Er wordt gezocht, maar nooit gevonden.quote:Op zondag 22 juni 2025 23:58 schreef Homijn het volgende:
[..]
Waarom moet er op mij worden gezocht? Dat is erg zwaar en ik heb maar heel beperkt ruimte.
Goede maandag sallyquote:Op maandag 23 juni 2025 00:13 schreef Sally het volgende:
Oh ja, mijn abo is verlopen.
Ik zie weer een hele hoop'avond mensen
Mogelijkquote:Op maandag 23 juni 2025 00:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, die memo heb ik gemist. Dus mario gaat de hele avond boos doen als ik iets post?
Ik weet t niet zekerquote:Op maandag 23 juni 2025 00:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, die memo heb ik gemist. Dus mario gaat de hele avond boos doen als ik iets post?
Hey Hema, ja was saai vannacht, nergens iets te kletsen op FOK!quote:
Wat is dit? Je bent toch maar terug gekomenquote:
Morguhquote:
Ja ja vandaar diequote:Op maandag 23 juni 2025 06:26 schreef _UserName_ het volgende:
Oh dacht dat dit de SC was, nog niet helemaal wakker
Ja hoorquote:Op maandag 23 juni 2025 06:28 schreef Dotteke het volgende:
Morguh Blub Mutske. Heb je de fiets al klaar staan
Eh, ja? Had de SC niet meer in AT staan en had zoiets van, pak de bovenste want DTS zal wel dicht zijn nog. Niet dus.quote:
DIe is echt net weer openquote:Op maandag 23 juni 2025 06:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Eh, ja? Had de SC niet meer in AT staan en had zoiets van, pak de bovenste want DTS zal wel dicht zijn nog. Niet dus.
Je bent het eens met het beleid en bent weer terugquote:Op maandag 23 juni 2025 06:31 schreef _UserName_ het volgende:
za de reacties wel van SwJ maar niet bij nagedacht verder, zal de temperatuur wel zijn
Ik ookquote:Op maandag 23 juni 2025 06:31 schreef Dotteke het volgende:
Gelukkig niet meer zo warm Mutske, ben er wel blij mee
Nee, ik ben het er niet mee eens en ga weerquote:Op maandag 23 juni 2025 06:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent het eens met het beleid en bent weer terug
Ik was al vroeg hier, maar stillekesquote:
Gelukkig stond er geen bewaking en kon je gezellig binnen komenquote:Op maandag 23 juni 2025 06:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, ik ben het er niet mee eens en ga weer![]()
Soms stap je wel eens een verkeerde deur in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |