Je bent het eens met het beleid en bent weer terugquote:Op maandag 23 juni 2025 06:31 schreef _UserName_ het volgende:
za de reacties wel van SwJ maar niet bij nagedacht verder, zal de temperatuur wel zijn
Ik ookquote:Op maandag 23 juni 2025 06:31 schreef Dotteke het volgende:
Gelukkig niet meer zo warm Mutske, ben er wel blij mee
Nee, ik ben het er niet mee eens en ga weerquote:Op maandag 23 juni 2025 06:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent het eens met het beleid en bent weer terug
Ik was al vroeg hier, maar stillekesquote:
Gelukkig stond er geen bewaking en kon je gezellig binnen komenquote:Op maandag 23 juni 2025 06:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, ik ben het er niet mee eens en ga weer![]()
Soms stap je wel eens een verkeerde deur in
Dank mop!quote:Op maandag 23 juni 2025 06:35 schreef Dotteke het volgende:
Oeps vergeet DJMO eente doen bij deze alsnog een
ALs je vroeg wakker bent is dat soms lang wachten hequote:
O een uurtje nog maar. Dat valt nog wel mee toch.quote:
En bedankt. Nu zit ik met davina Michelle in m'n kopquote:Op maandag 23 juni 2025 06:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je vroeg wakker bent is dat soms lang wachten he
Ja, dat is lekker he, ik zit hier nu van bbbrrrr wel een firs windje, maar ik hou voel het moet even wat afkoelen binnenquote:Op maandag 23 juni 2025 06:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, een beetje dommelen en doezelen. Lekker de ramen open, waait er een frisse wind door het huis.
Euhhh heb niets gepost wat met haar te maken heeft?quote:Op maandag 23 juni 2025 06:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
En bedankt. Nu zit ik met davina Michelle in m'n kop
Woensdag is er weer een opleving in temperatuur, en komend weekend wordt het ook weer warmer.quote:Op maandag 23 juni 2025 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is lekker he, ik zit hier nu van bbbrrrr wel een firs windje, maar ik hou voel het moet even wat afkoelen binnenVest ligt al klaar
Ja ik zag het, zaterdag weer 29 graden bahquote:Op maandag 23 juni 2025 06:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Woensdag is er weer een opleving in temperatuur, en komend weekend wordt het ook weer warmer.
Ik vind het niet zo erg.quote:Op maandag 23 juni 2025 06:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik zag het, zaterdag weer 29 graden bah
Plaktieten.quote:Op maandag 23 juni 2025 06:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik zag het, zaterdag weer 29 graden bah
Lang wachten? =/= duurt te langquote:Op maandag 23 juni 2025 06:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Euhhh heb niets gepost wat met haar te maken heeft?
, ja dat dus. Je moest zeker eerst een kwartje opgraven om te kunnen laten vallen?quote:Op maandag 23 juni 2025 06:41 schreef Dotteke het volgende:
O wacht, het duurt te lang heb je zeker in je hoofd zitten
Ik was er al achter 😂quote:
Gelukkig duurde het maar een paar seconde en hoefde ik niet diep te gravenquote:Op maandag 23 juni 2025 06:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
, ja dat dus. Je moest zeker eerst een kwartje opgraven om te kunnen laten vallen?
Zweetl*l plakballen. Het kan allemaalquote:
Welk fijn dat je het toch allemaal doet Mutskequote:Op maandag 23 juni 2025 07:03 schreef Pinnenmutske het volgende:
Woensdag plakwarm op Rock voor Specials. Op tijd rust pakken dan.
Iddquote:Op maandag 23 juni 2025 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Welk fijn dat je het toch allemaal doet Mutske
quote:Op maandag 23 juni 2025 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zweetl*l plakballen. Het kan allemaal
Hoeveel bussen heb je opquote:
En anders een mooie wandeltochtquote:Op maandag 23 juni 2025 07:08 schreef DJMO het volgende:
Vandaag vrij weinig te doen hier, het is de nationale feestdag van Luxemburg dus zo'n beetje alle winkels zijn gesloten
Misschien dat de musea nog open zijn. Straks even kijken wat er in Luxemburg stad te doen is.
Mullerthal trail al gedaan? Staat op mijn bucketlist.quote:Op maandag 23 juni 2025 07:08 schreef DJMO het volgende:
Vandaag vrij weinig te doen hier, het is de nationale feestdag van Luxemburg dus zo'n beetje alle winkels zijn gesloten
Misschien dat de musea nog open zijn. Straks even kijken wat er in Luxemburg stad te doen is.
Niet in z'n geheel, maar al drie jaar op rij wel delen ervan gelopenquote:Op maandag 23 juni 2025 07:10 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Mullerthal trail al gedaan? Staat op mijn bucketlist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |