Woensdag loopt het even naar 24, dan zakt het weer, maar komend weekend gaat de thermometer wederom richting de 30 graden.quote:
Woensdag 27 graden hierquote:Op zondag 22 juni 2025 21:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Woensdag loopt het even naar 24, dan zakt het weer, maar komend weekend gaat de thermometer wederom richting de 30 graden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
quote:Op zondag 22 juni 2025 21:47 schreef hemarookworst het volgende:
En nu mijn weerberichtIk vind de uitkomst ietwat scheefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Ik weet hier geen antwoord opquote:
quote:Op zondag 22 juni 2025 21:47 schreef hemarookworst het volgende:
En nu mijn weerberichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Alweer puntjes. Je krijgt ze wel aangereikt vandaagquote:Op zondag 22 juni 2025 21:55 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas kijkt eens in de kast of er wat te snacken valt.
Ook in de kast?quote:Op zondag 22 juni 2025 22:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Alweer puntjes. Je krijgt ze wel aangereikt vandaag
quote:Op zondag 22 juni 2025 22:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Alweer puntjes. Je krijgt ze wel aangereikt vandaag
Hoe gaat het?quote:
Die kan je likken als een ijsjequote:Op zondag 22 juni 2025 22:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Waar zouden ze anders staan? Bevroren puntjes smaken niet zo goed
Je hebt een luxeprobleem dus.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:14 schreef kree het volgende:
heb nog steeds probleem dat ik twee leuke vrouwen leuk vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |