Echt lekker even wel zoquote:Op zondag 22 juni 2025 22:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja het koelt nu mooi af. Het is hier buiten nu 19 graden.
Vaak als vreemden dingen zeggen komt dat beter over dan als 'eigen' het zegt.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:54 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja precies dit. En mijn ouders hebben ook niet echt een realistisch ziektebeeld. Er is ook geen ruimte om over de dood te praten. Terwijl ik dat zelf belangrijk vind. Sta nu beetje op een punt dat ik mentaal afstand moet nemen van mijn ouders en een manier moet vinden om ermee te gaan dealen.
Moeilijk.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:54 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja precies dit. En mijn ouders hebben ook niet echt een realistisch ziektebeeld. Er is ook geen ruimte om over de dood te praten. Terwijl ik dat zelf belangrijk vind. Sta nu beetje op een punt dat ik mentaal afstand moet nemen van mijn ouders en een manier moet vinden om ermee te gaan dealen.
Dikke knuffelquote:Op zondag 22 juni 2025 22:54 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 juni 2025 23:07 schreef StevenHyde het volgende:
Dankjewel wat zijn jullie toch lief. Ik ga idd maar een manier voor mezelf vinden om ermee te dealen. Verlies mezelf zo op deze manier ookwel.
Morgen gaan we weer terug en komen wat mensen bij ons eten. Heb voor morgen en overmorgen visite bij mijn moeder afgesproken. Dan hoef ik er even niet zelf heen als er nog geen verdere beslissing is ofzo
Misschien heb je iets aan een boek van Manu Keirse ......quote:Op zondag 22 juni 2025 23:07 schreef StevenHyde het volgende:
Dankjewel wat zijn jullie toch lief. Ik ga idd maar een manier voor mezelf vinden om ermee te dealen. Verlies mezelf zo op deze manier ookwel.
Morgen gaan we weer terug en komen wat mensen bij ons eten. Heb voor morgen en overmorgen visite bij mijn moeder afgesproken. Dan hoef ik er even niet zelf heen als er nog geen verdere beslissing is ofzo
het is dan ook gewoon kut.quote:Op zondag 22 juni 2025 23:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik heb nooit woorden voor dit soort dingen
Dankjewel maily!quote:Op zondag 22 juni 2025 23:12 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien heb je iets aan een boek van Manu Keirse ......
https://www.paagman.nl/zoek/auteur/manu-keirse#/page/1 ......
nogmaals heel veel sterkte
Vingerafdruk van verdrietquote:Op zondag 22 juni 2025 23:19 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dankjewel maily!kun je er eentje aanraden?
Top, ga ik die kopenquote:Op zondag 22 juni 2025 23:22 schreef maily het volgende:
[..]
Vingerafdruk van verdriet
de man heeft ook verschillende dingen op youtube staan.
heerlijk he, kippenvelquote:Op zondag 22 juni 2025 23:24 schreef hemarookworst het volgende:
Lekker briesje, ventilator uitgezet want begon zelfs koud te krijgen
Wil je tips bedoel je?quote:Op zondag 22 juni 2025 23:29 schreef StevenHyde het volgende:
Long shot misschien nu ik toch boeken ga bestellen: iemand goede ervaring met een boek dat over piekeren gaat?
Ja een boek dat je ermee helpt dit te doorbreken. Lukt me normaal aardig met een helikopterview maar nu loop ik vastquote:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-je-hoofd~aa9fe397e/quote:Op zondag 22 juni 2025 23:34 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja een boek dat je ermee helpt dit te doorbreken. Lukt me normaal aardig met een helikopterview maar nu loop ik vast
Achjaquote:Op zondag 22 juni 2025 23:34 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja een boek dat je ermee helpt dit te doorbreken. Lukt me normaal aardig met een helikopterview maar nu loop ik vast
Ja, eigenlijk welquote:
Dat boek van haar was de 1e hit op Google. Kan t een kans geven idd tnxquote:Op zondag 22 juni 2025 23:35 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)-je-hoofd~aa9fe397e/
En dan via pharchive
quote:
@maily overdrijft zoals gebruikelijk weer eens. Ik denk dat ik mijn cheat-zoekbot wel in een paar weken kan herprogrammeren om op homijn te laten zoeken ipv lovelyquote:
In een Paar weken tijd kan jij een text variable herprogrammeren!?quote:Op zondag 22 juni 2025 23:46 schreef devzero het volgende:
[..]
@:maily overdrijft zoals gebruikelijk weer eens. Ik denk dat ik mijn cheat-zoekbot wel in een paar weken kan herprogrammeren om op homijn te laten zoeken ipv lovely
Beterschap, in de airco gezeten?quote:Op zondag 22 juni 2025 23:51 schreef HappyCharly het volgende:
Hoofdpijn en keelpijn
Niet fijn op zondagavond
Ja, daar komt het wel op neer. Ik wil mezelf niet te veel op mijn borst slaan, maar een paar weken is toch best snel. Het is ook erg nauwkeurig werk, niet dat straks "homein" op #1 van de zoekresultaten staat!quote:Op zondag 22 juni 2025 23:52 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
In een Paar weken tijd kan jij een text variable herprogrammeren!?
Waarom moet er op mij worden gezocht? Dat is erg zwaar en ik heb maar heel beperkt ruimte.quote:Op zondag 22 juni 2025 23:46 schreef devzero het volgende:
[..]
@:maily overdrijft zoals gebruikelijk weer eens. Ik denk dat ik mijn cheat-zoekbot wel in een paar weken kan herprogrammeren om op homijn te laten zoeken ipv lovely
Er wordt gezocht, maar nooit gevonden.quote:Op zondag 22 juni 2025 23:58 schreef Homijn het volgende:
[..]
Waarom moet er op mij worden gezocht? Dat is erg zwaar en ik heb maar heel beperkt ruimte.
Goede maandag sallyquote:Op maandag 23 juni 2025 00:13 schreef Sally het volgende:
Oh ja, mijn abo is verlopen.
Ik zie weer een hele hoop'avond mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |