out , 19 dagen bij moeten komen omdat je een verjaardag hebt gevierd? Tuurlijk vinden mensen daar wat van, dat je een dag bij moet komen in haar geval ok.
Maar zo,n grote familie heeft ze niet.
Daarbij heeft ze hulp in huis en kinderoppas.
Als ze dan ook even eerlijk zegt wat ze wel heeft gedaan?
Van een vakantie in Gambia hoefde ze niet bij te komen.
pi_218035597
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 20:44 schreef Henrike het volgende:
Maar kom op Debbie: totally burn-out , 19 dagen bij moeten komen omdat je een verjaardag hebt gevierd? Tuurlijk vinden mensen daar wat van, dat je een dag bij moet komen in haar geval ok.
Maar zo,n grote familie heeft ze niet.
Daarbij heeft ze hulp in huis en kinderoppas.
Als ze dan ook even eerlijk zegt wat ze wel heeft gedaan?
Van een vakantie in Gambia hoefde ze niet bij te komen.
Ergens in de afgelopen 10 dagen had ze toch nog een volkomen overbodig Zeeman bezoekje op standje rennen? Of is dat al weer langer geleden.
pi_218035599
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 20:29 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dat is denk ik niet toevallig, al vaker gedacht dat ze hier meeleest.
😂 Mijn toevallig was ook helemaal niet serieus hoor...
Debbie heeft gewoon nog steeds de knop om haar account te wissen niet gevonden en word daarom gedwongen mee te lezen
pi_218035647
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 18:17 schreef opwegnaar het volgende:
DBM heeft ook tegen haar zoontje gezegd dat ze het spannend vindt dat hij op schoolreisje gaat, fantastisch hoor, je angsten zo op je kind overbrengen🤪
Toch vind ik het ook rot voor haarzelf. Ik twijfel er niet aan dat ze enorm veel van haar kinderen houdt en hun vast niet bewust wil schaden.
Zelf worstel ik ook al mijn hele leven met angsten (gediagnosticeerd) en ik herken het van mijzelf toen ik nog minder ziekte inzicht had. Je hebt niet door in hoeverre al je gedachten en acties gedreven zijn door angst en hoe je dat dus ook uitstraalt en doorgeeft in feite. Ik hoop voor haar dat ze eens een goede therapeut krijgt.
Tegelijk denk ik dat ze het buskruit niet uit heeft gevonden, dus in hoeverre zij in staat is tot reflectie en introspectie?
pi_218035650
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 20:54 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ergens in de afgelopen 10 dagen had ze toch nog een volkomen overbodig Zeeman bezoekje op standje rennen? Of is dat al weer langer geleden.
Nee dat heeft ze gedaan idd 6 dagen geleden 👌 eerst zeeman.. Toen naar huisarts op zijn uitnodiging omdat hij het nieuwste onderzoek wilde overleggen (wat uiteindelijk een podcast was die al tijdje oud is) en daarna nam ze nog een filmpje op waarbij ze de kat in de deur opening vast hield wat blijkbaar reclame voor zeeman was 🤷
Weet niet hoe bij anderen een burnout eruit ziet (nou ja eigenlijk wel natuurlijk) maar volgens mij ziet het er zelden zo uit 🤔 zoals bbqen bij de buren? 🤔
pi_218035658
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 20:54 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
😂 Mijn toevallig was ook helemaal niet serieus hoor...
Debbie heeft gewoon nog steeds de knop om haar account te wissen niet gevonden en word daarom gedwongen mee te lezen
100% leest ze mee en AM ook, en vast nog vele anderen. En dat mag!
pi_218035736
Die plaatjes die Judith stuurt vind ik wel echt heel grappig _O-
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218035846
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 21:10 schreef LeSage het volgende:
Die plaatjes die Judith stuurt vind ik wel echt heel grappig _O-
Wat vind je daar grappig aan? Ik vind Sint Jan altijd wel een mooi feest.
pi_218035926
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 21:20 schreef Roesssst het volgende:

[..]
Sint Jan? 😂 Denk dat je een andere Judith voor ogen hebt
pi_218035937
quote:

[..]
LeSage heeft het over juds single mom en jij over judith v hipenhot
pi_218035954
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 21:01 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Nee dat heeft ze gedaan idd 6 dagen geleden 👌 eerst zeeman.. Toen naar huisarts op zijn uitnodiging omdat hij het nieuwste onderzoek wilde overleggen (wat uiteindelijk een podcast was die al tijdje oud is) en daarna nam ze nog een filmpje op waarbij ze de kat in de deur opening vast hield wat blijkbaar reclame voor zeeman was 🤷
Weet niet hoe bij anderen een burnout eruit ziet (nou ja eigenlijk wel natuurlijk) maar volgens mij ziet het er zelden zo uit 🤔 zoals bbqen bij de buren? 🤔
Debbie heeft een nieuwe bron van informatie gevonden op Facebook over LC, dus die is haar ziektebeeld verder aan het uitbreiden. Ook daar vertelt ze niet de waarheid overigens.
pi_218036023
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 21:32 schreef Lokie het volgende:

[..]
Debbie heeft een nieuwe bron van informatie gevonden op Facebook over LC, dus die is haar ziektebeeld verder aan het uitbreiden. Ook daar vertelt ze niet de waarheid overigens.
I know 😉 best bizar dat ze gewoon ruimte krijgt op die groepen om haar verhaal groter te breien.. 1 grote inspiratie bron met echte lc patiënten
pi_218036214
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 20:54 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Nee klopt , en een bbq bij de buren
pi_218036250
De zoon van Dbm is toch al 7?
Misschien moet ze hem iets meer loslaten en niet zo beschermend zijn. De meeste kinderen gaan vanaf groep 1 op schoolreisje. Tsja, ik moest even wennen weet ik nog maar er gingen juffen en moeders mee dus heb me er nooit zo druk om gemaakt volgens mij.
Ook zelf vaak meegewerkt en dat was altijd erg leuk.
Ze maakt zich waarschijnlijk zorgen voor niks, en voor de kinderen ook heel goed om even niet altijd aan mama te hangen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Henrike op 25-06-2025 01:50:55 ]
pi_218036285
Wat is Johan Jelies toch een vreselijke vent.
pi_218036342
quote:

[..]
Juud singlemom bedoel ik. Plaatjes over Trump en Willem Alexander :D
pi_218036421
Grappig dat Annemarie zichzelf ziet als een lief mens.😎
pi_218036460
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 22:19 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ja dat vond ik nou ook leuke humor! 😂
pi_218036480
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 22:30 schreef Johanna38 het volgende:
Grappig dat Annemarie zichzelf ziet als een lief mens.😎
De manier waarop ze soms tegen haar kinderen praat, doet me anders vermoeden.
pi_218036492
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 22:08 schreef Henrike het volgende:
Misschien moet ze hem iets meer loslaten en niet zo beschermend zijn. De meeste kinderen gaan vanaf groep 1 op schoolreisje. Tsja, ik moest even wennen weet ik nog maar er gingen juffen en moeders mee dus heb me er nooit zo druk om gemaakt volgens mij.
Ze maakt zich zorgen voor niks, en voor de kinderen ook heel goed om even niet altijd aan mama te hangen.
Ik wil het hierin toch een beetje voor DBM opnemen. Ik heb (soms) echt (extreme?) angsten, helemaal als het om mijn kinderen gaat. Mijn oudste is bijna 7 en ja ik ben ook in de stress als hij op schoolreisje gaat en heel blij als hij weer terug is.
Als ik zonder gezin ben, parkeer ik niet in een parkeergarage, want wat als ik daar niet uitkom? Ik parkeer altijd achteruit want dan ben ik sneller weg als de pleuris uitbreekt. En dan zijn dit nog maar 'gewone' voorbeelden.

En ja het is gezond om weg te zijn etc en nee ik zal niet tegen mijn zoon zeggen dat ik (dezelfde) spanning ervaar, maar ik kan dan maar moeilijk ontspannen.

Rationeel gezien is het heel makkelijk om te zeggen 'stel je niet zo aan en houd hem niet zo klein' emotioneel gezien werkt dat echt anders en soms is het lastig om de ratio te laten winnen van de emotie, want hij is 'al' 7, maar ook nog 'maar' 7.
pi_218036501
quote:

[..]
Moest er ook om grinniken ja🤭
pi_218036506
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 22:08 schreef Henrike het volgende:
Ze maakt zich zorgen voor niks, en voor de kinderen ook heel goed om even niet altijd aan mama te hangen.
Ik vind die tekst in haar post ook wel zielig eigenlijk. Ze kan niet eens genieten van haar kinderen die opgroeien en nieuwe dingen leren, omdat ze zo bang is voor alles wat er mis kan gaan.
En natuurlijk hebben alle moeders in meer of mindere mate moeite met loslaten, maar zo als zij lijkt me helemaal niet fijn ;(
pi_218036643
Knuffel @Dievanhiernaast, dat zal heel heftig zijn.
pi_218036690
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 22:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik wil het hierin toch een beetje voor DBM opnemen. Ik heb (soms) echt (extreme?) angsten, helemaal als het om mijn kinderen gaat. Mijn oudste is bijna 7 en ja ik ben ook in de stress als hij op schoolreisje gaat en heel blij als hij weer terug is.
Als ik zonder gezin ben, parkeer ik niet in een parkeergarage, want wat als ik daar niet uitkom? Ik parkeer altijd achteruit want dan ben ik sneller weg als de pleuris uitbreekt. En dan zijn dit nog maar 'gewone' voorbeelden.

En ja het is gezond om weg te zijn etc en nee ik zal niet tegen mijn zoon zeggen dat ik (dezelfde) spanning ervaar, maar ik kan dan maar moeilijk ontspannen.

Rationeel gezien is het heel makkelijk om te zeggen 'stel je niet zo aan en houd hem niet zo klein' emotioneel gezien werkt dat echt anders en soms is het lastig om de ratio te laten winnen van de emotie, want hij is 'al' 7, maar ook nog 'maar' 7.
Herkenbaar hoor.. Sinds ik kinderen heb moest ik weer in therapie voor mijn angsten en mijn oudste heeft het ook niet beter gemaakt 🤦 die was standaard een keer kwijt tijdens ieder schoolreisje of uitje.. 😵‍💫 Zelfs in gymnasium 2 nog 😣 ze blijft nu eindelijk bij haar vrienden (of liever gezegd ze blijven bij haar)
Maar ergens moet je ook loslaten. Mijn 7 jarige ging vorige week met schoolreis en omdat hij in groep 5 zit mochten ze in groepjes los lopen 😵‍💫😣 hij heeft een top dag gehad en niets gemerkt van mijn paniek 👌 de juf heeft hem wel regelmatig opgezocht (had ik niet gevraagd maar ze vond het ook spannend) en heeft ik vermoed speciaal voor mijn rust extra foto's doorgestuurd via paro 😂

Het spannend vinden is het probleem ook niet... Het overdragen op je kind dat hij schijnbaar iets engs gaat doen wel
pi_218036697
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 22:55 schreef Huisopdehoek het volgende:
Knuffel @:dievanhiernaast, dat zal heel heftig zijn.
Ik ervaar het gelukkig niet meer op een dagelijkse basis en ik heb een heeeeeeeel rationele man (tot op t irritante af😉) dus dathelpt wel.
Ik hoop voor DBM ook dat ze iemand (bijv haar man) heeft die haar een beetje kan remmen in die angst. Het is doodvermoeiend.
En ik heb therapie gehad, daarmee is het niet over, maar wel behapbaar en makkelijker te rationaliseren.
pi_218037517
quote:

[..]

Daarom is mijn eerste zin ook; misschien moet ze hem iets meer loslaten.
Ik begrijp heel goed dat er moeders zijn die overbezorgd zijn om wat voor reden dan ook.
Ik hoop alleen dat Dbm beseft dat zij haar angsten op haar kinderen overbrengt op deze manier, ook omdat ze dit met veel dingen heeft: ze vind het zielig dat de kinderen een beetje nat worden van de regen, kind minder leuke dag op school, dan houd zij ze thuis. Niet helemaal fit, dan gelijk huisarts.
Ze geeft het zelf ook aan dat ze angsten heeft, wat natuurlijk heel vervelend is.
Maar ik vind eigenlijk wel dat ze daar hulp bij moet gaan zoeken,hoe gaat ze dat straks doen als ze groter worden, zelfstandig naar school fietsen, uitgaan enz.
Ik ben door een traumatische gebeurtenis ook angstig , kijk waar mijn kinderen zijn als ik hoor over een ongeluk of een ambulance hoor, maar dat is mijn angst . Ik kan ze niet altijd 100% beschermen, dat houd je niet vol.
pi_218037525
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 23:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik ervaar het gelukkig niet meer op een dagelijkse basis en ik heb een heeeeeeeel rationele man (tot op t irritante af😉) dus dathelpt wel.
Ik hoop voor DBM ook dat ze iemand (bijv haar man) heeft die haar een beetje kan remmen in die angst. Het is doodvermoeiend.
En ik heb therapie gehad, daarmee is het niet over, maar wel behapbaar en makkelijker te rationaliseren.
Knap van je, ook omdat je het zelf durft toe te geven.
En tuurlijk iedere ouder heeft angst dat er wat met zijn/haar kinderen gebeurt. Dat zeg ik ook altijd: dat is het moeilijk van ouder zijn, je bent altijd bang dat er iets met ze gebeurd
pi_218037531
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 22:41 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ik vind die tekst in haar post ook wel zielig eigenlijk. Ze kan niet eens genieten van haar kinderen die opgroeien en nieuwe dingen leren, omdat ze zo bang is voor alles wat er mis kan gaan.
En natuurlijk hebben alle moeders in meer of mindere mate moeite met loslaten, maar zo als zij lijkt me helemaal niet fijn ;(
Het is ook zielig , voor haar en de kinderen.
Ik hoop alleen dat ze zelf inziet dat ze hier misschien hulp voor moet gaan zoeken.
pi_218037540
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 22:41 schreef LeSage het volgende:

[..]
quote:

[..]

Heb mijn zin aangepast:
In "waarschijnlijk maakt ze zich zorgen om niks"
Je kunt het natuurlijk nooit uitsluiten dat er wat gebeurt.
pi_218037740
AM heeft nu rond 61000 woorden. Ik heb opgezocht dat een schrijver ongeveer 1000 woorden per dag schrijft, dan zou ze 61 dagen aan het boek hebben geschreven. Dat is een heel jaar elke week één dag....maar zo lang is ze toch nog niet bezig?
Ik vind het best knap dat/als ze dit naast haar gewone werkzaamheden doet.
pi_218037859
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 05:54 schreef Zana het volgende:
AM heeft nu rond 61000 woorden. Ik heb opgezocht dat een schrijver ongeveer 1000 woorden per dag schrijft, dan zou ze 61 dagen aan het boek hebben geschreven. Dat is een heel jaar elke week één dag....maar zo lang is ze toch nog niet bezig?
Haar werkzaamheden?
pi_218037954
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 07:13 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Haar werkzaamheden?
Haha, ik dacht hetzelfde. Of is het écht werk wat heel veel tijd en energie kost, op het wereldwijde web gaan verkondigen welke menstruatieslips je 11-jarigen dragen die nog aan de middelbare school moeten beginnen? En hoezo ‘de grotere meiden’, dat gaat wederom meer niet dan wel over haar eigen kinderen? Waarom kan ze nou niet gewoon typen ‘hier in huis worden meerdere modellen gebruikt, namelijk…’. Dan hoef je om te beginnen niet je (beginnende) puberdochters in deze kwetsbare fase zo enorm te misbruiken voor je oh zo taboe doorbrekende content. Bah.
pi_218037984
quote:

[..]
Heel grappig! Vooral die in bed :)
pi_218037997
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 07:37 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Haha, ik dacht hetzelfde. Of is het écht werk wat heel veel tijd en energie kost, op het wereldwijde web gaan verkondigen welke menstruatieslips je 11-jarigen dragen die nog aan de middelbare school moeten beginnen? En hoezo ‘de grotere meiden’, dat gaat wederom meer niet dan wel over haar eigen kinderen? Waarom kan ze nou niet gewoon typen ‘hier in huis worden meerdere modellen gebruikt, namelijk…’. Dan hoef je om te beginnen niet je (beginnende) puberdochters in deze kwetsbare fase zo enorm te misbruiken voor je oh zo taboe doorbrekende content. Bah.
Ik vind dat ze het alleen over zichzelf moet hebben. Ze etaleert zich zo graag in minibikini dus dan is dit vast geen probleem. Laat gewoon die kinderen er buiten.
pi_218038020
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 07:48 schreef Snaky het volgende:

[..]
Ik vind dat ze het alleen over zichzelf moet hebben. Ze etaleert zich zo graag in minibikini dus dan is dit vast geen probleem. Laat gewoon die kinderen er buiten.
Eens hoor, dat zou eigenlijk het enige juiste zijn. Het is haar werk, zij wil ermee verdienen, dus het zou over haar moeten gaan. Maar dat vindt ze blijkbaar moeilijk (iets met waar een wil is enzo 😉), dus neem dan op z’n minst je kinderen in bescherming denk ik dan…
pi_218038035
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 07:56 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Eens hoor, dat zou eigenlijk het enige juiste zijn. Het is haar werk, zij wil ermee verdienen, dus het zou over haar moeten gaan. Maar dat vindt ze blijkbaar moeilijk (iets met waar een wil is enzo 😉), dus neem dan op z’n minst je kinderen in bescherming denk ik dan…
Die woorden kent ze niet/ze is oostindisch doof.
Het is haar verdienmodel.
pi_218038184
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 07:37 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Voor een paar rotcenten
pi_218038215
Huisjemerlin gaat vrijdag trouwen. Zou ze een sad beige jurk dragen? 😅
pi_218038271
Ach jee bob heeft last van een hardnekkige Spaanse u/oe 🤦
Lastig... 3 woorden Spaans spreken en daardoor last hebben met Nederlands schrijven in groep 2 🤔 want daar hebben ze vast al de oe en ui en eu enzovoort geoefend natuurlijk 🤔👌👍
Toch maar niet nogmaals in Spanje Op vakantie wonen? Wie weet wat voor hardnekkige dingen hij dan oploopt 🤔
pi_218038274
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 08:30 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Voor een paar rotcenten
En maar klagen over de keerzijde van influencen, de haat die ze krijgt. Maar gewoon zo’n enorm bord voor haar kop dat ze niet ziet dat ze zelf de oorzaak is en het echt heel eenvoudig zou kunnen stoppen! (Nee, dreigementen en andere ernstige dingen wil ik niet goedpraten. Maar het merendeel wat Annemarie als ‘haat’ ziet, is gewoon de kritische blik van kijkers die er terecht mag zijn.)
pi_218038288
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 22:12 schreef Snaky het volgende:
Wat is Johan Jelies toch een vreselijke vent.
Inderdaad, een misbaksel is het. Omdat hij niet in de zon kan zitten mag het kinderfeestje niet door gaan. Janneke heeft een soort van poging ondernomen om het op te nemen voor de kinderen maar ze gooide al snel de handdoek in de ring. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat ze op een bepaalde manier allemaal bang voor hem zijn.

En dan dat geklus, overal en nergens beginnen, geen geld meer om dingen af te maken en je zoon zonder beschermingsbril naast de slijptol laten staan.
pi_218038308
quote:

[..]
Haar werkzaamheden?
Ja, ik weet, de meeste vinden het hier geen echt werk wat ze doet. Maar ik ben van mening dat het besturen van een huishoud met meerdere kinderen toch echt anders is als wanneer je maar één of twee kinderen hebt. Het is gewoon ook een logistieke uitdaging, wie waar moet zijn en elk kind wil ook zijn verhaal bij je kwijt. Daarbovenop heeft ze verschillende tripjes en samenwerkingen, waar ze dingen voor moet uitzoeken en regelen, ook dat kost tijd naast het "gewone" filmpjes maken.
Dat je kinderen je verdienmodel zijn, daarover kun je discussiëren, maar dat ze niet werkt (op haar manier dan), vind ik niet.
pi_218038398
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 08:54 schreef Zana het volgende:

[..]
Ja, ik weet, de meeste vinden het hier geen echt werk wat ze doet. Maar ik ben van mening dat het besturen van een huishoud met meerdere kinderen toch echt anders is als wanneer je maar één of twee kinderen hebt. Het is gewoon ook een logistieke uitdaging, wie waar moet zijn en elk kind wil ook zijn verhaal bij je kwijt. Daarbovenop heeft ze verschillende tripjes en samenwerkingen, waar ze dingen voor moet uitzoeken en regelen, ook dat kost tijd naast het "gewone" filmpjes maken.
Dat je kinderen je verdienmodel zijn, daarover kun je discussiëren, maar dat ze niet werkt (op haar manier dan), vind ik niet.
Maar al die dingen doe je noemt delegeert ze? Tripjes huurt ze die reisconsulente in? Als kinderen ergens heen moeten dan gaat er bijna standaard iemand anders mee. Ik zie haar zo zitten in het weekend aan tafel: ‘ Ik heb een drukke agenda komende week. Hoe gaan JULLIE dit oplossen?’.
Ik denk dat die logistieke uitdaging vooral bij Maarten ligt hoor.
pi_218038496
Ik vind het werk van Annemarie wel werk (al zou ik er zelf nooit voor kiezen, omdat ik het wel kenmerken van een bullshitjob vind hebben, maar zo zijn er meerdere banen). Ik denk niet dat ze het echt druk heeft en dat bedoel ik niet per se vervelend, maar haar leven zou heel anders zijn als ze "gewoon" 32 uur of meer buiten de deur zou werken.

Maar drukte is relatief. Je kunt weinig werken en je toch enorm druk voelen, dat gevoel is voor iedereen anders. Ik herken weinig in het leven van Annemarie op dit gebied, al is het maar het tijd hebben voor uitgebreid koffie drinken met je man. Dat doen we hier vooral in de vakantie.
pi_218038503
En dan heeft Annemarie het geluk dat ze zelf weinig sociale verplichtingen heeft (dat kan ook een bewuste keuze zijn) en een man die ook weinig behoefte lijkt te hebben aan dingen buiten de deur doen. Dat is natuurlijk wel een voordeel: Maarten is gewoon eigenlijk altijd thuis.
pi_218038531
quote:

[..]
Ik geloof zeker wel dat het influencen tijd kost. En haar gezin ook, maar zeker niet 5x meer dan een standaard gezin, zoals ze zelf beweert. Maar vergeet niet, ze is thuis dus heeft genoeg tijd voor beide dingen. Inclusief een uur naar bed.
Dus dat het knap is dat ze daarbij een boek schrijft?
Het eerste boek heeft zeker tijd gekost. Ze heeft avonden en weekenden (weg) zitten schrijven. Geen 12 uur per dag maar wel flink wat uurtjes. Hoe ze dit boek in een maand of twee met hooguit een dag per week geschreven krijgt vraag ik me echt af.
pi_218038541
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 05:54 schreef Zana het volgende:
Als je chat gpt laat schrijven kom je daar al snel aan hoor haha
pi_218038558
Dat woorden tellen (en zeggen dat je nog 8x 1000 woorden moet) is echt heel raar.
Je boek is af als het compleet is, niet als je X woorden hebt geschreven.
pi_218038583
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 09:36 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik geloof zeker wel dat het influencen tijd kost. En haar gezin ook, maar zeker niet 5x meer dan een standaard gezin, zoals ze zelf beweert. Maar vergeet niet, ze is thuis dus heeft genoeg tijd voor beide dingen. Inclusief een uur naar bed.
Het eerste boek heeft zeker tijd gekost. Ze heeft avonden en weekenden (weg) zitten schrijven. Geen 12 uur per dag maar wel flink wat uurtjes. Hoe ze dit boek in een maand of twee met hooguit een dag per week geschreven krijgt vraag ik me echt af.
Ik denk dat ze veel ideeën in haar hoofd en die uitschrijft, zoals een opstel zeg maar. Dat was ook een beetje de stijl van haar eerste boek. Neemt niet weg dat ik het knap vind om in zo weinig uur een boek er uit te persen, maar of het eindresultaat dan ook echt bevredigend is vraag ik mij af. Ik vraag mij ook af wat het doel van het boek is. Wat wil ze ermee bereiken (anders dan een boek schrijven)? Maar waarschijnlijk is het doel gewoon het laatste: boeken verkopen en geld verdienen.
pi_218038609
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 09:43 schreef Harper het volgende:
Dat woorden tellen (en zeggen dat je nog 8x 1000 woorden moet) is echt heel raar.
Dat vind ik ook heel raar. Maar inderdaad, zoals bij een opstel op school. Ik blijf nog steeds hopen dat er enige plek in het boek is voor reflectie en beschouwing, want het onderwerk vind ik in potentie wel interessant. Het wordt alleen een stuk minder interessant als het weer een opsomming wordt van (grappige) anekdotes en bloopers, zoals in haar eerste boek. Dat las heel vervelend vond ik (maar blijkbaar was ik in de minderheid).
pi_218038621
quote:

[..]
Oke, dat zie ik echt anders. Ze geeft alle taken door aan anderen en heeft nooit oprechte aandacht voor haar kinderen. Alles is met een camera voor hun neus.
Ik vind dit op geen enkele manier werk.
AM moet eens meelopen in de zorg, onderwijs, kinderopvang, zwaar lichamelijke beroepen en dan zeggen dat dit werk is.
De mensen in die beroepen hebben nl ook meerdere kinderen en doen alles wat zij doet nog naast dat werk.
En dat grote gezin valt ook nogal mee. Ze heeft 4 kinderen waar nog echt dingen voor geregeld moeten worden.
pi_218038631
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 08:34 schreef Sushirijst het volgende:
Ik ben oprecht heel benieuwd naar hoe zij eruit gaat zien en naar de hele bruiloft.

En DBM gun ik goede hulp. Dat zou haar leven zoveel makkelijker gaan maken en het leven van haar kinderen op termijn natuurlijk ook. Maar ja het toegeven dat je hulp nodig hebt is de eerste stap en ook de moeilijkste stap.
pi_218038638
quote:
Dat is niet helemaal waar hoor 😂 ik ken toevallig een aantal schrijvers en die houden ook gewoon lijstjes bij met hoeveel woorden ze hebben geschreven en bv dat ze deze avond minimaal zoveel woorden moeten schrijven...
Ik vind het eigenlijk wel grappig dat mensen hierover vallen 😂 ik zie momenteel niets anders bij schrijvers omdat in november van alles uit gaat komen 🤷
pi_218038647
Ik verbaasde me ook weer bij Natalievdlet. Dat haar kleine B weer zo hoog op die doodenge stijle trap stond. Ik ben helemaal voor ontdekken en niet bij voorbaat alles afbakenen, maar dit vind ik gewoon gevaarlijk.
pi_218038655
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 09:51 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Oke, dat zie ik echt anders. Ze geeft alle taken door aan anderen en heeft nooit oprechte aandacht voor haar kinderen. Alles is met een camera voor hun neus.
AM moet eens meelopen in de zorg, onderwijs, kinderopvang, zwaar lichamelijke beroepen en dan zeggen dat dit werk is.
De mensen in die beroepen hebben nl ook meerdere kinderen en doen alles wat zij doet nog naast dat werk.
En dat grote gezin valt ook nogal mee. Ze heeft 4 kinderen waar nog echt dingen voor geregeld moeten worden.
Ik vind het dan weer een beetje flauw dat er altijd vergeleken wordt met de zorg.
Er zijn zoveel andere nuttige beroepen die ook pittig zijn, hetzij lichamelijk, hetzij mentaal.
pi_218038662
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 09:53 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Dat is niet helemaal waar hoor 😂 ik ken toevallig een aantal schrijvers en die houden ook gewoon lijstjes bij met hoeveel woorden ze hebben geschreven en bv dat ze deze avond minimaal zoveel woorden moeten schrijven...
Ik vind het eigenlijk wel grappig dat mensen hierover vallen 😂 ik zie momenteel niets anders bij schrijvers omdat in november van alles uit gaat komen 🤷
Omdat ze zichzelf pushen voor een deadline. Niet omdat ze X woorden moeten hebben om een boek vol te maken.
Mag ik hopen.
pi_218038665
quote:
Dat denk ik wel🤣.
En ze post dat ze zo blij is dat iedereen zo zn best doet voor de dresscode.
Eerlijk gezegd schat ik haar wel in als iemand die dus helemaal over de rooie gaat als iemand zich daar niet aan houdt.
Best controlfreak achtig, "je verpest mn foto's zo" type.
pi_218038673
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 09:55 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik vind het dan weer een beetje flauw dat er altijd vergeleken wordt met de zorg.
Er zijn zoveel andere nuttige beroepen die ook pittig zijn, hetzij lichamelijk, hetzij mentaal.
Ik noem meerdere voorbeelden hoor. Kan moeilijk alles opnoemen.
Maar influencer van een gezin met meerdere volwassen kinderen valt daar wat mij betreft absoluut niet onder.
pi_218038681
quote:
Aan de schoenen van haar vriendin te zien js dat wel de dresscode, verrassend...
pi_218038684
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 09:51 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Misschien kan je eens met haar meelopen? Waarom zou je zo onaardig praten over haar "werk". Ze verdient hier haar inkomen mee en ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat dat hard werken is. Haar dag/leven bestaat 24/7 uit haar werk. De waarde van werk zit hem niet alleen maar in inspanning maar ook in mentale last.

Je kan van haar persoon vinden wat je wil, ze heeft wel een goed lopend bedrijf opgebouwd.
pi_218038716
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 09:57 schreef Harper het volgende:

[..]
Omdat ze zichzelf pushen voor een deadline. Niet omdat ze X woorden moeten hebben om een boek vol te maken.
Mag ik hopen.
Er zitten zeker wel regels aan een boek en hoeveel woorden hoofdstukken moeten hebben enzovoort.. En ook de deadline dat je niet een half verhaal inlevert voor goedkeuring.. Maar dat heeft AM ook 🤷 ik zie daarin bij haar geen verschil als in een vriendin die romans schrijft of een kennis die bezig is met deel zoveel van zijn jeugd reeks 🤷 komt allemaal in november uit en moet allemaal binnenkort naar de uitgever voor controle
pi_218038723
En wat vind ik het soms pijnlijk om naar Minibelle te kijken. Ik herken het enigszins omdat we ook een kind met sporttalent hadden (naast kinderen die elk talent talent voor sport ontberen) en ik uit ervaring weet hoe makkelijk je als ouder en gezin mee getrokken kunt worden in de ratrace van talentontwikkeling. Gelukkig was bij ons al snel duidelijk dat ons kind sportte voor de gezelligheid en de lol en dus weinig oren had naar een topsportcarričre.

Ik vind het echt moeilijk om naar dit gezin te kijken: er wordt zoveel verwacht van de kinderen en het lijkt vooral vanuit de ouders te komen. Met goede bedoelingen, maar het lijkt daar echt de ontwikkeling van de kinderen zelf (wie ben ik, wat wil ik) in de weg te staan.
pi_218038725
quote:

[..]
Haar werkzaamheden?
Als ze iets vaker die telefoon weg zou leggen had ze wel 10 keer zoveel kunnen schrijven.
Echt net dacht ik nog: die kids komen net uit bed en hup die camera weer op ze gericht.. misschien kan ze beter een helm op doen met een go pro camera,
pi_218038728
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 09:58 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ik noem meerdere voorbeelden hoor. Kan moeilijk alles opnoemen.
Maar influencer van een gezin met meerdere volwassen kinderen valt daar wat mij betreft absoluut niet onder.
Weet ik. Maar deze opmerking komt heel vaak terug en de zorg staat altijd op 1.
Om begrijpelijke reden maar is zoveel meer nuttig en zwaar werk, ook al zit die persoon bv de hele dag achter een computer.

Overigens vind ik influencen een totaal onzinnig beroep. Vooral de infuencers die aanzetten tot consumeren.
Overigens ben ik
pi_218038749
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 10:05 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Er zitten zeker wel regels aan een boek en hoeveel woorden hoofdstukken moeten hebben enzovoort.. En ook de deadline dat je niet een half verhaal inlevert voor goedkeuring.. Maar dat heeft AM ook 🤷 ik zie daarin bij haar geen verschil als in een vriendin die romans schrijft of een kennis die bezig is met deel zoveel van zijn jeugd reeks 🤷 komt allemaal in november uit en moet allemaal binnenkort naar de uitgever voor controle
Ik vraag mij af waarom het boek nu in november uitkomt. 2 jaar geleden leek het een bewust keuze om het boek in de komkommertijd uit te laten komen, zodat ze met de pre-sale op plek 1 zouden komen in de top 60. Dat zal nu lastiger worden. Daarnaast vind ik het ook een aparte keuze om een planner bij de 2e druk van een nieuwe cover te voorzien, maar wel hetzelfde verhaal voorin te laten staan (wat misschien alweer verouderd is), daarnaast zal de doelgroep vooral mensen zijn die een nieuwe planner koper, omdat de oude vol is (en die kennen het voorwoord al).

Maar goed, ik zit totaal niet in deze wereld en heb er verder weinig verstand van.
pi_218038755
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 09:30 schreef Tarantelle het volgende:
En dan heeft Annemarie het geluk dat ze zelf weinig sociale verplichtingen heeft (dat kan ook een bewuste keuze zijn) en een man die ook weinig behoefte lijkt te hebben aan dingen buiten de deur doen. Dat is natuurlijk wel een voordeel: Maarten is gewoon eigenlijk altijd thuis.
Precies. Maarten brengt vaak de kinderen naar school, zij kan uitgebreid koffie drinken met Maarten, een uur slapen, Maarten kookt vaak. Nou dat is bij de meeste grote gezinnen niet zo hoor. Ik volg een dame die hier niet besproken wordt ivm prive) die doet alles alleen ! Dat is hard werken
pi_218038767
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 23:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik heb (denk ik) iets minder heftige angsten dan jij (diagnose en therapie gehad), maar ik begrijp wel de strekking, ik heb daar ook last van. Mijn man is inderdaad ook van het type rationeel dus ik check altijd bij hem in of ik me te veel zorgen maak en ga dan ergens in het midden zitten zeg maar qua zorgen (althans rationeel, wat mijn emoties doen... daar heb ik nog niet altijd controle over).

Maar je moet het wel doorhebben en er dan mee aan de slag gaan. Want angsten/een angststoornis gaan zo met je op de loop als je het niet doorhebt in mijn ervaring (en als je het wel doorhebt ook, maar dan kan je het nog enigzins beteugelen).
Wat iemand anders al zei een keer, ik gun dbm een goede therapeut.
pi_218038774
Ik vind influencen vooral een gevaarlijk beroep. Geldt niet zozeer voor Annemarie (al zullen er in het boek zeker een paar verhalen van volgers naar voren komen wier leven totaal veranderd is door de inzichten van Annemarie), maar hoe kan het dat veel mensen een influencer serieuzer nemen dan andere media? Ik vind dit een zorgelijke ontwikkeling en word er niet echt blij van, al is het maar omdat het hebben van enige kennis totaal niet meer relevant blijkt te zijn. Vrijwel iedere influencer doet zelf enig onderzoek en is dan ineens expert op een bepaald gebied. En met dat beeld groeien onze kinderen op.
pi_218038775
quote:
Ja dat vind ik ook gek. Alsof je je boek eindigt middenin een zin omdat je genoeg woorden hebt.
(Hoewel, dat zou ChatGPT nooit doen dus ik denk dat het meevalt)
pi_218038780
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 09:59 schreef Post-its het volgende:

[..]
Aan de schoenen van haar vriendin te zien js dat wel de dresscode, verrassend...
Dan hoop ik niet dat ze de huwelijksfoto’s in hun keuken laten maken 🤣😂
pi_218038782
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 09:36 schreef Harper het volgende:

[..]
En bij dat eerste boek ging ze nog een weekendje alleen in zo’n gesponsorde boomhut om te schrijven.

Maar nu zijn er natuurlijk anderen die meeschrijven zoals de kinderen en Mirjam (van IJsland)
pi_218038789
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 10:17 schreef Earring het volgende:

[..]
En bij dat eerste boek ging ze nog een weekendje alleen in zo’n gesponsorde boomhut om te schrijven
Dat was ook gewoon een samenwerking. Het is soms best puzzelen om alle weekeindjes weg gepland te krijgen. Dat zie je bij Annemarie ook.
pi_218038793
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 10:15 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Ik heb (denk ik) iets minder heftige angsten dan jij (diagnose en therapie gehad), maar ik begrijp wel de strekking, ik heb daar ook last van. Mijn man is inderdaad ook van het type rationeel dus ik check altijd bij hem in of ik me te veel zorgen maak en ga dan ergens in het midden zitten zeg maar qua zorgen (althans rationeel, wat mijn emoties doen... daar heb ik nog niet altijd controle over).

Maar je moet het wel doorhebben en er dan mee aan de slag gaan. Want angsten/een angststoornis gaan zo met je op de loop als je het niet doorhebt in mijn ervaring (en als je het wel doorhebt ook, maar dan kan je het nog enigzins beteugelen).
Wat iemand anders al zei een keer, ik gun dbm een goede therapeut.
Ben ik helemaal met je eens, het was meer dat ik wat nuance wilde aanbrengen in het 'je kan beter wat meer loslaten', dat gaat niet altijd zo makkelijk als je zelf zou willen.

Mijn man doet soms een beetje aan exposeren therapie waarbij die me gewoon in een bepaalde situatie 'dwingt' (niet op een vervelende manier hoor) zodat ik ook kan zien dat het gewoon goed kan gaan.

Ik heb het gelukkig wel door en heb dus ook hulp gehad, maar sommige dingen poppen ineens weer op 😅
pi_218038795
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 10:12 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik vraag mij af waarom het boek nu in november uitkomt. 2 jaar geleden leek het een bewust keuze om het boek in de komkommertijd uit te laten komen, zodat ze met de pre-sale op plek 1 zouden komen in de top 60. Dat zal nu lastiger worden. Daarnaast vind ik het ook een aparte keuze om een planner bij de 2e druk van een nieuwe cover te voorzien, maar wel hetzelfde verhaal voorin te laten staan (wat misschien alweer verouderd is), daarnaast zal de doelgroep vooral mensen zijn die een nieuwe planner koper, omdat de oude vol is (en die kennen het voorwoord al).
Marketing. Zo lijkt het zonder extra werk een nieuwe planner.
pi_218038797
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 10:12 schreef Tarantelle het volgende:

[..]

Maar goed, ik zit totaal niet in deze wereld en heb er verder weinig verstand van.
Waarom november kan ik uitleggen... Feestdagen! Er komt echt heeeeel veel uit in november qua boeken! Omdat er echt heel veel cadeau gedaan word voor sint en kerst 👌 echt hoogseizoen. Dus niets raars aan.

Over de planner weet ik verder weinig 😂 ik heb de eerste gekregen en hij is opzich handig in gebruik 👌 maar als ik deel 2 niet krijg ga ik hem ook niet kopen ofzo 🤷 andere cover is dan wel weer handig voor het overzicht..
pi_218038801
Als ik zo de website van de uitgever bekijk (Cargo) van de boeken van Annemarie dan lijkt haar boek niet echt in het fonds te passen. Vooral veel misdaadboeken en dan met name vertalingen uit het Engels en uit Scandinavische landen. En een paar bijzondere zelfhulpboeken over bijvoorbeeld vrouwenmoord en over 'ethische non-monogamie'....
pi_218038810
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 10:19 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ben ik helemaal met je eens, het was meer dat ik wat nuance wilde aanbrengen in het 'je kan beter wat meer loslaten', dat gaat niet altijd zo makkelijk als je zelf zou willen.

Mijn man doet soms een beetje aan exposeren therapie waarbij die me gewoon in een bepaalde situatie 'dwingt' (niet op een vervelende manier hoor) zodat ik ook kan zien dat het gewoon goed kan gaan.

Ik heb het gelukkig wel door en heb dus ook hulp gehad, maar sommige dingen poppen ineens weer op 😅
Eens hoor, ik zie dat dbm haar kinderen vrij klein houdt en zich inderdaad veel zorgen maakt, en vanachter mijn toetsenbord zou ik dan ook zo kunnen typen, joh laat los! Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

Ik wacht ook altijd op de foto's van mijn kind op schoolreisje etc om te checken of ie nog leeft 8)7
pi_218038832
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 10:20 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Waarom november kan ik uitleggen... Feestdagen! Er komt echt heeeeel veel uit in november qua boeken! Omdat er echt heel veel cadeau gedaan word voor sint en kerst 👌 echt hoogseizoen. Dus niets raars aan.

Over de planner weet ik verder weinig 😂 ik heb de eerste gekregen en hij is opzich handig in gebruik 👌 maar als ik deel 2 niet krijg ga ik hem ook niet kopen ofzo 🤷 andere cover is dan wel weer handig voor het overzicht..
Dat snap ik, maar de vorige keer leek de releasedatum heel bewust anders gekozen.
pi_218038836
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 10:26 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Dat snap ik, maar de vorige keer leek de releasedatum heel bewust anders gekozen.
Ze is al bestsellerauteur natuurlijk, dus dat vinkje hoeft ze niet meer te halen misschien?
pi_218038854
Ach Debbie's add 🤦 tja.... Maar ze heeft wel de groen blauwige nageltjes kunnen wisselen in een naturelle kleur 👌
Misschien moet ze weer kaarsen gaan maken ipv koekjes 🤔🤷 had ze nooit last van 👌
Koekjes is ook killing natuurlijk
pi_218038876
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 10:26 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
🤔 Die kwam idd in september 🤷 verder ook geen idee waarom of wat.. Enige wat ik nu weet is dat mijn november druk word en dat mijn tbr lijst leeg moet 😂 (niet specifiek voor AM 😂 al denk ik dat hij ook op de stapel komt)
pi_218038888
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 10:27 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Ze is al bestsellerauteur natuurlijk, dus dat vinkje hoeft ze niet meer te halen misschien?
Denk dat daar wel een punt zit.. Omdat als beginnende schrijver (ongeacht wat men er hier van vind) het natuurlijk wel extra moeilijk is om tussen alle grote namen die tegelijk uit komen op te boxen.. Dus misschien dat ze daarom toen vroeg uitgegeven is en nu met de grote groep mee moet
pi_218038914
😂 Debbie's ebook zou eind mei in prijs stijgen. Niet gebeurd (wel 1 persoon die het nog net optijd aangeschaft heeft 😱)
En nu kan je het voor 3 hele euro's kopen 😂
pi_218038916
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 10:31 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ach Debbie's add 🤦 tja.... Maar ze heeft wel de groen blauwige nageltjes kunnen wisselen in een naturelle kleur 👌
Misschien moet ze weer kaarsen gaan maken ipv koekjes 🤔🤷 had ze nooit last van 👌
Koekjes is ook killing natuurlijk
En ook weer hoe ze die camera neerzet, en die dromerige " ik ben zo moe zien jullie dat wel" blik.
Ze is nog steeds aan het bijkomen van Liam zijn verjaardag, nou opschieten kind wordt al bijna weer 3😅
En had ze die grote tattoo op haar onderarm al?
pi_218038975
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 10:42 schreef Henrike het volgende:

[..]
En ook weer hoe ze die camera neerzet, en die dromerige " ik ben zo moe zien jullie dat wel" blik.
Ze is nog steeds aan het bijkomen van Liam zijn verjaardag, nou opschieten kind wordt al bijna weer 3😅
En had ze die grote tattoo op haar onderarm al?
Ja die had ze al volgens mij.. Lekker dwars door de text heen 😂 blijf het bijzonder vinden.. Maar goed dat vind ik dan weer minder boeiend. Dat ze de negeer je kind actie tot vrijdag in prijs heeft verlaagd vind ik wel hilarisch.
Nog even en Jay is weer jarig toch? Moet ze binnenkort beginnen met voor slapen
pi_218038992
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 10:00 schreef Barbamamaatje het volgende:

[..]
Misschien kan je eens met haar meelopen? Waarom zou je zo onaardig praten over haar "werk". Ze verdient hier haar inkomen mee en ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat dat hard werken is. Haar dag/leven bestaat 24/7 uit haar werk. De waarde van werk zit hem niet alleen maar in inspanning maar ook in mentale last.

Je kan van haar persoon vinden wat je wil, ze heeft wel een goed lopend bedrijf opgebouwd.
Ik merk dat ik heel veel van deze reactie vind. Begrijp me niet verkeerd: ik bedoel het niet persoonlijk ;) Maar een goed lopend bedrijf, hard werken…? Ik zie Annemarie vooral flink cashen over de rug van haar kinderen, van alles uitbesteden en maar roepen dat ze het zo druk heeft.
pi_218038998
En Debbie is weer zeer goed in het timen van wanneer ze over haar lc post. Nu met de wia aanvraag, duidelijk aangeven dat ze van kleine activiteiten bij moet komen en moet gaan zitten.
Dat was met de aanvraag van de rolstoel ook, ineens kon ze vlak daarvoor niet meer een stukje wandelen.
De rolstoel is er en ze loopt weer achter de buggy naar de zeeman.
Ik vind het bij haar echt nog steeds maximaal aanvragen en gebruik maken van.

En wat mij opvalt is dat ze nooit buiten is, nu ook met Liam die voor haar voeten speelt. Ze woont in een wijk, ga bij een zandbak zitten lekker buiten in de frisse lucht.
Daar kunnen toch ook met een kop koffie verbinden in rust( want ze moet wel haar eigen bedachte oefeningen doen)
Hoeveel e books heeft ze inmiddels verkocht?
pi_218039008
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 09:54 schreef Mirp het volgende:
Ik verbaasde me ook weer bij Natalievdlet. Dat haar kleine B weer zo hoog op die doodenge stijle trap stond. Ik ben helemaal voor ontdekken en niet bij voorbaat alles afbakenen, maar dit vind ik gewoon gevaarlijk.
Ook dat nonchalante ‘ik had nog steeds geen traphek, ga ik nu écht bestellen’ steeds. Het meisje gaat nu al een week of 3-4 met enige regelmaat se trap op? Doe er dan wat aan, in plaats van dit te zien als een soort lollige content of zo… Of is dit stiekem bedelen om een gratis traphek? Je ziet influencers vaker vreemde keuzes maken voor gratis zooi tenslotte…
pi_218039017
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 10:49 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ja die had ze al volgens mij.. Lekker dwars door de text heen 😂 blijf het bijzonder vinden.. Maar goed dat vind ik dan weer minder boeiend. Dat ze de negeer je kind actie tot vrijdag in prijs heeft verlaagd vind ik wel hilarisch.
Nog even en Jay is weer jarig toch? Moet ze binnenkort beginnen met voor slapen
Of even gaan floaten want dat doet net zoveel als 4 uur slaap.
O vandaar dat ze haar oefeningen even benoemt, haar ebook de bestseller is in de aanbieding. Nou dat wordt een stormloop
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')