Jeetje wat irritant!quote:Op maandag 23 juni 2025 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De bakken worden achter de auto gezet.
Maarrrrrr de bakken staan daar al jaren en de mensen die daar de auto voorzetten wonen net 2 jaar h ier. Maar die denken dat de hele straat voor hun is. Jonge griet 19 jaar de beroerd om een stukje te lopen pleurt hem altijd hier voor de stoep, en pa net zo
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-06-2025 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ja heel erg, en heb ze al een paar keer gevraagd het niet te doen. Want ik kom er dan heel moeilijk uit met de brommobiel. Ze zetten hem achter een parkeerplaats. En die griet kan niet parkeren ze heeft hem ook nog een eind van de stoeprand afstaanquote:
Ja zijn aso's echt Zijn elders ook al vertrokken omdat ze ruzie hadden over het parkerenquote:
En nu doen ze dus gewoon weer hetzelfde...quote:Op maandag 23 juni 2025 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zijn aso's echt Zijn elders ook al vertrokken omdat ze ruzie hadden over het parkeren
Dat soort mensen zal zich nooit aanpassen.quote:Op maandag 23 juni 2025 07:30 schreef Moonlight het volgende:
[..]
En nu doen ze dus gewoon weer hetzelfde...
Dat voelt echt heel raar als je het niet gewend bent.quote:Op maandag 23 juni 2025 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou ze dan in de vrije natuur laten bungelen, dan waait het ook een beetje door. Kan op minder plak en zweet
nee dat blijkt maar weerquote:Op maandag 23 juni 2025 07:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat soort mensen zal zich nooit aanpassen.
Ja leuk hè?quote:Op maandag 23 juni 2025 07:31 schreef Dotteke het volgende:
133 punten gisteren @:Gebrokenglas![]()
Je gaat als een speer
Ik heb een schermprint van de stand gemaakt.quote:Op maandag 23 juni 2025 07:31 schreef Dotteke het volgende:
133 punten gisteren @:Gebrokenglas![]()
Je gaat als een speer
Jip en als je er wat van zegt krijg je een grote bek.quote:Op maandag 23 juni 2025 07:30 schreef Moonlight het volgende:
[..]
En nu doen ze dus gewoon weer hetzelfde...
Dat meen je niet, wat een tokkies zeg.quote:Op maandag 23 juni 2025 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jip en als je er wat van zegt krijg je een grote bek.
Laatst komt die moeder naar buiten, ik zat met haar buurvrouw bij mij voor even op het bankie. Kwam die dochter er ook aan. Ze komt aanscheuren en zet hem wel een halve meter van de stoep. Zeg ik tegen die buuf, nou autorijden is ook een vak. Dat heeft ze tegen haar moeder gezegd en die kwam even naar buiten mijn de huid verrot schelden
Alles went Killem, probeer het maar gewoon En als het te warm is, iets voorover gaan staan en dan je heupen heen en weer bewegen dan komt alles in beweging en krijg je zelfs opgewekte wind lang het klokkenspelquote:Op maandag 23 juni 2025 07:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat voelt echt heel raar als je het niet gewend bent.
Ja, vooral omdat je nooit echt hebt meegespeeldquote:
Hoe heb je erop gereageerd?quote:Op maandag 23 juni 2025 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jip en als je er wat van zegt krijg je een grote bek.
Laatst komt die moeder naar buiten, ik zat met haar buurvrouw bij mij voor even op het bankie. Kwam die dochter er ook aan. Ze komt aanscheuren en zet hem wel een halve meter van de stoep. Zeg ik tegen die buuf, nou autorijden is ook een vak. Dat heeft ze tegen haar moeder gezegd en die kwam even naar buiten mijn de huid verrot schelden
Snap ik, de dag er voor scoorde je ook al goed En toen ben je er niet constant.quote:Op maandag 23 juni 2025 07:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb een schermprint van de stand gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |