Dat ophalen varieert hier enorm. De ene keer zijn ze hier om half tien al, dan is het elf uur, dan half twee....quote:Op maandag 23 juni 2025 07:12 schreef Dotteke het volgende:
Wat lekker buiten zeg, de kliko's worden super vroeg geleegd, dus was even naar buiten om hem op te halen. Lekker hoor
Hier zijn ze nooit zo vroeg. Het is ook zo ouwewetse. De chauffeur moet uitstappen en een voor een de bakken er achter op zetten. En zo te zien geen gezonde man, kan amper in en uit zijn auto komenquote:Op maandag 23 juni 2025 07:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat ophalen varieert hier enorm. De ene keer zijn ze hier om half tien al, dan is het elf uur, dan half twee....
O gelukkig dan heb je in ieder geval genoeg om een paar dagen zonder geplak door te komenquote:
Hier ook om de twee dagen, de groene, de grijze een keer in de 3 weken en papier een keer in de maandquote:Op maandag 23 juni 2025 07:15 schreef Pinnenmutske het volgende:
Bij ons is dat om de 14 dagen op woensdag
Dagbesteding verzamelt het oud papier.quote:Op maandag 23 juni 2025 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier ook om de twee dagen, de groene, de grijze een keer in de 3 weken en papier een keer in de maand
quote:Op maandag 23 juni 2025 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier zijn ze nooit zo vroeg. Het is ook zo ouwewetse. De chauffeur moet uitstappen en een voor een de bakken er achter op zetten. En zo te zien geen gezonde man, kan amper in en uit zijn auto komen
Ik heb geen idee wie dat hier doetquote:Op maandag 23 juni 2025 07:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dagbesteding verzamelt het oud papier.
Ja normaal ook hier dus was al verbaasd. Maar, de laatste maanden zetten mensen hun auto voor de bakken en kunnen ze er niet bij? Misschien daarom nu zo. Of de andere is kapoet, geen ideequote:Op maandag 23 juni 2025 07:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat gaat hier met zo'n automatische grijper, de chauffeur komt de cabine niet uit.
Hey Moonquote:
Mocht het onverhoopt toch opraken, de urn van m’n pa staat bij mij thuis.quote:Op maandag 23 juni 2025 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O gelukkig dan heb je in ieder geval genoeg om een paar dagen zonder geplak door te komen
Dat vind ik stom, de auto voor de bakken neerzetten. Je weet toch dat die dingen geleegd gaan worden?quote:Op maandag 23 juni 2025 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja normaal ook hier dus was al verbaasd. Maar, de laatste maanden zetten mensen hun auto voor de bakken en kunnen ze er niet bij? Misschien daarom nu zo. Of de andere is kapoet, geen idee
Das we leen beetje luguber je pa op je zak strooien Killemquote:Op maandag 23 juni 2025 07:20 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Mocht het onverhoopt toch opraken, de urn van m’n pa staat bij mij thuis.
Nood breekt wet.quote:Op maandag 23 juni 2025 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das we leen beetje luguber je pa op je zak strooien Killem
De bakken worden achter de auto gezet.quote:Op maandag 23 juni 2025 07:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat vind ik stom, de auto voor de bakken neerzetten. Je weet toch dat die dingen geleegd gaan worden?
Achja, mensen zijn zo egocentrisch.
Ik zou ze dan in de vrije natuur laten bungelen, dan waait het ook een beetje door. Kan op minder plak en zweetquote:
Ergerlijk.quote:Op maandag 23 juni 2025 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De bakken worden achter de auto gezet.
Maarrrrrr de bakken staan daar al jaren en de mensen die daar de auto voorzetten wonen net 2 jaar h ier. Maar die denken dat de hele straat voor hun is. Jonge griet 19 jaar de beroerd om een stukje te lopen pleurt hem altijd hier voor de stoep, en pa net zo
Jeetje wat irritant!quote:Op maandag 23 juni 2025 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De bakken worden achter de auto gezet.
Maarrrrrr de bakken staan daar al jaren en de mensen die daar de auto voorzetten wonen net 2 jaar h ier. Maar die denken dat de hele straat voor hun is. Jonge griet 19 jaar de beroerd om een stukje te lopen pleurt hem altijd hier voor de stoep, en pa net zo
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-06-2025 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ja heel erg, en heb ze al een paar keer gevraagd het niet te doen. Want ik kom er dan heel moeilijk uit met de brommobiel. Ze zetten hem achter een parkeerplaats. En die griet kan niet parkeren ze heeft hem ook nog een eind van de stoeprand afstaanquote:
Ja zijn aso's echt Zijn elders ook al vertrokken omdat ze ruzie hadden over het parkerenquote:
En nu doen ze dus gewoon weer hetzelfde...quote:Op maandag 23 juni 2025 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zijn aso's echt Zijn elders ook al vertrokken omdat ze ruzie hadden over het parkeren
Dat soort mensen zal zich nooit aanpassen.quote:Op maandag 23 juni 2025 07:30 schreef Moonlight het volgende:
[..]
En nu doen ze dus gewoon weer hetzelfde...
Dat voelt echt heel raar als je het niet gewend bent.quote:Op maandag 23 juni 2025 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou ze dan in de vrije natuur laten bungelen, dan waait het ook een beetje door. Kan op minder plak en zweet
nee dat blijkt maar weerquote:Op maandag 23 juni 2025 07:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat soort mensen zal zich nooit aanpassen.
Ja leuk hè?quote:Op maandag 23 juni 2025 07:31 schreef Dotteke het volgende:
133 punten gisteren @:Gebrokenglas![]()
Je gaat als een speer
Ik heb een schermprint van de stand gemaakt.quote:Op maandag 23 juni 2025 07:31 schreef Dotteke het volgende:
133 punten gisteren @:Gebrokenglas![]()
Je gaat als een speer
Jip en als je er wat van zegt krijg je een grote bek.quote:Op maandag 23 juni 2025 07:30 schreef Moonlight het volgende:
[..]
En nu doen ze dus gewoon weer hetzelfde...
Dat meen je niet, wat een tokkies zeg.quote:Op maandag 23 juni 2025 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jip en als je er wat van zegt krijg je een grote bek.
Laatst komt die moeder naar buiten, ik zat met haar buurvrouw bij mij voor even op het bankie. Kwam die dochter er ook aan. Ze komt aanscheuren en zet hem wel een halve meter van de stoep. Zeg ik tegen die buuf, nou autorijden is ook een vak. Dat heeft ze tegen haar moeder gezegd en die kwam even naar buiten mijn de huid verrot schelden
Alles went Killem, probeer het maar gewoon En als het te warm is, iets voorover gaan staan en dan je heupen heen en weer bewegen dan komt alles in beweging en krijg je zelfs opgewekte wind lang het klokkenspelquote:Op maandag 23 juni 2025 07:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat voelt echt heel raar als je het niet gewend bent.
Ja, vooral omdat je nooit echt hebt meegespeeldquote:
Hoe heb je erop gereageerd?quote:Op maandag 23 juni 2025 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jip en als je er wat van zegt krijg je een grote bek.
Laatst komt die moeder naar buiten, ik zat met haar buurvrouw bij mij voor even op het bankie. Kwam die dochter er ook aan. Ze komt aanscheuren en zet hem wel een halve meter van de stoep. Zeg ik tegen die buuf, nou autorijden is ook een vak. Dat heeft ze tegen haar moeder gezegd en die kwam even naar buiten mijn de huid verrot schelden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |