SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het waait ook lekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nee, dat geloof ik niet, dan moet ik even in mijn puntenteller kijken.quote:Op zondag 22 juni 2025 21:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je ooit wel eens over de 100 punten op een dag gehaald?How can I make this topic about me?![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-06-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Lovely / 1294 / +16 / +18 / 3140 / 3748
2. loveislikeakiss / 884 / +9 / +20 / 2560 / 3075
3. gebrokenglas / 769 / +85 / +115 / 2540 / 2976
4. RedShoe / 764 / +33 / +6 / 3023 / 3360
5. Fogel / 632 / +13 / +0 / 413 / 531
6. StevenHyde / 616 / +4 / +0 / 494 / 607
7. mario390 / 562 / +39 / +10 / 1237 / 1627
8. devzero / 310 / +17 / +35 / 676 / 842
9. greysbones / 267 / +0 / +7 / 1531 / 1666
10. hemarookworst / 256 / +24 / +11 / 578 / 761
11. maily / 252 / +39 / +14 / 1144 / 1315
12. drakin / 224 / +2 / +12 / 817 / 927
13. Pinnenmutske / 222 / +10 / +33 / 466 / 614
14. aeque / 209 / +0 / +0 / 850 / 1041
15. ieniminimuis / 171 / +3 / +0 / 528 / 621
16. marc0871 / 171 / +0 / +23 / 421 / 529
17. Bally-b / 166 / +0 / +1 / 333 / 381
18. JellyBelly. / 161 / +0 / +0 / 390 / 490
19. Shii / 160 / +10 / +8 / 342 / 449
20. Dr.Mikey / 154 / +25 / +26 / 150 / 219SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Wie had toen een username aangemaakt
@PieldesapoThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Was een user die zo heette idd maar anoniem gewordenquote:Op zondag 22 juni 2025 21:37 schreef greysbones het volgende:
Wie had toen een username aangemaakt
@:PieldesapoUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Aaah ik dacht alquote:Op zondag 22 juni 2025 21:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Was een user die zo heette idd maar anoniem geworden
Die was er tochThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Morgen maximaal 19 graden, en 's ochtends wat regen. Wat een verschil met vandaag...How can I make this topic about me?![]()
22 hierquote:Op zondag 22 juni 2025 21:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Morgen maximaal 19 graden, en 's ochtends wat regen. Wat een verschil met vandaag...Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Woensdag loopt het even naar 24, dan zakt het weer, maar komend weekend gaat de thermometer wederom richting de 30 graden.quote:How can I make this topic about me?![]()
Woensdag 27 graden hierquote:Op zondag 22 juni 2025 21:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Woensdag loopt het even naar 24, dan zakt het weer, maar komend weekend gaat de thermometer wederom richting de 30 graden.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En nu mijn weerberichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 22 juni 2025 21:47 schreef hemarookworst het volgende:
En nu mijn weerberichtIk vind de uitkomst ietwat scheefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zondag 22 juni 2025 21:47 schreef hemarookworst het volgende:
En nu mijn weerberichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
BollekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alweer puntjes. Je krijgt ze wel aangereikt vandaagquote:Op zondag 22 juni 2025 21:55 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas kijkt eens in de kast of er wat te snacken valt.![]()
![]()
Ook in de kast?quote:Op zondag 22 juni 2025 22:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Alweer puntjes. Je krijgt ze wel aangereikt vandaagUw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 22 juni 2025 22:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Alweer puntjes. Je krijgt ze wel aangereikt vandaag![]()
How can I make this topic about me?![]()
Die kan je likken als een ijsjequote:Op zondag 22 juni 2025 22:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Waar zouden ze anders staan? Bevroren puntjes smaken niet zo goedUw ADH vitamine Worst
Je hebt een luxeprobleem dus.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:14 schreef kree het volgende:
heb nog steeds probleem dat ik twee leuke vrouwen leuk vind.
Vinden die vrouwen jou ook leuk? Indien niet dan kun je het probleem van tafel vegen en iemand anders zoeken.How can I make this topic about me?![]()
Vandaag was weer lastig door ouders. Maar stresslevel wat lager dan wat dagen terug dus kan t wat beter handelen. Hoest met jou?quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Kwil net zeggen. Het is pas een probleem als ze je alletwee leuk vinden en niet willen delen.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je hebt een luxeprobleem dus.
Vinden die vrouwen jou ook leuk? Indien niet dan kun je het probleem van tafel vegen en iemand anders zoeken.🐙![]()
Ik vind ook leuke vrouwen leuk, net als dat ik een liefhebber ben van liefhebberijenUw ADH vitamine Worst
Hey Stevenquote:Op zondag 22 juni 2025 22:18 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Vandaag was weer lastig door ouders. Maar stresslevel wat lager dan wat dagen terug dus kan t wat beter handelen. Hoest met jou?
hun vinden mij leuk, ik denk mss is het wel best zo als vrijgezelquote:Op zondag 22 juni 2025 22:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je hebt een luxeprobleem dus.
Vinden die vrouwen jou ook leuk? Indien niet dan kun je het probleem van tafel vegen en iemand anders zoeken.
anyway. eentje heeft best wel wat herkenbare probleem en wil ik helpen dus (zie alcohol topic vangij)
Andere is wel leuk maarja klik niet echt.
beide trouwens klik t mee wel en beide vrijgezel geen kinderen en mijn leeftijd.Do what you love, love what you do!![]()
Ja, goed. Moah.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:18 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Vandaag was weer lastig door ouders. Maar stresslevel wat lager dan wat dagen terug dus kan t wat beter handelen. Hoest met jou?How can I make this topic about me?![]()
Vanavond trouwens bastogneparfait thee op voor t eerst. Mag de naam niet dragen vind ikBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Zo fris gewassen in bed zitten. Nog even tv kijken en hier bolken en dan naar dromenlandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 22 juni 2025 22:18 schreef hemarookworst het volgende:
Ik vind ook leuke vrouwen leuk, net als dat ik een liefhebber ben van liefhebberijen
Trek je het wel een beetje?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Meestal is het een slecht idee om moeder en dochter te daten. Kies gewoon 1 van de 2quote:Op zondag 22 juni 2025 22:14 schreef kree het volgende:
heb nog steeds probleem dat ik twee leuke vrouwen leuk vind.![]()
![]()
Niet zo lekker? Nouja, je hebt het in elk geval eens geprobeerd.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:20 schreef StevenHyde het volgende:
Vanavond trouwens bastogneparfait thee op voor t eerst. Mag de naam niet dragen vind ikHow can I make this topic about me?![]()
quote:Op zondag 22 juni 2025 22:18 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Vandaag was weer lastig door ouders. Maar stresslevel wat lager dan wat dagen terug dus kan t wat beter handelen. Hoest met jou?![]()
![]()
LOL ter info ze zijn heel anders en niet familie van elkaar.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Meestal is het een slecht idee om moeder en dochter te daten. Kies gewoon 1 van de 2Do what you love, love what you do!![]()
Ja, en vinden ze jou ook leuk? Het moet wel van beide kanten komen anders gaat het niet werken.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:22 schreef kree het volgende:
[..]
LOL ter info ze zijn heel anders en niet familie van elkaar.How can I make this topic about me?![]()
denk? ik hou het af ff voor meer afspreken eigenlijk nu. omdat ik weet niet of ik er wel aan toe ben. \quote:Op zondag 22 juni 2025 22:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, en vinden ze jou ook leuk? Het moet wel van beide kanten komen anders gaat het niet werken.Do what you love, love what you do!![]()
Vond ik ook van die bastognepepernoten. Viel echt tegenquote:Op zondag 22 juni 2025 22:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet zo lekker? Nouja, je hebt het in elk geval eens geprobeerd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben vanmiddag geweest en weer hetzelfde liedje. Maar erna met vrouw en dochter eten en hotel. Mijn vrouw wordt 40 morgen dus ben blij dat deze verrassing door kon gaan. Even eruit ookal merk ik dat t blijft malen. Heb wel een fijne avond gehadquote:
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik zou wel afspreken, dan pas weet je of het zal gaan klikken.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:24 schreef kree het volgende:
[..]
denk? ik hou het af ff voor meer afspreken eigenlijk nu. omdat ik weet niet of ik er wel aan toe ben. \How can I make this topic about me?![]()
hecht eigenlijk best wel aan mijn vrijgezellen leventje zo.
maar oke mss voor soms dingen samen doen sta ik nog voor open.Do what you love, love what you do!![]()
Maanden zit je hier te vertellen dat je een relatie wil. Nu zeg je dat je er niet aan toe bentquote:Op zondag 22 juni 2025 22:24 schreef kree het volgende:
[..]
denk? ik hou het af ff voor meer afspreken eigenlijk nu. omdat ik weet niet of ik er wel aan toe ben. \
Vond het er niet naar smaken. Verder neutraal qua smaakquote:Op zondag 22 juni 2025 22:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet zo lekker? Nouja, je hebt het in elk geval eens geprobeerd.
In sommige plaatsen weet je dat maar nooitquote:Op zondag 22 juni 2025 22:22 schreef kree het volgende:
[..]
LOL ter info ze zijn heel anders en niet familie van elkaar.![]()
wss volgende optie ja wel. weet ook niet hoe anders nl.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zou wel afspreken, dan pas weet je of het zal gaan klikken.Do what you love, love what you do!![]()
Nou je kunt toch lekker vrijgezellig blijven en ook leuk met een van de dames of beide dames gezellig uit gaan af en toe?quote:Op zondag 22 juni 2025 22:25 schreef kree het volgende:
hecht eigenlijk best wel aan mijn vrijgezellen leventje zo.
maar oke mss voor soms dingen samen doen sta ik nog voor open.How can I make this topic about me?![]()
klopt vandaar dat ik het ff zegquote:Op zondag 22 juni 2025 22:26 schreef devzero het volgende:
[..]
In sommige plaatsen weet je dat maar nooit
Do what you love, love what you do!![]()
Blijft moeilijk wanneer gaat je moeder naar de hospice? Alvast gefeliciteerd met je vrouw. Leuk dat jullie lekker uit eten zijn geweest. Ook tijd voor jullie zelf nemen is belangrijkquote:Op zondag 22 juni 2025 22:25 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ben vanmiddag geweest en weer hetzelfde liedje. Maar erna met vrouw en dochter eten en hotel. Mijn vrouw wordt 40 morgen dus ben blij dat deze verrassing door kon gaan. Even eruit ookal merk ik dat t blijft malen. Heb wel een fijne avond gehadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jaaaaa of keertje weekendje weg oud. zoiets denk ik voor heel vast onwijs relatie huisje boompje beestje.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou je kunt toch lekker vrijgezellig blijven en ook leuk met een van de dames of beide dames gezellig uit gaan af en toe?Do what you love, love what you do!![]()
Inderdaad, jezelf en je gezin ook zeker niet vergeten.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blijft moeilijk wanneer gaat je moeder naar de hospice? Alvast gefeliciteerd met je vrouw. Leuk dat jullie lekker uit eten zijn geweest. Ook tijd voor jullie zelf nemen is belangrijkHow can I make this topic about me?![]()
Maar je vindt ze beide leuk maar je weet niet of ze jou ook leuk vinden en ook in dezelfde mate. Het is handig om daar toch achter te komen, niet?quote:Op zondag 22 juni 2025 22:27 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaaa of keertje weekendje weg oud. zoiets denk ik voor heel vast onwijs relatie huisje boompje beestje.How can I make this topic about me?![]()
Wel fijn dat de verrassing voor je vrouw door kon gaan. Even de zinnen verzetten, ook al is het lastig.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:25 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ben vanmiddag geweest en weer hetzelfde liedje. Maar erna met vrouw en dochter eten en hotel. Mijn vrouw wordt 40 morgen dus ben blij dat deze verrassing door kon gaan. Even eruit ookal merk ik dat t blijft malen. Heb wel een fijne avond gehad![]()
![]()
Ze is nu relatief aardig te pas. Ze heeft wat dagen antibiotica voor bacterie in haar bloed. Lijkt dat dit wat helpt. Maar dat is een kuur van 6 weken die ze niet verder aankan.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blijft moeilijk wanneer gaat je moeder naar de hospice? Alvast gefeliciteerd met je vrouw. Leuk dat jullie lekker uit eten zijn geweest. Ook tijd voor jullie zelf nemen is belangrijk
Vanmiddag zei ze weer dat ze toch maar eerst naar huis gaat. Weer uitgelegd wat ze allemaal heeft.
Morgen maar met mijn zus een plan b bespreken om iig te weten hoever we zorg bij hun thuis kunnen inzetten mocht het echt een probleem worden. Mijn vrouw is gisteren boos geworden omdat mijn ouders niet inzagen hoeveel ik deed en dat ik door alles er aardig doorheen zit. Ik was maar lichtgevoelig of hoe mijn vader t ook noemde. Lastig zo wel.
Misschien dat het inventariseren van zo'n plan b wat rust geeftBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja toch.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaad, jezelf en je gezin ook zeker niet vergeten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ook erg blij om. Had ik wat dagen terug niet verwacht. Koester dat ook wel. Tnxquote:Op zondag 22 juni 2025 22:32 schreef Shii het volgende:
[..]
Wel fijn dat de verrassing voor je vrouw door kon gaan. Even de zinnen verzetten, ook al is het lastig.
Als er hulp voorhanden is kan er thuis veel. Zelfs nacht hulp. Maar overal kampen ze met tekorten helaas. Ik hoop dat er een juiste weg wordt gekozen.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ze is nu relatief aardig te pas. Ze heeft wat dagen antibiotica voor bacterie in haar bloed. Lijkt dat dit wat helpt. Maar dat is een kuur van 6 weken die ze niet verder aankan.
Vanmiddag zei ze weer dat ze toch maar eerst naar huis gaat. Weer uitgelegd wat ze allemaal heeft.
Morgen maar met mijn zus een plan b bespreken om iig te weten hoever we zorg bij hun thuis kunnen inzetten mocht het echt een probleem worden. Mijn vrouw is gisteren boos geworden omdat mijn ouders niet inzagen hoeveel ik deed en dat ik door alles er aardig doorheen zit. Ik was maar lichtgevoelig of hoe mijn vader t ook noemde. Lastig zo wel.
Misschien dat het inventariseren van zo'n plan b wat rust geeft
Een erg lastige situatie wel lief dat je vrouw zo voor je opkomt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ze vinden mij beide wel leuk. de ene heeft wat meer problemen als de ander wel.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar je vindt ze beide leuk maar je weet niet of ze jou ook leuk vinden en ook in dezelfde mate. Het is handig om daar toch achter te komen, niet?Do what you love, love what you do!![]()
Enorm lastig dit.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ze is nu relatief aardig te pas. Ze heeft wat dagen antibiotica voor bacterie in haar bloed. Lijkt dat dit wat helpt. Maar dat is een kuur van 6 weken die ze niet verder aankan.
Misschien dat het inventariseren van zo'n plan b wat rust geeft
Kan het ziekenhuis hier nog wat wat betekenen, met adviezen wat het beste is?How can I make this topic about me?![]()
Ja je hebt ook van die alarmsystemen bijv. Gaan het allemaal op een rijtje zetten. Hospice aanvraag loopt nog. Hebben 2 voorkeuren doorgegeven wat gebruikelijk is waarvan 1 nu ineens absolute must is als ze dan toch moeten gaan. Zou helpen als daar snel een plekje vrij isquote:Op zondag 22 juni 2025 22:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als er hulp voorhanden is kan er thuis veel. Zelfs nacht hulp. Maar overal kampen ze met tekorten helaas. Ik hoop dat er een juiste weg wordt gekozen.
Een erg lastige situatie wel lief dat je vrouw zo voor je opkomt.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Je hebt een palliatief team wat dit bespreekt en vinden het een goed idee. Mijn moeder had al thuiszorg en daarvan heb ik 2 contactpersonen gesproken die veel over de vloer kwamen bij mijn ouders en die vonden het ook de goede keuze.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Enorm lastig dit.
Kan het ziekenhuis hier nog wat wat betekenen, met adviezen wat het beste is?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
WarmThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Warm maar schuifdeur in hotelkamer open dus begint steeds lekkerder te wordenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Het fijne van een hospice is dat er 24 uur zorg beschikbaar is en altijd nachtverpleging is en thuis is dat niet zo. Vooral omdat je vader haar niet de zorg kan geven die nodig is, is een hospice heel fijn. Dan nog snap ik wel dat het voor je moeder wel een bittere pil is. Maar voor de familie is het gewoon een fijn idee dat er voor je moeder gezorgd wordt.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:42 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Je hebt een palliatief team wat dit bespreekt en vinden het een goed idee. Mijn moeder had al thuiszorg en daarvan heb ik 2 contactpersonen gesproken die veel over de vloer kwamen bij mijn ouders en die vonden het ook de goede keuze.![]()
Ja het koelt nu mooi af. Het is hier buiten nu 19 graden.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:50 schreef StevenHyde het volgende:
Warm maar schuifdeur in hotelkamer open dus begint steeds lekkerder te wordenHow can I make this topic about me?![]()
Ja precies dit. En mijn ouders hebben ook niet echt een realistisch ziektebeeld. Er is ook geen ruimte om over de dood te praten. Terwijl ik dat zelf belangrijk vind. Sta nu beetje op een punt dat ik mentaal afstand moet nemen van mijn ouders en een manier moet vinden om ermee te gaan dealen.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:50 schreef Shii het volgende:
[..]
Het fijne van een hospice is dat er 24 uur zorg beschikbaar is en altijd nachtverpleging is en thuis is dat niet zo. Vooral omdat je vader haar niet de zorg kan geven die nodig is, is een hospice heel fijn. Dan nog snap ik wel dat het voor je moeder wel een bittere pil is. Maar voor de familie is het gewoon een fijn idee dat er voor je moeder gezorgd wordt.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Echt lekker even wel zoquote:Op zondag 22 juni 2025 22:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja het koelt nu mooi af. Het is hier buiten nu 19 graden.
Vaak als vreemden dingen zeggen komt dat beter over dan als 'eigen' het zegt.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:54 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja precies dit. En mijn ouders hebben ook niet echt een realistisch ziektebeeld. Er is ook geen ruimte om over de dood te praten. Terwijl ik dat zelf belangrijk vind. Sta nu beetje op een punt dat ik mentaal afstand moet nemen van mijn ouders en een manier moet vinden om ermee te gaan dealen.
Als de dokter uitlegt hoe het ziektebeeld is, dan willen ze dat hopelijk sneller aannemen dan als jij of je zus dat vertelt.
En ja, praten over de dood is helaas wel iets dat belangrijk is nu.
Wat ontzettend lastig dit. Gelukkig sta je er niet alleen voor maar kun je overleggen met je zus en met het ziekenhuis.
En nu ben je er effe uit, ook lekker. Morgen weer naar huis of blijven jullie nog een dagje?How can I make this topic about me?![]()
Moeilijk.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:54 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja precies dit. En mijn ouders hebben ook niet echt een realistisch ziektebeeld. Er is ook geen ruimte om over de dood te praten. Terwijl ik dat zelf belangrijk vind. Sta nu beetje op een punt dat ik mentaal afstand moet nemen van mijn ouders en een manier moet vinden om ermee te gaan dealen.![]()
Het is gewoon een hele moeilijke situatie en snap dat het voor je moeder ook heel moeilijk is. Zij laat straks je vader achter, daar worstelt ze misschien ook mee, omdat je vader dementerende is. Probeer te doen wat je hart je ingeeft en ook al is het ontzettend moeilijk, niet dat je over een tijdje denkt, had ik maar nog dit of dat gezegd of gedaan.![]()
![]()
trusten mensenHey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
Dikke knuffelquote:Op zondag 22 juni 2025 22:54 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja precies dit. En mijn ouders hebben ook niet echt een realistisch ziektebeeld. Er is ook geen ruimte om over de dood te praten. Terwijl ik dat zelf belangrijk vind. Sta nu beetje op een punt dat ik mentaal afstand moet nemen van mijn ouders en een manier moet vinden om ermee te gaan dealen.Werewolf![]()
Dankjewel wat zijn jullie toch lief. Ik ga idd maar een manier voor mezelf vinden om ermee te dealen. Verlies mezelf zo op deze manier ookwel.
Morgen gaan we weer terug en komen wat mensen bij ons eten. Heb voor morgen en overmorgen visite bij mijn moeder afgesproken. Dan hoef ik er even niet zelf heen als er nog geen verdere beslissing is ofzoBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op zondag 22 juni 2025 23:07 schreef StevenHyde het volgende:
Dankjewel wat zijn jullie toch lief. Ik ga idd maar een manier voor mezelf vinden om ermee te dealen. Verlies mezelf zo op deze manier ookwel.
Morgen gaan we weer terug en komen wat mensen bij ons eten. Heb voor morgen en overmorgen visite bij mijn moeder afgesproken. Dan hoef ik er even niet zelf heen als er nog geen verdere beslissing is ofzo![]()
![]()
ik heb nooit woorden voor dit soort dingenHey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
Misschien heb je iets aan een boek van Manu Keirse ......quote:Op zondag 22 juni 2025 23:07 schreef StevenHyde het volgende:
Morgen gaan we weer terug en komen wat mensen bij ons eten. Heb voor morgen en overmorgen visite bij mijn moeder afgesproken. Dan hoef ik er even niet zelf heen als er nog geen verdere beslissing is ofzo
https://www.paagman.nl/zoek/auteur/manu-keirse#/page/1 ......
nogmaals heel veel sterkte![]()
![]()
het is dan ook gewoon kut.quote:Op zondag 22 juni 2025 23:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik heb nooit woorden voor dit soort dingen
weet wel dat elke vorm van medeleven troost biedt ......![]()
![]()
Dankjewel maily!quote:Op zondag 22 juni 2025 23:12 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien heb je iets aan een boek van Manu Keirse ......
https://www.paagman.nl/zoek/auteur/manu-keirse#/page/1 ......
nogmaals heel veel sterktekun je er eentje aanraden?
Vingerafdruk van verdrietquote:Op zondag 22 juni 2025 23:19 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dankjewel maily!kun je er eentje aanraden?
de man heeft ook verschillende dingen op youtube staan.![]()
Lekker briesje, ventilator uitgezet want begon zelfs koud te krijgen
Uw ADH vitamine Worst
Top, ga ik die kopenquote:Op zondag 22 juni 2025 23:22 schreef maily het volgende:
[..]
Vingerafdruk van verdriet
de man heeft ook verschillende dingen op youtube staan.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
heerlijk he, kippenvelquote:Op zondag 22 juni 2025 23:24 schreef hemarookworst het volgende:
Lekker briesje, ventilator uitgezet want begon zelfs koud te krijgen![]()
![]()
Long shot misschien nu ik toch boeken ga bestellen: iemand goede ervaring met een boek dat over piekeren gaat?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Wil je tips bedoel je?quote:Op zondag 22 juni 2025 23:29 schreef StevenHyde het volgende:
Long shot misschien nu ik toch boeken ga bestellen: iemand goede ervaring met een boek dat over piekeren gaat?Trust nobody![]()
Ja een boek dat je ermee helpt dit te doorbreken. Lukt me normaal aardig met een helikopterview maar nu loop ik vastquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)-je-hoofd~aa9fe397e/quote:Op zondag 22 juni 2025 23:34 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja een boek dat je ermee helpt dit te doorbreken. Lukt me normaal aardig met een helikopterview maar nu loop ik vast
En dan via pharchive![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Achjaquote:Op zondag 22 juni 2025 23:34 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja een boek dat je ermee helpt dit te doorbreken. Lukt me normaal aardig met een helikopterview maar nu loop ik vast
Ik zou willen dat ik je kon helpenTrust nobody![]()
Ja, eigenlijk welquote:MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Dat boek van haar was de 1e hit op Google. Kan t een kans geven idd tnxquote:Op zondag 22 juni 2025 23:35 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)-je-hoofd~aa9fe397e/
En dan via pharchiveBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
@maily overdrijft zoals gebruikelijk weer eens. Ik denk dat ik mijn cheat-zoekbot wel in een paar weken kan herprogrammeren om op homijn te laten zoeken ipv lovelyquote:![]()
![]()
In een Paar weken tijd kan jij een text variable herprogrammeren!?quote:Op zondag 22 juni 2025 23:46 schreef devzero het volgende:
[..]
@:maily overdrijft zoals gebruikelijk weer eens. Ik denk dat ik mijn cheat-zoekbot wel in een paar weken kan herprogrammeren om op homijn te laten zoeken ipv lovely
Waarom werk je niet bij google?![]()
Beterschap, in de airco gezeten?quote:Op zondag 22 juni 2025 23:51 schreef HappyCharly het volgende:
Hoofdpijn en keelpijn
Niet fijn op zondagavondBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja, daar komt het wel op neer. Ik wil mezelf niet te veel op mijn borst slaan, maar een paar weken is toch best snel. Het is ook erg nauwkeurig werk, niet dat straks "homein" op #1 van de zoekresultaten staat!quote:Op zondag 22 juni 2025 23:52 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
In een Paar weken tijd kan jij een text variable herprogrammeren!?![]()
Waarom moet er op mij worden gezocht? Dat is erg zwaar en ik heb maar heel beperkt ruimte.quote:Op zondag 22 juni 2025 23:46 schreef devzero het volgende:
[..]
@:maily overdrijft zoals gebruikelijk weer eens. Ik denk dat ik mijn cheat-zoekbot wel in een paar weken kan herprogrammeren om op homijn te laten zoeken ipv lovelyMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Er wordt gezocht, maar nooit gevonden.quote:Op zondag 22 juni 2025 23:58 schreef Homijn het volgende:
[..]
Waarom moet er op mij worden gezocht? Dat is erg zwaar en ik heb maar heel beperkt ruimte.
#tegeltjeswijsheden![]()
ietsMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Oh ja, mijn abo is verlopen.
Ik zie weer een hele hoop'avond mensen
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Goede maandag sallyquote:Op maandag 23 juni 2025 00:13 schreef Sally het volgende:
Oh ja, mijn abo is verlopen.
Ik zie weer een hele hoop'avond mensen
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Mogelijkquote:Op maandag 23 juni 2025 00:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, die memo heb ik gemist. Dus mario gaat de hele avond boos doen als ik iets post?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ik weet t niet zekerquote:Op maandag 23 juni 2025 00:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, die memo heb ik gemist. Dus mario gaat de hele avond boos doen als ik iets post?Trust nobody![]()
IetsietsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
FeestjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
JaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ah.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
HeetThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Morguh SwJ
Hey Hema, ja was saai vannacht, nergens iets te kletsen op FOK!quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Wat is dit? Je bent toch maar terug gekomenquote:![]()
Morguh UN
Morguhquote:
Oh dacht dat dit de SC was, nog niet helemaal wakker
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Ja ja vandaar diequote:Op maandag 23 juni 2025 06:26 schreef _UserName_ het volgende:
Oh dacht dat dit de SC was, nog niet helemaal wakkernatuurlijk
Morguh Blub Mutske. Heb je de fiets al klaar staan
Ja hoorquote:Op maandag 23 juni 2025 06:28 schreef Dotteke het volgende:
Morguh Blub Mutske. Heb je de fiets al klaar staanWerewolf![]()
Eh, ja? Had de SC niet meer in AT staan en had zoiets van, pak de bovenste want DTS zal wel dicht zijn nog. Niet dus.quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
MogguuuhOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
DIe is echt net weer openquote:Op maandag 23 juni 2025 06:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Eh, ja? Had de SC niet meer in AT staan en had zoiets van, pak de bovenste want DTS zal wel dicht zijn nog. Niet dus.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Sp3c, wel mooi om te zien dat er gelijk mensen zijn zodra het hier opengaat tochWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zag de reacties wel van SwJ maar niet bij nagedacht verder, zal de temperatuur wel zijnTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Gelukkig niet meer zo warm Mutske, ben er wel blij meeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je bent het eens met het beleid en bent weer terugquote:Op maandag 23 juni 2025 06:31 schreef _UserName_ het volgende:
za de reacties wel van SwJ maar niet bij nagedacht verder, zal de temperatuur wel zijn
Ik ookquote:Op maandag 23 juni 2025 06:31 schreef Dotteke het volgende:
Gelukkig niet meer zo warm Mutske, ben er wel blij meeWerewolf![]()
Nee, ik ben het er niet mee eens en ga weerquote:Op maandag 23 juni 2025 06:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent het eens met het beleid en bent weer terug![]()
Soms stap je wel eens een verkeerde deur in
Ik was al vroeg hier, maar stillekesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukkig stond er geen bewaking en kon je gezellig binnen komenquote:Op maandag 23 juni 2025 06:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, ik ben het er niet mee eens en ga weer![]()
Soms stap je wel eens een verkeerde deur in
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Morgen uitje met afdeling, lekker weg van de Navo gekteUw ADH vitamine Worst
Morguh DJMO
Morguh GG![]()
Oeps vergeet DJMO eente doen bij deze alsnog een
Kan pas om 8 uur verse broodjes halen
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Dank mop!quote:Op maandag 23 juni 2025 06:35 schreef Dotteke het volgende:
Oeps vergeet DJMO eente doen bij deze alsnog een
ALs je vroeg wakker bent is dat soms lang wachten hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
was je ook vroeg wakker GG?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O een uurtje nog maar. Dat valt nog wel mee toch.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, een beetje dommelen en doezelen. Lekker de ramen open, waait er een frisse wind door het huis.How can I make this topic about me?![]()
En bedankt. Nu zit ik met davina Michelle in m'n kopquote:Op maandag 23 juni 2025 06:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je vroeg wakker bent is dat soms lang wachten he
Ja, dat is lekker he, ik zit hier nu van bbbrrrr wel een firs windje, maar ik hou voel het moet even wat afkoelen binnenquote:Op maandag 23 juni 2025 06:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, een beetje dommelen en doezelen. Lekker de ramen open, waait er een frisse wind door het huis.Vest ligt al klaar
Euhhh heb niets gepost wat met haar te maken heeft?quote:Op maandag 23 juni 2025 06:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
En bedankt. Nu zit ik met davina Michelle in m'n kopWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O wacht, het duurt te lang heb je zeker in je hoofd zitten
Woensdag is er weer een opleving in temperatuur, en komend weekend wordt het ook weer warmer.quote:Op maandag 23 juni 2025 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is lekker he, ik zit hier nu van bbbrrrr wel een firs windje, maar ik hou voel het moet even wat afkoelen binnenVest ligt al klaar
Ja ik zag het, zaterdag weer 29 graden bahquote:Op maandag 23 juni 2025 06:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Woensdag is er weer een opleving in temperatuur, en komend weekend wordt het ook weer warmer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind het niet zo erg.quote:Op maandag 23 juni 2025 06:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik zag het, zaterdag weer 29 graden bahHow can I make this topic about me?![]()
Plaktieten.quote:Op maandag 23 juni 2025 06:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik zag het, zaterdag weer 29 graden bah
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Lang wachten? =/= duurt te langquote:Op maandag 23 juni 2025 06:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Euhhh heb niets gepost wat met haar te maken heeft?Ik heb er één en ik ben er trots op
, ja dat dus. Je moest zeker eerst een kwartje opgraven om te kunnen laten vallen?quote:Op maandag 23 juni 2025 06:41 schreef Dotteke het volgende:
O wacht, het duurt te lang heb je zeker in je hoofd zittenIk heb er één en ik ben er trots op
Ik was er al achter 😂quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukkig duurde het maar een paar seconde en hoefde ik niet diep te gravenquote:Op maandag 23 juni 2025 06:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
, ja dat dus. Je moest zeker eerst een kwartje opgraven om te kunnen laten vallen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zweetl*l plakballen. Het kan allemaalquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Overigens lijkt het wel een Hollandse enclave hier op de camping alleen al van het stukje van de ingang naar ons huisje heb ik gisteren 19 auto's van Hollanders geteld. En dat is maar 10 procent van de omvang van het complex
Zelfs de avond entertainment show voor kinderen word voor 90 procent in het Nederlands gegeven
En ze hebben hier en bij de lidl in de buurt sinds dit jaar ook ineens gewoon witte bolletjes en tijgerbrood liggen. Dat verkochten ze vorig jaar echt nog niet
Welk fijn dat je het toch allemaal doet Mutskequote:Op maandag 23 juni 2025 07:03 schreef Pinnenmutske het volgende:
Woensdag plakwarm op Rock voor Specials. Op tijd rust pakken dan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Iddquote:Op maandag 23 juni 2025 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Welk fijn dat je het toch allemaal doet MutskeWerewolf![]()
quote:Op maandag 23 juni 2025 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zweetl*l plakballen. Het kan allemaal
Hoeveel bussen heb je opquote:
Voorraad?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vandaag vrij weinig te doen hier, het is de nationale feestdag van Luxemburg dus zo'n beetje alle winkels zijn gesloten
Misschien dat de musea nog open zijn. Straks even kijken wat er in Luxemburg stad te doen is.Ik heb er één en ik ben er trots op
En anders een mooie wandeltochtquote:Op maandag 23 juni 2025 07:08 schreef DJMO het volgende:
Vandaag vrij weinig te doen hier, het is de nationale feestdag van Luxemburg dus zo'n beetje alle winkels zijn gesloten
Misschien dat de musea nog open zijn. Straks even kijken wat er in Luxemburg stad te doen is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mullerthal trail al gedaan? Staat op mijn bucketlist.quote:Op maandag 23 juni 2025 07:08 schreef DJMO het volgende:
Misschien dat de musea nog open zijn. Straks even kijken wat er in Luxemburg stad te doen is.Werewolf![]()
Niet in z'n geheel, maar al drie jaar op rij wel delen ervan gelopenquote:Op maandag 23 juni 2025 07:10 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Mullerthal trail al gedaan? Staat op mijn bucketlist.
Ergens deze week staat ook de schedelrots nog op de planning.Ik heb er één en ik ben er trots op
Wat lekker buiten zeg, de kliko's worden super vroeg geleegd, dus was even naar buiten om hem op te halen. Lekker hoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolkje terug
Dat ophalen varieert hier enorm. De ene keer zijn ze hier om half tien al, dan is het elf uur, dan half twee....quote:Op maandag 23 juni 2025 07:12 schreef Dotteke het volgende:
Wat lekker buiten zeg, de kliko's worden super vroeg geleegd, dus was even naar buiten om hem op te halen. Lekker hoorHow can I make this topic about me?![]()
We zitten ook elk jaar in klein Zwitserland / Mullerthal regio, zodat ik makkelijk kan bij de diverse routes kan komen.Ik heb er één en ik ben er trots op
Hier zijn ze nooit zo vroeg. Het is ook zo ouwewetse. De chauffeur moet uitstappen en een voor een de bakken er achter op zetten. En zo te zien geen gezonde man, kan amper in en uit zijn auto komenquote:Op maandag 23 juni 2025 07:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat ophalen varieert hier enorm. De ene keer zijn ze hier om half tien al, dan is het elf uur, dan half twee....Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O gelukkig dan heb je in ieder geval genoeg om een paar dagen zonder geplak door te komenquote:
Hier ook om de twee dagen, de groene, de grijze een keer in de 3 weken en papier een keer in de maandquote:Op maandag 23 juni 2025 07:15 schreef Pinnenmutske het volgende:
Bij ons is dat om de 14 dagen op woensdagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ok bolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dagbesteding verzamelt het oud papier.quote:Op maandag 23 juni 2025 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier ook om de twee dagen, de groene, de grijze een keer in de 3 weken en papier een keer in de maandWerewolf![]()
quote:Op maandag 23 juni 2025 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier zijn ze nooit zo vroeg. Het is ook zo ouwewetse. De chauffeur moet uitstappen en een voor een de bakken er achter op zetten. En zo te zien geen gezonde man, kan amper in en uit zijn auto komen
Dat gaat hier met zo'n automatische grijper, de chauffeur komt de cabine niet uit.How can I make this topic about me?![]()
Ik heb geen idee wie dat hier doetquote:Op maandag 23 juni 2025 07:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dagbesteding verzamelt het oud papier.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja normaal ook hier dus was al verbaasd. Maar, de laatste maanden zetten mensen hun auto voor de bakken en kunnen ze er niet bij? Misschien daarom nu zo. Of de andere is kapoet, geen ideequote:Op maandag 23 juni 2025 07:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat gaat hier met zo'n automatische grijper, de chauffeur komt de cabine niet uit.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Moonquote:
Mocht het onverhoopt toch opraken, de urn van m’n pa staat bij mij thuis.quote:Op maandag 23 juni 2025 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O gelukkig dan heb je in ieder geval genoeg om een paar dagen zonder geplak door te komenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Echt hoor. Ik loop 33n dag achter
Ik zet de radio aan en verwachtte het programma de T van Tannaz te horen want zondag. Krijg ik de ochtendshow van Jan Willem en Jeroen
Dat vind ik stom, de auto voor de bakken neerzetten. Je weet toch dat die dingen geleegd gaan worden?quote:Op maandag 23 juni 2025 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja normaal ook hier dus was al verbaasd. Maar, de laatste maanden zetten mensen hun auto voor de bakken en kunnen ze er niet bij? Misschien daarom nu zo. Of de andere is kapoet, geen idee
Achja, mensen zijn zo egocentrisch.How can I make this topic about me?![]()
hier regent hetOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Das we leen beetje luguber je pa op je zak strooien Killemquote:Op maandag 23 juni 2025 07:20 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Mocht het onverhoopt toch opraken, de urn van m’n pa staat bij mij thuis.
Nood breekt wet.quote:Op maandag 23 juni 2025 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das we leen beetje luguber je pa op je zak strooien KillemProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
De bakken worden achter de auto gezet.quote:Op maandag 23 juni 2025 07:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat vind ik stom, de auto voor de bakken neerzetten. Je weet toch dat die dingen geleegd gaan worden?
Achja, mensen zijn zo egocentrisch.
Maarrrrrr de bakken staan daar al jaren en de mensen die daar de auto voorzetten wonen net 2 jaar h ier. Maar die denken dat de hele straat voor hun is. Jonge griet 19 jaar de beroerd om een stukje te lopen pleurt hem altijd hier voor de stoep, en pa net zoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zou ze dan in de vrije natuur laten bungelen, dan waait het ook een beetje door. Kan op minder plak en zweetquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ergerlijk.quote:Op maandag 23 juni 2025 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De bakken worden achter de auto gezet.
Maarrrrrr de bakken staan daar al jaren en de mensen die daar de auto voorzetten wonen net 2 jaar h ier. Maar die denken dat de hele straat voor hun is. Jonge griet 19 jaar de beroerd om een stukje te lopen pleurt hem altijd hier voor de stoep, en pa net zoHow can I make this topic about me?![]()
Jeetje wat irritant!quote:Op maandag 23 juni 2025 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De bakken worden achter de auto gezet.
Maarrrrrr de bakken staan daar al jaren en de mensen die daar de auto voorzetten wonen net 2 jaar h ier. Maar die denken dat de hele straat voor hun is. Jonge griet 19 jaar de beroerd om een stukje te lopen pleurt hem altijd hier voor de stoep, en pa net zo![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-06-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Lovely / 1294 / +18 / +0 / 3140 / 3748
2. loveislikeakiss / 887 / +23 / +0 / 2560 / 3077
3. gebrokenglas / 792 / +133 / +5 / 2567 / 3011
4. RedShoe / 764 / +6 / +0 / 3023 / 3360
5. StevenHyde / 638 / +21 / +1 / 508 / 631
6. Fogel / 632 / +0 / +0 / 413 / 532
7. mario390 / 606 / +10 / +44 / 1241 / 1639
8. devzero / 319 / +39 / +5 / 684 / 855
9. greysbones / 275 / +15 / +0 / 1540 / 1677
10. maily / 266 / +28 / +0 / 1150 / 1322
11. hemarookworst / 262 / +15 / +2 / 586 / 778
12. Pinnenmutske / 230 / +35 / +6 / 479 / 631
13. drakin / 224 / +12 / +0 / 817 / 927
14. aeque / 209 / +0 / +0 / 850 / 1041
15. Dr.Mikey / 171 / +28 / +15 / 150 / 223
16. marc0871 / 171 / +23 / +0 / 424 / 533
17. ieniminimuis / 171 / +0 / +0 / 528 / 621
18. Bally-b / 166 / +1 / +0 / 333 / 381
19. Shii / 163 / +11 / +0 / 347 / 457
20. JellyBelly. / 161 / +0 / +0 / 390 / 490SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ja heel erg, en heb ze al een paar keer gevraagd het niet te doen. Want ik kom er dan heel moeilijk uit met de brommobiel. Ze zetten hem achter een parkeerplaats. En die griet kan niet parkeren ze heeft hem ook nog een eind van de stoeprand afstaanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja zijn aso's echt Zijn elders ook al vertrokken omdat ze ruzie hadden over het parkerenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En nu doen ze dus gewoon weer hetzelfde...quote:Op maandag 23 juni 2025 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zijn aso's echt Zijn elders ook al vertrokken omdat ze ruzie hadden over het parkeren![]()
Dat soort mensen zal zich nooit aanpassen.quote:Op maandag 23 juni 2025 07:30 schreef Moonlight het volgende:
[..]
En nu doen ze dus gewoon weer hetzelfde...How can I make this topic about me?![]()
Dat voelt echt heel raar als je het niet gewend bent.quote:Op maandag 23 juni 2025 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou ze dan in de vrije natuur laten bungelen, dan waait het ook een beetje door. Kan op minder plak en zweet
nee dat blijkt maar weerquote:Op maandag 23 juni 2025 07:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat soort mensen zal zich nooit aanpassen.![]()
Ja leuk hè?quote:Op maandag 23 juni 2025 07:31 schreef Dotteke het volgende:
133 punten gisteren @:Gebrokenglas![]()
Je gaat als een speer
Ik heb een schermprint van de stand gemaakt.quote:Op maandag 23 juni 2025 07:31 schreef Dotteke het volgende:
133 punten gisteren @:Gebrokenglas![]()
Je gaat als een speer
Jip en als je er wat van zegt krijg je een grote bek.quote:Op maandag 23 juni 2025 07:30 schreef Moonlight het volgende:
[..]
En nu doen ze dus gewoon weer hetzelfde...
Laatst komt die moeder naar buiten, ik zat met haar buurvrouw bij mij voor even op het bankie. Kwam die dochter er ook aan. Ze komt aanscheuren en zet hem wel een halve meter van de stoep. Zeg ik tegen die buuf, nou autorijden is ook een vak. Dat heeft ze tegen haar moeder gezegd en die kwam even naar buiten mijn de huid verrot schelden
Zo te zien zijn de kazematten, de citadel van de Heilige Geest en de dom van Luxemburg vandaag gewoon te bezoeken, evenals het kasteel van Larochette
Straks heerlijk eerste klas met de trein dus. Lang leve het gratis ov hier.Ik heb er één en ik ben er trots op
Dat meen je niet, wat een tokkies zeg.quote:Op maandag 23 juni 2025 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jip en als je er wat van zegt krijg je een grote bek.
Laatst komt die moeder naar buiten, ik zat met haar buurvrouw bij mij voor even op het bankie. Kwam die dochter er ook aan. Ze komt aanscheuren en zet hem wel een halve meter van de stoep. Zeg ik tegen die buuf, nou autorijden is ook een vak. Dat heeft ze tegen haar moeder gezegd en die kwam even naar buiten mijn de huid verrot schelden![]()
Alles went Killem, probeer het maar gewoon En als het te warm is, iets voorover gaan staan en dan je heupen heen en weer bewegen dan komt alles in beweging en krijg je zelfs opgewekte wind lang het klokkenspelquote:Op maandag 23 juni 2025 07:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat voelt echt heel raar als je het niet gewend bent.
Wij hebben voor den blok een hok met containers. Geen groene bak voor groentenafval. Dat gaat naar de kippen van mijn ouders.Werewolf![]()
Ja, vooral omdat je nooit echt hebt meegespeeldquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe heb je erop gereageerd?quote:Op maandag 23 juni 2025 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jip en als je er wat van zegt krijg je een grote bek.
Laatst komt die moeder naar buiten, ik zat met haar buurvrouw bij mij voor even op het bankie. Kwam die dochter er ook aan. Ze komt aanscheuren en zet hem wel een halve meter van de stoep. Zeg ik tegen die buuf, nou autorijden is ook een vak. Dat heeft ze tegen haar moeder gezegd en die kwam even naar buiten mijn de huid verrot scheldenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Snap ik, de dag er voor scoorde je ook al goed En toen ben je er niet constant.quote:Op maandag 23 juni 2025 07:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb een schermprint van de stand gemaakt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: