Met deze post werd het topic gesloten.quote:Op maandag 23 juni 2025 23:29 schreef Henrike het volgende:
[..]
Maar dan nog, ik noem mijn vriendin niet voluit hoor incl achternaam
Hier had wel flink wat geld op ingezet kunnen worden idd.quote:Op maandag 23 juni 2025 23:54 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Hahah ik had al voorspeld dat Koen en Ellen elkaar los zouden laten in liefde ❤. Vind het sneu voor ze maar moet er toch ook wel om lachen.
En haar milt liet weten dat ze een ooglidcorrectie kan laten doen. 😂quote:Op maandag 23 juni 2025 23:54 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Hahah ik had al voorspeld dat Koen en Ellen elkaar los zouden laten in liefde ❤. Vind het sneu voor ze maar moet er toch ook wel om lachen.
Ik heb niks met al die make up, maar vind haar wel grappig.quote:Op maandag 23 juni 2025 23:56 schreef Donna het volgende:
En wie ik echt leuk vind om te volgen omdat ze in korte tijd zo groot geworden is en zoveel mega PR pakketten krijgt;
@ veraurru
Heb ik ook helemaal niks mee. Vind haar gewoon grappig idd.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 05:52 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik heb niks met al die make up, maar vind haar wel grappig.
Ik trek haar de ene keer beter dan de andere keer. Knap hoe ze in relatief korte tijd zo enorm gegroeid is.quote:Op maandag 23 juni 2025 23:56 schreef Donna het volgende:
En wie ik echt leuk vind om te volgen omdat ze in korte tijd zo groot geworden is en zoveel mega PR pakketten krijgt;
@ veraurru
Ik vind het soms ook dubbel, want wat moet je met zoveel make up en andere verzorgingsspullen? En dan ergens met jezelf een discussie aangaan of je iets moet kopen, blijk je het al te hebben. Denk dat dat wel aangeeft hoeveel van die 'zooi' ze heeft en ze niet nog meer nodig heeft.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:11 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ik trek haar de ene keer beter dan de andere keer. Knap hoe ze in relatief korte tijd zo enorm gegroeid is.
Maar die enorme hoeveelheid pakketjes die dar binnen komt vind ik echt absurd. Dan pakt ze het uit, is helemaal happy, zegt dank je wel en dan? 95% wordt toch niet gebruikt? Zeker niet als je ziet hoeveel make-up er binnen komt.
En dan op vakantie 1,5 uur rijden omdat er iets op is. Daar snap ik dan weinig van.
Ook even gekeken. Vreselijk dat opdreunen van die teksten.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:34 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik trek haar niet. Dat gezemel, dat accent en zij haalt ook wel eens uit naar anderen. Of heb ik de verkeerde voor me? Dat is toch die meid die voorheen Urrutje was?
Oh god en nu heb ik ook nog de video gezien over content zonder strategie. Nee, die meid trek ik niet.
De dochter van mijn collega is een vrij bekende beauty influencer.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:11 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ik trek haar de ene keer beter dan de andere keer. Knap hoe ze in relatief korte tijd zo enorm gegroeid is.
Maar die enorme hoeveelheid pakketjes die dar binnen komt vind ik echt absurd. Dan pakt ze het uit, is helemaal happy, zegt dank je wel en dan? 95% wordt toch niet gebruikt? Zeker niet als je ziet hoeveel make-up er binnen komt.
En dan op vakantie 1,5 uur rijden omdat er iets op is. Daar snap ik dan weinig van.
klopt en ze verteld heel vaak de keerzijde hiervan, Wendy vertelde ook welke invloed dit op de kinderen had.quote:Op maandag 23 juni 2025 23:56 schreef Donna het volgende:
@ veraurru
Sorry maar accent kan ze weinig aan doen, ik ben ook een limburgse. Klopt de ene keer kan ik haar wel goed hebben en de andere keer denk ik, pfffff is ook steeds dezelfde content. Maar goed ze kan met pensioen!quote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:34 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik trek haar niet. Dat gezemel, dat accent en zij haalt ook wel eens uit naar anderen. Of heb ik de verkeerde voor me? Dat is toch die meid die voorheen Urrutje was?
Oh god en nu heb ik ook nog de video gezien over content zonder strategie. Nee, die meid trek ik niet.
Ze heeft verteld dat ze het ook weg geeft!quote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:47 schreef Missinglink24 het volgende:
Veel van de spullen worden ook gewoon weer doorverkocht. Een van mijn overburen is een influencer op het gebied van afvallen en zij verkoopt regelmatig promo spullen via Nextdoor.
En je ziet dat mama Lotje bijvoorbeeld ook gewoon wolletjes op vinted knalt. En Kyra die haar gekregen bakfiets verkocht.
Dacht dat Beautygloss dit ook deed? Of hebben we het over haarquote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:41 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
De dochter van mijn collega is een vrij bekende beauty influencer.
Zij krijgt ook enorm veel spullen. Een keer in de zoveel tijd doneert zij deze spullen aan een blijf van mijn lijf huis.
Want het komt inderdaad nooit op.
O echt he, ik zie het zo staan in dat boek...dat haar kinderen last hebben van hoe lelijk er over AM gepraat wordt op verschillende media.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:11 schreef miep123456 het volgende:
[..]
klopt en ze verteld heel vaak de keerzijde hiervan, Wendy vertelde ook welke invloed dit op de kinderen had.
Ik ben benieuwd wat AM te verkondigen heeft, want ze heeft nooit verteld of de kinderen hier last van hadden.
Als dat wel zo is, zou ik de kinderen niet meer zo open en bloot op insta delen!
Ze geeft het wel weg hoor, maar ik snap wat je bedoeld. Ik snap die bedrijven ook sowieso niet dat je sommige fluflu's gewoon elke maand weer iets opstuurt, soms nog hetzelfde als 2-3x eerder ook nog en dat het dan meteen zoveel moet zijn. Lekker duurzaam allemaal.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:11 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
IK vind het mooi hoe open ze er over is, het is toch een ander leven, ook wel onzeker.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:57 schreef Donna het volgende:
[..]
Ze geeft het wel weg hoor, maar ik snap wat je bedoeld. Ik snap die bedrijven ook sowieso niet dat je sommige fluflu's gewoon elke maand weer iets opstuurt, soms nog hetzelfde als 2-3x eerder ook nog en dat het dan meteen zoveel moet zijn. Lekker duurzaam allemaal.
Het is haar laatste gewone werkweek. Ik vind het wel knap gedaan.
Vraag me wel altijd af hoe zulke dames het weer gaan doen als fluflu zijn geen ding meer is. Nou kan én wil veraurru wel werken, dus daar maak ik me niet zo druk om, maar er zijn zoveel die al jaren helemaal niks doen. Instagram / fluflu-en is niet voor eeuwig.
Nee, een andere fluflu. Hele leuke meid trouwens 😀quote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:46 schreef funkyfabulous het volgende:
[..]
Dacht dat Beautygloss dit ook deed? Of hebben we het over haar
Ik verwacht ook dat dat ongeveer de strekking zal zijn. Het zou ook best gek zijn als AM zou zeggen: Mijn kinderen hebben een onveilige jeugd mede door het influencen maar ik ga er toch mee door voor de poen 🙃quote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:56 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
O echt he, ik zie het zo staan in dat boek...dat haar kinderen last hebben van hoe lelijk er over AM gepraat wordt op verschillende media.
"Mijn kinderen hebben geen last van het influencen, ik deel immers alleen het reilen en zeilen van ons groooooote gezin. Zij zijn akkoord met wat ik plaats. Maar waar ze wel last van hebben zijn de reacties van vreemden op sociale media die denken dat ze overal een mening over moeten hebben".
Ik ben benieuwd hoe ver ik er naast zit🤣.
Haha het zou wel eerlijk zijn. En dat ze volhoudt dat de kinderen er geen last van hebben dat sowieso. Maar ik vrees dat ze de schuld bij anderen legt terwijl zij degene is die geld verdiend over de rug van haar kinderen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:08 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ik verwacht ook dat dat ongeveer de strekking zal zijn. Het zou ook best gek zijn als AM zou zeggen: Mijn kinderen hebben een onveilige jeugd mede door het influencen maar ik ga er toch mee door voor de poen 🙃
Oh ja, dat wordt tot in lengte van dagen uitgemolken.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:09 schreef Ballerina888 het volgende:
O die Kyra houdt toch ook lekkere content met elke keer opnieuw over die bevalling.
Ja bij Kyra heb ik daar enorm gemengde gevoelens bij. Ik snap haar keuzes niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:12 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Oh ja, dat wordt tot in lengte van dagen uitgemolken.
Het is trouwens wel echt enorm heftig om een prematuur te krijgen en ik snap best dat mensen behoefte hebben om hierover te ventileren.
Ik zou het megavet vinden als ze met dit boek aankondigt het helemaal over een andere boeg te gaan gooien: ogen geopend, minderjarige kinderen worden niet meer in beeld gebracht. Ze zoekt een baan voor 16u per week om een bedrijf te helpen met Social Media oid, blijft nog wel rustig vloggen onder de handle @annemariegeerts, haar moederschap is alleen nog voor haar kinderen en de minderjarigen komen niet meer in beeld.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:08 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ik verwacht ook dat dat ongeveer de strekking zal zijn. Het zou ook best gek zijn als AM zou zeggen: Mijn kinderen hebben een onveilige jeugd mede door het influencen maar ik ga er toch mee door voor de poen 🙃
Haha euhmm nee, ik vreet m'n schoen op als dat gebeurtquote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik zou het megavet vinden als ze met dit boek aankondigt het helemaal over een andere boeg te gaan gooien: ogen geopend, minderjarige kinderen worden niet meer in beeld gebracht. Ze zoekt een baan voor 16u per week om een bedrijf te helpen met Social Media oid, blijft nog wel rustig vloggen onder de handle @:annemariegeerts, haar moederschap is alleen nog voor haar kinderen en de minderjarigen komen niet meer in beeld.
Maar dat is vast een utopie
Gekkie.. 😂quote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik zou het megavet vinden als ze met dit boek aankondigt het helemaal over een andere boeg te gaan gooien: ogen geopend, minderjarige kinderen worden niet meer in beeld gebracht. Ze zoekt een baan voor 16u per week om een bedrijf te helpen met Social Media oid, blijft nog wel rustig vloggen onder de handle @:annemariegeerts, haar moederschap is alleen nog voor haar kinderen en de minderjarigen komen niet meer in beeld.
Maar dat is vast een utopie
Wat is ook alweer doxing?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:45 schreef Meke het volgende:
Oja en voor iedereen die nog niet genoeg juice heeft aan onze eigen fluflu's, blijkbaar was er in de UK een soort haatforum waar over fluflu's geroddeld werd tot in het extreme, incl doxing van flulfu's en hun families![]()
Dat is nu helemaal geklapt met een rechtzaak: https://www.cosmopolitan.(...)ian-bond-court-case/
Popcornartikeltje voor de dinsdagochtend!
Adressen of namen openbaar makenquote:
Dat is natuurlijk een no-go.quote:
Ja, of kvk-registraties in NLquote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:52 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een no-go.
Maar de fluflus zijn zelf ook regelmatig zo dom dat ze straatnaambordjes filmen als ze aan komen fietsen, en het huisnummer als ze de deur weer open doen.
Waarschijnlijk denken ze dat zij en hun kinderen onschendbaar zijn.
Dit is echt heel ziekquote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:45 schreef Meke het volgende:
Oja en voor iedereen die nog niet genoeg juice heeft aan onze eigen fluflu's, blijkbaar was er in de UK een soort haatforum waar over fluflu's geroddeld werd tot in het extreme, incl doxing van flulfu's en hun families![]()
Dat is nu helemaal geklapt met een rechtzaak: https://www.cosmopolitan.(...)ian-bond-court-case/
Popcornartikeltje voor de dinsdagochtend!
en tiktok is nog een zieker platform echt wat je daar voorbij ziet komen wat mensen doen. Gewoon niet te bevattenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, of kvk-registraties in NL![]()
Maar dit ging geloof ik om een familielid waar de fluflu geen contact meer had, dat gaat wel echt heel ver, waarom zou je dat als lezer ook überhaupt willen weten
Exact dit. En ze ondervinden zelf geen hinder maar vinden het vooral erg voor moeders. Want haar kinderen hebben natuurlijk alle invloed over wat erover hun wordt geplaatst.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:56 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
O echt he, ik zie het zo staan in dat boek...dat haar kinderen last hebben van hoe lelijk er over AM gepraat wordt op verschillende media.
"Mijn kinderen hebben geen last van het influencen, ik deel immers alleen het reilen en zeilen van ons groooooote gezin. Zij zijn akkoord met wat ik plaats. Maar waar ze wel last van hebben zijn de reacties van vreemden op sociale media die denken dat ze overal een mening over moeten hebben".
Ik ben benieuwd hoe ver ik er naast zit🤣.
Ik ben het hier mee eens. Zij filmen continue onbekenden/mensen die geen toestemming geven, exposen wie ze maar willen als ze vinden dat het onaardige reacties zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:02 schreef Yoehoo het volgende:
Ik vind t een lastig punt. Stalking is nooit goed natuurlijk. Is t andersom niet ook stalking. Als je ziet hoeveel moeite ze hebben moeten doen om de eigenaar van de site te exposen?
Ik weet overigens niet of hij ook de informatie post of alleen eigenaar is van de site? Kan het er zelf zo snel niet uit halen.
En hier op t forum is t pesten als je aangeeft dat iemand tegenstrijdig is of gewoon leugens verspreid.
Maar fluflu’s vinden wel alles ok wat ze zelf plaatsen. Ongeacht wie ze daar mee kwetsen. AM mag wel het leven van haar ouders openbaar maken en kwetsen. Of alles van hun kinderen die het niet kunnen zien.
Of een Debbie die privé gesprekken post van marktplaats. Of een vrouw die gewoon haar werk doet in een museum.
Misschien had er gewoon meer privé horen te blijven en is dat wel de hele schadelijke kant (of twee kanten) van social media.
Jawel hoor, maar niet iets wat strafbaar is, zoals doxing.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:07 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Ik ben het hier mee eens. Zij filmen continue onbekenden/mensen die geen toestemming geven, exposen wie ze maar willen als ze vinden dat het onaardige reacties zijn.
Bedreigen: AM heeft meermaals gezegd dat Sam degene wel online zou opzoeken als de reacties doorgingen.
Maar over hen mag niets gezegd worden?
hahaha zal ze ook een aandeel hebben in het boek van AMquote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:10 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Debbie plaatst al een week niets inhoudelijks. Daar zit iets achter.. let maar op.
Zeker, en die wetten zit ik met smart op te wachten. Maar vind het wel wat dubbel soms.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:10 schreef Donna het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar niet iets wat strafbaar is, zoals doxing.
Daarom wordt het ook tijd dat er wetten komen voor wat fluflu's allemaal doen op internet (met hun kinderen). Maarja. Dat zal allemaal wel mosterd na de maaltijd worden.
Toevoeging: Op wat AM toen zei is op dit forum ook gepaste actie op ondernomen. Wat ze er bij de buren mee gedaan hebben weet ik uiteraard niet.
Klopt... Er gaan wat stemmen op wat er aan de hand kan zijn..quote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:10 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Debbie plaatst al een week niets inhoudelijks. Daar zit iets achter.. let maar op.
Alsof hij dat kán.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:07 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Ik ben het hier mee eens. Zij filmen continue onbekenden/mensen die geen toestemming geven, exposen wie ze maar willen als ze vinden dat het onaardige reacties zijn.
Bedreigen: AM heeft meermaals gezegd dat Sam degene wel online zou opzoeken als de reacties doorgingen.
Maar over hen mag niets gezegd worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |