Dat ophalen varieert hier enorm. De ene keer zijn ze hier om half tien al, dan is het elf uur, dan half twee....quote:Op maandag 23 juni 2025 07:12 schreef Dotteke het volgende:
Wat lekker buiten zeg, de kliko's worden super vroeg geleegd, dus was even naar buiten om hem op te halen. Lekker hoor
Hier zijn ze nooit zo vroeg. Het is ook zo ouwewetse. De chauffeur moet uitstappen en een voor een de bakken er achter op zetten. En zo te zien geen gezonde man, kan amper in en uit zijn auto komenquote:Op maandag 23 juni 2025 07:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat ophalen varieert hier enorm. De ene keer zijn ze hier om half tien al, dan is het elf uur, dan half twee....
O gelukkig dan heb je in ieder geval genoeg om een paar dagen zonder geplak door te komenquote:
Hier ook om de twee dagen, de groene, de grijze een keer in de 3 weken en papier een keer in de maandquote:Op maandag 23 juni 2025 07:15 schreef Pinnenmutske het volgende:
Bij ons is dat om de 14 dagen op woensdag
Dagbesteding verzamelt het oud papier.quote:Op maandag 23 juni 2025 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier ook om de twee dagen, de groene, de grijze een keer in de 3 weken en papier een keer in de maand
quote:Op maandag 23 juni 2025 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier zijn ze nooit zo vroeg. Het is ook zo ouwewetse. De chauffeur moet uitstappen en een voor een de bakken er achter op zetten. En zo te zien geen gezonde man, kan amper in en uit zijn auto komen
Ik heb geen idee wie dat hier doetquote:Op maandag 23 juni 2025 07:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dagbesteding verzamelt het oud papier.
Ja normaal ook hier dus was al verbaasd. Maar, de laatste maanden zetten mensen hun auto voor de bakken en kunnen ze er niet bij? Misschien daarom nu zo. Of de andere is kapoet, geen ideequote:Op maandag 23 juni 2025 07:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat gaat hier met zo'n automatische grijper, de chauffeur komt de cabine niet uit.
Hey Moonquote:
Mocht het onverhoopt toch opraken, de urn van m’n pa staat bij mij thuis.quote:Op maandag 23 juni 2025 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O gelukkig dan heb je in ieder geval genoeg om een paar dagen zonder geplak door te komen
Dat vind ik stom, de auto voor de bakken neerzetten. Je weet toch dat die dingen geleegd gaan worden?quote:Op maandag 23 juni 2025 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja normaal ook hier dus was al verbaasd. Maar, de laatste maanden zetten mensen hun auto voor de bakken en kunnen ze er niet bij? Misschien daarom nu zo. Of de andere is kapoet, geen idee
Das we leen beetje luguber je pa op je zak strooien Killemquote:Op maandag 23 juni 2025 07:20 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Mocht het onverhoopt toch opraken, de urn van m’n pa staat bij mij thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |