Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het waait ook lekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nee, dat geloof ik niet, dan moet ik even in mijn puntenteller kijken.quote:Op zondag 22 juni 2025 21:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je ooit wel eens over de 100 punten op een dag gehaald?Werkplek
(zelfst. naamw.)
Een plaats waar je koffie drinkt
en doet alsof je bezig bent.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-06-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Lovely / 1294 / +16 / +18 / 3140 / 3748
2. loveislikeakiss / 884 / +9 / +20 / 2560 / 3075
3. gebrokenglas / 769 / +85 / +115 / 2540 / 2976
4. RedShoe / 764 / +33 / +6 / 3023 / 3360
5. Fogel / 632 / +13 / +0 / 413 / 531
6. StevenHyde / 616 / +4 / +0 / 494 / 607
7. mario390 / 562 / +39 / +10 / 1237 / 1627
8. devzero / 310 / +17 / +35 / 676 / 842
9. greysbones / 267 / +0 / +7 / 1531 / 1666
10. hemarookworst / 256 / +24 / +11 / 578 / 761
11. maily / 252 / +39 / +14 / 1144 / 1315
12. drakin / 224 / +2 / +12 / 817 / 927
13. Pinnenmutske / 222 / +10 / +33 / 466 / 614
14. aeque / 209 / +0 / +0 / 850 / 1041
15. ieniminimuis / 171 / +3 / +0 / 528 / 621
16. marc0871 / 171 / +0 / +23 / 421 / 529
17. Bally-b / 166 / +0 / +1 / 333 / 381
18. JellyBelly. / 161 / +0 / +0 / 390 / 490
19. Shii / 160 / +10 / +8 / 342 / 449
20. Dr.Mikey / 154 / +25 / +26 / 150 / 219SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
oh, hoe kom ik aan zoveel punten?
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Ja maar hoe dan?Werkplek
(zelfst. naamw.)
Ja ik zit al te kijkenquote:
Werkplek
(zelfst. naamw.)
GG moet er aan geloven
De bolk koorts
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Lekkere meloennnnnquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Wie had toen een username aangemaakt
@PieldesapoEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ja dit is onverwacht....quote:
Wat een leuk spelletje dit.
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Was een user die zo heette idd maar anoniem gewordenquote:Op zondag 22 juni 2025 21:37 schreef greysbones het volgende:
Wie had toen een username aangemaakt
@:PieldesapoUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Aaah ik dacht alquote:Op zondag 22 juni 2025 21:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Was een user die zo heette idd maar anoniem geworden
Die was er tochEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Morgen maximaal 19 graden, en 's ochtends wat regen. Wat een verschil met vandaag...Werkplek
(zelfst. naamw.)
22 hierquote:Op zondag 22 juni 2025 21:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Morgen maximaal 19 graden, en 's ochtends wat regen. Wat een verschil met vandaag...Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Woensdag loopt het even naar 24, dan zakt het weer, maar komend weekend gaat de thermometer wederom richting de 30 graden.quote:Werkplek
(zelfst. naamw.)
Woensdag 27 graden hierquote:Op zondag 22 juni 2025 21:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Woensdag loopt het even naar 24, dan zakt het weer, maar komend weekend gaat de thermometer wederom richting de 30 graden.
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
En nu mijn weerberichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 22 juni 2025 21:47 schreef hemarookworst het volgende:
En nu mijn weerberichtIk vind de uitkomst ietwat scheefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik weet hier geen antwoord opquote:
Werkplek
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 22 juni 2025 21:47 schreef hemarookworst het volgende:
En nu mijn weerberichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
BollekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
* gebrokenglas kijkt eens in de kast of er wat te snacken valt.Werkplek
(zelfst. naamw.)
Alweer puntjes. Je krijgt ze wel aangereikt vandaagquote:Op zondag 22 juni 2025 21:55 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas kijkt eens in de kast of er wat te snacken valt.![]()
![]()
Ook in de kast?quote:Op zondag 22 juni 2025 22:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Alweer puntjes. Je krijgt ze wel aangereikt vandaagUw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 22 juni 2025 22:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Alweer puntjes. Je krijgt ze wel aangereikt vandaag![]()
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Hoe gaat het?quote:Werkplek
(zelfst. naamw.)
Die kan je likken als een ijsjequote:Op zondag 22 juni 2025 22:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Waar zouden ze anders staan? Bevroren puntjes smaken niet zo goedUw ADH vitamine Worst
Je hebt een luxeprobleem dus.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:14 schreef kree het volgende:
heb nog steeds probleem dat ik twee leuke vrouwen leuk vind.
Vinden die vrouwen jou ook leuk? Indien niet dan kun je het probleem van tafel vegen en iemand anders zoeken.Werkplek
(zelfst. naamw.)
Vandaag was weer lastig door ouders. Maar stresslevel wat lager dan wat dagen terug dus kan t wat beter handelen. Hoest met jou?quote:![]()
Kwil net zeggen. Het is pas een probleem als ze je alletwee leuk vinden en niet willen delen.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je hebt een luxeprobleem dus.
Vinden die vrouwen jou ook leuk? Indien niet dan kun je het probleem van tafel vegen en iemand anders zoeken.🐙![]()
Ik vind ook leuke vrouwen leuk, net als dat ik een liefhebber ben van liefhebberijenUw ADH vitamine Worst
Hey Stevenquote:Op zondag 22 juni 2025 22:18 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Vandaag was weer lastig door ouders. Maar stresslevel wat lager dan wat dagen terug dus kan t wat beter handelen. Hoest met jou?
hun vinden mij leuk, ik denk mss is het wel best zo als vrijgezelquote:Op zondag 22 juni 2025 22:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je hebt een luxeprobleem dus.
Vinden die vrouwen jou ook leuk? Indien niet dan kun je het probleem van tafel vegen en iemand anders zoeken.
anyway. eentje heeft best wel wat herkenbare probleem en wil ik helpen dus (zie alcohol topic vangij)
Andere is wel leuk maarja klik niet echt.
beide trouwens klik t mee wel en beide vrijgezel geen kinderen en mijn leeftijd.Do what you love, love what you do!![]()
Ja, goed. Moah.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:18 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Vandaag was weer lastig door ouders. Maar stresslevel wat lager dan wat dagen terug dus kan t wat beter handelen. Hoest met jou?Werkplek
(zelfst. naamw.)
Zo fris gewassen in bed zitten. Nog even tv kijken en hier bolken en dan naar dromenlandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 22 juni 2025 22:18 schreef hemarookworst het volgende:
Ik vind ook leuke vrouwen leuk, net als dat ik een liefhebber ben van liefhebberijen
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Trek je het wel een beetje?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Meestal is het een slecht idee om moeder en dochter te daten. Kies gewoon 1 van de 2quote:Op zondag 22 juni 2025 22:14 schreef kree het volgende:
heb nog steeds probleem dat ik twee leuke vrouwen leuk vind.![]()
![]()
Niet zo lekker? Nouja, je hebt het in elk geval eens geprobeerd.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:20 schreef StevenHyde het volgende:
Vanavond trouwens bastogneparfait thee op voor t eerst. Mag de naam niet dragen vind ikWerkplek
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 22 juni 2025 22:18 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Vandaag was weer lastig door ouders. Maar stresslevel wat lager dan wat dagen terug dus kan t wat beter handelen. Hoest met jou?![]()
![]()
LOL ter info ze zijn heel anders en niet familie van elkaar.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Meestal is het een slecht idee om moeder en dochter te daten. Kies gewoon 1 van de 2Do what you love, love what you do!![]()
Ja, en vinden ze jou ook leuk? Het moet wel van beide kanten komen anders gaat het niet werken.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:22 schreef kree het volgende:
[..]
LOL ter info ze zijn heel anders en niet familie van elkaar.Werkplek
(zelfst. naamw.)
denk? ik hou het af ff voor meer afspreken eigenlijk nu. omdat ik weet niet of ik er wel aan toe ben. \quote:Op zondag 22 juni 2025 22:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, en vinden ze jou ook leuk? Het moet wel van beide kanten komen anders gaat het niet werken.Do what you love, love what you do!![]()
Vond ik ook van die bastognepepernoten. Viel echt tegenquote:Op zondag 22 juni 2025 22:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet zo lekker? Nouja, je hebt het in elk geval eens geprobeerd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben vanmiddag geweest en weer hetzelfde liedje. Maar erna met vrouw en dochter eten en hotel. Mijn vrouw wordt 40 morgen dus ben blij dat deze verrassing door kon gaan. Even eruit ookal merk ik dat t blijft malen. Heb wel een fijne avond gehadquote:![]()
![]()
Ik zou wel afspreken, dan pas weet je of het zal gaan klikken.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:24 schreef kree het volgende:
[..]
denk? ik hou het af ff voor meer afspreken eigenlijk nu. omdat ik weet niet of ik er wel aan toe ben. \Werkplek
(zelfst. naamw.)
hecht eigenlijk best wel aan mijn vrijgezellen leventje zo.
maar oke mss voor soms dingen samen doen sta ik nog voor open.Do what you love, love what you do!![]()
Maanden zit je hier te vertellen dat je een relatie wil. Nu zeg je dat je er niet aan toe bentquote:Op zondag 22 juni 2025 22:24 schreef kree het volgende:
[..]
denk? ik hou het af ff voor meer afspreken eigenlijk nu. omdat ik weet niet of ik er wel aan toe ben. \
Vond het er niet naar smaken. Verder neutraal qua smaakquote:Op zondag 22 juni 2025 22:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet zo lekker? Nouja, je hebt het in elk geval eens geprobeerd.![]()
![]()
In sommige plaatsen weet je dat maar nooitquote:Op zondag 22 juni 2025 22:22 schreef kree het volgende:
[..]
LOL ter info ze zijn heel anders en niet familie van elkaar.![]()
wss volgende optie ja wel. weet ook niet hoe anders nl.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zou wel afspreken, dan pas weet je of het zal gaan klikken.Do what you love, love what you do!![]()
Nou je kunt toch lekker vrijgezellig blijven en ook leuk met een van de dames of beide dames gezellig uit gaan af en toe?quote:Op zondag 22 juni 2025 22:25 schreef kree het volgende:
hecht eigenlijk best wel aan mijn vrijgezellen leventje zo.
maar oke mss voor soms dingen samen doen sta ik nog voor open.Werkplek
(zelfst. naamw.)
klopt vandaar dat ik het ff zegquote:Op zondag 22 juni 2025 22:26 schreef devzero het volgende:
[..]
In sommige plaatsen weet je dat maar nooit
Do what you love, love what you do!![]()
Blijft moeilijk wanneer gaat je moeder naar de hospice? Alvast gefeliciteerd met je vrouw. Leuk dat jullie lekker uit eten zijn geweest. Ook tijd voor jullie zelf nemen is belangrijkquote:Op zondag 22 juni 2025 22:25 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ben vanmiddag geweest en weer hetzelfde liedje. Maar erna met vrouw en dochter eten en hotel. Mijn vrouw wordt 40 morgen dus ben blij dat deze verrassing door kon gaan. Even eruit ookal merk ik dat t blijft malen. Heb wel een fijne avond gehadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jaaaaa of keertje weekendje weg oud. zoiets denk ik voor heel vast onwijs relatie huisje boompje beestje.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou je kunt toch lekker vrijgezellig blijven en ook leuk met een van de dames of beide dames gezellig uit gaan af en toe?Do what you love, love what you do!![]()
Inderdaad, jezelf en je gezin ook zeker niet vergeten.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blijft moeilijk wanneer gaat je moeder naar de hospice? Alvast gefeliciteerd met je vrouw. Leuk dat jullie lekker uit eten zijn geweest. Ook tijd voor jullie zelf nemen is belangrijkWerkplek
(zelfst. naamw.)
Maar je vindt ze beide leuk maar je weet niet of ze jou ook leuk vinden en ook in dezelfde mate. Het is handig om daar toch achter te komen, niet?quote:Op zondag 22 juni 2025 22:27 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaaa of keertje weekendje weg oud. zoiets denk ik voor heel vast onwijs relatie huisje boompje beestje.Werkplek
(zelfst. naamw.)
Wel fijn dat de verrassing voor je vrouw door kon gaan. Even de zinnen verzetten, ook al is het lastig.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:25 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ben vanmiddag geweest en weer hetzelfde liedje. Maar erna met vrouw en dochter eten en hotel. Mijn vrouw wordt 40 morgen dus ben blij dat deze verrassing door kon gaan. Even eruit ookal merk ik dat t blijft malen. Heb wel een fijne avond gehad![]()
![]()
Ze is nu relatief aardig te pas. Ze heeft wat dagen antibiotica voor bacterie in haar bloed. Lijkt dat dit wat helpt. Maar dat is een kuur van 6 weken die ze niet verder aankan.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blijft moeilijk wanneer gaat je moeder naar de hospice? Alvast gefeliciteerd met je vrouw. Leuk dat jullie lekker uit eten zijn geweest. Ook tijd voor jullie zelf nemen is belangrijk
Vanmiddag zei ze weer dat ze toch maar eerst naar huis gaat. Weer uitgelegd wat ze allemaal heeft.
Morgen maar met mijn zus een plan b bespreken om iig te weten hoever we zorg bij hun thuis kunnen inzetten mocht het echt een probleem worden. Mijn vrouw is gisteren boos geworden omdat mijn ouders niet inzagen hoeveel ik deed en dat ik door alles er aardig doorheen zit. Ik was maar lichtgevoelig of hoe mijn vader t ook noemde. Lastig zo wel.
Misschien dat het inventariseren van zo'n plan b wat rust geeft![]()
Ja toch.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaad, jezelf en je gezin ook zeker niet vergeten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ook erg blij om. Had ik wat dagen terug niet verwacht. Koester dat ook wel. Tnxquote:Op zondag 22 juni 2025 22:32 schreef Shii het volgende:
[..]
Wel fijn dat de verrassing voor je vrouw door kon gaan. Even de zinnen verzetten, ook al is het lastig.![]()
![]()
Als er hulp voorhanden is kan er thuis veel. Zelfs nacht hulp. Maar overal kampen ze met tekorten helaas. Ik hoop dat er een juiste weg wordt gekozen.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ze is nu relatief aardig te pas. Ze heeft wat dagen antibiotica voor bacterie in haar bloed. Lijkt dat dit wat helpt. Maar dat is een kuur van 6 weken die ze niet verder aankan.
Vanmiddag zei ze weer dat ze toch maar eerst naar huis gaat. Weer uitgelegd wat ze allemaal heeft.
Morgen maar met mijn zus een plan b bespreken om iig te weten hoever we zorg bij hun thuis kunnen inzetten mocht het echt een probleem worden. Mijn vrouw is gisteren boos geworden omdat mijn ouders niet inzagen hoeveel ik deed en dat ik door alles er aardig doorheen zit. Ik was maar lichtgevoelig of hoe mijn vader t ook noemde. Lastig zo wel.
Misschien dat het inventariseren van zo'n plan b wat rust geeft
Een erg lastige situatie wel lief dat je vrouw zo voor je opkomt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ze vinden mij beide wel leuk. de ene heeft wat meer problemen als de ander wel.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar je vindt ze beide leuk maar je weet niet of ze jou ook leuk vinden en ook in dezelfde mate. Het is handig om daar toch achter te komen, niet?Do what you love, love what you do!![]()
Enorm lastig dit.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ze is nu relatief aardig te pas. Ze heeft wat dagen antibiotica voor bacterie in haar bloed. Lijkt dat dit wat helpt. Maar dat is een kuur van 6 weken die ze niet verder aankan.
Misschien dat het inventariseren van zo'n plan b wat rust geeft
Kan het ziekenhuis hier nog wat wat betekenen, met adviezen wat het beste is?Werkplek
(zelfst. naamw.)
Ja je hebt ook van die alarmsystemen bijv. Gaan het allemaal op een rijtje zetten. Hospice aanvraag loopt nog. Hebben 2 voorkeuren doorgegeven wat gebruikelijk is waarvan 1 nu ineens absolute must is als ze dan toch moeten gaan. Zou helpen als daar snel een plekje vrij isquote:Op zondag 22 juni 2025 22:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als er hulp voorhanden is kan er thuis veel. Zelfs nacht hulp. Maar overal kampen ze met tekorten helaas. Ik hoop dat er een juiste weg wordt gekozen.
Een erg lastige situatie wel lief dat je vrouw zo voor je opkomt.![]()
Je hebt een palliatief team wat dit bespreekt en vinden het een goed idee. Mijn moeder had al thuiszorg en daarvan heb ik 2 contactpersonen gesproken die veel over de vloer kwamen bij mijn ouders en die vonden het ook de goede keuze.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Enorm lastig dit.
Kan het ziekenhuis hier nog wat wat betekenen, met adviezen wat het beste is?![]()
WarmThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Het fijne van een hospice is dat er 24 uur zorg beschikbaar is en altijd nachtverpleging is en thuis is dat niet zo. Vooral omdat je vader haar niet de zorg kan geven die nodig is, is een hospice heel fijn. Dan nog snap ik wel dat het voor je moeder wel een bittere pil is. Maar voor de familie is het gewoon een fijn idee dat er voor je moeder gezorgd wordt.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:42 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Je hebt een palliatief team wat dit bespreekt en vinden het een goed idee. Mijn moeder had al thuiszorg en daarvan heb ik 2 contactpersonen gesproken die veel over de vloer kwamen bij mijn ouders en die vonden het ook de goede keuze.![]()
Ja het koelt nu mooi af. Het is hier buiten nu 19 graden.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:50 schreef StevenHyde het volgende:
Warm maar schuifdeur in hotelkamer open dus begint steeds lekkerder te wordenWerkplek
(zelfst. naamw.)
Ja precies dit. En mijn ouders hebben ook niet echt een realistisch ziektebeeld. Er is ook geen ruimte om over de dood te praten. Terwijl ik dat zelf belangrijk vind. Sta nu beetje op een punt dat ik mentaal afstand moet nemen van mijn ouders en een manier moet vinden om ermee te gaan dealen.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:50 schreef Shii het volgende:
[..]
Het fijne van een hospice is dat er 24 uur zorg beschikbaar is en altijd nachtverpleging is en thuis is dat niet zo. Vooral omdat je vader haar niet de zorg kan geven die nodig is, is een hospice heel fijn. Dan nog snap ik wel dat het voor je moeder wel een bittere pil is. Maar voor de familie is het gewoon een fijn idee dat er voor je moeder gezorgd wordt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: