Kwil net zeggen. Het is pas een probleem als ze je alletwee leuk vinden en niet willen delen.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je hebt een luxeprobleem dus.
Vinden die vrouwen jou ook leuk? Indien niet dan kun je het probleem van tafel vegen en iemand anders zoeken.
Hey Stevenquote:Op zondag 22 juni 2025 22:18 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Vandaag was weer lastig door ouders. Maar stresslevel wat lager dan wat dagen terug dus kan t wat beter handelen. Hoest met jou?
hun vinden mij leuk, ik denk mss is het wel best zo als vrijgezelquote:Op zondag 22 juni 2025 22:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je hebt een luxeprobleem dus.
Vinden die vrouwen jou ook leuk? Indien niet dan kun je het probleem van tafel vegen en iemand anders zoeken.
Ja, goed. Moah.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:18 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Vandaag was weer lastig door ouders. Maar stresslevel wat lager dan wat dagen terug dus kan t wat beter handelen. Hoest met jou?
quote:Op zondag 22 juni 2025 22:18 schreef hemarookworst het volgende:
Ik vind ook leuke vrouwen leuk, net als dat ik een liefhebber ben van liefhebberijen
Trek je het wel een beetje?quote:
Meestal is het een slecht idee om moeder en dochter te daten. Kies gewoon 1 van de 2quote:Op zondag 22 juni 2025 22:14 schreef kree het volgende:
heb nog steeds probleem dat ik twee leuke vrouwen leuk vind.
Niet zo lekker? Nouja, je hebt het in elk geval eens geprobeerd.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:20 schreef StevenHyde het volgende:
Vanavond trouwens bastogneparfait thee op voor t eerst. Mag de naam niet dragen vind ik
quote:Op zondag 22 juni 2025 22:18 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
LOL ter info ze zijn heel anders en niet familie van elkaar.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Meestal is het een slecht idee om moeder en dochter te daten. Kies gewoon 1 van de 2
Ja, en vinden ze jou ook leuk? Het moet wel van beide kanten komen anders gaat het niet werken.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:22 schreef kree het volgende:
[..]
LOL ter info ze zijn heel anders en niet familie van elkaar.
denk? ik hou het af ff voor meer afspreken eigenlijk nu. omdat ik weet niet of ik er wel aan toe ben. \quote:Op zondag 22 juni 2025 22:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, en vinden ze jou ook leuk? Het moet wel van beide kanten komen anders gaat het niet werken.
Vond ik ook van die bastognepepernoten. Viel echt tegenquote:Op zondag 22 juni 2025 22:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet zo lekker? Nouja, je hebt het in elk geval eens geprobeerd.
Ben vanmiddag geweest en weer hetzelfde liedje. Maar erna met vrouw en dochter eten en hotel. Mijn vrouw wordt 40 morgen dus ben blij dat deze verrassing door kon gaan. Even eruit ookal merk ik dat t blijft malen. Heb wel een fijne avond gehadquote:
Ik zou wel afspreken, dan pas weet je of het zal gaan klikken.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:24 schreef kree het volgende:
[..]
denk? ik hou het af ff voor meer afspreken eigenlijk nu. omdat ik weet niet of ik er wel aan toe ben. \
Maanden zit je hier te vertellen dat je een relatie wil. Nu zeg je dat je er niet aan toe bentquote:Op zondag 22 juni 2025 22:24 schreef kree het volgende:
[..]
denk? ik hou het af ff voor meer afspreken eigenlijk nu. omdat ik weet niet of ik er wel aan toe ben. \
Vond het er niet naar smaken. Verder neutraal qua smaakquote:Op zondag 22 juni 2025 22:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet zo lekker? Nouja, je hebt het in elk geval eens geprobeerd.
In sommige plaatsen weet je dat maar nooitquote:Op zondag 22 juni 2025 22:22 schreef kree het volgende:
[..]
LOL ter info ze zijn heel anders en niet familie van elkaar.
wss volgende optie ja wel. weet ook niet hoe anders nl.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zou wel afspreken, dan pas weet je of het zal gaan klikken.
Nou je kunt toch lekker vrijgezellig blijven en ook leuk met een van de dames of beide dames gezellig uit gaan af en toe?quote:Op zondag 22 juni 2025 22:25 schreef kree het volgende:
hecht eigenlijk best wel aan mijn vrijgezellen leventje zo.
maar oke mss voor soms dingen samen doen sta ik nog voor open.
klopt vandaar dat ik het ff zegquote:Op zondag 22 juni 2025 22:26 schreef devzero het volgende:
[..]
In sommige plaatsen weet je dat maar nooit
Blijft moeilijk wanneer gaat je moeder naar de hospice? Alvast gefeliciteerd met je vrouw. Leuk dat jullie lekker uit eten zijn geweest. Ook tijd voor jullie zelf nemen is belangrijkquote:Op zondag 22 juni 2025 22:25 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ben vanmiddag geweest en weer hetzelfde liedje. Maar erna met vrouw en dochter eten en hotel. Mijn vrouw wordt 40 morgen dus ben blij dat deze verrassing door kon gaan. Even eruit ookal merk ik dat t blijft malen. Heb wel een fijne avond gehad
jaaaaa of keertje weekendje weg oud. zoiets denk ik voor heel vast onwijs relatie huisje boompje beestje.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou je kunt toch lekker vrijgezellig blijven en ook leuk met een van de dames of beide dames gezellig uit gaan af en toe?
Inderdaad, jezelf en je gezin ook zeker niet vergeten.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blijft moeilijk wanneer gaat je moeder naar de hospice? Alvast gefeliciteerd met je vrouw. Leuk dat jullie lekker uit eten zijn geweest. Ook tijd voor jullie zelf nemen is belangrijk
Maar je vindt ze beide leuk maar je weet niet of ze jou ook leuk vinden en ook in dezelfde mate. Het is handig om daar toch achter te komen, niet?quote:Op zondag 22 juni 2025 22:27 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaaa of keertje weekendje weg oud. zoiets denk ik voor heel vast onwijs relatie huisje boompje beestje.
Wel fijn dat de verrassing voor je vrouw door kon gaan. Even de zinnen verzetten, ook al is het lastig.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:25 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ben vanmiddag geweest en weer hetzelfde liedje. Maar erna met vrouw en dochter eten en hotel. Mijn vrouw wordt 40 morgen dus ben blij dat deze verrassing door kon gaan. Even eruit ookal merk ik dat t blijft malen. Heb wel een fijne avond gehad
Ze is nu relatief aardig te pas. Ze heeft wat dagen antibiotica voor bacterie in haar bloed. Lijkt dat dit wat helpt. Maar dat is een kuur van 6 weken die ze niet verder aankan.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blijft moeilijk wanneer gaat je moeder naar de hospice? Alvast gefeliciteerd met je vrouw. Leuk dat jullie lekker uit eten zijn geweest. Ook tijd voor jullie zelf nemen is belangrijk
Ja toch.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaad, jezelf en je gezin ook zeker niet vergeten.
Ja ook erg blij om. Had ik wat dagen terug niet verwacht. Koester dat ook wel. Tnxquote:Op zondag 22 juni 2025 22:32 schreef Shii het volgende:
[..]
Wel fijn dat de verrassing voor je vrouw door kon gaan. Even de zinnen verzetten, ook al is het lastig.
Als er hulp voorhanden is kan er thuis veel. Zelfs nacht hulp. Maar overal kampen ze met tekorten helaas. Ik hoop dat er een juiste weg wordt gekozen.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ze is nu relatief aardig te pas. Ze heeft wat dagen antibiotica voor bacterie in haar bloed. Lijkt dat dit wat helpt. Maar dat is een kuur van 6 weken die ze niet verder aankan.
Vanmiddag zei ze weer dat ze toch maar eerst naar huis gaat. Weer uitgelegd wat ze allemaal heeft.
Morgen maar met mijn zus een plan b bespreken om iig te weten hoever we zorg bij hun thuis kunnen inzetten mocht het echt een probleem worden. Mijn vrouw is gisteren boos geworden omdat mijn ouders niet inzagen hoeveel ik deed en dat ik door alles er aardig doorheen zit. Ik was maar lichtgevoelig of hoe mijn vader t ook noemde. Lastig zo wel.
Misschien dat het inventariseren van zo'n plan b wat rust geeft
ze vinden mij beide wel leuk. de ene heeft wat meer problemen als de ander wel.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar je vindt ze beide leuk maar je weet niet of ze jou ook leuk vinden en ook in dezelfde mate. Het is handig om daar toch achter te komen, niet?
Enorm lastig dit.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ze is nu relatief aardig te pas. Ze heeft wat dagen antibiotica voor bacterie in haar bloed. Lijkt dat dit wat helpt. Maar dat is een kuur van 6 weken die ze niet verder aankan.
Vanmiddag zei ze weer dat ze toch maar eerst naar huis gaat. Weer uitgelegd wat ze allemaal heeft.
Morgen maar met mijn zus een plan b bespreken om iig te weten hoever we zorg bij hun thuis kunnen inzetten mocht het echt een probleem worden. Mijn vrouw is gisteren boos geworden omdat mijn ouders niet inzagen hoeveel ik deed en dat ik door alles er aardig doorheen zit. Ik was maar lichtgevoelig of hoe mijn vader t ook noemde. Lastig zo wel.
Misschien dat het inventariseren van zo'n plan b wat rust geeft
Ja je hebt ook van die alarmsystemen bijv. Gaan het allemaal op een rijtje zetten. Hospice aanvraag loopt nog. Hebben 2 voorkeuren doorgegeven wat gebruikelijk is waarvan 1 nu ineens absolute must is als ze dan toch moeten gaan. Zou helpen als daar snel een plekje vrij isquote:Op zondag 22 juni 2025 22:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als er hulp voorhanden is kan er thuis veel. Zelfs nacht hulp. Maar overal kampen ze met tekorten helaas. Ik hoop dat er een juiste weg wordt gekozen.
Een erg lastige situatie wel lief dat je vrouw zo voor je opkomt.
Je hebt een palliatief team wat dit bespreekt en vinden het een goed idee. Mijn moeder had al thuiszorg en daarvan heb ik 2 contactpersonen gesproken die veel over de vloer kwamen bij mijn ouders en die vonden het ook de goede keuze.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Enorm lastig dit.
Kan het ziekenhuis hier nog wat wat betekenen, met adviezen wat het beste is?
Het fijne van een hospice is dat er 24 uur zorg beschikbaar is en altijd nachtverpleging is en thuis is dat niet zo. Vooral omdat je vader haar niet de zorg kan geven die nodig is, is een hospice heel fijn. Dan nog snap ik wel dat het voor je moeder wel een bittere pil is. Maar voor de familie is het gewoon een fijn idee dat er voor je moeder gezorgd wordt.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:42 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Je hebt een palliatief team wat dit bespreekt en vinden het een goed idee. Mijn moeder had al thuiszorg en daarvan heb ik 2 contactpersonen gesproken die veel over de vloer kwamen bij mijn ouders en die vonden het ook de goede keuze.
Ja het koelt nu mooi af. Het is hier buiten nu 19 graden.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:50 schreef StevenHyde het volgende:
Warm maar schuifdeur in hotelkamer open dus begint steeds lekkerder te worden
Ja precies dit. En mijn ouders hebben ook niet echt een realistisch ziektebeeld. Er is ook geen ruimte om over de dood te praten. Terwijl ik dat zelf belangrijk vind. Sta nu beetje op een punt dat ik mentaal afstand moet nemen van mijn ouders en een manier moet vinden om ermee te gaan dealen.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:50 schreef Shii het volgende:
[..]
Het fijne van een hospice is dat er 24 uur zorg beschikbaar is en altijd nachtverpleging is en thuis is dat niet zo. Vooral omdat je vader haar niet de zorg kan geven die nodig is, is een hospice heel fijn. Dan nog snap ik wel dat het voor je moeder wel een bittere pil is. Maar voor de familie is het gewoon een fijn idee dat er voor je moeder gezorgd wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |