Flikker op met je consentquote:
Ja je moet tegenwoordig een vragenlijst invullen als je op de koffie komt.quote:
ja is ook zo. maar vroeger zo teleurgesteld he erin. dacht echt helemaal verliefd en deel ik rest van me leven mee.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee joh, misschien is het ook niks maar niet geschoten is altijd mis.
Naja als je zonder toestemming ergens de keuken binnen stapt en koffie begint te zetten kan dat wel tot heel ongemakkelijke situaties lijden lijkt mequote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja je moet tegenwoordig een vragenlijst invullen als je op de koffie komt.
Ja iedereen heeft wel een dingetje in het verleden als een gebroken hart of besodemieterd. Daar kan je je niet achter verschuilen. Of je blijft altijd alleen is ook niet erg maar die smoezen gaan niet op als ze jou uitnodigt .quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:52 schreef kree het volgende:
[..]
ja is ook zo. maar vroeger zo teleurgesteld he erin. dacht echt helemaal verliefd en deel ik rest van me leven mee.
daarom ben ik beetje bang eigenlijk.
Nou iets lekkers erbij en er valt over te praten.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
Naja als je zonder toestemming ergens de keuken binnen stapt en koffie begint te zetten kan dat wel tot heel ongemakkelijke situaties lijden lijkt me
Ik ben dat lekkers dan hequote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou iets lekkers erbij en er valt over te praten.
je hebt onwijs gelijk eigenlijk. enne goed. tis de hele situatie wel dat ik iig welkom ben enzo en denk zij al wil meer als waar ik aan toe ben.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja iedereen heeft wel een dingetje in het verleden als een gebroken hart of besodemieterd. Daar kan je je niet achter verschuilen. Of je blijft altijd alleen is ook niet erg maar die smoezen gaan niet op als ze jou uitnodigt .
Oh daar kan ik over oordelen.quote:
En wat consent betreft dat geldt ook voor een man.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:56 schreef kree het volgende:
[..]
je hebt onwijs gelijk eigenlijk. enne goed. tis de hele situatie wel dat ik iig welkom ben enzo en denk zij al wil meer als waar ik aan toe ben.
whah ik ga er niet zo in gelijk als relatie, zou het wat kunnen worden. wss wel he?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:57 schreef Soury het volgende:
[..]
En wat consent betreft dat geldt ook voor een man.
Ideaal toch, jesus kerel laat dit niet door je vingers glippen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:59 schreef kree het volgende:
[..]
whah ik ga er niet zo in gelijk als relatie, zou het wat kunnen worden. wss wel he?
want beide zelfde leeftijd en geen kids. oke dat is ook al toeval om te vinden denk.
ja denk ook niet kans als dit komt er nooit wss meer.....quote:Op dinsdag 24 juni 2025 01:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ideaal toch, jesus kerel laat dit niet door je vingers glippen.
Ik ook niet, maar als hij nu al gaat zeggen dat er niets gaat gebeuren, dan gebeurt er ook niets.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie kree niet als het type die haar in bed wil gelijk. En dat lijkt me ook niet handig
Als er echt een klik is en de vonken springen spontaan over, dan is daar toch niets mis mee? Ze zijn geen 18 meer en zij zal vast ervaring hebben in bed. Dat wil niet zeggen dat ze niet geschikt is voor kree.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Stap voor stap als je haar leuk vindt, en als zij wil neuken gelijk denk ik dat ze niet geschikt is voor je. Maar dan zou ik er wel gebruik van nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |