Durf ik te googelen?quote:
ik dacht dat je was gaan slapen na de lapoquote:Op vrijdag 20 juni 2025 00:11 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik was wel geschokt door het rode balkje toen ik eindelijk een TT bedacht had
Hmm dit is raarquote:Laap
v. zekere zoetachtige, witte stof., die zich op de bladen van een struikgewas in Nieuw-Holland ontwikkelt en door de inlanders als spijze gebruikt wordt.
Nieuw woordenboek der Nederlandsche taal
2 minuten Koen! Kon je geen 2 minuten geduld hebben?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dacht dat je was gaan slapen na de lapo
Waar ligt Nieuw-Holland?quote:
Nieuw-Holland is de historische naam voor het continent Australië dat door Nederlanders in kaart is gebracht.quote:
Oh, nou, daar is laap. Dus als ik te laap ben, ben ik nu in Australiëquote:Op vrijdag 20 juni 2025 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nieuw-Holland is de historische naam voor het continent Australië dat door Nederlanders in kaart is gebracht.
ik wil ook te laap zijnquote:Op vrijdag 20 juni 2025 00:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, nou, daar is laap. Dus als ik te laap ben, ben ik nu in Australië
Samen te laapquote:
Die slaapt nog. We hebben immers vakantiequote:
Ik heb ook vakantie en ik ben ook al op!quote:Op vrijdag 20 juni 2025 06:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die slaapt nog. We hebben immers vakantie
5 uur vind ik toch wel te vroeg hoor, maar ja. Als ik niet meer kan slapen, kan ik beter gaan puzzelen oid.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 06:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Gewoon lekker vroeg opstaan.
Dan heb je nog wat aan je dag.
Ja, of even stofzuigen. De huishoudelijke karweitjes gaan gewoon door natuurlijk, vakantie of niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 06:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
5 uur vind ik toch wel te vroeg hoor, maar ja. Als ik niet meer kan slapen, kan ik beter gaan puzzelen oid.
Lekkerquote:Op vrijdag 20 juni 2025 06:07 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas geniet met volle teugen van zijn eerste bak koffie.
Wil je ook, DJMO?
* gebrokenglas schenkt ook een lekker kopje koffie in voor DJMO
[ afbeelding ]
Neuh, radio en een hersenbreker vind ik voldoende om rustig wakker te worden.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 06:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, of even stofzuigen. De huishoudelijke karweitjes gaan gewoon door natuurlijk, vakantie of niet.
Morguh Stigquote:
Dotjequote:
Bijna weekend nog leuke plannen?quote:
Een lekker rustig weekend. Had een housewarming gepland voor de collega's maar kreeg teveel afmeldingen. Dus die gaat over de zomervakantie heen. Misschien in de ochtend even met de motor weg voor het te heet wordt.quote:
Dan mag je wel heel vroeg op pad gaan, het wordt knap warm het weekend.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een lekker rustig weekend. Had een housewarming gepland voor de collega's maar kreeg teveel afmeldingen. Dus die gaat over de zomervakantie heen. Misschien in de ochtend even met de motor weg voor het te heet wordt.
En jij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan mag je wel heel vroeg op pad gaan, het wordt knap warm het weekend.
Las dat het asvalt 50 graden word.
Ik ga lekker rustig onderr de ventilator blijven het weekend.
Mijn longen houden niet zo van dat hete weer.Moet je niet gaan bellen, ben je net zo'n hijgerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Het verdiend zo lekker om te hijgen aan de telefoonquote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet je niet gaan bellen, ben je net zo'n hijger
*noteertquote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het verdiend zo lekker om te hijgen aan de telefoon
Kan je mooi snel doorsparen voor je motor Stigquote:
Oh jaquote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je mooi snel doorsparen voor je motor Stig
En je kan er op je gemak mee in de tuin gaan zitten. Ik denk alleen dat buren dan wel komen gluren om te kijken wat je aan het doen bentquote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh ja
Wijsheid komt met de jaren
We hebben net nieuwe buren dus ik ga dat niet buiten doenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En je kan er op je gemak mee in de tuin gaan zitten. Ik denk alleen dat buren dan wel komen gluren om te kijken wat je aan het doen bent
Onderuit gezakt, met een glaasje bier in de handenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We hebben net nieuwe buren dus ik ga dat niet buiten doen
Ik drink geen alcoholquote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Onderuit gezakt, met een glaasje bier in de handen
Verstandig, ik ook niet.quote:
Jij volgende week ook te laap toch?quote:
Klopt. Vanaf woensdag zullen jullie het 2.5 week zonder mij moeten lapen. Niet dat iemand her daar slechter om zal lapenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij volgende week ook te laap toch?
goed dat je het even laap wetenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Vanaf woensdag zullen jullie het 2.5 week zonder mij moeten lapen. Niet dat iemand her daar slechter om zal lapen
Een dag niet gelaapt is een dag niet ehm ......quote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Dank je. Ik laap mijn hand daar niet voor om
Geloept?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:16 schreef maily het volgende:
[..]
Een dag niet gelaapt is een dag niet ehm ......
Morguh Stigquote:
Dotje mopskequote:
Hey lieffie, hou je het nog een beetje vol met dit weer in je hete pak en helmquote:
Ja hoor, gaat primaquote:Op zondag 22 juni 2025 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey lieffie, hou je het nog een beetje vol met dit weer in je hete pak en helm
Ja hoor, gewoon rustig binnen zitten, in huis was het nog redelijk te doen.quote:Op zondag 22 juni 2025 09:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoor, gaat prima
Hou jij het vol?
Ja heerlijkquote:Op zondag 22 juni 2025 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor, gewoon rustig binnen zitten, in huis was het nog redelijk te doen.
Vandaag afwachten want vannacht niet zo koel geweest
Maar dan slinger ik de ventilator wel aan.
Morgen is het erge hitte al weer over dus moet te doen zijn
Neem je dan een route zonder verkeerslichtenquote:Op zondag 22 juni 2025 09:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja heerlijk
Dadelijk even toeren
Ja, daar let ik wel opquote:Op zondag 22 juni 2025 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Neem je dan een route zonder verkeerslichtenStil staan met zo pak pal in de zon vond ik altijd vreselijk
Dat snap ik. Ik ben een keer achter op gegaan in een korte broek en blote armenquote:
Gelukkig ben je nu wijzerquote:Op zondag 22 juni 2025 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat snap ik. Ik ben een keer achter op gegaan in een korte broek en blote armen
Was gelijk genezen door al die insecten die als een steen tegen je aan kletteren
En ja ik weet dat het onverantwoordelijk was, maar goed ik was 16 en dacht doe ik wel even
Ja, dat zeker. Maar ik ben nu zo wijs dat ik ook niet meer achter op gaquote:
Ohwquote:Op zondag 22 juni 2025 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat zeker. Maar ik ben nu zo wijs dat ik ook niet meer achter op ga
De laatste rit, van Zutphen naar Enschede moest ik er af getild worden Mijn rug pppffffquote:
Verstandig welquote:Op zondag 22 juni 2025 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De laatste rit, van Zutphen naar Enschede moest ik er af getild worden Mijn rug pppffff
En dan moet je ook nog terug. Heb mijzelf toen beloofd dit mijn rug niet meer aan te doen
Ja, ik kon er echt niet meer af komen, eenmaal terug thuis ook niet.quote:
Dat is wel heftig jaquote:Op zondag 22 juni 2025 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik kon er echt niet meer af komen, eenmaal terug thuis ook niet.
Ja heb gewoon een kudt rug niets aan te doen.quote:
Ja, Muse was vanavond. Was goede showquote:Op zondag 22 juni 2025 18:31 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja lekker met een windje erbij.Is Muse vanavond?
* devzero is jaloersquote:Op maandag 23 juni 2025 02:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, Muse was vanavond. Was goede show
Geloof 7e keer dat ik ze live gezien heb en ze speelden voor het eerst Unintended, ik vind dat zo'n mooi nummer
Starlight ook mooiquote:Op maandag 23 juni 2025 02:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geloof 7e keer dat ik ze live gezien heb en ze speelden voor het eerst Unintended, ik vind dat zo'n mooi nummer
Morguh Bbquote:
Toevallig, die reed hier ook net voorbij. Komt wel dichtbij zoquote:Op maandag 23 juni 2025 05:45 schreef hemarookworst het volgende:
Verdomme, wakker gemaakt door brandweer sirene voor paar straatjes verderop
Dat klinkt zo hard als buiten alles nog stil isquote:Op maandag 23 juni 2025 05:45 schreef hemarookworst het volgende:
Verdomme, wakker gemaakt door brandweer sirene voor paar straatjes verderop
Hoe is het met UN, tijdje niet gezienquote:Op maandag 23 juni 2025 06:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Toevallig, die reed hier ook net voorbij. Komt wel dichtbij zo
Hier ook wel, maar toch schrik je als het midden in de nacht isquote:Op maandag 23 juni 2025 06:30 schreef _UserName_ het volgende:
Scheelt dat de brandweer/politie meerdere malen daags hier voorbij knalt, het went
Ja klopt maar dat kan net genoeg zijn om wakker te schrikkenquote:Op maandag 23 juni 2025 06:33 schreef _UserName_ het volgende:
Meestal houden ze dan de sirene uit en dragen ze alleen blauw, tenzij er ander verkeer is, dan gaat de sirene wel aan
Je zou bijna een bed gordel aanschaffen zodat je niet uit je bed geblazen wordtquote:Op maandag 23 juni 2025 06:36 schreef _UserName_ het volgende:
zeer zeker waar, vooral als het de zware lage toon is, alsof je uit bed wordt geblazen
Gaaf!quote:Op maandag 23 juni 2025 02:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Morguh Stigquote:
Ja, dat is mn ringtone op mn werktelefoonquote:
Dotjequote:
Skattiequote:
Wijquote:
quote:
Snelle schoen🤣 Maar wat een kudtmuziek zeg 🤣🤣🤣quote:
dat vond ik nou juist ook geniaalquote:Op maandag 23 juni 2025 23:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snelle schoen🤣 Maar wat een kudtmuziek zeg 🤣🤣🤣
quote:Op maandag 23 juni 2025 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
Iedere keer als ik RedShoe zie staan moet ik denken aan de film The Red Shoes van Powell & Pressburger.
Bekijk deze YouTube-video
Gaat over een balletvoorstelling, met het verhaal van de rode schoentjes als metafoor voor jezelf verliezen in je werk vs kiezen voor de liefde.
Kwartier lange impressionistische balletscene midden in de film. Ik was verkocht.
Is het gebaseerd op het sprookje De Rode Schoentjes, @DeZwabber ?quote:
De rode draad door de film is een ballet dat geschreven wordt tijdens de film gebaseerd op dat sprookje. De hoofdpersoon is een balletdanseres die gecast wordt voor de hoofdrol in het ballet. Het hoofd van het balletgezelschap is een strenge perfectionist die van mening is dat ze zich 100% over moet geven aan het ballet en haar normale leven moet opgeven om de beste te kunnen worden.quote:Op maandag 23 juni 2025 23:13 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Is het gebaseerd op het sprookje De Rode Schoentjes, @:DeZwabber ?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 23 juni 2025 23:24 schreef sp3c het volgende:
Dat is al meer tekst dan de films die ik gemiddeld kijk
Geen verschilquote:Op zondag 8 juni 2025 03:55 schreef Shii het volgende:
Merken jullie nou een positief verschil eigenlijk van het dichtgooien van DTS?
Ik vind het persoonlijk wel wat jammer eigenlijk.
Het verhaal van de film komt me bekend voorquote:Op maandag 23 juni 2025 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De rode draad door de film is een ballet dat geschreven wordt tijdens de film gebaseerd op dat sprookje. De hoofdpersoon is een balletdanseres die gecast wordt voor de hoofdrol in het ballet. Het hoofd van het balletgezelschap is een strenge perfectionist die van mening is dat ze zich 100% over moet geven aan het ballet en haar normale leven moet opgeven om de beste te kunnen worden.
Tegelijk wordt ze verliefd op de componist. En dan moet ze kiezen.
De film is dus niet zelf het sprookje. Maar het nooit meer kunnen stoppen met dansen is wel de parallel die getrokken wordt met het pad van de hoofdpersoon.
Oeeeh dit lijkt me wel watquote:Op maandag 23 juni 2025 23:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb ook Murdercise gekeken.
Mijn smaak is breed.
Is er nog (veel) gehakketak? Want dat was de reden toch dat het dicht ging 's nachts?quote:Op zondag 8 juni 2025 03:55 schreef Shii het volgende:
Merken jullie nou een positief verschil eigenlijk van het dichtgooien van DTS?
Ik vind het persoonlijk wel wat jammer eigenlijk.
tja dts is dicht enzo dus dan maar hier, maar ik hou wel fan van mods he. voor verkeerd begrepen.quote:Op maandag 23 juni 2025 23:44 schreef devzero het volgende:
[..]
TR gezet.
Gewoon omdat SwJ anders niets te doen heeft morgenochtend
Yeesssssquote:Op maandag 23 juni 2025 23:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Beetje zelfde als deze klassieker
nee joh. ik hoopte mss kreeg ik wat fb van jullie, maar ben er totaal nog niet uit dus.quote:Op maandag 23 juni 2025 23:46 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Al keuze gemaakt tussen je chickies?
Fwb had ik voorgesteld.quote:Op maandag 23 juni 2025 23:47 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh. ik hoopte mss kreeg ik wat fb van jullie, maar ben er totaal nog niet uit dus.
ik denk fwb vriendin is nog het handigste. maargoed. ben er ook nog niet uit eigenlijk.quote:Op maandag 23 juni 2025 23:49 schreef maily het volgende:
[..]
Fwb had ik voorgesteld.
En vrijgezel blijven stond ook hoog in je poll.
Dus wat nou geen fb
Misschien moet jij eerst zelf maar eens bedenken wat jij wil: alleen maar af en toe sex, een langdurige relatie, iemand die naar je verhalen luistert. Zolang je dat niet weet, kunnen wij je geen advies geven.quote:Op maandag 23 juni 2025 23:47 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh. ik hoopte mss kreeg ik wat fb van jullie, maar ben er totaal nog niet uit dus.
maily doet aardig tegen je, misschien wil zij wel een koffie drinken met jequote:Op maandag 23 juni 2025 23:51 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk fwb vriendin is nog het handigste. maargoed. ben er ook nog niet uit eigenlijk.
En Shii misschien ook welquote:Op maandag 23 juni 2025 23:48 schreef Shii het volgende:
Misschien willen ze beiden niets met je als alleen maar een kopje koffie drinken. Je hoofd raakt volgens mij al op hol als een vrouw aardig tegen je doet.
quote:
maily is aardig. maar denk niet eigenlijk?quote:Op maandag 23 juni 2025 23:53 schreef devzero het volgende:
[..]
maily doet aardig tegen je, misschien wil zij wel een koffie drinken met je
[..]
En Shii misschien ook wel
quote:Op maandag 23 juni 2025 23:48 schreef Shii het volgende:
Misschien willen ze beiden niets met je als alleen maar een kopje koffie drinken. Je hoofd raakt volgens mij al op hol als een vrouw aardig tegen je doet.
bakje koffie is wel idee en kan. maar ben heel bang dat t mss dan te ver gaat enzo.quote:
Dan ben ik benieuwd wat je precies dacht dat de benefits in FwB zijn. Korting bij het Ikearestaurant?quote:Op maandag 23 juni 2025 23:57 schreef kree het volgende:
ik dacht nog niet eens aan sex enzo. hahaha. hmmm zou wel willen.
Dat je twee kopjes koffie drinkt bedoel je?quote:Op maandag 23 juni 2025 23:58 schreef kree het volgende:
[..]
bakje koffie is wel idee en kan. maar ben heel bang dat t mss dan te ver gaat enzo.
Broodje erbij ofzo?quote:Op maandag 23 juni 2025 23:58 schreef kree het volgende:
[..]
bakje koffie is wel idee en kan. maar ben heel bang dat t mss dan te ver gaat enzo.
quote:Op maandag 23 juni 2025 23:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat je twee kopjes koffie drinkt bedoel je?
Lolquote:
nee joh leuke vakanties ofzo samen en mss beetje geneukt ofzo. maar zeg maar zonder vast aan te zitten?quote:Op maandag 23 juni 2025 23:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd wat je precies dacht dat de benefits in FwB zijn. Korting bij het Ikearestaurant?
Wat bedoel jij met vastpinnen? Nooit koffie drinken met anderen, altijd samen zijn, nooit iets alleen doen? Want dat hoeft totaal niet in een beginnende relatie (of een "gevorderde" relatie)quote:Op maandag 23 juni 2025 23:55 schreef kree het volgende:
[..]
maily is aardig. maar denk niet eigenlijk?
meid nu wel trouwens en vraagt me kom bakje koffie doen. enne mss doe ik gewoon wel. maar wil me niet zo vast pinnen eigenlijk.
Oh sorry, dacht dat het van vanavond was, lol.quote:Op maandag 23 juni 2025 23:46 schreef Shii het volgende:
Die quote van mij is al een paar weken oud.![]()
In het weekend is het niet dicht, dat vind ik wel prettig. Doordeweeks moet ik toch werken dus dat het nu dicht is vind ik niet zo erg. Alleen wat jammer als je net wat aan het typen bent en je ziet het slotje verschijnen. Dan neem je het gesprek niet zo snel mee naar een andere SC. Maar voor de rest maakt het mij niet zoveel uit.
Friends with Boats? Als hij in het weekend wil gaan vissenquote:Op maandag 23 juni 2025 23:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd wat je precies dacht dat de benefits in FwB zijn. Korting bij het Ikearestaurant?
Een stukje appelgebak of 2...quote:Op maandag 23 juni 2025 23:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat je twee kopjes koffie drinkt bedoel je?
Geen probleem hoor.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh sorry, dacht dat het van vanavond was, lol.
Blijkbaar haalde HC het aan.
Ze nodigt je uit om koffie bij haar thuis te komen drinken? Spannendquote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:01 schreef kree het volgende:
moet nog ff denken. maar mss kan ik van de week ff langs bij dr voor bakje koffie
met vast pinnen bedoel ik, wil niet gelijk relatie aan gaan?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat bedoel jij met vastpinnen? Nooit koffie drinken met anderen, altijd samen zijn, nooit iets alleen doen? Want dat hoeft totaal niet in een beginnende relatie (of een "gevorderde" relatie)
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Friends with Boats? Als hij in het weekend wil gaan vissen
Čcht hč.......quote:Op maandag 23 juni 2025 23:55 schreef kree het volgende:
[..]
maar wil me niet zo vast pinnen eigenlijk.
Beschuitje.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Of een ontbijtje. Maar we zullen het nooit weten
jaaaaaa waar. maar ben ook beetje bang he?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Čcht hč.......
Je weet dus niet wat je wil.
En we hebben echt wel feedback gegeven. Dus niet lullen.
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:05 schreef DeZwabber het volgende:
Nou dacht ik dat ik clueless voor hints en hyperanalyserend was. Maar dit stelt me weer een beetje gerust.
Geen lullen. Het waren 2 vrouwenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Čcht hč.......
Je weet dus niet wat je wil.
En we hebben echt wel feedback gegeven. Dus niet lullen.
denk dat je gelijk hebt. oke k heb deze week tijd. mss moet ik gewoon eens langs gaan.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:07 schreef Shii het volgende:
Kree je kunt je hele leven bang blijven en op je 80-ste denken, had ik maar een kopje koffie gedronken. Nou ja kan wel, maar is een beetje zonde toch?
Ja, maar zo krijgen ze je te pakken natuurlijk. Dan ligt er ineens een ring op de bodem van het kopje, en dan is het een sociale faux pas om niet meteen te trouwen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:07 schreef Shii het volgende:
Kree je kunt je hele leven bang blijven en op je 80-ste denken, had ik maar een kopje koffie gedronken. Nou ja kan wel, maar is een beetje zonde toch?
haha als of ik erover val. lekker boeie snap wat je zegt.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:08 schreef Shii het volgende:
Beetje kromme zin maar geen zin om te editen.
Van de zenuwen drinkt ie zo het kopje leeg.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, maar zo krijgen ze je te pakken natuurlijk. Dan ligt er ineens een ring op de bodem van het kopje, en dan is het een sociale faux pas om niet meteen te trouwen.
Nou we horen het van de week wel of het gezellig was op de koffie.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:09 schreef kree het volgende:
[..]
haha als of ik erover val. lekker boeie snap wat je zegt.
nog eng maar mss moet ik doen ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:10 schreef Shii het volgende:
[..]
Nou we horen het van de week wel of het gezellig was op de koffie.
Daarom ook alleen maar thee drinken uit een glazen kopjequote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, maar zo krijgen ze je te pakken natuurlijk. Dan ligt er ineens een ring op de bodem van het kopje, en dan is het een sociale faux pas om niet meteen te trouwen.
Het is vandaag de dag al moeilijk genoeg om alleenstaand een hypotheek te krijgen voor een venti frappuchino. Dus ik snap die paardrang wel.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:10 schreef sp3c het volgende:
Vroeger had je nog vrijblijvende kopjes koffie
Ik geef de starbucks de schuld
Slaap ze.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:11 schreef Shii het volgende:
Oh weer verkeerde quote. Tijd om te gaan slapen denk ik.
Ja het zijn de tijden denk ik die veranderenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is vandaag de dag al moeilijk genoeg om alleenstaand een hypotheek te krijgen voor een venti frappuchino. Dus ik snap die paardrang wel.
quote:
Whut?!quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:30 schreef kree het volgende:
ik denk ga dr niet neuken enzo. tis het gewoon niet., ff op bezoek wss wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:32 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Whut?!
Vent, je gaat op de koffie.....
mss doe ik nog wel ff knuffel enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!
Met consent hč, met consent.quote:
vind dr wel beetje leuk en zei mij anders vroeg ze het niet om langs te komen.quote:
Ze zei koffie.quote:
Hahaha gewoon even lekker lullen en een bakkie doen. Doen kreequote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:30 schreef kree het volgende:
ja dat is beetje t idee. naja heb deze week ff tijd ervoor ook.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha gewoon even lekker lullen en een bakkie doen.
Als je het niet doet krijg je achteraf spijt, neem wat lekkers mee. Of is het niet bij haar thuis?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:38 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat is beetje t idee. naja heb deze week ff tijd ervoor ook.
Soms is er een enorme vonk en liggen jullie in haar bed voor de koffie op is. Soms is er gewoon iets gezelligs en is er alleen koffie. Zolang je maar van niets uitgaat en gewoon zien waar het heen gaat, dan komt het wel goed.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:30 schreef kree het volgende:
ze nodigde mij bij haar thuis uit wel.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je het niet doet krijg je achteraf spijt, neem wat lekkers mee. Of is het niet bij haar thuis?
Ik zie kree niet als het type die haar in bed wil gelijk. En dat lijkt me ook niet handigquote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Soms is er een enorme vonk en liggen jullie in haar bed voor de koffie op is. Soms is er gewoon iets gezelligs en is er alleen koffie. Zolang je maar van niets uitgaat en gewoon zien waar het heen gaat, dan komt het wel goed.
Maar ik heb niet het idee dat jij veel relaties of dates hebt gehad, want dan had je dat ook wel geweten.
ik heb niet veel dates gehad en die er waren was het de vrouw zeg ,maar voor initiatief.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Soms is er een enorme vonk en liggen jullie in haar bed voor de koffie op is. Soms is er gewoon iets gezelligs en is er alleen koffie. Zolang je maar van niets uitgaat en gewoon zien waar het heen gaat, dan komt het wel goed.
Maar ik heb niet het idee dat jij veel relaties of dates hebt gehad, want dan had je dat ook wel geweten.
ik denk doe, mss deze week ff ga ik wel bij dr langs.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou wat is het probleem, leuk man [ link | afbeelding ]
Stap voor stap als je haar leuk vindt, en als zij wil neuken gelijk denk ik dat ze niet geschikt is voor je. Maar dan zou ik er wel gebruik van nemenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:44 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb niet veel dates gehad en die er waren was het de vrouw zeg ,maar voor initiatief.
thanks voor de tips, zo onhandig in dit.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Stap voor stap als je haar leuk vindt, en als zij wil neuken gelijk denk ik dat ze niet geschikt is voor je. Maar dan zou ik er wel gebruik van nemen
quote:
Nee joh, misschien is het ook niks maar niet geschoten is altijd mis.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:47 schreef kree het volgende:
[..]
thanks voor de tips, zo onhandig in dit.
Flikker op met je consentquote:
Ja je moet tegenwoordig een vragenlijst invullen als je op de koffie komt.quote:
ja is ook zo. maar vroeger zo teleurgesteld he erin. dacht echt helemaal verliefd en deel ik rest van me leven mee.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee joh, misschien is het ook niks maar niet geschoten is altijd mis.
Naja als je zonder toestemming ergens de keuken binnen stapt en koffie begint te zetten kan dat wel tot heel ongemakkelijke situaties lijden lijkt mequote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja je moet tegenwoordig een vragenlijst invullen als je op de koffie komt.
Ja iedereen heeft wel een dingetje in het verleden als een gebroken hart of besodemieterd. Daar kan je je niet achter verschuilen. Of je blijft altijd alleen is ook niet erg maar die smoezen gaan niet op als ze jou uitnodigt .quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:52 schreef kree het volgende:
[..]
ja is ook zo. maar vroeger zo teleurgesteld he erin. dacht echt helemaal verliefd en deel ik rest van me leven mee.
daarom ben ik beetje bang eigenlijk.
Nou iets lekkers erbij en er valt over te praten.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
Naja als je zonder toestemming ergens de keuken binnen stapt en koffie begint te zetten kan dat wel tot heel ongemakkelijke situaties lijden lijkt me
Ik ben dat lekkers dan hequote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou iets lekkers erbij en er valt over te praten.
je hebt onwijs gelijk eigenlijk. enne goed. tis de hele situatie wel dat ik iig welkom ben enzo en denk zij al wil meer als waar ik aan toe ben.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja iedereen heeft wel een dingetje in het verleden als een gebroken hart of besodemieterd. Daar kan je je niet achter verschuilen. Of je blijft altijd alleen is ook niet erg maar die smoezen gaan niet op als ze jou uitnodigt .
Oh daar kan ik over oordelen.quote:
En wat consent betreft dat geldt ook voor een man.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:56 schreef kree het volgende:
[..]
je hebt onwijs gelijk eigenlijk. enne goed. tis de hele situatie wel dat ik iig welkom ben enzo en denk zij al wil meer als waar ik aan toe ben.
whah ik ga er niet zo in gelijk als relatie, zou het wat kunnen worden. wss wel he?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:57 schreef Soury het volgende:
[..]
En wat consent betreft dat geldt ook voor een man.
Ideaal toch, jesus kerel laat dit niet door je vingers glippen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:59 schreef kree het volgende:
[..]
whah ik ga er niet zo in gelijk als relatie, zou het wat kunnen worden. wss wel he?
want beide zelfde leeftijd en geen kids. oke dat is ook al toeval om te vinden denk.
ja denk ook niet kans als dit komt er nooit wss meer.....quote:Op dinsdag 24 juni 2025 01:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ideaal toch, jesus kerel laat dit niet door je vingers glippen.
Ik ook niet, maar als hij nu al gaat zeggen dat er niets gaat gebeuren, dan gebeurt er ook niets.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie kree niet als het type die haar in bed wil gelijk. En dat lijkt me ook niet handig
Als er echt een klik is en de vonken springen spontaan over, dan is daar toch niets mis mee? Ze zijn geen 18 meer en zij zal vast ervaring hebben in bed. Dat wil niet zeggen dat ze niet geschikt is voor kree.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Stap voor stap als je haar leuk vindt, en als zij wil neuken gelijk denk ik dat ze niet geschikt is voor je. Maar dan zou ik er wel gebruik van nemen
Een keer koffie drinken wil niet zeggen dat je direct een relatie hebtquote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:59 schreef kree het volgende:
[..]
whah ik ga er niet zo in gelijk als relatie, zou het wat kunnen worden. wss wel he?
want beide zelfde leeftijd en geen kids. oke dat is ook al toeval om te vinden denk.
Lekker op tijd. Het is alweer bijna tijd om op te staan.quote:
Ik ben bijna klaarquote:Op dinsdag 24 juni 2025 05:30 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Lekker op tijd. Het is alweer bijna tijd om op te staan.
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 05:30 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Lekker op tijd. Het is alweer bijna tijd om op te staan.
Lolquote:
Het meneerquote:
Ja ik dacht laten we de dag eens netjes beginnenquote:
Ow sorry.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 06:39 schreef Dotteke het volgende:
ALs er geen punt te verdienen is stroomt de koffie niet hard![]()
Heb het maar zelf gepakt
Dank u dank uquote:Op dinsdag 24 juni 2025 06:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow sorry.
Alstublieft
[ afbeelding ]
Morguh Blubkequote:
Dat komt vast goedquote:
Dat denk ik ook wel,quote:
Wat? heb jij veel punten?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 06:43 schreef Dotteke het volgende:
Keek net eens in de stats, het is maar goed dat ik niet mee tel
Dat heb je goed gezegdquote:Op dinsdag 24 juni 2025 06:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel,
want de koffie van GG
daar is iedereen over tevree.
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 06:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezegd
Koffie zetten is niet voor iedereen weggelegd
Maar met liefde gezet
Is voor iedereen pret
Ja je staat 2e, als je meedeed. wow. En SwJ, logischerwijs, eerstequote:Op dinsdag 24 juni 2025 06:43 schreef Dotteke het volgende:
Keek net eens in de stats, het is maar goed dat ik niet mee tel
Ja maar mijn punten zijn echt verdiend, niet door een sluitingquote:Op dinsdag 24 juni 2025 06:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja je staat 2e, als je meedeed. wow. En SwJ, logischerwijs, eerste
Morguh lieffiequote:
Dotje schatjequote:
Mijn dag kan niet meer stuk nuquote:
Weet ik tochquote:
Hey UNquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je het niet doet krijg je achteraf spijt, neem wat lekkers mee. Of is het niet bij haar thuis?
quote:
Spannend. Succes.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo maar eens bij de huisarts binnen stappen voor de controle diabetes type 2. Ben benieuwd naar een jaar.
O spannend.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo maar eens bij de huisarts binnen stappen voor de controle diabetes type 2. Ben benieuwd naar een jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |