Kwil net zeggen. Het is pas een probleem als ze je alletwee leuk vinden en niet willen delen.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je hebt een luxeprobleem dus.
Vinden die vrouwen jou ook leuk? Indien niet dan kun je het probleem van tafel vegen en iemand anders zoeken.
Hey Stevenquote:Op zondag 22 juni 2025 22:18 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Vandaag was weer lastig door ouders. Maar stresslevel wat lager dan wat dagen terug dus kan t wat beter handelen. Hoest met jou?
hun vinden mij leuk, ik denk mss is het wel best zo als vrijgezelquote:Op zondag 22 juni 2025 22:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je hebt een luxeprobleem dus.
Vinden die vrouwen jou ook leuk? Indien niet dan kun je het probleem van tafel vegen en iemand anders zoeken.
Ja, goed. Moah.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:18 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Vandaag was weer lastig door ouders. Maar stresslevel wat lager dan wat dagen terug dus kan t wat beter handelen. Hoest met jou?
quote:Op zondag 22 juni 2025 22:18 schreef hemarookworst het volgende:
Ik vind ook leuke vrouwen leuk, net als dat ik een liefhebber ben van liefhebberijen
Trek je het wel een beetje?quote:
Meestal is het een slecht idee om moeder en dochter te daten. Kies gewoon 1 van de 2quote:Op zondag 22 juni 2025 22:14 schreef kree het volgende:
heb nog steeds probleem dat ik twee leuke vrouwen leuk vind.
Niet zo lekker? Nouja, je hebt het in elk geval eens geprobeerd.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:20 schreef StevenHyde het volgende:
Vanavond trouwens bastogneparfait thee op voor t eerst. Mag de naam niet dragen vind ik
quote:Op zondag 22 juni 2025 22:18 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
LOL ter info ze zijn heel anders en niet familie van elkaar.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Meestal is het een slecht idee om moeder en dochter te daten. Kies gewoon 1 van de 2
Ja, en vinden ze jou ook leuk? Het moet wel van beide kanten komen anders gaat het niet werken.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:22 schreef kree het volgende:
[..]
LOL ter info ze zijn heel anders en niet familie van elkaar.
denk? ik hou het af ff voor meer afspreken eigenlijk nu. omdat ik weet niet of ik er wel aan toe ben. \quote:Op zondag 22 juni 2025 22:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, en vinden ze jou ook leuk? Het moet wel van beide kanten komen anders gaat het niet werken.
Vond ik ook van die bastognepepernoten. Viel echt tegenquote:Op zondag 22 juni 2025 22:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet zo lekker? Nouja, je hebt het in elk geval eens geprobeerd.
Ben vanmiddag geweest en weer hetzelfde liedje. Maar erna met vrouw en dochter eten en hotel. Mijn vrouw wordt 40 morgen dus ben blij dat deze verrassing door kon gaan. Even eruit ookal merk ik dat t blijft malen. Heb wel een fijne avond gehadquote:
Ik zou wel afspreken, dan pas weet je of het zal gaan klikken.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:24 schreef kree het volgende:
[..]
denk? ik hou het af ff voor meer afspreken eigenlijk nu. omdat ik weet niet of ik er wel aan toe ben. \
Maanden zit je hier te vertellen dat je een relatie wil. Nu zeg je dat je er niet aan toe bentquote:Op zondag 22 juni 2025 22:24 schreef kree het volgende:
[..]
denk? ik hou het af ff voor meer afspreken eigenlijk nu. omdat ik weet niet of ik er wel aan toe ben. \
Vond het er niet naar smaken. Verder neutraal qua smaakquote:Op zondag 22 juni 2025 22:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet zo lekker? Nouja, je hebt het in elk geval eens geprobeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |